Loading...
nl

Wil iemand mijn foto lezen?

Cirr
Cirr jul 10 '12
Dank je wel.

Groetjes,
Cirr
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '12
Welkom terug! smile
Cirr
Cirr jul 11 '12
Dank je wel Nims! smileHet is inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik geweest ben op Merudi.. good to be back!
Cirr
Cirr jul 13 '12
Sarah81,

Misschien zou jij mijn foto willen lezen?

Dank en groetjes,
Cirr
admin
admin jul 14 '12
Wat een eer dat je mij dit vraagt! Dank je wel. Maar wat een druk ook ineens ….. ik doe maar wat hoor. Hopelijk stel ik je niet teleur en krijg je nog een paar readings! Dit is ècht moeilijk voor me nu …. maar ach … ik probeer het. Ik ben een beginner dus als je het niet herkent mijn oprechte excuses!

Wat een lieve rustige man zie ik op de foto. Heel beheerst, heel stellig als hij iets niet wil. Begrijpend maar laat niet over zich heen lopen. Mijn handen worden heel warm, heet zelfs. De binnenkant wordt superheet, in het midden, er komt een straal van genezende warmte uit. Ja, genezende handen. Wist je dat? Doe je daar al iets mee?

Mijn ogen worden steeds naar dat ding rechts van jou (links op de foto) getrokken. Ik ga het afschermen want het leidt me teveel af.

Je rechteroog straalt rust uit. Je linkeroog leergierigheid en humor. Ik zie je steeds veranderen op de foto. Je hebt twee gezichten maar bij ieder gezicht hele lange tanden. (wat ik daar nou mee moet?) Persoonlijk vind ik langere tanden wel leuk, omdat het dan lijkt of iemand lacht maar dit zijn echt te lange tanden. Bij het ene hoofd dat ik zie maakt het de persoon heel grappig; een superlieve sul, die andere graag van dienst is en waar geen kwaad in zit.

Het andere hoofd is een soort heksachtig hoofd. Iemand die met hekserij bezig is. Bijzonder, heel bijzonder omdat ik steeds je foto terug haal op mijn computer en steeds wat anders zie. Nu verandert je gezicht constant. Jong, oud maar steeds ook die oudere man met een scheve mond (de rechterkant staat scheef) en zijn gezicht is niet glad maar de huid is een beetje pokdalig. Wel een aardige man en hij is beslist niet dom, zoals die andere wel simpel leek, is deze man ook hulpvaardig maar meer op zichzelf en met kruiden, homeopathie (zelf geplukte kruiden/geneesmiddelen/handen) bezig dus. Heel apart ook hoe snel je gezicht verandert. Veel levens na elkaar of gewoon veel levens ??? Zelden heb ik een gezicht zo zien veranderen maar toch ook zo op elkaar zien lijken. Die lange tanden blijven ook steeds, een beetje konijnentanden.

Het heden: je ene oog de wijsheid van een oude man vol levenservaring die weet wat speelt in het leven. Een soort van berusting in combinatie met wijsheid. Je andere oog vraagt zich af wat er nog komt, wat het leven voor je in petto heeft. Een gezonde nieuwsgierigheid maar ook eentje van een kindje, die van uitdaging houdt, een soort gretigheid. “kom maar op jongens” in de wetenschap dat je het aankan.

Nou ja, voor als je het mij vraagt was dit “gewoon” een analyse van je gezicht. Met uitzondering van de andere gezichten die ik in je gezicht zag. Hopelijk krijg je snel een echte reading met vooruitzichten enzo. Ik heb mijn best gedaan. Fijn weekend!

Groetjes, Sarah
Cirr
Cirr jul 14 '12
Hoi Sarah,

Ik zag dat je ook bij andere mensen goed de foto hebt gelezen, dus daarvoor dat ik jou vroeg!!

Dat ding rechts van mij is een vogelhuisje van karton, gemaakt door mijn dochter smile

Je pakt gelijk een paar eigenschappen op: Rust, leergierigheid en humor.

Daarnaast denk ik dat je de twee basiskaraktertrekken naar voren haalt. Je hebt het over twee gezichten, en dat vond ik altijd een negatieve bijsmaak hebben. (Zo wordt het bij wijze van spreken ook gebruikt: je hebt twee gezichten: m.a.w. een goede en een slechte kant). De tanden waar je over spreekt kunnen te maken hebben met het homeopatische stuk? (konijn-grazen). Of het kauwen/herkauwen (vergaren: een plek geven) van bepaalde delen in het leven, waardoor je wel langere tanden moet hebben haha (ik zeg maar wat er in me op komt). Anders weet ik niet precies wat dit in houdt.

Aan de ene kant ben ik ook een superlieve sul, waar geen kwaad in zit. Ik denk dat het andere te maken heeft met een vorig leven, want homeopathie heeft altijd interesse gehad.

Ken de warme handen, en werk in de zorg.

De twee eigenschappen (superlieve sul en levenswijsheid) en (kinderlijke nieuwsgierigheid met een uitdaging) zijn nu meer geintegreerd, waardoor het weer een nieuwe impuls geeft in het leven. Daarnaast sluit het een beetje aan bij de theorie dat de linkerhelft van je gezicht het vorige leven aangeeft, en de rechterkant het nu.

Als ik het voor mezelf vertaal dan was ik in mijn vorige leven teveel op mezelf, en was er ook een bepaalde berusting in theorie. In dit leven komen er elke keer nieuwe uitdagingen en nieuwe impulsen, waardoor ik blijf doorgaan in nieuwe ervaringen opdoen.

Dank je wel voor de reading Sarah, helemaal goed !!!

Groetjes,
Cirr
admin
admin jul 14 '12
Hoi Cirr,

Dank je wel voor de snelle aardige reactie!

Dat vogelhuisje van je dochter is prachtig! Knap zeg!

Nee, ik bedoelde niet dat je twee gezichten hebt. Ik bedoelde dus letterlijk dat ik in het begin twee, maar later zelfs meerdere gezichten zag. Jouw gezicht veranderde. Dat heb ik niet vaak maar wel eerder gehad bij een foto lezen. Mij is toen gezegd dat ik de gezichten zag die die persoon in zijn/haar vorige leven had. Dan is het (voor mij) ook niet vreemd dat je nog steeds die karaktereigenschappen hebt. Mooie karaktertrekken trouwens! Maar ik bedoel dus absoluut niet dat je verschillende gezichten hebt! Je bent geen kameleon. Ik vind juist dat je er heel stabiel en rustig uitziet in dit leven, als ik je foto bekijk.

Jammer dat ik niet kan laten zien wat ik zag. Ik zag dus ècht dat je gezicht veranderde. Dikker, dunner, ouder, jonger, gladder en dus pokdalig maar de trekken bleven hetzelfde. DAT vond ik zo bijzonder. Het uiterlijk veranderde maar toch leek het op elkaar, min of meer. Die konijnentanden koppelde ik niet aan kruiden of natuurliefhebber maar aan het gezicht dat je toen had. Jouw uitleg zou ook kunnen.
Weet je, dat is het nadeel aan dit soort readings, van een superleek (ik dus). Zo maken we het kloppend en dat wil ik niet.... Volgens mij was het ècht jouw vorige gezicht, in je vorige leven, maar ja, dat is ook makkelijk kletsen natuurlijk ... pfffff Nogmaals, met jouw uitleg doen we het :)))))

Nou ja, mij is verteld door iemand die ik zeer hoog acht (hey S leuk als je dit leest wink) dat ik dan naar de vorige levens kijk. Of dat waar is zal ik nooit weten maar ik wilde het wel even kwijt. Jouw uitleg is ook helemaal prima trouwens!!!

Jouw handen, de handen die je nu hebt, voelde ik heel duidelijk superwarm worden. Voel jij dat zelf ook wel eens?

Nou ja, nogmaals bedankt voor je positieve reactie!!!!

Groetjes, Sarah
Cirr
Cirr jul 14 '12
Hoi Sarah,

Graag gedaan, en dank je wel!!

Nu begrijp ik dat je meerdere gezichten bedoelde, en dan kan ik het ook plaatsen. Als ik jou zo lees dan kun je echt dingen uit een vorig leven halen! Dat is een mooi gegeven!

Voor mij hoeft het niet kloppend te zijn, als het niet te plaatsen is, prima zo ... en als ik konijnentanden had in een vorig leven, dan zij het zo laugh

Ja, ik voel mijn handen ook regelmatig, en heb er in het verleden ook wel eens letterlijk mee "gewerkt" d.m.v. handopleggen. Werk nu in de zorg.

Jij ook nogmaals hartelijk dank !!!

Groetjes,
Cirr
Cirr
Cirr jul 14 '12
Mars, ik vind de lezing van Sarah geweldig, en wilde jou ook vragen om een lezing te doen, als je zou willen.

Groetjes,
Cirr
admin
admin jul 15 '12
Hi Cirr,

Nou, daar gaan we dan… mijn tweede fotoreading ooit!

Allereerst dit: iemand heeft mij aangespoord om op je verzoek in te gaan. Ik heb haar lezing bewust niet gelezen voor ik ben gaan lezen, omdat ik dan ga nadenken. Omdat diegene observaties scherp zijn is het lastig om na haar ten tonele te verschijnen, maar misschien vult het elkaar aan.

In enkele woorden: Joris Goedbloed met een hoog knuffelberengehalte. Jij bent de brandweercommandant die zijn rust bewaard als een hele woonwijk in lichterlaaie staat. Een steun en toeverlaat. Rustig, evenwichtig, behulpzaam, zorgzaam en lief. Als ik naar je foto kijk zie ik je gezicht veranderen in zo’n zes, zeven verschillende gelaten, waarvan twee vrouwelijk (één jongere man uit een vroegere periode met donker, achterover gekamd haar, scheiding in het midden; ronder gezicht en kleiner dan jij; ik zou zeggen een marineman jaren 40/50. Eén vrouw heeft met school te maken, mogelijk een lerares, maar niet jouw lerares.). Meestal zijn dit mensen die veel voor jou in dit leven betekenen of hebben betekend. Je bent zeer begaan met hen of ze hebben op cruciale perioden in jouw leven hun rol gespeeld. Je bent een tevreden mens en je neigt naar behoudendheid/conservatisme: vaste waarden zijn belangrijk voor je en die hou je graag in ere. Je hebt een voorliefde voor de natuur, maar ook voor natuurkunde. Je werkt in de zorg of als boswachter. Ik zie heel duidelijk iets met wielrennen, althans die associatie komt bij me op. Het verenigingsleven is belangrijk voor je. Zaken gaan je gemakkelijk af. Niet dat je er geen moeite voor doet, maar je volgt als vanzelf jouw koers en piekert daar niet verder over. Ook hier komt dat beeld van vaste waarde weer naar boven; je bent namelijk niet alleen een vaste waarde voor anderen, maar ook voor jezelf. Je staat overigens wel open voor veel visies en veroordeelt ze niet, maar toetst ze aan de waarden die voor jou hun geldigheid hebben bewezen en dat nog steeds doen. Steeds maar weer, het wordt saai, komt ‘vaste waarde’ en ‘rust’. Ik vraag me werkelijk af waarom jij je foto laat lezen, want ik kom geen enkele blokkade o.i.d. tegen.

Nu heb ik die ander gelezen. Grappig dat zij ook die snel veranderende gezichten zag. Geen konijnentanden bij mij. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad.

Hartelijke groet,
Mars
Cirr
Cirr jul 15 '12
Hoi Mars,

Goed advies van Sarah, en schuif jezelf niet gelijk terzijde!!

Mooie steekwoorden wat je aangeeft, daar herken ik mezelf inderdaad in! In mijn eerdere antwoord gaf ik aan dat ik inderdaad in de zorg werk, en wat het leuke is, is dat ik vroeger boswachter wilde worden.

De mensen die je beschrijft, daar herken ik deels mijn vader in, en een lerares van "vroeger" voor zover dit aansluit.

Ben inderdaad tevreden en ben inderdaad behoudend en vaste waarden vind ik belangrijk. Daarnaast is natuur een passie en natuurkunde vind ik geweldig. Wielrennen heb ik zelf niets mee, maar een indirect familielid wel.

Houd er inderdaad van om contact met mesnen te hebben, en als ik me richt op zaken, gaan ze me inderdaad gemakkelijk af.

Fijn om te horen dat ik een vaste waarde voor anderen ben. Ik sta open voor veel visies, en het klopt dat ik ze toets aan de waarden die voor mij hun geldigheid hebben bewezen.

Haha, geen konijnentanden deze keer laugh

Ik vind het een hele goede lezing Mars, het is echt duidelijk en herkenbaar!! Super gedaan, dank je wel !!

Groetjes,
Cirr
admin
admin jul 15 '12
You´re welcome. Dank voor je terugkoppeling, want dat helpt deze beginnende ´lezer´ zeer. Met veel plezier,

Mars
Cirr
Cirr jul 15 '12
Dank je Mars !!
Serenity
Serenity jul 15 '12
heel mijn bericht is weg sorry! Maar leuk topic!
Cirr
Cirr jul 15 '12
Jammer Serenity smileWas benieuwd naar je tekst !
Serenity
Serenity jul 16 '12
Tja het had niet mogen zijn blijkbaar hahaha.

Ik had iets in de trant van vriendelijke, aardige man, goed voor zijn gezin willen schrijven.

crazy
Cirr
Cirr jul 16 '12
Haha smile

Dank je Serenity !
Serenity
Serenity jul 16 '12
wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki