Loading...
nl

Kaartlegging voor Silliej

Silliej
Silliej jul 4 '12
Hoi allemaal,

Wie zou er voor mij een kaartlegging willen doen? Dit mag een algemene kaartlegging zijn.

Ik zit momenteel een beetje met mijzelf en mijn situatie in de knoop en hoop dat een kaartlegging mij meer inzicht kan geven..

Liefs,

Silliej
Delen:
Tammie
Tammie jul 8 '12
Lieve silliej

ik heb een poging voor je gedaan. Maar ben nog aan het
leren dus ik hoop dat het een beetje klopt.

Ik zie in jouw verleden zware en moeilijke lessen, iets
wat je hebt moeten leren waarschijnlijl. Kan het kloppen dat het
iets is waar jij je voor schaamt? Dit hoofdstuk van jouw leven ben je aan
het afsluiten en dat doe je heel goed! Sterk zelfs! Er zijn veel
veranderingen op dit moment. Je moet keuze,s gaan maken
Maar je vertrouwd het nog niet. Vertrouw erop want dat komt goed! Ik zie namelijk geborgenheid en bescherming in je kaarten wat een ander je zal kunnen geven,misschien zelfs wel de zekerheid waar je naar zocht.

Good luck to you!

Warme groet van Tammie
Silliej
Silliej jul 11 '12
Origineel bericht van: Tammie
Lieve silliej

ik heb een poging voor je gedaan. Maar ben nog aan het
leren dus ik hoop dat het een beetje klopt.

Ik zie in jouw verleden zware en moeilijke lessen, iets
wat je hebt moeten leren waarschijnlijl. Kan het kloppen dat het
iets is waar jij je voor schaamt?

Ik heb inderdaad moeilijke lessen gehad in mijn verleden. Het is al vaker voorgekomen dat mij gevraagd werd of ik mij ergens voor schaam.. Dus hier zit je ook goed in! Alleen heb ik zelf geen idee wat dit is.

Dit hoofdstuk van jouw leven ben je aan
het afsluiten en dat doe je heel goed! Sterk zelfs! Er zijn veel
veranderingen op dit moment. Je moet keuze,s gaan maken
Maar je vertrouwd het nog niet. Vertrouw erop want dat komt goed! Ik zie namelijk geborgenheid en bescherming in je kaarten wat een ander je zal kunnen geven,misschien zelfs wel de zekerheid waar je naar zocht.

Ik ben inderdaad ook bezig met een hoofstuk afsluiten. Alleen is dit een heel moeilijk hoodstuk en ik ben er niet zeker van of ik er wel goed aan doe. (Twijfel twijfel twijfel crazy) Maar ik ben ervan overtuigd dat het wel goed komt, alleen zal het tijd nodig hebben..

Good luck to you!

Warme groet van Tammie


Heel erg bedankt Tammie! Ook al ben je beginner, je zat gewoon helemaal goed dus ga zo door! Ik ben sinds kort ook weer met de gedachte aan het spelen om het kaartleggen te gaan leren. Ik ben er altijd erg geïntresseerd in geweest, en misschien is dit nu wel juist iets wat ik moet gaan doen.. wie weet!

Nogmaals bedankt Tammie.

Liefs silliej

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki