Loading...
nl

ORBS in mijn bedrijfspand, wat nu???

Dolff
Dolff jun 12 '12
Hallo Allemaal,

Zodra ik in mijn bedrijfspand kom dan krijg ik overal kippenvel. Ik krijg er ook vaak een negatief gevoel bij en een bedrukkend gevoel.
Waar ik ook een foto maak, met of zonder flits, boven of beneden, ik krijg deze lichtbollen er steeds op.
Ik maakte gisteren met mijn mobiel een aantal foto's,
Terwijl de camera een flitsfoto maakte zag ik de lichtbollen zweven door de sensor van mijn telefoon.
Dit was slechts een fractie van een seconde... en dood eng..
Ik kreeg gisteren ook steeds rode zwemen op de foto's het maakte ook weer niet uit welke hoek ik stond..

Mijn bedrijfspand staat al een tijdje leeg en is nieuwbouw van 2004. Ik wil hierin mijn bedrijf onderbrengen.

Wat moet ik hiermee aan? ik vind het geen fijn gevoel.
bij mij thuis voel ik het soms ook, ik ga dan maar gauw op bed.
Ik was vorige maand op vakantie in israel, op diverse foto's staan weer twee lichtbollen bij mij..

Terwijl ik met dit bericht bezig ben, krijg ik weer een kippenvel op mijn armen, voel ik ook een soort klein windje, heel kort zeg maar..

Ik kan nog wel meer foto's plaatsen hoor.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '12
Inderdaad ze voelen niet prettig en onrustig aan. Ik zou ze energetisch goed reinigen en inwijden. Zowiezo met een nieuwe woning / pand zou ik dat doen. Het lijkt wel alsof er nog flink geklust wordt, dus ik zou eerst wachten totdat iedereen weg is. Het kan namelijk ook zijn, dat één van de klusser dit meeneemt.

Let wel op, dat vaak bij flitsers, je geen orbs hebt, maar stofdeeltjes. Zeker als er geklust wordt, hangt er enorm veel stof rond. Door de flits, lichten deze enorm fel op, en kan de grote hoeveelheid orbs al verklaren. Krijg je de orbs ook zonder flits, dan weet je zeker dat het orbs zijn en geen stofdeeltjes, die out-of focus worden getoond.
Dolff
Dolff jun 12 '12
Hallo Nims,

Er word idd nog geklust, dit doe ik voornamelijk alleen.
Als ik een flits foto maak of zonder flits, beide gevallen staan ze erop..
Met flits lichten ze beter op.

Maar het voelt zo extreem als ik daar binnen loop.. Haren gaan gelijk recht op staan.
Ik vraag me ook af waarom ze daar komen, wat heben ze daar te zoeken..

Kun je ze aan de hand van de foto voelen dan?

Waar kan ik iemand vinden die de plaats kan schoonmaken? Ik woon in emmen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '12
Ik weet zelf niemand in de buurt van Emmen die dit zou kunnen, maar misschien iemand die meeleest?

In ieder geval zou ik dit doen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Reinigen.html#Post20605

En daarna goed met witte salie, dat je brand, zodat de rook verspreidt, door je huis heen gaan.
Dolff
Dolff dec 1 '12
Beste,

Nu we een paar maanden verder zijn heb ik het gevoel dat het een stuk rustiger is, ik voel geen heftige activiteiten meer.
We hebben inmiddels de ruimte in bedrijf genomen.
Als ik foto's meen, zie ik af en toe een bolletje op de foto, maar veel kleiner.

Ik heb een aantal keer voordat ik het pand betreed duidelijk gezegd dat dit mijn pand is, dat ze weg moeten gaan, dat ze hier niet horen.

Is dit de manier?

Goreten, Arjan
Ilona83
Ilona83 dec 2 '12
Wat je mischien kan doen is planten plaatsen.
Kamerplanten nemen veel emotie's op.

Verder ook rook verdrijft veel emotie's van de vorige eigenaar/huurder.
De beste en simpelste manier om een ruimte goed te kunnen reinigen is door letterlijk de ruimte te reinigen.
Neem schoonmaakmiddel die JIJ lekker vind ruiken.
Verf de muren in jou favoriete kleur....(ook een neutrale kleur kan wonderen verrichten)
Verf, maak schoon en richt de boel in naar jou smaak, dat doet al vaak wonderen.
Draai een paar uur per dag jou lievelingsmuziek of zet je favoriete muziekzender op.
Alles bij alles om jou eigen karakter naar voren te brengen.

Maar nog belangijker....begrijp dat de energie van de vorige eigenaar er nog kan hangen.
Maar door jou eigen energie daar toe te brengen en niet bang te zijn van het verleden van deze ruimte, kom je zeer ver.

Vergeet het verleden...het is nu jou ruimte omdat je ook de huur betaald...en gebruikt het als jou ruimte.
Ilona83
Ilona83 dec 2 '12
even snel tussendoor...het voelt alsof het vorige bedrijf het niet heeft kunnen redden...(faisement enzo)..
Maar jou bedrijf is nieuw en heef er niks mee te maken.
Vaak kan de energie van het vorig bedrijf blijven hangen en mensen zoals jij die er gevoelig van zijn pikken dit op.

Er zijn hier geen rare dingen aan de hand..alleen emoties van de vorige huurder....Doe jou ding..blijf doen wat je doet en dan komt het wel goed.
Dolff
Dolff dec 2 '12
Hallo Ilona,

Grappig dat je dat zegt, de vorige huurder is failliet gegaan.
Ik heb het bedrijfspand gekocht en verhuurd, nadat de laatste huurder failliet is gegaan, ben ik nog een jaar opzoek gegaan naar een neiuwe huurder.
Deze is niet te vinden, dus heb ik besloten er zelf maar gebruik van te maken.

Alles is inmiddels geverft, veel wit en bruin.
Mijn spullen bureau's, computers, ed staan er nu. In het magazijn stellingen met spullen.
Alleen de planten moet ik nog regelen, langzaam aan krijgt het mijn karakter.




Nu ik hier wat meer mee bezig ben, kan ik bijna geen foto meer maken waar wel een orb zich op laat zien.
Ik heb nog een andere ervaring gehad afgelopen week, maar dat gaat niet over dit pand, zal ik hier een nieuw lijntje voor openen? Of kan ik het hier neer zetten..

Arjan
admin
admin dec 2 '12
Origineel bericht van: Arjan de Wolff
Ik heb een aantal keer voordat ik het pand betreed duidelijk gezegd dat dit mijn pand is, dat ze weg moeten gaan, dat ze hier niet horen.

Is dit de manier?


Inmiddels weet je het antwoord zelf wel toch smilePerfecte manier blijkbaar!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki