Loading...
nl

kaartlegging

Gabriella
Gabriella mei 20 '12
Hallo, wil iemand eens een kaartlegging doen voor mij? Dank u
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 23 '12
hoi Gabriella...

Je hebt niet echt een vraag gesteld, dus daarom ook geen uitgebreide uitleg...
(het is dus algemeen...)

Verleden: De Duivel
Heden: De Geliefden
Toekomst: De Keizer
-------------------------------------------
Verleden: De Duivel

Voor het verleden draaide ik voor jou "De Duivel" om, wat kan staan voor, eenzaamheid,
Beperkingen of Angsten die niet tot de realiteit behoren...
Je bent door een hele moeilijke zware periode heengegaan, maar je staat nog wink

Heden: De Geliefden

Voor het heden draaide ik "De Geliefden" om, wat kan staan voor de juiste keuze die je
hebt gemaakt, de manier van communiseren is goed, je zoekt momenteel naar evenwicht
en samenwerking ( evenwicht in jezelf en samenwerking met anderen)

Toekomst: De Keizer

Voor de toekomst draaide ik voor jou "de Keizer" om, wat kan betekenen dat je duidelijk
resultaat zult gaan zien in de keuzes die je nu maakt...
Je bent onafhankelijk, intuïtief, en intelligent
Ook staat de Keizer duidelijk voor een vaderfiguur...

Ik hoop dat je er iets mee kan...

Groetjes Moonflowertje
Gabriella
Gabriella mei 23 '12
Hallo, bedankt voor het antwoorden... Jah sommige dingens zijn wel waar wat je heb geschreven. Ik zou graag iets meer willen weten over de liefde en carriere. Groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 24 '12
Gabriella:

Ik heb een 3 legging voor je gedaan waar de eerste kaart staat voor jou als persoon
De tweede kaart gaat over jou liefdesleven en de derde over jou carriëre...

* Het is bijna niet te geloven, maar nadat ik mijn kaarten vrij gemaakt heb van oudere energieën en heel goed heb geschud...
kwamen weer dezelfde kaarten terug!


Persoonskaart: De Geliefden

Je bent op een interessant punt in uw leven aangeland.
Liefde, huwelijk en romantiek houden je waarschijnlijk bezig.
Jou dromen zouden in de nabije toekomst wel eens werkelijkheid kunnen worden.
Er is echter ook hier een diepere betekenis.
Balans is het sleutelwoord.
De kaart staat voor zowel mannelijke als vrouwelijke energie.
Je bent niet openlijk agressief, ook niet gevaarlijk passief;
dit is een goed teken voor uw liefdesleven en voor de creatieve plannen die u hebt.
Als je twijfels hebt over een relatie, zegt deze kaart dat je jou handleiding kunt weggooien.
Er is hier geen plaats voor een vast rolpatroon; je kan dit op een geheel eigen wijze uitdrukken.
Dit kan bijvoorbeeld zijn: een vrouw als broodwinner, een huisman of twee mensen met een verschillende culturele achtergrond.
Er is geen plaats voor conventionele opvattingen; jou intuïtie leidt je in de juiste richting. Vertrouw daar maar op...
Je verkeert zonder twijfel in een liefdevolle, expressieve en sensuele stemming.
Je staat misschien op het punt een zeer belangrijke keuze te maken die jou kijk op het leven verandert en je in een andere richting brengt.
------
Het kan zijn dat je heel sterk het gevoel hebt dat je moet vechten voor jezelf...
Je voelt heel veel liefde en wil dit aan iemand kunnen geven...
Misschien ben je bang om jou "veilige plek" te verlaten, ik bedoel, je weet nu wat je hebt?



Liefde:De Duivel

De Duivel kan een aantal fasen in de relatie of verschillende invloeden symboliseren.
Op aards niveau staat hij voor verbintenissen zoals die worden gesymboliseerd door de Hiërofant:
bijvoorbeeld een huwelijk of financiële afspraken tussen twee partners.
Een samenlevingscontract, een gezamenlijke lening of verzekering of belastingzaken kunnen nu spelen
Misschien moeten er praktische zaken op een rijtje worden gezet.
Dit lijkt misschien weinig romantisch, maar hier wordt momenteel aandacht voor gevraagd, vooral als je momenteel een relatie hebt.
---
Kan het zo zijn dat je net een relatie achter de rug hebt waarin je helemaal niet jezelf kon zijn?
Ik bedoel iemand die de macht over jou had?
En dat dit vandaag de dag nog steeds een angst is van jou?
Ik vind het heel moeilijk om iets positiefs te zeggen over deze kaart...
vandaar dat ik er een kaartje bij trek voor de onderbouwing, zegmaar...
---
De Wereld
De Wereld symboliseert een belangrijke fase van voltooiing in jou leven.
Als je een langdurige relatie hebt, zal er voor jullie beiden een belangrijke verandering plaatsvinden.
Bepaalde gebeurtenissen zijn nauw verbonden met de cyclische aard van de tijd: Niets blijft hetzelfde.
Je hebt een keerpunt bereikt dat jou lot beïnvloedt.
Reizen is ook een aspect van de Wereld.
Terwijl je de wereld om jou heen verkent en alle kennis en ervaringen die dit met zich mee brengt bewust wordt,
zal dit ook in de liefde tot uiting komen
Als de Wereld verwijst naar een toekomstige relatie, belooft dit een belangrijke, langdurige verbintenis te worden die het leven verrijkt.
Deze is voorbestemd en omvat de belofte van een partner met wie je door het leven kunt dansen en aan wie je je zonder voorbehoud kunt geven.


Carriëre: De Hiërofant
Je nadert een periode van een bepaald soort inwijding.
Deze neemt vaak de vorm aan van toewijding.
De relatie van de Hiërofant met onderwijs en religie verwijst naar lesgeven en lering; misschien is het tijd om jou kennis te vergroten
of wat je al weet met anderen te delen.
Jou behoefte aan formele structuren kan aan de orde zijn.
Regelmaat, zekerheid en orde zijn op dit moment nodig om je een solide achtergrond te verschaffen, een veilig ritme voor jou leven.
Deze kaart gaat over jou bronnen, talenten en zegeningen.
Hoe maak je gebruik van wat je hebt?
Hoe ga je om met jou geld, tijd en vermogens?
De Hiërofant brengt je ertoe deze dingen te waarderen en
geeft meestal aan dat de praktische kanten van het leven eens realistisch moeten worden bekeken.
Zoek naar aanwijzingen in het verleden voor jou huidige gedrag en opvattingen.
Misschien wil je graag volwassen worden en verantwoordelijkheden dragen.
Door jou behoefte aan vastigheid wordt het huwelijk een belangrijk thema.
Of je nu een partner hebt of niet, heteroseksueel bent of niet, je voelt de behoefte om jou toekomst met iemand te delen.
Zoek in elk aspect van jou leven naar afgrenzing en vermijd losbandigheid en anarchie.

Voor de uitleg van de kaarten heb ik deels gebruik gemaakt van de uitleg die te vinden is op de site van:
http://www.orakels.org/php/?m=wo_tolarcana

Ik hoop dat je er iets mee kan ...

groetjes Moonflowertje wink
Gabriella
Gabriella mei 24 '12
Bedankt voor het antwoorden, wat je zei dat is waar. Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki