Loading...
nl

Kaartlegging mbt de liefde

Cynthia
Cynthia mei 19 '12
Beste forumleden,

Kan iemand een kaartlegging voor mij doen met betrekking tot mijn liefdesleven? Zou heel graag willen weten of er dit jaar een nieuwe man / nieuwe liefde in mijn leven komt.

Ik ben nu al zo lang alleen en zou het zo leuk vinden om eindelijk een leuke man tegen te komen. Hoop dat iemand een kaartlegging voor mij wil doen!

Groetjes Cynthia
Delen:
Pablo
Pablo mei 19 '12
Hoi Cynthia,

Ik heb voor jou 2 kaarten gelegd, en ik heb daarvoor gebruikt gemaakt van mijn Adrian-Tarotdeck.
Kaart 1 : De Maan, staat voor de dualiteit in jou. Enerzijds zijn er de dromen,fantasieen betreffende de liefde, over een nieuw samen zijn, het verlangen. Anderzijds is er nog een (onbewuste) onzekerheid over het onbekende, het opnieuw kwetsbaar opstellen en wellicht ook een angst weer verlaten te kunnen worden, oftewel de Maan belicht maar heeft ook een schaduwkant.
Erken dat die beiden kanten er zijn, en treed de onzekere gevoelens (vaak ook irrationele angst) bewust tegemoet, zodat er groei kan en zal plaatsvinden.

Kaart 2 : Staven 3, staat voor het gecreeerd hebben van een situatie waarin jij je zeker voelt, je hebt voor jezelf een harmonieuze,gezonde basis geschapen om een nieuwe liefde te kunnen vinden. Deze kaart biedt goede vooruitzichten op een duurzame relatie/Samenwerking.

Dit was mijn legging, ik hoop dat je er wat aan hebt Cynthia.

Groet,Pablo smile
Cynthia
Cynthia mei 22 '12
Hallo Pablo,

Harstikke bedankt voor je legging. Bij deze mijn feedback:

Ik herken de onzekerheid over het onbekende absoluut niet. Ik wil juist weer eens een relatie, iemand om mee samen te zijn. Daar verlang ik met heel mijn hart naar.

Je 2e kaart.. Dit herken ik wel. Ik heb lange tijd geleden een man laten gaan, zodat ik zelf verder kon gaan met mijn leven. Ik hoop dat ik die duurzame relatie snel komt!

Bedankt voor je legging.
Pablo
Pablo mei 22 '12
Misschien dat het "dubbele" aspect terug te halen is op je keuze destijds..die man laten gaan..het kiezen voor jezelf ?

IK wens je in ieder geval alle geluk toe met het vinden van een nieuwe partner smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki