Loading...
nl

Kaartlegging Liefde

PrettyGirl23
PrettyGirl23 mei 29 '12
Zou iemand kaarten willen leggen wat betreft de liefde?

Alvast bedankt!

Mvg,

Diamant^tje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 30 '12
Ik heb één kaart voor jou getrokken en daarop krijg ik de schuld kaart. Dus ik vraag me af, voel je je ergens schuldig over of is degene met wie je gaat misschien schuldig ergens aan?

Ik ben benieuwd of je de kaart kunt plaatsen. Ik zelf krijg er geen positief gevoel bij namelijk.
admin
admin mei 30 '12
Je blokkade is dat je in overvloed hebt ontvangen, maar wat heb je gegeven? Hoe kom je daar overheen: geniet van elke creatief moment in je leven. Het draait nu om 'overgave'.
PrettyGirl23
PrettyGirl23 mei 31 '12
Allereerst bedankt voor je legging!

Er zijn twee situaties waar ik denk dat er inderdaad wel sprake kan zijn van 'schuld'.

Optie 1:
Afgelopen weekend was ik samen met een vriendin en toen ben ik aangesproken door een jongen. Hij vroeg mij nummer en die kon ik niet geven omdat ik tijdelijk niet bereikbaar ben, zodoende heb ik zijn mobiele nummer ontvangen. Ik heb een toen paar x gebeld, maar toen kreeg ik elke keer een van zijn vrienden aan de telefoon, die zich als hem voor deden. Dus ik kon het helemaal niet plaatsen, hij heeft immers interesse getoond en vervolgens heb ik niet de juiste persoon aan de telefoon.

Daar heb ik mij heel raar onder gevoeld. Ook om het feit dat ik het totaal niet kon plaatsen. Mijn vriendin met wie ik diezelfde dag was heeft hem opgebeld. Toen heeft ze gevraagd waar dat op slaat, toen heeft die z'n excuses aangeboden en vervolgens gevraagd of ik uberhaupt hem wel beter wilt leren kennen. Ik voelde me daar wel ellendig over, maar aangezien hij niet genoeg moeite doet, heb ik geen zin om te investeren in zo'n persoon.

Optie 2: Ik heb een goede vriend, met wie ik veel contact hebt. Hij is verliefd op mij en wil graag een relatie. Ik heb in het verleden een relatie gehad van een aantal jaar wat paar maanden geleden uit is gegaan, dus ik ben dat nog aan het verwerken en helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie. Daar voel ik mij wel schuldig over omdat ik nog steeds contact wil houden, maar ik zie geen toekomst in hem. Maar ik merk dat hij wel meer in mij zie.
PrettyGirl23
PrettyGirl23 mei 31 '12
Hey Mars,

Bedankt voor je legging! Ik vroeg mij af wat je precies bedoelt met 'je heb in overvloed ontvangen en wat heb je gegeven?' Mijn ervaring zegt namelijk dat ik altijd meer geef dan dat ik ontvang. Daarom begrijp ik het niet.
admin
admin jun 1 '12
Ik ben niet bekend met de kaartleggingen van anderen. Ik heb wel veel ervarig met het transformatiespel. Kan je dagen achtereen spelen. Erg intensief. Tussendoor kan je de kaarten van dat spel ook gebruiken voor vragen die spelen: 1) inzichtkaart (waar sta ik nu), 2) belemmeringskaart (wat blokkeert mij), 3) inzichtkaart (hoe kom ik over die blokkade weg) en 4) engelkaart (die je daarbij helpt). Ik trek die kaarten geregeld ook voor anderen in mijn omgeving. Mijn ervaring is: spot on. Dit was de eerste keer dat ik voor een onbekende een kaart trok, omdat je vraag op mijn netvlies kwam. Als je niet iets herkent in de blokkade, doe er dan niets mee. Mocht je alsnog toch bij jezelf herkennen dat die blokkade speelt in je leven, hoor ik het ook graag.

Uit je vorige reactie (2 opties) valt op dat je enigszins ambivalent staat in het aangaan van een relatie: (2) ik ben helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie VERSUS (1) waar je wel ingaat op iemands avances. Wat heb je nu (!) te bieden in een relatie, of zoek je troost? Het is aan jou. I.i.g. succes!
Marije22
Marije22 jun 2 '12
Interessant, Mars, dat transformatiespel waar je het over hebt!
Ik heb inzichtkaarten en engelenkaarten, belemmeringskaarten heb ik nog nooit van gehoord.. kun je daarmee achter je valkuilen ofwel beperkingen komen?

Mooie uitleg in ieder geval smile

Groetjes, Marije
admin
admin jun 2 '12
Dat klopt Marije. http://www.transformatiespel.nl/
Wat ik beschreef is slechts het einde van het spel, wat je ook tussendoor kunt gebruiken. Het spel zelf is complexer, met allerlei verschillende levensvelden op je levenspad en bewustzijnskaartjes op vier niveaus: fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel. Het is door maximaal vier mensen te spelen, eventueel met een (professionele) begeleider.
Marije22
Marije22 jun 3 '12
Wat leuk, ik zal de link bekijken Mars!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me dat je er wel mooie uitkomsten mee kan krijgen. Zeker interessant laughlijkt me wel leuk om dat eens mee te maken. Bedankt voor de info wink.

Groetjes, Marije

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki