Hoi Tammie,
Je vroeg me dit te doen maar ik sla een beetje dicht bij je foto (vraag me niet waarom). Toch had ik het gisteren al geprobeerd. Om de e.o.a. reden had ik het nog ergens staan dus zal ik het plaatsen. Hopelijk heb je er iets aan en denk je niet dat ik helemaal kierewiet ben. Excuses als het niet klopt!
Over je hondje ... lees nog eens het verhaal dat ik je schreef over de geesten waar je bang voor was. Daar heb ik ook je hondje genoemd
Hier komt 'ie ...:
Hoi Tammie,
Dat jij er allemaal dingen bij doet weet ik. Dat je daar goed ik bent heb ik ook al gezien. Waarom zie jij dat zelf niet? Valse bescheidenheid? Nee, je beseft het echt niet. Wanneer wel? Hoe vaak moet jij horen dat je goed bent en het goed kan? Die onzekerheid van je …. laat het verleden los joh! Toen hebben “ze” je geprobeerd klein te maken maar dat was om zelf groter te lijken. Zij hadden weinig zelfvertrouwen en jij was een dankbaar object en makkelijke prooi. Dat is een klein kind altijd. Leuk voor die mensen die het nodig hadden, hoewel, schoten ze er iets mee op? Nee, ze zijn er behendig in geworden en jij blijft hun “prooi”, hun manier om zichzelf groter te maken, belangrijker en slimmer te vinden. Ga dat ook zo zien alsjeblieft.
Je bent niet voor niets uitgekozen om dit prachtige werk te gaan doen. Lichtwerker, kind van het Licht. Jij mag licht over de mensen verspreiden. Hoe mooi is dat! Alleen mensen met goeie bedoelingen en een goed hart mogen dit doen. Betekent niet dat je een Engel moet zijn en nooit fouten mag maken! Graag zelfs!
Als je er maar van leert! En dat doe je. Je ziet het leven als 1 grote leerschool! Mooi! Maar zie jezelf niet als de slechtste leerling van de klas ….
Je bent een pareltje in zijn schelpje. Verstopt je achter je schelp maar oh wee als ze iets zegt! Raak, altijd raak! Als ze zeggen van niet is dat omdat ze het niet willen horen. Je mag ook niet alles zeggen. Moet je leren. Ga je ook leren. Je leert snel. Je bent gretig en slim. Mooi! Blijf zoals je bent, pareltje in dop.
Groetjes, Sarah