Hoi Cirr,
Dank je wel voor de snelle aardige reactie!
Dat vogelhuisje van je dochter is prachtig! Knap zeg!
Nee, ik bedoelde niet dat je twee gezichten hebt. Ik bedoelde dus letterlijk dat ik in het begin twee, maar later zelfs meerdere gezichten zag. Jouw gezicht veranderde. Dat heb ik niet vaak maar wel eerder gehad bij een foto lezen. Mij is toen gezegd dat ik de gezichten zag die die persoon in zijn/haar vorige leven had. Dan is het (voor mij) ook niet vreemd dat je nog steeds die karaktereigenschappen hebt. Mooie karaktertrekken trouwens! Maar ik bedoel dus absoluut niet dat je verschillende gezichten hebt! Je bent geen kameleon. Ik vind juist dat je er heel stabiel en rustig uitziet in dit leven, als ik je foto bekijk.
Jammer dat ik niet kan laten zien wat ik zag. Ik zag dus ècht dat je gezicht veranderde. Dikker, dunner, ouder, jonger, gladder en dus pokdalig maar de trekken bleven hetzelfde. DAT vond ik zo bijzonder. Het uiterlijk veranderde maar toch leek het op elkaar, min of meer. Die konijnentanden koppelde ik niet aan kruiden of natuurliefhebber maar aan het gezicht dat je toen had. Jouw uitleg zou ook kunnen.
Weet je, dat is het nadeel aan dit soort readings, van een superleek (ik dus). Zo maken we het kloppend en dat wil ik niet.... Volgens mij was het ècht jouw vorige gezicht, in je vorige leven, maar ja, dat is ook makkelijk kletsen natuurlijk ... pfffff Nogmaals, met jouw uitleg doen we het :)))))
Nou ja, mij is verteld door iemand die ik zeer hoog acht (hey S leuk als je dit leest
) dat ik dan naar de vorige levens kijk. Of dat waar is zal ik nooit weten maar ik wilde het wel even kwijt. Jouw uitleg is ook helemaal prima trouwens!!!
Jouw handen, de handen die je nu hebt, voelde ik heel duidelijk superwarm worden. Voel jij dat zelf ook wel eens?
Nou ja, nogmaals bedankt voor je positieve reactie!!!!
Groetjes, Sarah