Loading...
nl

Liefdeslegging Tarot

PrettyGirl23
PrettyGirl23 jul 5 '12
Mocht iemand in de gelegenheid zijn en tijd hebben, dan zou ik het zeer op prijs stellen als iemand voor mij een algemene liefdeslegging wilt doen.

Alvast bedankt!
Delen:
Tammie
Tammie jul 9 '12
Diamanengel

ik ben nog aan het oefenen met de kaarten. Ik hoop dat er enigzins iets van klopt smile

Ik kreeg meteen een zenuwachtig gevoel bij jou. Opgeloten ook! Je voelt je opgesloten en alleen en dat staat nu ook erg centraal in je leven. Je beschermt jezelf voor een gevecht misschien?! Voelt erg aan als een angst. Alsof je geblokkeerd zit. Laat jij je verdriet wel genoeg toe? Heb jij je verleden verwerkt? Zit je daardoor vast misschien? Of gaan deze gevoelens over een huidige partner? Ik twijfel aan die twee namelijk... Ik heb sterk het gevoel dat je op dit moment beter voor jezelf zou kiezen! Meer liefde uit jezelf gaan halen en je kind in jezelf wat meer vrijheid gaan geven. Het voelt alsof je gevangen zit. Ik wens het je toe om jezelf te bevrijden.

Ik hoop dat je er wat mee kan en dat het een beetje klopt.

Veel liefs en een warme groet Tammie
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jul 12 '12
Hoi Tammie,

Allereerst wil ik je bedanken dat je voor mij deze kaarten legging wilde doen. Ik ben best geschrokken, want alles wat je beschreven hebt, klopt helemaal! Je hebt aangegeven een beginner te zijn, in de uitkomst die jij mij gegeven hebt, is dat in ieder geval niet te zien.

Even een terugkoppeling op jouw antwoord. Ik ben inderdaad zenuwachtig, omdat ik een persoon erg leuk vind. Elke keer als ik deze persoon ziet, word ik rood, begin ik mij zenuwachtig te gedragen. Helaas kan ik op dit soort momenten geen weerstand bieden.

Ik zit inderdaad geblokkeerd, dit heeft meerdere redenen. Ik heb het verleden van mij relatie nog niet helemaal verwerkt. Hierdoor voelt het soms alsof mijn hart bevroren is, en niet meer dichtbij mijn emoties sta.

Ik moet zoals je al zei, meer liefde uit mezelf halen, dan komt de rest vanzelf. Ik voel mij in bepaalde opzichten wel geblokkeerd.

Ik vroeg mij alleen af, of je uit de kaarten kon halen of de persoon die ik heel leuk vind, ook mij ziet zitten? Of de persoon ook gevoelens voor mij heeft?

Liefs,

Diamant^tje
Tammie
Tammie jul 12 '12
Hallo diamantje

ik denk dat de liefde wel wederzijds is! Maar jullie worden geblokkeerd! Door jouw verdriet van het verleden. Die kaarten staan letterlijk tussen jullie in. Klopt het dat jouw ex spelletjes met jou speelde door bijv. Manipulatie en/of emotionele chantage? Probeer je verleden los te gaan laten. Ook dat is waarschijnlijk een levensles voor je geweest. En dat voelt nu niet goed,maar eens je daarover heen bent en je ondanks dat allemaal weer verder durft te gaan dan zul je zien dat je juist door die ervaring sterker bent geworden. Leer je niets van die ervaring dan volgen er meer van diezelfde lessen tot dat je geleerd hebt. Dat soort ervaringen heb je nodig om te worden wie je behoort te zijn voordat je naar de volgende dimensie ofzo mag wanneer je hier klaar bent op aarde met deze lessen! Probeer daadom je angst los te laten en de lessen te zien en te accepteren.

Heel veel geluk voor jou x
Tammie
Tammie jul 12 '12
Diamantje (kleine aanvulling)

Ik voel dat jouw ex erg overheersend is. Elke keer als ik vraag iets over die huidige jongen dan komt je ex ertussen staan. Probeer hem ook te vergeven dat kan je namelijk makkerlijket los laten. Probeer hem te zien als een nog onwetende ziel!
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jul 12 '12
Hoi Tammie,

Ik heb inderdaad het idee dat we allebei geblokkeerd zijn, omdat er weinig tussen ons gebeurd. Ik zie dat er bij hem ook iets is wat in het verleden een rol heeft gespeeld, maar ik kan niet plaatsen wat precies. Ik weet niet of het mogelijk is dat hij zelf ook geblokkeerd door mij zou zijn. Hij voelt mij in ieder geval wel goed aan, dat is 1 ding wat zeker is. Mijn ex was een vreselijke grote manipulator, dus ook dat heb je goed gezegd. Dat was ook de reden waarom het voor mij zo moeilijk was, om er een streep achter te zetten. Ik werd continue gemanipuleerd, vandaar dat ik nog steeds daardoor emotioneel uitgeput ben.

Liefs,

X

Diamant^tje
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jul 12 '12
Mijn ex heeft inderdaad dingen geflikt die niet goed te praten zijn. Hierdoor heb ik vaak negatieve emoties. WAt betreft die huidige jongen, ik heb wel het gevoel dat er een soort muur tussen ons staat. Ik kan niet precies uitleggen wat het is. Wel vervelend dat mijn ex er tussen staat, betekent dat hij veel met mij bezig houd? Of juist dat ik hem ergens niet los kan laten? Oftewel, wat voor rol speelt hij hierin?

Liefs, X

Diamant^tje
Tammie
Tammie jul 12 '12
Jij zelf hebt de angst nog niet losgelaten. Ook al is jouw ex zo met jou bezig dan is zijn probleem. Dat zou jou niet mogen tegenhouden. Ik denk dat die huidige jongen jouw blokkade aan voelt.

X veel liefs
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 12 '12
Prachtig omschreven, Tammie!

In je onderbewuste neem je een bepaalde blokkade mee...
Zoiets als: Dat ik me liet domineren of manipuleren door mijn ex, gebeurd me geen 2de keer!
ik weet nog dat ik een ex had in het verleden die me ook manipuleerde en daarmee domineerde...
Elke dag als ik hem zeg kreeg ik een soort van "Gestapo" verhoor...
Waar ben je geweest, heb je met anderen gepraat, je bent toch niet vreemd gegaan? enz. enz.
Toen ik pas met mijn huidige partner was, vroeg hij een keertje of ik het leuk gehad had in de stad...
Nou,... meteen zette ik al mijn stekels op tongue
Terwijl het eigenlijk puur uit belangstelling was, dat hij het vroeg...
Het heeft best een tijdje geduurd voor ik er mee om kon gaan!
Ik zit er om te lachen, maar mijn vriend zegt: dat is niet leuk hoor! Hij toont op zijn manier interesse en hij krijgt de wind van voren...
Gelukkig hebben we het besproken en er een weg tussen gevonden...
Allebei hebben we het inzicht dat het komt uit een vorige relatie waar ik een vriend had die nogal paranoia was...
Dit had ook tussen ons in kunnen komen staan!

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki