Loading...
nl

Open je ogen handel vanuit je hart!

Electra
Electra jul 14 '12
Beste & lieve allemaal,
Ik weet haast niet waar ik moet beginnen,ik begin iedergeval al te trillen met alle herinneringen gevoelens en emoties die ik heb ervaren in m'n 31 jaar die ik nu besta.
Over het algemeen ben ik toch best blij dat ik nog deze aarde ben, alleenhet is best lastig geweest om dat gevoel vast te houden als je ziet&ervaart wat mensen elkaar aandoen,mee omgaan.Laat staan dat men rekening houd met alle dieren, het water dat zij /wij drinken en de lucht die we allemaal in ademen, de bomen en al het groen wat dat mogelijk maakt.Voor de meeste mensen een ver van je bed show en willen daar niet bij stil staan..,kunnen er niet bij stil staan..Zelfreflectie is kan best pittig zijn!Ik geloof als je echt eerlijk bent tegenover jezelf. Accepteerd wat er in het verleden is gebeurdt al dan wel of niet door eigen toedoen.Hoe moeilijk het ook was..toen!We zijn er nog,ikben er nog.Soms zijn er dingen die geen mens of kind zou moeten/mogen ervaren,zo erg, zo pijnlijk! Alleen als je beseft dat pijn pijn is, en erg>erg. Zou het zo kunnen veranderen, hoe wij met elkaar en alles omgaan?Als we echt bewust gaan leven, in het hier en nu? want mijn pijn voelt hetzelfde als jou pijn! En dat het nog erger kan, ervaar je vanzelf als je het mee maakt.Nog'n rede mensen niet te kwetsen.Of bewust Beter worden waardoor zwakkere slechter af zijn.Geloof je in het goede?geloof je in het slechte?Dat gaat tenkoste van elkaar!Lokt elkaar!!Laat je er niet in meeslepen!Als je je daar al bewust van wordt,en ook wat mee doet.zie dat nix voor nix is gebeurt!(geloof ik!)Helpt het je een beter pers. te worden.Opweg naar een beter leven/gevoel en ook heel belanrijk, een betere wereld!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 14 '12
Hoi Electra smile

Door wat jij schrijft hierboven, weet ik dat je het niet makkelijk
gehad hebt in je leven...
Toch heeft het je wijzer gemaakt, in je bewustzijn...
Wat ik vooral om me heen zie, is wat mensen zichzelf aandoen!
Want daar komt het uiteindelijk allemaal op neer...
Mensen hebben regeltjes gemaakt ( zoals in de bijbel; de 10 geboden)
Echt, het slaat kant noch wal, vanuit mijn visie dan hè?
Als je tussen die regels door leeft, en je eigen weg kiest, ben je dan verkeerd? Er zijn Kosmische wetten, daar ben ik me van bewust, het zijn de dingen die je vanuit je bewustzijn gewoon weet...
Persoonlijk voel ik heel sterk dat we goed voor de aarde moeten zorgen, alles gaat eigenlijk vanzelf op de aarde... in het dieren en het plantenrijk... Eigenlijk zou iedereen daar iets meer bewust van moeten zijn... (dit zijn we in een versnelt tempo eigenlijk allemaal al wel aan het inzien, tenminste de mensen die ik om me heen heb in het dagelijkse leven en op merudi)
Zelfreflectie is iets waar je je leven lang mee bezig zult zijn wink
En dat mensen een hoop leed mee krijgen, soms al op hele jonge leeftijd, is inderdaad best hard! Zelf heb ik het best moeilijk gehad moet ik zeggen, toch ben ik me ervan bewust dat het me wijzer gemaakt heeft, sterker en weerbaarder...
Aan Gene zijde is geen goed of kwaad, (Dit weet ik omdat ik 2 keer een uittreding gehad heb, en dit heel bewust heb beleeft... ook omdat mijn gids me een tijdje geleden heeft uitgelegd dat "ze" aan de andere kant geen emoties kennen, vandaar dat hij altijd zo simpel uit de hoek komt vallen laughAan de andere kant hebben we een bewustzijn, wat we op de aarde ook hebben, alleen door het lichaam waarmee je bent verbonden aan de aarde, ben je verbonden met emoties... deze emoties verstoren eigenlijk het contact met het "collectieve bewustzijn" waarin alles gaat zoals het gaat, zonder dat er een oordeel of een mening over wordt ge-uit, )

zolang je in een mensenlichaam verbonden bent met de aarde ben je afhankelijk van deze emoties...
Mijn gids heeft me ook uitgelegd, dat je je emoties kan laten leiden vanuit je bewustzijn... Dan maak je het makkelijker voor jezelf, accepteer de dingen hoe ze zijn en komen...
Als je je bewustzijn laat leiden door je emoties, dan maak je het zo verschrikkelijk moeilijk voor jezelf en alles om je heen...
Toch zijn dit de lessen die je in je leven meekrijgt, uiteindelijk (soms na meerdere levens te hebben geleefd)
Maar we komen allemaal weer thuis...

Dat is eigenlijk in andere woorden wel een beetje wat jij ook een beetje zegt! smile

Het is best moeilijk om met emoties om te gaan vind ik zelf...
Ik zie het eigenlijk als een teken dat ik leef!
smile

groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki