Loading...
nl

Tranen van het LACHEN

admin
admin mei 20 '12
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 20 '12
Omg shocked

Dit is nu zo'n voorbeeld van het bang maken van mensen en kinderen voor iets wat er eigenlijk niet is tongue

dat is de duivel smile
hahaha wel grappig inderdaad wink

groetjes moonflowertje wink
admin
admin mei 21 '12
Het is een "wrede" grap die moeder bij dochter uithaalt. Maar toch.........ik kwam niet meer bij. Wederom verplaatste ik mij in de persoon en weet dan bijna hoe ikzelf zou reageren. Echt, ik zou echt bang shockedzijn......vooral het stuk wanneer de priester, verloskundige en de a.s. vader door het raam de verloskamer inkijken. Ik had gerend en ik zou versteld staan van mijn eigen snelheid eek. Mij hadden ze niet meer kunnen uitleggen dat het een grap was........zo snel!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '12
Nou... eerlijk gezegd zou ik er niet intrappen shocked

Vaak als er iets ingrijpends staat te gebeuren begint mijn gids tegen me te praten, hij laat het me dan al dagen van te voren weten...
Het lijkt dan alsof ik het zelf bedenk...
Ik had al dagen van te voren bedacht dat ik met mijn oma zou gaan winkelen...
We waren in een kleding-winkel, en mijn oma zegt op een gegeven moment: ik vind het wel een beetje ouwe wijverig shocked
Dit gebeurde dus letterlijk een paar dagen later tongue
Ik zei toen: ja maar oma, hoe oud bent u?
toen moesten we keihard lachen...

als er echt iets ergs gebeurt ga ik over op een soort van automatische piloot...

Ik ben te nuchter om te geloven in "God en Satan"
"goed en kwaad"
" de bijbel"
Ik weet zeker dat ik keihard zou gaan lachen!
(gewoon omdat ik voel dat het niet klopt en niet weet wat ik anders zou moeten doen)

tongue
admin
admin mei 24 '12
Voor het eggie........zou ik daar waarschijnlijk niet eens zijn. Praktijk laat je altijd versteld doen staan hoe je uiteindelijk daadwerkelijk reageert. .
Juist omdat het leven vol mysteries smirkzit en we allemaal onze eigen waarheid en/of ervaringen hebben.

Je geeft aan niet te geloven in "goed en kwaad". Hoe verklaar je dan dat er zoveel kwaad gebeurt in de wereld? En nog wel met OPZET! Bijvoorbeeld: de Twin Towers 9-11
Zo geloof ik dat het virus AIDS met opzet is verspreid. Of wat dacht je van "mensen" die saditische/wrede moorden plegen.......zonder maar enig berouw te (kunnen) tonen.
Dat zijn gebeurtenissen die voor mij onder het kopje "kwaad" vallen.
Serenity
Serenity mei 26 '12
hahaha ik heb ook keihard gelachen!!
amor
amor mei 26 '12
ik had wel tranen, maar gelachen heb ik niet
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 29 '12
Quote:
Je geeft aan niet te geloven in "goed en kwaad". Hoe verklaar je dan dat er zoveel kwaad gebeurt in de wereld? En nog wel met OPZET! Bijvoorbeeld: de Twin Towers 9-11
Zo geloof ik dat het virus AIDS met opzet is verspreid. Of wat dacht je van "mensen" die saditische/wrede moorden plegen.......zonder maar enig berouw te (kunnen) tonen.
Dat zijn gebeurtenissen die voor mij onder het kopje "kwaad" vallen.


Aan gene zijde is geen goed of kwaad
Goed en kwaad komt voort uit de emoties die de mensen met de aarde verbindt
Maar de Aarde is (voor mijn gevoel) niet onze moeder-planeet
We zijn maar te gast op de aarde, en gedragen ons als beesten
Dieren zijn "heilig" vergeleken de mens shocked

Sommige mensen zijn "psychisch ziek"
Hun gevoel en gedachten liggen niet op 1 lijn waardoor emoties ernstig verstoort raken...
Soms is het gevoel overactief, bij sommige zijn het de hersenen die de overhand hebben...

Als mensen de macht over zichzelf verliezen, door een ziekte, denk daarbij aan aids en kanker
Vaak hebben mensen iets " nodig" om macht op te kunnen uitoefenen...
Om het gevoel te hebben dat ze iets te vertellen hebben...
Helaas zijn vaak de "gevoelige" en zeer "jonge" mensen of de "afhankelijke" dieren de dupe
En dat is ziek, ja
Mijn stiefvader had ook kanker ( overal)
en daardoor sloeg hij altijd...
Ik heb daar jaren mee gezeten tot ik het in zag...
Nu heb ik hem kunnen vergeven, gelukkig


Aan gene zijde zijn geen "zieke geesten"
Alles is daar bewust-zijn-van...
Ik geloof niet dat je aan de andere kant nog "iets" te zeggen hebt over de gang van zaken
Behalve als je de taak van "gids" hebt gekregen...
Dan sta je letterlijk met 1 been in het leven en de ander aan gene zijde
Maar toch is de "aardgebonden geest" degene die bepaald welke kant ie opgaat...
verkeerde kanten bestaan niet, omdat er overal een (levens)les uit gehaald kan worden
Alles heeft een doel en niets is eigenlijk toevallig of zomaar...
Als de ene kant niet gaat, omdat het je een rot gevoel geeft, kun je ook weer kiezen of je terug gaat, of je jezelf erdoorheen slaat
Sommige kiezen zelfs om er mee te stoppen... heel radicaal...

een gids kan alleen maar "raad" geven, en de les vertellen...
Ook zal je dit zelf "bewust" moeten worden...

groetjes Moonflowertje
admin
admin jun 3 '12
Ik kan niet vertellen wat zich aan generzijde bevind! Ik ga er wel vanuit dat alleen gelijkgestemde energieën bij elkaar zijn om zo de eenheid te kunnen vormen. Men verklaart ook dat "glaasje draaien" gevaarlijk is omdat men niet weet wat voor energie/entiteit je binnenhaalt...........goede of kwade. Er zijn ook verhalen dat er soms entiteiten vastzitten /vastgehouden worden en dat er hulp nodig is om de weg naar het "Licht" voor hen vrij te maken. Ik vraag me dan af smirk............wie of wat houd hen daar dan vast zodat het voor deze entiteiten niet mogelijk is om te gaan en staan waar zij wensen na het verlaten van hun "voertuig"/deze planeet.
admin
admin jun 3 '12
Ooh, jij hebt ook keihard gelachen........ laughwink
admin
admin jun 3 '12
Quote:
ik had wel tranen, maar gelachen heb ik niet


Waarom had je tranen? smirk

Groetjes,
JustLove
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 4 '12
Origineel bericht van: JustLove
Ik kan niet vertellen wat zich aan generzijde bevind! Ik ga er wel vanuit dat alleen gelijkgestemde energieën bij elkaar zijn om zo de eenheid te kunnen vormen. Men verklaart ook dat "glaasje draaien" gevaarlijk is omdat men niet weet wat voor energie/entiteit je binnenhaalt...........goede of kwade. Er zijn ook verhalen dat er soms entiteiten vastzitten /vastgehouden worden en dat er hulp nodig is om de weg naar het "Licht" voor hen vrij te maken. Ik vraag me dan af smirk............wie of wat houd hen daar dan vast zodat het voor deze entiteiten niet mogelijk is om te gaan en staan waar zij wensen na het verlaten van hun "voertuig"/deze planeet.


Mijn gids heeft het verteld, toen ik vroeg waarom hij altijd zo simpel is...
Hij vertelde me letterlijk: aan gene zijde zijn geen emoties, alleen een "bewustzijn"
Ik wist meteen dat dat klopte, omdat ik er wel eens uit ben geweest ( uittreding)
Op het moment dat ik "eruit" was, was ik kalm en bewust van wat er gaande was...
Ik heb toen heel bewust ingezien dat ik wilde leven...
Daarna kwam ik met een bonk weer terug in mijn lichaam...
Het zijn vaak de emoties van anderen (levende personen) die diegene vast houden...
Dit kan verdriet zijn, maar soms ook woede...
Daarom hameren mediums vaak op "loslaten"
Ook kan het zijn dat iemand niet weet dat hij dood is...
Ook kan het zijn dat een "entiteit" niet naar het zog. licht wil gaan, omdat hij/zij nog een taak heeft op de aarde...
admin
admin jun 4 '12
Ik zei ooit aan iemand dat kwaad niet bestond, maar dat verdriet en ongenoegen een mens tot het uitertste kan drijven. Daarom kan de keuze qua muziek nog al down zijn. De persoon haalde z'n wenkbrauw op alsof ik niet goed snik was........ik begreep daaruit dat er wel degelijk "kwaad" aan genezijde is.....De persoon was zelf heel duister, gotic heks. smirk
En nav glaasje draaien is een groep van 5 jongeren (begin 20jr en ruim 20 jaar geleden) overleden. Allen heel mystrieus . De laatste van de groep had het aan een nicht van haar verteld dat ze wist dat ze zou komen te overlijden nav glaasje draaien en dat de rest al was overleden. En dat verhaal blijf ik onthouden als men spreekt dat er geen kwaad is. Ik weet het niet met zekerheid, maar ik blijf iig uit ver uit de buurt van glaasjes draaiers. confused
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 4 '12
heel verstandig, JustLove!

met glaasje draaien heb ik geen ervaring! Maar mijn gids heeft me er wel voor gewaarschuwd!
Met glaasje draaien open je een poort, in jezelf...
Een poort die vanaf gene zijde en vanaf de aarde toegankelijk is
omdat je nooit weet wat je oproept, kan het gevaarlijk zijn...
Als je op internet een beetje zoekt, krijg je de ene waarschuwing na de andere, waarschijnlijk niet voor niets wink

groetjes moonflowertje
admin
admin jun 4 '12
Heb het nog nooit gegoogled.....maar wens er ook niet meer over te weten. Dat verhaal deed me al huiveren. En ik ben niet iemand die het zelf wel even wil uitzoeken... NO WAY!

Wat bedoel je eigenlijk met: "open je een poort, in jezelf..."
Bedoel je dat je je "schild" laat zakken.......je bescherming?

Groetjes,
JustLove
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 5 '12
Zodra je ergens in geïnteresseerd bent, sta je ervoor open...
dan is de poort zegmaar open
het hart heeft 2 poorten
de ene poort is de deur naar buiten ( het leven)
de andere poort is de poort naar gene zijde (de doden)
Daar tussen in sta jij samen met je gids
Je gids staat met 1 been aan gene zijde
jij staat in het leven

Mensen die glaasje draaien die openen de poort naar gene zijde
omdat ze geïnteresseerd zijn en dus open staan voor "geesten en entiteiten"
terwijl als je contact wil maken met die kant, je eerst het contact moet leggen met je gids...
Je gids is daarin heel belangrijk...
hij/zij kan daarin de dingen voor je vertalen
tenminste zo geloof ik het...

smilehet feit dat jij al roept: NO WAY! dat is jou gids...
die je er voor waarschuwt...

ik heb dat ook heel sterk!
toch wil ik er over lezen...
over de ervaringen van een ander
maar ik zou het zelf echt nooit doen!
tongue
admin
admin jun 6 '12
Bedankt! Ik kan het plaatsen. smile
Ik begrijp ook dat je er over leest. Kennis op die manier opdoen brengt/geeft (?) veel wijsheid! (ervaren is niet (altijd) nodig)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki