Loading...
nl

Een overleden persoon de permanente ban geven.

Ilona83
Ilona83 jul 6 '12
Okee...ik weet dat dit lastig is voor andere om dit te begrijpen.
En ik wil ook niet de hele situatie hier vertellen.

Maar mijn vraag is hoe ik een overleden persoon de permanete ban kan geven om mij ooit nog te bezoeken.
Ik heb geen rare dingen gedaan...geen geesten opgeroepen ofzo...

Maar ik wil een lid van mijn familie die 2 jaar geleden is overleden de permanente ban geven.
Ik wil nooit meer deze persoon in mijn leven.
Niet als ''bezoeker'' (nu hij dood is) en helemaal niet meer in een volgend leven.
Vraag me niet waarom...maar hoe kan ik zo'n permanente ban uitspreken.

Alleen al deze vraag verteld mij al genoeg.
Ik wil deze persoon nooit meer in mijn leven hebben.
Of deze persoon nu levend of dood is...ik wil hem niet meer in mijn buurt hebben.
Hoe kan ik dit volbrengen?
Delen:
Cialara
Cialara jul 6 '12
Het voor eeuwig uit jouw ziel-leven verbannen is onmogelijk, want wat er ook gebeurd is tussen jullie, het zal uitgewerkt moeten worden.

Maar totdat je daar aan toe bent, kun je alle contact weigeren en verbreken. Je doet dit door de banden/kabels/touwen die jullie nog emotioneel binden door te laten snijden door de aartsengelen. Je hebt daarvoor hun hulp nodig, en je kunt dit aan hen vragen en het visualiseren.

Ze zullen de kabels doorsnijden, zodat je je vrij voelt en het contact verbroken zal zijn. En je kunt hardop uitspreken dat je de persoon in kwestie nooit meer wenst te ontmoeten in dit leven.

Maar wees je bewust, dat wat er ook gebeurd is, wel uitgewerkt zal moeten worden. Ofwel in dit leven, ofwel in een volgend leven. Die keuze is aan jou.

Welke keuze je daarin ook maakt, het is jouw keuze, en de juiste keuze is die waarbij jij je het beste voelt.

Liefs Cialara.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '12
Dit klopt wat Cialara zegt. De vraag die hier centraal staat, is wat hebben jij nog uit te werken met deze persoon? Welke les heb jij hier te leren? Je zou hier eens een sessie op kunnen doen via regressie, zodat je kunt achterhalen waarom jullie verbonden zijn. Als je dit uitwerkt, wordt het contact vanzelf verbroken en hoef je elkaar niet meer op te zoeken om dit uit te werken.

Je bent welkom in de Merudi-praktijk als je hier een sessie op zou willen doen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 7 '12
^^ dat zou inderdaad niet verkeerd zijn, Ilona!
Want het sleutelwoord is in deze toch echt: vergeven...
En dit kun je misschien niet alleen, omdat het te heftig is geweest
en je misschien een wrok koestert waarmee je deze persoon juist vast blijft houden!
Door regressie ga je het hele plaatje zien... tenminste zoals ik het heb gelezen in een boek over regressie-therapie...
Als je dit plaatje inziet, pas dan kun je het echt loslaten
gelukkig hoef je het niet alleen te doen wink

succes ermee, lieve Ilona...

(dit gaat je ongelofelijk sterk maken! als je het hebt overwonnen!)
Hij zal zeker nog een keer terug moeten naar de aarde, om zijn deel te leren! maar jij ben dan al zoveel stappen verder wink

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki