Loading...
nl

AUB wie wil mijn foto lezen, ten einde raad...

Nikitta
Nikitta mei 26 '12
kan er aub iemand mijn foto lezen, ik zou je zeer dankbaar zijn!

merudi
Delen:
amor
amor jun 10 '12
Heb je misschien een foto in kleur die echt scherp is?
Erix
Erix jun 14 '12
Mijn vermoeden is dat je een serieus persoon bent. ik denk dat je helemaal aan het eind, of in het begin van het jaar bent geboren. Je denkt vaak erg serieus na over alles wat je in je leven tegenkomt en soms kan het zijn dat je mensen die daar minder serieus in zijn niet helemaal begrijpt.
Ik lees eigenlijk nooit foto's, maar gebruik wel astrologie. zegt de datum 14 januari jou iets? als je iets hiermee kan, misschien zit ik er naast, dat kan ook.

veel liefs, erik.
amor
amor jun 14 '12
het is vreemd, maar als ik naar je foto kijkt lijkt het steeds alsof je je mondhoek optrekt en gaat lachen, het komt steeds tot leven laugh
Elfje21
Elfje21 jun 16 '12
Hey Nikitta,

Als ik naar je ogen kijk, voel ik iets wat er op het moment gaande is. Ik zou meer kunnen vertellen over jou als persoon of over andere dingen, maar dat doe ik alleen als je nog meer zou willen weten. Dus laat maar weten of je dat wil.

Wat ik aanvoel, is dat je het op het moment heel moeilijk mee hebt. Iets waar je verward over bent en niet goed van weet wat je ermee moet doen. Er is ook iets wat ermee te maken heeft, dat je niet wil doen. Maar het is alsof je datgene juist wel zou moeten doen. Het zal je uiteindelijk helpen om de situatie op te lossen en daardoor zal er op korte tijd, onverwachts iets heel positief gebeuren.

Ik weet niet met wat het te maken heeft, maar iets in me zegt dat het te maken heeft met een moeilijk beslissing die je moet nemen. Zou m.b.t. de liefde kunnen zijn, maar kan ook iets anders zijn, dat weet ik niet goed.

Ik voel in ieder geval een verbetering van de situatie aan in de toekomst. :-)
Je gelooft niet dat het anders kan en wil iets bepaald niet doen, maar als je het doet, geloof me, het komt goed!

Ik hoop dat ik je wat goede moed heb kunnen inspreken.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.


Veel liefs,

Elfje21

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki