Loading...
nl

wie wil de foto van me dochter nikita 11jaar lezen

daantje1501
daantje1501 jun 29 '12
dit is mijn dochter nikita11 jaar wie wil me wat meer vertellen over haar,wat jullie zien of voelen bij haar.
groetjes danielle
Delen:
daantje1501
daantje1501 jun 29 '12
Originally Posted By: daantje1501
dit is mijn dochter nikita11 jaar wie wil me wat meer vertellen over haar,wat jullie zien of voelen bij haar.
groetjes danielle
amor
amor jun 29 '12
je mag geen foto's van andere posten, eerst de regelementen lezen ajb
admin
admin jul 3 '12
De foto is weg gehaald en dat begrijp ik. Regels zijn regels. En deze regels zijn logisch.

Ik besef dat er iets is met je dochter en dat je niet boven de tafel krijgt hoe je haar kan helpen. Dan zal het je wel erg hoog zitten; je zet niet zomaar de foto van je kind op internet!

Ik bedoel, dat het logisch is dat je antwoorden of handvaten wilt als moeder. Om je kind te helpen.

Maar weet, er lopen rare figuren op deze aardbol rond. Vooral op internet is het moeilijk te zien wie de foto van jouw kind gezien heeft (school, buren, gekken) en wat ze ermee gaan doen.

Ook weet je niet wat er hier op het forum gezegd gaat worden. Sommige dingen zijn privé en kan je je kind beter tegen beschermen. Nogmaals, je weet niet wie het leest.

Als je iets over je dochter van een medium wilt horen adviseer ik je naar een goed medium te gaan. Zij hoeft dan niet mee. Er komt dan echt iets uit als het nodig is.

Sterkte, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki