Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen? :-)

Silliej
Silliej jun 12 '12
Hallo allemaal,

Als jullie tijd/zin hebben, zouden jullie dan ook eens naar mijn foto willen kijken?
Alvast heel erg bedankt!

Liefs,

Priscilla
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '12
Hoi Priscilla,

Hierbij de fotolezing. Ik zie een hele zachte energie bij je. Eentje die licht aanvoelt een goed van vertrouwen is. Daar zie ik nog wel wat teleurstelling bij, en zijn er een paar dingen gebeurd waarin jouw vertrouwen behoorlijk geschaad is, maar ondanks dat nog steeds heel positief.

Ik zie dat je zaken soms onnodig ingewikkeld maakt. Dan ben je net een sneltrein die niet meer kan stoppen. Ga je maar door in het zelfde cirkeltje en stop je niet makkelijk. Dan is er echt iemand nodig, die je even tot stoppen dwingt.

Er zit een deel in jou, die je behoorlijk dicht houdt en die eigenlijk niemand van je mag zien. Een kant waar je niet trots op bent en die je eigenlijk afkeert. Waarom en hoe dat is, kan ik nu niet voelen, maar ik heb het gevoel dat je hier eens een sessie op mag doen. Het is namelijk iets wat je blokkeert en je in de weg staat bij het realiseren van je droom.

Je rechterkant is meer actief dan je linkerkant, wat mij verteld dat je gevoelskant onderdrukt wordt en er niet goed mag zijn. Er zit enorm veel controle op, en dat probeer jij (misschien nog onbewust) vast te zetten.

De zin: "Huilen is een schande" komt bij mij naar boven. Herken je die?

Je weet heel veel en bent heel gevoelig. Echter is het voor jou moeilijk om mee om te gaan.

Goed meer lees ik niet uit je foto. Ik ben benieuwd of het een beetje klopt en of je jezelf erin herkent.
Silliej
Silliej jun 14 '12
Origineel bericht van: NiMS
Hoi Priscilla,

Hierbij de fotolezing. Ik zie een hele zachte energie bij je. Eentje die licht aanvoelt een goed van vertrouwen is. Daar zie ik nog wel wat teleurstelling bij, en zijn er een paar dingen gebeurd waarin jouw vertrouwen behoorlijk geschaad is, maar ondanks dat nog steeds heel positief.
Dit klopt inderdaad.. ik probeer positief te zijn met alles.

Ik zie dat je zaken soms onnodig ingewikkeld maakt. Dan ben je net een sneltrein die niet meer kan stoppen. Ga je maar door in het zelfde cirkeltje en stop je niet makkelijk. Dan is er echt iemand nodig, die je even tot stoppen dwingt.
Sneltrein.. noem me maar een straaljager! Ik kan inderdaad niet meer stoppen. Zowel met dingen die ik wil, als bijvoorbeeld informatie zoeken op internet.. Ik ga net zo lang door tot ik het gevonden hebt.

Er zit een deel in jou, die je behoorlijk dicht houdt en die eigenlijk niemand van je mag zien. Een kant waar je niet trots op bent en die je eigenlijk afkeert. Waarom en hoe dat is, kan ik nu niet voelen, maar ik heb het gevoel dat je hier eens een sessie op mag doen. Het is namelijk iets wat je blokkeert en je in de weg staat bij het realiseren van je droom.
Dit gevoel heb ik dus zelf ook.. Alleen bij mij voelt het aan als een soort.. ja onrust? Ik kan het gevoel niet plaatsen.. Wat voor sessie bedoel je? Ik heb namelijk wel eens hypnotherapie geprobeerd maar daar kwam zeg maar alleen wantrouwen naar boven.

Je rechterkant is meer actief dan je linkerkant, wat mij verteld dat je gevoelskant onderdrukt wordt en er niet goed mag zijn. Er zit enorm veel controle op, en dat probeer jij (misschien nog onbewust) vast te zetten.
Ook dit klopt! Ik ben bang dat als ik mijn gevoel 'zijn gang laat gaan', dat ik mijn eigen wereld op zijn kop ga zetten op dit moment..

De zin: "Huilen is een schande" komt bij mij naar boven. Herken je die?
Ik huil inderdaad niet snel.. maar huilen is geen schande! Een ander mag bij mij altijd uithuilen, alleen ikzelf bij niemand(voel ik me niet prettig bij)

Je weet heel veel en bent heel gevoelig. Echter is het voor jou moeilijk om mee om te gaan.
Ook dit klopt.. En ik blijf inderdaad gevoelsmatig maar in 'de knoop zitten'.. Hmmm misschien heeft dat toch te maken met dat gedeelte wat ik gesloten hou.. smirk

Goed meer lees ik niet uit je foto. Ik ben benieuwd of het een beetje klopt en of je jezelf erin herkent.


Heeeeel erg bedankt NiMs! Het klopt dus allemaal.. mooi!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '12
Dank je voor je reactie. En ik bedoel met een sessie erop doen een therapeutisch sessie zoals Ademwerk of regressie. Meer informatie hierover kun je vinden in de Merudi-praktijk: http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/index.htm

Je zit zoals je zelf zegt, vast in een aantal patronen, maar heb wel de behoefte om die te doorbreken. Met een sessie kun je hier inzicht in krijgen en vooral ook veranderen, omdat ze niet meer dienen.

Als je nog wat wilt vragen hierover dan hoor ik het graag.
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Hoi Priscilla,

Ik zie iemand voor me die zegt waar het op staat. Die daardoor soms wat hard overkomt bij anderen, maar je hebt een gevoelig hartje en hebt er vaak (meteen) spijt van dat je datgene gezegd hebt of dat op die bepaalde manier geformuleerd hebt.

Ik heb het gevoel dat je graag sociaal bent en met mensen omgaat. Dit zou zelfs in je beroep of studie (je ziet er jong uit, dus weet niet welk van de twee) kunnen terugkomen. Ik denk dat je ook veel mensen rondom je nodig hebt en wanneer je het even moeilijk hebt, heb je ook liever dat mensen er zijn om je te troosten. In plaats van helemaal alleen te gaan zitten en tijd voor jezelf te maken.

Ik heb het gevoel dat je een vriend hebt waarvan je niet altijd weet wat hij wil in de relatie. Ik zie een lange, normaal gebouwd (dus niet dik of dun) jonge man voor me die zwart haar heeft. Zou het kunnen dat hij het af en toe rechtop zet met gel?

Ik zie ook een vrouw voor me. Zou je moeder kunnen zijn, maar ben niet zeker. Het is iemand die weleens of vaak een rok draagt en een gekleurde blouse. Waarschijnlijk een rok tot ongeveer op de knieën. Het is iemand waar je steeds meer naar opkijkt en die je met de tijd ook meer bent gaan begrijpen. Of waar je meer begrip voor bent gaan tonen.

Dit is wat er op het moment bij me boven komt. Als je nog vragen hebt, wil ik gerust nog eens naar je foto kijken.


Veel liefs,

Elfje21
Silliej
Silliej jun 18 '12
Ho elfje21!

Heel erg bedankt voor de moeite die je genomen hebt!
Ik zal hieronder aangeven wat klopt/niet klopt..
Origineel bericht van: Elfje21
Hoi Priscilla,

Ik zie iemand voor me die zegt waar het op staat. Die daardoor soms wat hard overkomt bij anderen, maar je hebt een gevoelig hartje en hebt er vaak (meteen) spijt van dat je datgene gezegd hebt of dat op die bepaalde manier geformuleerd hebt.
Ik durf eigenlijk nooit zo goed te zeggen waar het op staat.. Helaas worden emotis dan opgekropt waardoor het er soms wel rotter uitkomt dan dat ik daadwerkelijk bedoel..

Ik heb het gevoel dat je graag sociaal bent en met mensen omgaat. Dit zou zelfs in je beroep of studie (je ziet er jong uit, dus weet niet welk van de twee) kunnen terugkomen. Ik denk dat je ook veel mensen rondom je nodig hebt en wanneer je het even moeilijk hebt, heb je ook liever dat mensen er zijn om je te troosten. In plaats van helemaal alleen te gaan zitten en tijd voor jezelf te maken.
Ik ben 24 dus nog niet zo oud inderdaad haha.. Toch ben ik meer een persoon die 'op zichzelf is'. Ik hou van contact met mensen hoor.. Alleen troost zoeken doe ik helemaal niet! Dan kruip ik liever mijn bedje in, om vervolgens met een gemaakte glimlach verder te gaan.

Ik heb het gevoel dat je een vriend hebt waarvan je niet altijd weet wat hij wil in de relatie. Ik zie een lange, normaal gebouwd (dus niet dik of dun) jonge man voor me die zwart haar heeft. Zou het kunnen dat hij het af en toe rechtop zet met gel?
Ik weet inderdaad niet wat mijn vriend wilt in de relatie.. Ik ben meer een huisje boompje beestje type, terwijl hij lang leve de lol is/was. Hij is inderdaad lang en normaal gebouwd, alleen heeft hij blond haar, waar hij vaak wel een berg wax in 'gooit' laugh

Ik zie ook een vrouw voor me. Zou je moeder kunnen zijn, maar ben niet zeker. Het is iemand die weleens of vaak een rok draagt en een gekleurde blouse. Waarschijnlijk een rok tot ongeveer op de knieën. Het is iemand waar je steeds meer naar opkijkt en die je met de tijd ook meer bent gaan begrijpen. Of waar je meer begrip voor bent gaan tonen.
Hmm.. ik heb hier een tijd overna gedacht.. Mijn moeder draagt eigenlijk nooit rokken.. Ook in mijn naaste ongeving heb ik niemand met een rok en een blouse.. Is deze persoon nog in leven? Mijn oma droeg namelijk wel altijd een rok en een blouse.. Maar die is al lang geleden overleden..

Dit is wat er op het moment bij me boven komt. Als je nog vragen hebt, wil ik gerust nog eens naar je foto kijken.

Veel liefs,

Elfje21
Elfje21
Elfje21 jun 19 '12
Hoi Priscilla,

Bedankt om te reageren op mijn lezing. :-)

Ovre die persoon met die rok en blouse, dat zou best je oma kunnen zijn. Het hoeft niet per se iemand te zijn die nog in leven is.

Ik zag zo iemand voor me en wist zelf eigenlijk niet goed wie het kon zijn.
Als je het gevoel hebt dat je haar beter begrijpt dan vroeger of ernaar opkijkt, zou zij het best wel kunnen zijn. :-)

Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki