Loading...
nl

Wie wil er een legging doen?

Sunshine
Sunshine jun 30 '12
Hallo iedereen, uhm ik heb een vraagje of eigenlijk zit ik in een lastige situatie. Ik ben thuiswonend bij mijn moeder en stiefvader. Ik lig regelmatig in de knoop thuis en het is allemaal best wel lastig omdat het allemaal aan mij zou liggen waardoor ik me vaak schuldig voel en twijfel aan mezelf denk dat dit ook de reden is waardoor ik me lastig los kan maken. Nu is eigenlijk mijn vraag hoe zou ik hier het beste mee om kunnen gaan? Ik hoop dat ik door middel van een kaartlegging iets meer inzicht krijg om er weer een positieve draai aan te geven en om mezelf los te maken.

Liefs Sunshine
Delen:
admin
admin jun 30 '12
Transformatiekaarten:
1) Waar sta je nu: je aanvaardt het onaanvaardbare;
2) Je belemmering: Je zou graag anderen vertrouwen, maar je oude angst om bedrogen en voor gek gezet te worden overheerst je zusterlijke/broederlijke gevoelens;
3) Inzicht als je over je belemmering heenkomt: zware opgaven worden alleen aan de beste leerlingen gegeven;
4) Hulp van de engel van vergeving.
Zoals ik de kaarten lees, is het niet nu de bedoeling om het huis te verlaten. Er is nog iets uit te zoeken voor je. Nu weggaan zou eerder een vlucht dan een les opleveren. Durf je het aan om je gevoelens met je moeder/stiefvader te bespreken? Enerzijds kan je aangeven dat je je schuldig voelt en anderzijds dat je het misschien moeilijk vindt om anderen weer te vertrouwen, dat wil zeggen, als je dit herkent en erkent. De boodschap is dus een positieve draai aan je leven geven, niet zozeer door jezelf los te maken, maar door het contact met jezelf en daarmee met je omgeving weer te herstellen. Het huis uitgaan als de tijd daar is kan dan altijd nog. Succes, groet,
Marcel
Sunshine
Sunshine jul 1 '12
Hoi Marcel, bedankt voor je kaartlegging smileDat wat er staat komt grotendeels overeen met hoe ik erover denk dus dat is mooi smile

Liefs Sunshine
Sunshine
Sunshine jul 29 '12
Ik heb eigenlijk nog wel een situatie waarbij ik het super zou vinden als iemand een kaartlegging zou willen doen smile.. Gaat namelijk over mijn werk. Ik hoop dat er iemand is die een legging zou willen doen

Liefs Sunshine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki