Loading...
nl

nieuwe politieke partij

HeiligHart
HeiligHart jun 6 '12
Hoihoi,

Ik wou graag even een site met jullie delen, want misschien spreekt het iemand hier aan!
Er is namelijk een nieuwe politieke partij gestart de SOPN die ook veel met bijvoorbeeld bewustzijn/spiritualiteit bezig is.
Zou dit voor verandering kunnen zorgen? ik ben in ieder geval benieuwd smile

http://www.sopn.nl

ook op pateo.nl worden er onderwerpen besproken van de SOPN (Johan Oldenkamp)

Liefs Kim
Delen:
Ariel
Ariel jun 6 '12
Ik krijg de kriebels van deze partij.
Ik heb me al eens eerder ingelezen.
Ze jutten de mens op voor mijn gevoel.
Steeds maar erop hameren hoe de regeerders van het land je beduvelen en zelfs dat we slaven van het land zijn komt naar voren ,de koningin is een dictator etc etc etc.
Ik ben het niet eens met hoe het nu gaat ,maar ik vind dit de andere kant opslaan.
Nu las ik een stuk over iemand die de zorgpremie niet betaalde en daarom de deurwaarde op bezoek kregen en dat de partij die persoon steund ,want dat is de persoons goed recht.
Je moet toch de keuze hebben om voor jezelf te zorgen?
Ja dat klopt ,maar als je dan niet betaald zorg er ook voor dat je niet in het ziekenhuis terecht komt.
Want ik betaal wel premie en ik betaal niet voor die persoon.
Ik betaal ook premie ,maar heb amper de zorg nodig.
Dus; ja ik lijk voor niks te betalen.
Ik was er wel enorm blij mee toen dochterlief met een keizersnee geboren moest worden anders had ik nu geen kind gehad en was ik misschien ook wel dood geweest.
Was dit dan mijn lot heb ik mijn lot nu getart?
Ik probeer er ook voor te zorgen om buiten de medische molen te blijven en mijzelf te verzorgen.
Voor mij voelt dit als een partij die echt voor opschudding kan gaan zorgen en we nog meer in de ellende komen.
Partijen als de PVV zijn zo doorzichtig dat ze een lachertje zijn ,maar deze partij geeft me de kriebels.
In mijn ogen niks spiritueels te vinden in deze partij.
Enigma
Enigma jun 7 '12
Lekker zo`n nieuwe partij die alles wakker gaat schudden

Anders zijn betekend verandering en dat is beweging

laugh
amor
amor jun 7 '12
MenS ook, vond ik ook mooi wat hun als programma hadden staan
Novi
Novi jun 7 '12
Ik heb het partij programma gelezen.
Er zitten hele goede ideeën bij, maar naar mijn mening zijn veel dingen zo onhaalbaar en onrealistisch voor de meeste Nederlanders dat ik ze weinig kans van slagen bied.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki