Loading...
nl

WWIII, VS claimt Iran in 3 weken te veroveren

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '12
Dit filmpje zag ik vandaag:


In hoeverre denken jullie dat de VS Iran gaat aanvallen en zo de 3e wereld oorlog laat beginnen? Gezien alle troepen die ze nu om Iran heen hebben, vraag je je bijna af wat de plannen zijn.
Delen:
Emuca
Emuca mei 5 '12
Ik denk dat de 3e wereldoorlog al een tijdje aan de gang is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '12
Wie vecht er dan tegen wie?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '12
De mensheid vecht om het hoofd boven water te houden...
Tenminste dat is wat ik om me heen zie gebeuren...
het aantal woninginbraken en overvallen reizen de pan uit...
alles wat recht is, is zo krom, en we beginnen steeds meer te beseffen dat het niet "recht" systeem is maar "krom" systeem

Het is haast niet voor te stellen, maar in Nederland zijn er genoeg kinderen die met honger gaan slapen...
Overal waar ik kom, en een hoop mensen die hier komen zijn het oneens met de gang van zaken! en dat is alleen nog maar Nederland
Het hele gedoe rondom de euro, waar zelfs de USA zich mee bemoeit...
Omdat als het niet goed gaat met de economie in Europa, Amerika daar ook last van heeft...
Alleen China kan het hoofd boven water houden, schijnt

Ze zeggen wel eens: een kat in het nauw maakt rare sprongen, dit kun je letterlijk zien als je naar het kabinet kijkt
(in Nederland dan)
Buiten Nederland Bron: http://news.google.nl/nwshp?hl=nl&tab=nn
-Verkiezingen Frankrijk en Griekenland: euro op het spel
-EU-kandidaat Servië kiest vandaag nieuw parlement en president
-Acht doden bij drone-aanval Pakistan
-Syrië: minstens vijf doden bij explosies in Aleppo en Damascus
-Tien jaar cel voor beulen van kindbruid in Afghanistan
-Crisis-verkiezingen in Griekenland

En dat is van vandaag shocked

groetjes moonflowertje
Enigma
Enigma mei 6 '12
Je hebt gelijk Emuca smile

Er is al een 3e wereldoorlog maar op een ander niveau dan de 2e wink
Er word veel informatie voor ons achter gehouden ... JAMMER ... !!!
Hieronder is een korte introductie trailer

http://www.youtube.com/watch?v=EH4fW13vXnQ

De volgende zijn uitgebreider
Gelukkig krijgen we ook veel informatie van spirituele wetenschappers die pionier zijn op dit/hun gebied laugh
Hier onder worden ze vermeld

INTERVIEWS in THRIVE

Duane Elgin, Nassim Haramein, Steven Greer, Jack Kasher, Daniel Sheehan, Adam Trombly, Brian O'Leary, Vandana Shiva, John Gatto, John Robbins, Deepak Chopra, David Icke, Catherine Austin Fitts, G. Edward Griffin, Bill Still, John Perkins, Paul Hawken, Aqeela Sherrills, Evon Peter, Angel Kyodo Williams, Elisabet Sahtouris, Amy Goodman, and Barbara Marx Hubbard.
"Wake up people, we all are connected with everything" !!!

http://www.youtube.com/watch?v=lEV5AFFcZ-s&feature=related

http://www.freedominfonetwork.org/

En kijk eens hier hoe mooi en uniek de aarde en onze wereld is smile

http://www.youtube.com/watch?v=kkGeOWYOFoA

http://www.youtube.com/watch?v=lEV5AFFcZ-s
Op de site van THRIVE kun je de film in het Nederlands bekijken
http://www.thrivemovement.com/

http://theresonanceproject.org/

Liefs Enigma smile
Emuca
Emuca mei 6 '12
Origineel bericht van: NiMS
Wie vecht er dan tegen wie?


Zoals de rest het al omschrijft, iedereen vecht tegen iedereen. In heel veel landen (vooral in het midden-oosten) is er oorlog waarbij er heel veel andere landen bij betrokken zijn.

Daarnaast heb je ook de economische en sociale oorlogen die ook spelen. Landen die met elkaar bemoeien, zoals de euro en bijv. de situatie in griekenland, portugal en andere landen waarbij het moeilijk gaat. Amerika bemoeid zich daar enorm mee, maar komt zelf ondertussen om in de leningen van China.

Sociaal gezien wil iedereen zekerheid, maar krijgt men dat niet, waardoor er steeds meer opstanden zijn.

Ook dreigen extreem veel landen met nucleaire wapens en proberen ze elkaar regels op te leggen die niet reeel zijn. Iedereen heeft het bijv. wel over Iran en zijn nucleaire dingen, maar vergeet niet dat India net een enorme afstandbom heeft gemaakt.

De wereld is een grote ruzie en wij moeten er allemaal maar iets moois van zien te maken. Dit speelt al een aantal jaren extreem en een aanval van de USA op Iran zal het wellicht erger maken, maar voor mij zitten we al lang in de 3e wereldoorlog. Dat hij niet dichtbij is (als in in Nederland of Belgie) wil niet zeggen dat hij er niet is. smile
Marije22
Marije22 mei 6 '12
Dit doet me denken aan een filmpje dat ik een tijdje geleden op Youtube zag. Er was iemand die hier een visioen over heeft gehad... dat het flink uit de hand zou lopen tussen Amerika en Iran, en dat Amerika ermee zou beginnen via de zee...
Marije22
Marije22 mei 6 '12
Dit was het filmpje:

Novi
Novi mei 6 '12
Nou zal mijn visie ook maar toevoegen.
Ik geloof dat het zo niet lang kan doorgaan.

Nog even en dan.

Poef!

We zijn van het hele gezeik af. Hoe dat er praktisch er uit ziet weet ik niet. Maar ik ben tot op mijn botten ervan overtuigd dat het anders gaat worden.
Die gevechten om macht, die kunnen niet door blijven gaan. Ze zijn al over aan het gaan in gevechten om vrijheid. Want macht is NEP. Iedereen zal straks ervan overtuigd zijn dat elke individu macht en verantwoordelijkheid heeft over zichzelf en niemand anders.
Die Economie, die is ook NEP. Allemaal geschruif met cijfers op de computer en op papier. Dat kan ook zo niet door blijven gaan. Er is namelijk genoeg eten en drinken voor iedereen op deze wereld. Het is alleen niet goed verdeeld. Straks zal het vanzelf beter verdeelt gaan worden.

Waarom geloof ik dit. Hoe de wereld echt is (zoals gewone mensen het zien), ten opzichte van hoe ik geloof dat de wereld eruit ziet in mijn gevoel die lijken helemaal niet op elkaar. Maar ik geloof dat als meer mensen met dit gevoel geboren zijn. Dat wij alleen EEN zijn, dat wij allen verbonden zijn en dat wij hier op aarde een mooie tijd met lessen mogen leven. Wij vanzelf ons leven meer gaan waarderen. Totdat de meerderheid van de mensen dit gevoel in zich draagt.
De kracht van de menselijke gedachtenkracht en manifestatiekracht is groot. En omdat mensen die een mooie wereld willen straks in de meerderheid zijn, zal het gebeuren.
Misschien ben ik al dood. Maar dan kom ik gewoon ff kijken van boven en helpen vanaf daar.

Voor de nieuwe balans, moet er vast eerst chaos zijn en misschien allemaal andere verschrikkelijke dingen. Als dat zo is, dan zij het zo. Beweging is in mijn ogen beter dan stilstand, vanuit beweging is er mogelijkheid tot verbetering.

Ik zal de filmpjes hierboven eens allemaal rustig gaan bekijken.

Liefs
Novi
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '12
Ik vind het een lastige discussie. Het meest lastigste is dat ik afhankelijk ben van externe bronnen die vooral hun eigen propaganda verkondigen. Daarom laat ik dat los en als ik me erop afstem krijg ik alleen het rare gevoel dat er iets niet klopt en dat de VS zich eerder ergens op voorbereid, dan dat ze misschien binnenvallen.

Zou het misschien een voorbereiding op een buitenaardse invasie kunnen zijn?
admin
admin mei 6 '12
Hier valt inderdaad niet over te discussieren. Maar 1 ding weten we.... niet iedereen is afkomstig van dezelfde "bron"... Ik denk dat meer info ook niet goed is......als het zover is dan is "Your heart the key" = LIEFDE (uiteindelijk bezitten we alle wijsheid al, het openbaart zich wanneer het daadwerkelijk nodig is.)

En wat de Hopi's zeggen: Pas op voor de Greys (zeta's), Reptilians en de Draconians......zij zijn niet te vertrouwen. Wees niet bang zijn, alleen maar liefde blijven voelen en uitzenden want daar kunnen zij niks mee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '12
Wat een oordeel van de Hopi's smile. Ook die hebben nog een trauma uit te werken. Misschien kunnen ze eens langskomen om een stralensessie te doen wink
admin
admin mei 6 '12
We zullen "zien" wat waarheid is over wat er verkondigd wordt en wat men al......WEET............het is een groot MISTERY smirk! En een liefdevolle stralensessie...kunnen we ALLEN goed gebruiken wink.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '12
Origineel bericht van: Emuca
Origineel bericht van: NiMS
Wie vecht er dan tegen wie?


Zoals de rest het al omschrijft, iedereen vecht tegen iedereen. In heel veel landen (vooral in het midden-oosten) is er oorlog waarbij er heel veel andere landen bij betrokken zijn.
het zou misschien kunnen dat daar gewoon iets heel negatiefs is, Elke keer als ik er op word gewezen, dan denk ik dat het misschien te maken kan hebben met bepaalde negatieve energieën die daar zijn?
ik vind het wel opvallen dat ze daar altijd aan het strijden zijn... en waarom eigenlijk?


Daarnaast heb je ook de economische en sociale oorlogen die ook spelen. Landen die met elkaar bemoeien, zoals de euro en bijv. de situatie in griekenland, portugal en andere landen waarbij het moeilijk gaat. Amerika bemoeid zich daar enorm mee, maar komt zelf ondertussen om in de leningen van China.

Sociaal gezien wil iedereen zekerheid, maar krijgt men dat niet, waardoor er steeds meer opstanden zijn.

Ook dreigen extreem veel landen met nucleaire wapens en proberen ze elkaar regels op te leggen die niet reeel zijn. Iedereen heeft het bijv. wel over Iran en zijn nucleaire dingen, maar vergeet niet dat India net een enorme afstandbom heeft gemaakt.

De wereld is een grote ruzie en wij moeten er allemaal maar iets moois van zien te maken. Dit speelt al een aantal jaren extreem en een aanval van de USA op Iran zal het wellicht erger maken, maar voor mij zitten we al lang in de 3e wereldoorlog. Dat hij niet dichtbij is (als in in Nederland of Belgie) wil niet zeggen dat hij er niet is. smile
admin
admin mei 6 '12
Uiteindelijk hebben we allen dezelfde wens....... "Imagine" van John Lennon, gespeeld door muzikanten van all over the world

[video:youtube]http:///...ed&v=J-t2ouOLYYw![/video]

Novi
Novi mei 6 '12
Zojuist die film gekeken. Thrive.
Heeft wel wat mooie inzichten.

Wat de bedoeling van de amerikanen is weet ik niet. Mij lijkt het erg onlogisch als ze nog een land zouden binnen vallen...
Je weet nooit.
Enigma
Enigma mei 6 '12
Leuk Novi dat je hem bekeken hebt winksmile
Novi
Novi mei 7 '12
PHoe ja, Ik vraag me af of ik t mag editten om het stukje over het geld-systeem te gebruiken. Ik probeer dit al een lange tijd aan veel mensen uit te leggen.
Dat is erg moeilijk, maar met dat schema dat ze getekend hebben word het een stuk makkelijker.
Ze zien er wel uit als mensen die het fijn vinden om informatie te delen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '12
Origineel bericht van: Novi
Zojuist die film gekeken. Thrive.
Heeft wel wat mooie inzichten.

Wat de bedoeling van de amerikanen is weet ik niet. Mij lijkt het erg onlogisch als ze nog een land zouden binnen vallen...
Je weet nooit.


De hele film kun je hier kijken:


Of in het Nederlands:
Erix
Erix mei 8 '12
Hoi Nims, als het over oorlog gaat, dan gaat het over mars, en wat je voelt is aardig goed in de richting.

Je voelt namelijk de planeet mars al een hele tijd in de maagd staan.
En die maagd die best in staat is kleine details te berekenen, en naar perfectie neigt, jij voelt dat dan waarschijnlijk aan dan.
Dat ze oorlog aan het berekenen zijn, tuurlijk, de maagd is een intelligente rekenaar.
Helaas heeft de maagd meestal als het om perfectie gaat weinig met gevoel te maken, maar mars in bijvoorbeeld de gevoelige kreeft, vuurplaneet in dat waterteken, voelt zich dan veel minder prettig.

De laatste 2 presidenten, dus bush en obama, zijn beide geboren met mars in maagd.
Wie nou gelijk heeft en wie liegt, dat is dan het probleem he?
Want maagd is wel het teken wat bij mercurius hoort, en niet bij mars.

Dus weet je eigenlijk al wel weer zeker dat het ergens om gaat, olie bijvoorbeeld, in ieder geval voer je geen 5000 kilometer verderop oorlog als het nergens om gaat, toch?

Aangezien de bijbel een boek is wat in de hoofden van de mensen gestopt is, er staat in die bijbel dat de joden vervolgt zullen worden, omdat ze jezus aan het kruis hingen met de romeinen, en als de mensheid dan wat in de bijbel uitvoert(40 45) dan in een keer zijn ze gemeen, en hebben ze het gedaan....

Dat is vreemd, deze wereld is vreemd, via een boek over de hele wereld teksten verspreiden waar iedereen in moet geloven, totdat wat er in staat uitgevoerd wordt, om vervolgens slachtoffer te spelen, dat is dus religie van de joden.

En waar we ook mee te maken hebben is religie van de islam.
Ondertussen doen ze eigenlijk elkaar na.
Net als aapjes.

Nice he?

dus oorlog, over een tijdje komt Mars dus na de maagd in weegschaal, dat is op 3 7 2012, in lucht, in het teken waar op dit moment saturnus ook zich bevindt.

Dus mars gaat saturnus passeren tov ons rond 14 8 2012, en wat dat zegt, dat de planeet van de oorlog, en de planeet van de verantwoordelijkheid in weegschaal staan, je kan het zien als een saturnusverduistering van mars, net zoals de maan voor de zon langs kan gaan, alleen zien we het niet.

op dat moment haalt dus mars saturnus in, en komt in schorpioen (vernietiging) op 23 8 2012.
Saturnus komt dan op 5 oktober in schorpioen aan en mars gaat op 7 oktober de boogschutter in (verwacht rond de datum 7 10 2012 dus zwaar gerommel bij indonesie.)

Het is echt niet simpel, maar Mars is oorlog, en als ik terug kijk naar de afgelopen jaren dan viel me iets op.

Steenbok is het teken die toegewezen is aan saturnus, dus plicht en verantwoordelijkheid.
Op 11 9 2001 stond mars in steenbok, en toen golfoorlog 2 begon ook, er was eigenlijk 1 marsjaar verstreken, 20 maart 2003 toen de amerikanen dus maf waren en irak binnen vielen met leugens, en wat irak met die vliegtuigen te maken hadden???? aaaaah mercurius, Olie in irak, het grootste olieveld op aarde, snel inpikken,,,, dat zijn de amerikanen, snel stelen van anderen en liegen dat je scheel ziet.

Ok dat was dan een vleugje mercurius, waar de mens uiteraard niks van leert, de grote massa wordt dom gehouden, zodat ze met hun legertjes lekker in de zandbak kunnen spelen, die lieve mensjes met hun speelgoedjes, baby's van de kosmos.

Mensen, die worden mentaal nooit ouder dan een half jaar ofzo, het blijven kleine kinderen die dus met gevaarlijk speelgoed bij elkaar komen spelen, dat krijg je dus als je de mens dom houdt, de massa met religie vult die je bedacht, het blijven dan kleutertjes...

Nou precies, we zijn dus ons hele leven als kleuters, daarom zie je ook op TV dat bejaarden elkaar uit het bejaardehuis willen pesten, en wanneer de 1 katholiek is, en de ander protestant, dan is dat iets wat het nog meer versterkt, om als een luierdragend wezen elkaar te behandelen, alhoewel, baby's zijn volwassener.
Dus je wordt volwassen geboren, en binnen de kortste keren ben je dommer dan voor je geboorte, omdat er de hele leugens in gestopt worden, nu al in europa 1500 jaar lang, en is men de weg hier kwijt, of dacht je dat na de romeinen de sleutel van uit het midden oosten zo maar aangereikt zou worden?

Dus de geestelijken weten hoe het werkelijk zit, en houden iedereen onder de plak.
Goed, nu we dat weten, laten we maar eens gaan kijken wat er gaat gebeuren de komende jaren, het kan dat als saturnus in schorpioen, en op 17 december (oh een dag voor ik jarig ben, wat een toeval) komt mars in steenbok te staan, dus....
En dan staat saturnus dus in schorpioen, en mars in steenbok, en deze mensheid is blind doof en stom om zich heen aan het slaan en snappen er eigenlijk niks van, tot het te laat is net als de nazi's, we zien in griekenland al hoe het gaat, als de mens alleen nog maar egoisme uit leert leven zonder de waarheid te weten, gaskamers en atoombommen zijn dan het lot, willen wij dat lot keren?

Dan zou ik maar eens rap op de schooltjes de kinderen gaan leren hoe het echt zit, en wat strenger zijn naar mensen die bangalijstjes maken, want dat zijn gewoon energieen die je in de gaten moeten houden.

Jullie kennen robert mickelson toch wel? het monster van riga?

Ik weet niet hoor, maar het wordt eens tijd om wat doofpotten open te doen met deze sleutel.


Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki