Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

Tammie
Tammie jul 10 '12
Ben benieuwd :}

Alvast bedankt

Liefs Tammie
Delen:
admin
admin jul 14 '12
Ik zie veel tegenstellingen die onrust geven. Niet zozeer tegenstellingen die in balans moeten worden gebracht, maar die je moet erkennen. Ik heb het gevoel dat je een hele krachtige mannelijke energie hebt die wil creëren, daden wil verrichten, zaken duidelijk en zichtbaar wil neerzetten, maar dat je die daadkracht bent gaan temperen om je aan te passen aan de mensen om je heen. Je observeert alles heel scherp, ziet hoe het makkelijker kan en wilt mensen daarop wijzen, zonder in hun ruimte te komen. Daar ga je weliswaar zorgvuldig mee om, maar iets te zorgvuldig, waardoor je niet altijd volledig in beeld kom. Het gevolg en mogelijk nadeel van die aangeleerde voorzichtigheid is dat je uitstraalt dat jij jezelf wel redt en je het allemaal wel weet. Dat is ook zo, maar zo voelt het niet voor jou. Daar zou je eens naar moeten kijken. Het beeld wat opkomt is dat van een ballerina, die niet zonodig de prima donna hoeft te zijn, maar wel haar gratie en kunde wil laten zien aan een publiek en ook 'gelift' (bewonderd) wil worden. Dat kan ook wel, maar dan moet je die rol ook voor je opeisen en erom vragen. Dan maak je voor de ander zichtbaar waar jouw (!) behoefte ligt. De vergelijking komt natuurlijk meteen op met hoe je om deze lezing hebt gevraagd - "ik sta altijd klaar voor anderen, maar wanneer zien ze mij" - en daarmee heb je ook zeker een stap gezet om de aandacht op jezelf te richten. Ik noemde je gekscherend 'arm schaap'; de stap was terecht, maar de vorm ('arme ik', slachtoffer) past je totaal niet. Ja, je bent krachtig, maar als jij de energie/aandacht nodig hebt zou je vrouwelijke, 'verleidelijke' kant je veel beter dienen. Toch ligt daar een zekere angst. Als je die toont, ben je bang dat je zelfstandigheid (in doen) en onafhankelijkheid (in denken), waar je erg trots op bent, niet meer zichtbaar zullen zijn. Wees daar niet bang voor Tammie, want je straalt uit dat als jij ergens je zinnen op zet, het ook echt voor elkaar komt. Je bnet iemand waar mensen op kunnen bouwen, maar ga nu maar eens voor jezelf opeisen dat er voor jou wordt gebouwd, gewoon omdat je daar behoefte aan hebt, je het verdient en het kan. De zorg die je nu voor bepaalde mensen draagt kan best, eventueel tijdelijk, aan anderen worden overgedragen. Haal het naar je toe en gebruik je derde oog.
Tammie
Tammie jul 14 '12
Wouw! Helemmal tot in detail waar! Vooral dat mannelijke stuk! En ik weet dat ik ook om hulp mag vragen,maar weet niet goed hoe! Alhoewel ik dat wel degelijk kan en durf bij mijn gidsen en engelen. Maar bij de mensen durf ik nog ni niet zo goed. Maar een duidelijk leerpunt! Dank je wel!
admin
admin jul 14 '12
Dankjewel voor je reactie. Zo zie je maar, jouw ongeduld hielp mij over de drempel om dit ook eens uit te proberen. Wat betreft andere mensen vragen, vandaag vroeg Cirr nog rechtstreeks aan Sarah81 om haar foto te lezen (en ze had tijd). Mijn foto is gelezen door Sarah81, Annasy en Marjanne en ze waren allemaal spot on. Zelfs een maand na de lezing vallen me soms nog dingen op in hun lezing die kloppen. Voor mij was dit de eerste keer, dus dank voor je ongeduld, maar ik zou je met klem vragen om ook een ander te vragen een lezing voor je te doen (voor mij leuk ter vergelijking en voor jou een goede oefening in opkomen voor jouw behoeften). X Marcel
admin
admin jul 15 '12
Hoi Tammie,

Je vroeg me dit te doen maar ik sla een beetje dicht bij je foto (vraag me niet waarom). Toch had ik het gisteren al geprobeerd. Om de e.o.a. reden had ik het nog ergens staan dus zal ik het plaatsen. Hopelijk heb je er iets aan en denk je niet dat ik helemaal kierewiet ben. Excuses als het niet klopt!

Over je hondje ... lees nog eens het verhaal dat ik je schreef over de geesten waar je bang voor was. Daar heb ik ook je hondje genoemd smile

Hier komt 'ie ...:

Hoi Tammie,

Dat jij er allemaal dingen bij doet weet ik. Dat je daar goed ik bent heb ik ook al gezien. Waarom zie jij dat zelf niet? Valse bescheidenheid? Nee, je beseft het echt niet. Wanneer wel? Hoe vaak moet jij horen dat je goed bent en het goed kan? Die onzekerheid van je …. laat het verleden los joh! Toen hebben “ze” je geprobeerd klein te maken maar dat was om zelf groter te lijken. Zij hadden weinig zelfvertrouwen en jij was een dankbaar object en makkelijke prooi. Dat is een klein kind altijd. Leuk voor die mensen die het nodig hadden, hoewel, schoten ze er iets mee op? Nee, ze zijn er behendig in geworden en jij blijft hun “prooi”, hun manier om zichzelf groter te maken, belangrijker en slimmer te vinden. Ga dat ook zo zien alsjeblieft.

Je bent niet voor niets uitgekozen om dit prachtige werk te gaan doen. Lichtwerker, kind van het Licht. Jij mag licht over de mensen verspreiden. Hoe mooi is dat! Alleen mensen met goeie bedoelingen en een goed hart mogen dit doen. Betekent niet dat je een Engel moet zijn en nooit fouten mag maken! Graag zelfs! Als je er maar van leert! En dat doe je. Je ziet het leven als 1 grote leerschool! Mooi! Maar zie jezelf niet als de slechtste leerling van de klas ….

Je bent een pareltje in zijn schelpje. Verstopt je achter je schelp maar oh wee als ze iets zegt! Raak, altijd raak! Als ze zeggen van niet is dat omdat ze het niet willen horen. Je mag ook niet alles zeggen. Moet je leren. Ga je ook leren. Je leert snel. Je bent gretig en slim. Mooi! Blijf zoals je bent, pareltje in dop.

Groetjes, Sarah

Tammie
Tammie jul 15 '12
Kippenvel krijg ik ervan! Ik begin te geloven... Beetje bij beetje. Begin nu ook mezelf te laten zien. Maar ook stapje voor stapje.
Ik weet dat het klopt als ik wat voel. Maar altijd bang geweest voo de rractie van de ander. Alsof ik gek was ofzo pfff. Nu pas begin ik te begrijoen waar alles vandaan kwam. Ik had nog nooit eerder gehoord over nieuwrtijdskinderen enzo. Nu begin ik echt mezelf pas tevinden en ook te geloven dat ik intuitief alles heb geweten,maar het gewoon nooit eerdet hb kunnen verklaren! Im riep al klein kind dat ik mensen help! Intuitief wist ik dat maar is vervaagd met de jaren. En heb mezelf veel schade aangericht door allr ellende en eenzaamheid. Maar ik begin zo te veranderen nu. Ik voel dat er rust aan komt.

Dank je wel meid! Een woord geweldig gedaan!

Veel liefs en liefde van Tammie
admin
admin jul 15 '12
Ga dit ook iedere dag in de spiegel roepen s.v.p.: "Dank je wel meid! Een woord geweldig gedaan! "


grinBedankt voor je lieve reactie, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki