Beste & lieve allemaal,
Ik weet haast niet waar ik moet beginnen,ik begin iedergeval al te trillen met alle herinneringen gevoelens en emoties die ik heb ervaren in m'n 31 jaar die ik nu besta.
Over het algemeen ben ik toch best blij dat ik nog deze aarde ben, alleenhet is best lastig geweest om dat gevoel vast te houden als je ziet&ervaart wat mensen elkaar aandoen,mee omgaan.Laat staan dat men rekening houd met alle dieren, het water dat zij /wij drinken en de lucht die we allemaal in ademen, de bomen en al het groen wat dat mogelijk maakt.Voor de meeste mensen een ver van je bed show en willen daar niet bij stil staan..,kunnen er niet bij stil staan..Zelfreflectie is kan best pittig zijn!Ik geloof als je echt eerlijk bent tegenover jezelf. Accepteerd wat er in het verleden is gebeurdt al dan wel of niet door eigen toedoen.Hoe moeilijk het ook was..toen!We zijn er nog,ikben er nog.Soms zijn er dingen die geen mens of kind zou moeten/mogen ervaren,zo erg, zo pijnlijk! Alleen als je beseft dat pijn pijn is, en erg>erg. Zou het zo kunnen veranderen, hoe wij met elkaar en alles omgaan?Als we echt bewust gaan leven, in het hier en nu? want mijn pijn voelt hetzelfde als jou pijn! En dat het nog erger kan, ervaar je vanzelf als je het mee maakt.Nog'n rede mensen niet te kwetsen.Of bewust Beter worden waardoor zwakkere slechter af zijn.Geloof je in het goede?geloof je in het slechte?Dat gaat tenkoste van elkaar!Lokt elkaar!!Laat je er niet in meeslepen!Als je je daar al bewust van wordt,en ook wat mee doet.zie dat nix voor nix is gebeurt!(geloof ik!)Helpt het je een beter pers. te worden.Opweg naar een beter leven/gevoel en ook heel belanrijk, een betere wereld!