Loading...
nl

Fotolezen

admin
admin mei 17 '12
Ik ben erg benieuwd. Bij voorbaat dank.

Hartelijke groet,

Marcel
Delen:
admin
admin mei 17 '12
Jeehee Marcel, ben jij familie van Nicolas Cage?

Leuke, lieve, stoere uitstraling. Maar als ìk je foto wil lezen zou ik ook graag jouw ogen goed kunnen zien. (een andere foto dus)

Misschien kunnen andere mensen wel iets met deze foto? Ik word nu afgeleid door samengeknepen ogen (door de zon) en samengeknepen lippen.

Nogmaals, misschien kan iemand anders wel wat met je foto.

Groetjes
admin
admin mei 17 '12
Hi Sarah81,

Dat is de tweede keer in mijn leven dat iemaand me met Nicolas Cage vergelijkt. Anderen zien die gelijkenis totaal niet. Ik had de voorwaarden voor de foto nog niet gelezen, dus ik ga op zoek naar een andere foto. Dankjewel voor je commentaar.

Hartelijke groet, Marcel
admin
admin mei 18 '12
Op deze foto vind ik je op hem lijken. Misschien is dat in het echte leven niet zo smile

Je kan ook gewoon je foto laten staan hoor dan kan misschien iemand anders er iets mee.

Groet, Sarah

Ik wil afsluiten en krijg ineens een enorme druk op mijn borst. Hoog op mijn borst en het gaat door tot mijn keel. Mijn keel wordt bijna dicht geknepen. Zeg jij wel vaak genoeg wat je dwars zit? Je moet het niet opkroppen maar uitspreken!

Misschien is het de foto maar op de foto staat je linker schouder toch wel flink wat hoger dan je rechter schouder (jouw linker schouder staat op de foto rechts). Nekpijn, rugpijn. Ontspannen joh!

Ik voel ook aan mijn rechterkant een warmte nu. Een overleden persoon is bij me nu. Is je vader overleden? Is dat pijn in het hart wat ik voel nu van hem?

Ben benieuwd wat er nog meer komt als je ogen te zien zijn. Je verstopt je ogen/gevoelens goed nu. Doe je dat altijd?
Denk dat van deze reading niets klopt. Neem me niet kwalijk dan.

Groet, Sarah
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '12
Een betere foto kun je hier vinden:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/133878/Fotolezen.html#Post133878

Dus dit topic zal ik sluiten.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki