Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen? :)

Daniëlle94
Daniëlle94 jun 16 '12
Ben erg benieuwd wat jullie doorkrijgen! Foto één komt uit de meivakantie en foto twee is ongeveer twee weken geleden genomen. x
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '12
Hoi Danielle,

Ik zie dat je foto nog niet gelezen is, dus bij deze mijn lezing. Ik heb de 2e genomen omdat deze het meest recent is. Ik lees graag je reactie.

Ik heb het gevoel dat je op het punt staat een belangrijke beslissing te maken. Volgens mij op het gebied van je relatie. Alsof je je relatie wilt verbreken. Daar zit wel wat onzekerheid bij en je weet niet of dit een goede keuze is. Ik zie een gebroken hart, en weet niet of je diep gekwetst bent door een gebeurtenis.

Je bent erg op zoek naar je identiteit. Wie je bent en wat je wilt is niet duidelijk voor je. Daarin merk ik ook dat je vaak een houding aaneemt die een ander van je verwacht. Dan kun je tenminste niet gekwetst worden.

Toch is dat nergens voor nodig en heb ik het gevoel dat je juist in je kracht mag gaan staan. Kies als eerste voor jezelf en zie dan, dat jij de belangrijkste mag zijn in je eigen leven. Ik heb namelijk het gevoel, dat jij niet vind dat je op de eerste plaats mag staan.

Goed, tot zover mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Daniëlle94
Daniëlle94 jun 20 '12
Hey NiMS,
Dankjewel voor je lezing!
Ik sta niet op het punt om een relatie te verbreken, ik heb geen relatie, ik word altijd een beetje bang van dat woord haha.
Ik heb twee jaar terug wel een extreem gebroken hart gehad ja, dat zit nog steeds wel diep, maar daar ben ik wel overheen, misschien dat je dat bedoelde?
Ik ben het laatste jaar wel erg bezig geweest met m'n eigen identiteit dat klopt wel. Ik blijf wel mezelf, maar het klopt wel dat ik vaak een houding aanneem die van me verwacht word..
En dat laatste klopt ook, ik ben er liever voor andere dan voor mezelf haha.
Dus alleen het eerste kan ik me niet zo goed in vinden! In ieder geval super bedankt voor je reactie!

Zijn er nog andere mensen die een gokje willen wagen? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 20 '12
Dank je danielle voor je reactie. Het is inderdaad het gebroken hart in combinatie met een relatie. Die pijn voelt nog erg aanwezig. Misschien is de beslissing die ik bedoel, deze pijn los te laten en je hart weer te openen voor liefde. En gezien je ontwikkeling, heb ik het gevoel dat het tijd wordt voor eigen liefde.

Weet dat iedereen die je op je pad krijgt, steeds een stukje meer van jou laat zien. Dat wat het meeste pijn doet, mag je ontwikkelen en heb je een les in te leren. Dat wat je bewonderd in een ander, heb je nog niet in jezelf ontdekt. Dat wat je verafschuwt in een ander, is een schaduwkant van jezelf wat je nog niet onder ogen wilt zien.

Bedankt voor je reactie!
Daniëlle94
Daniëlle94 jun 27 '12
Ik dacht dat ik dat al aardig gedaan had, de pijn loslaten, dat hoopte ik in ieder geval.
En dat laatste heb je mooi gezegd, ik zal er eens over nadenken.
Jij ook bedankt voor je reactie!

Is er nog iemand die mijn foto zou willen lezen? smile
Bastet
Bastet jun 28 '12
Hey hey,

Lets try this out!

De 2e foto.
Ik zie: een duidelijke pose. Het is geen natuurlijk gezicht, want je lacht voor de camera. Het is een geforceerde lach, maar tegelijkertijd ook een echte lach. Je ogen stralen iets liefs uit.

Je hebt aardig wat spanning, en je zet het graag om in positiviteit. Spanning zie ik door de rimpeltjes in je gezicht. Rimpeltjes worden gevormd door samentrekken van spieren, ze staan dus onder spanning. Als je je spanning omzet in negativiteit, krijg je een boze frons. Als je spanning omzet in positiviteit, krijg je van die rimpeltjes bij je jukbeenderen en een lach om je mond.

Je wil het graag omzetten in positiviteit, want je lacht, je jukbeenderen zijn wat aangespannen. Maar het lukt je niet altijd. Ik zie een hele lichte frons.

je ziet er een beetje moe uit.

Ik denk dat je heel mooi bent, goede intenties (wich is the most important to me)

Whoehoey!! Ik zie ook een beetje ijdelheid en trots. Eerst in je ogen, daarna zag ik dat je er inderdaad heel verzorgd uitziet. Heb je je wimpers gekruld? Je haar is in ieder geval heel goed verzorgd. Je gebruikt je uiterlijk als schild. Een goed verzorgd, mooi uiterlijk geeft ook een bepaalde bescherming.

Je bent afgevallen zie ik. Pas op dat je je zekerheid en zelfvertrouwen niet van je uiterlijk af laat hangen. Dat deed je in het verleden minder als nu.

Hoe ik het zie, en dit is maar 1 van de eindeloze vormen die je kunt geven aan de waarheid: Energie komt binnen via allerlei deurtjes. Positieve en negatieve energie. De deurtjes voor negatieve energie moet je zien te ontdekken, het kan zijn, onzekerheid, trots, zulke dingen. Dan kun je ze sluiten en ben je er niet meer kwetsbaar voor. Dan zal je onopgemaakt, in je joggingbroek de deur uit kunnen lopen en jij en iedereen om je heen zal je nog steeds prachtig mooi vinden ^^

Jij hebt nog wat deurtjes open staan waar je je niet helemaal bewust van bent, maar! Je hebt goede intenties, dus je hebt er geen schuld aan. Het is een leerproces. Tip:

Be honest, questionable and objective. That way you'll be able to notice negativity that lingers inside of you. Then sacrifize the satisfaction that comes with the negativity, to banish it.

Ik vraag me af wat je er van vind. Haven't done this before!

Groetjes Anna
Daniëlle94
Daniëlle94 jul 10 '12
Originally Posted By: Bastet
Hey hey,

Lets try this out!

De 2e foto.
Ik zie: een duidelijke pose. Het is geen natuurlijk gezicht, want je lacht voor de camera. Het is een geforceerde lach, maar tegelijkertijd ook een echte lach. Je ogen stralen iets liefs uit.

Je hebt aardig wat spanning, en je zet het graag om in positiviteit. Spanning zie ik door de rimpeltjes in je gezicht. Rimpeltjes worden gevormd door samentrekken van spieren, ze staan dus onder spanning. Als je je spanning omzet in negativiteit, krijg je een boze frons. Als je spanning omzet in positiviteit, krijg je van die rimpeltjes bij je jukbeenderen en een lach om je mond.


Klopt, ik heb dit jaar m'n vwo diploma behaald, met veel moeite, dat heeft wel voor behoorlijk wat spanning en stress gezorgd. Ik vind je manier van fotolezen erg bijzonder! Leuk dat je de dingen aangeeft waar je het aan ziet smile

Je wil het graag omzetten in positiviteit, want je lacht, je jukbeenderen zijn wat aangespannen. Maar het lukt je niet altijd. Ik zie een hele lichte frons.

je ziet er een beetje moe uit.

klopt klopt, lukt niet altijd idd, maar doe m'n best haha. & dit was in Albufeira waar we niet voor 5 uur in ons bed lagen dus die moeheid kan wel kloppen ja hah.

Ik denk dat je heel mooi bent, goede intenties (wich is the most important to me)

Whoehoey!! Ik zie ook een beetje ijdelheid en trots. Eerst in je ogen, daarna zag ik dat je er inderdaad heel verzorgd uitziet. Heb je je wimpers gekruld? Je haar is in ieder geval heel goed verzorgd. Je gebruikt je uiterlijk als schild. Een goed verzorgd, mooi uiterlijk geeft ook een bepaalde bescherming.

Dankjewel, nee ik krul m'n wimpers niet dat doen ze vanzelf smile. Ik heb het nooit zo bekeken, als bescherming, maar misschien heb je wel gelijk idd.

Je bent afgevallen zie ik. Pas op dat je je zekerheid en zelfvertrouwen niet van je uiterlijk af laat hangen. Dat deed je in het verleden minder als nu.
En ook hier ben je heel verhelderend, je hebt gelijk. Maar in het verleden was ik vrij onzeker, ben nu zekerder maar dat laat ik wel een beetje van m'n uiterlijk afhangen.

Hoe ik het zie, en dit is maar 1 van de eindeloze vormen die je kunt geven aan de waarheid: Energie komt binnen via allerlei deurtjes. Positieve en negatieve energie. De deurtjes voor negatieve energie moet je zien te ontdekken, het kan zijn, onzekerheid, trots, zulke dingen. Dan kun je ze sluiten en ben je er niet meer kwetsbaar voor. Dan zal je onopgemaakt, in je joggingbroek de deur uit kunnen lopen en jij en iedereen om je heen zal je nog steeds prachtig mooi vinden ^^
Haha, nou ik heb er m'n twijfels over maar ik zal t is proberen haha.

Jij hebt nog wat deurtjes open staan waar je je niet helemaal bewust van bent, maar!
Wat voor deurtjes bedoel je hier precies?
Je hebt goede intenties, dus je hebt er geen schuld aan. Het is een leerproces. Tip:

Be honest, questionable and objective. That way you'll be able to notice negativity that lingers inside of you. Then sacrifize the satisfaction that comes with the negativity, to banish it.

Ik vraag me af wat je er van vind. Haven't done this before!

Groetjes Anna

Anna, heel erg bedankt voor je fotolezing! Het klopt vrij wel allemaal! Echt goed! Zeker voor wanneer je t nog nooit gedaan hebt!
Ik ga er zeker iets mee doen met de dingen die je gezegd hebt!
Ga door met het fotolezen! smileje bent er goed in!
Groetjes Daniëlle!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki