Loading...
nl

Wil iemand mijn foto lezen?

Cirr
Cirr jul 10 '12
Dank je wel.

Groetjes,
Cirr
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '12
Welkom terug! smile
Cirr
Cirr jul 11 '12
Dank je wel Nims! smileHet is inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben op Merudi.. good to be back!
Cirr
Cirr jul 13 '12
Sarah81,

Misschien zou jij mijn foto willen lezen?

Dank en groetjes,
Cirr
admin
admin jul 14 '12
Wat een eer dat je mij dit vraagt! Dank je wel. Maar wat een druk ook ineens ….. ik doe maar wat hoor. Hopelijk stel ik je niet teleur en krijg je nog een paar readings! Dit is ècht moeilijk voor me nu …. maar ach … ik probeer het. Ik ben een beginner dus als je het niet herkent mijn oprechte excuses!

Wat een lieve rustige man zie ik op de foto. Heel beheerst, heel stellig als hij iets niet wil. Begrijpend maar laat niet over zich heen lopen. Mijn handen worden heel warm, heet zelfs. De binnenkant wordt superheet, in het midden, er komt een straal van genezende warmte uit. Ja, genezende handen. Wist je dat? Doe je daar al iets mee?

Mijn ogen worden steeds naar dat ding rechts van jou (links op de foto) getrokken. Ik ga het afschermen want het leidt me teveel af.

Je rechteroog straalt rust uit. Je linkeroog leergierigheid en humor. Ik zie je steeds veranderen op de foto. Je hebt twee gezichten maar bij ieder gezicht hele lange tanden. (wat ik daar nou mee moet?) Persoonlijk vind ik langere tanden wel leuk, omdat het dan lijkt of iemand lacht maar dit zijn echt te lange tanden. Bij het ene hoofd dat ik zie maakt het de persoon heel grappig; een superlieve sul, die andere graag van dienst is en waar geen kwaad in zit.