Loading...
nl

Video: Matt blijft rond de wereld dansen

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '12
De Amerikaan Matt Harding, bekend van de Youtube-hits 'Where the hell is Matt' heeft weer een nieuw filmpje uitgebracht. Net zoals in de vorige twee filmpjes danst Matt ook dit keer op tientallen plaatsen wereldwijd.

In 2006 en 2008 werd de 35-jarige Matt Harding een beroemdheid met de webvideo's 'Where the hell is Matt?'

Bij de vorige twee video's voerde de Amerikaan telkens hetzelfde dansje op. Anno 2012 waagt Matt zich echter aan de typische danspasjes van de plaatselijke bevolking. We zien Matt het beste van zichzelf geven in Rwanda, de Filippijnen, Jeruzalem, Noord Korea, Afghanistan en zelfs Syrië.

De video's van 2006 en 2008 werden respectievelijk 17 miljoen en 43 miljoen keer bekeken op Youtube. Ook zijn nieuwste exploot is aardig op weg om een regelrechte hit te worden.

Bekijk hieronder ook de video's uit 2006 en 2008.



2008:


2006:
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '12
Cool !!
Wil ik ook shocked

Die man moet wel ontzettend geïnteresseerd zijn in dansen en culturen- snoepen ...
want hij doet het helemaal niet verkeerd wink
hij valt wel meteen op tussen de rest...
dat zegt denk ik ook wel wat wink

ik ga nu nog ff naar Woodstock (festival)
want daar is het ook gezellig tongue

(Ik heb Matt daar nog niet gezien, trouwens tongue
Maar kan nog tot morgen middag laughlaugh
admin
admin jun 25 '12
Hot laugh........Ik krijg er gewoon een warm gevoel van!
Omdat er zoveel positieve energie vanaf springt! Iedereen doet vol overgave mee laugh
Ik ga al vast het dansje oefenen voorals hij nogmaals NL bezoekt! Of moet ik nu de klompendans onder de knie gaan krijgen? wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki