Loading...
nl

Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?

The_Dark_Knight
The_Dark_Knight mei 21 '12
Kan iemand mij vertellen hoe je erachter kunt komen tot welke groep mensen je behoort? Is daar een manier voor om daar zelf achter te komen?

Mvg.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '12
Persoonlijk heb ik heel sterk het gevoel dat we (alle mensen)
samen tot een soort van collectief bewustzijn horen...
Dat zou betekenen dat we allemaal 1 zijn...
We horen eigenlijk allemaal bij elkaar...
Ik voel ook dat eigenlijk alles wat maar de universele energie voortbrengt( Flora en fauna) daarin een belangrijk stukje van is...
Hoe klein of hoe groot het ook is, we maken allemaal eigenlijk deel uit van een onvoorstelbaar groot plaatje, waarin elke ziel zijn eigen plekje vertaalt.
Ik vergelijk dit met een puzzel...
Als alle stukjes eindelijk op de goede plek liggen, zullen we samen smelten tot 1
Als een soort blauwdruk

Tenminste, zo zie ik het ...
Iedereen heeft ook een eigen visie daarin...
Toch vormt dit uiteindelijk 1 visie

groetjes moonflowertje wink
Erix
Erix mei 21 '12
Originally Posted By: The_Dark_Knight
Kan iemand mij vertellen hoe je erachter kunt komen tot welke groep mensen je behoort? Is daar een manier voor om daar zelf achter te komen?

Mvg.



Het deel wat ik je kan geven erin is als je je geboortedatum, tijd en plek geeft ik je kan vertellen in welke tekens de zon, de maan en de rest van de planeten stonden.
Aan de hand van de geboortetijd kan ik dan zien in welke huizen deze energie zich hier op aarde uitleeft.
Klinkt simpel maar is erg groot he, die kosmos...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '12
Origineel bericht van: The_Dark_Knight
Kan iemand mij vertellen hoe je erachter kunt komen tot welke groep mensen je behoort? Is daar een manier voor om daar zelf achter te komen?

Mvg.

Een makkelijke manier is om een stralensessie te doen, zodat je iedere straal in jezelf ervaart, waarin je direct een herkenning ervaart als je met je eigen oorsprong in aanraking komt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki