Loading...
nl

Spirituele reis naar japan

Indigoke
Indigoke mei 2 '12
Hey,

Ik ben lange tijd geleden al actief geweest op dit forum maar uiteindelijk moest ik mijn weg nog zoeken en om zo weinig mogelijk beïnvloed te worden door andere mensen ben ik even weggebleven van forums en dergelijke. Ondertussen heb ik de richting van mijn pad grotendeels gevonden en zoek ik eigelijk iemand om mee dat pad te bewandelen. Ik zou namelijk heel graag een reisje naar japan maken voor ongeveer 2 weken met als doel enkele spirituele plaatsen bezoeken. Ik ben nog maar 2 keer op vakantie geweest naar een resort maar ik wil graag meer van de wereld zien. Het probleem is dat ik geen reiservaring heb en de ganse reis dus nog gepland moet worden. Ik heb net 2 jaar een opleiding van shiatsu (drukpuntmassage) gevolgd wat één van de redenen is dat ik voor japan gekozen heb omdat dit de bron is. Het is vooral de bedoeling om samen uitstapjes te maken dus niet dat we elk ons eigen ding doen eens we daar aankomen. Man of vrouw maakt niet uit maar liefst tussen 26 en 34 jaar omdat ik zelf een vrouw van 27 jaar uit het leuvense ben. Wederzijds vertrouwen en respect zijn heel belangrijk dus we moeten elkaar van tevoren goed leren kennen. Ikzelf ben eerder een rustig type en ik ga niet op vakantie om het uitgaansleven of nachtleven te leren kennen maar s’avonds de omgeving leren kennen lijkt me wel leuk. Ik ben benieuwd op reacties alleszins ;-).

Groetjes
Sara
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '12
Welkom terug sara! Ik ben erg benieuwd naar je avontuur en wat je de afgelopen 2 jaar hebt geleerd smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki