Loading...
nl

Vermist!! Poes Huskey

Carla1984
Carla1984 apr 28 '12
Hallo,

Ik heb een vraag , ik ben sinds 15april 2012 mijn poes kwijt..
en nu wil ik een foto reading laten doen.. in de hoop dat ik meer te weten ga komen
hoe het met haar gaat en of ze nog wel eigenlijk leeft

Ik zoek dagelijks buiten maar ik kan haar gewoon nergens vinden.
dit is totaal niets voor haar..
ze mag van ons buiten spelen maar is altijd weer snel naar een grote ronde weer terug.

Helaas is ze niet gechipt.. we willen haar zo graag terug..
op flyers krijg ik geen reactie.
ze staat op de link hieronder..

Wie kan me helpen..?? cry
Amivedi
facebook foto
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '12
Ach... frowndit is ontzettend moeilijk...
in het verleden heb ik het ook mee gemaakt...
2 x achter elkaar met een jaar ertussen...

Dit geeft me een hartverscheurend gevoel...

Maargoed... het is een poes toch?
Die staan erom bekend dat ze in de periodes dat ze krols zijn, wel vaker langer en vaker de hort op gaan...

Misschien zou je om het zeker te weten even op internet kunnen kijken of hij misschien gevonden is?
bij de asiels of dierenambulance hebben ze vaak een rubriekje waar gevonden en gemiste dieren kunnen worden opgegeven...

Het is moeilijk, maar je kan maar beter zekerheid hebben...
Anders blijf je zoeken, snap je?
Als je het moeilijk vind om te kijken op internet, mag je me
ook een pm sturen waarin je verteld in welke omgeving je woont...
Dat ik even kijk of ze misschien ergens is gevonden...
Ik weet hoe moeilijk het is, namelijk
Toch hoop ik, dat ze snel weer thuis is...

groetjes moonflowertje wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 29 '12
@ Moonflowertje,
Grappig moonflowertje dat je zegt dat geeft mij een "hartverscheurend gevoel". Wist je dat een poes staat voor Eigenliefde ;-). Dus als je poes ervan door gaat of zich verstopt in huis bijvoorbeeld zegt dat alles over hoe jij in contact staat met jouw hart(chakra). Jij geeft aan dat het je een 'hartverscheurend gevoel geeft' dat is typisch iets wat je als uitgangspunt kunt nemen voor een regressiesessie, dan kun je dat gevoel gaan onderzoeken en oplossen in jezelf;)

Wisten jullie beide dat poezen een grote spiegel zijn naar het baasje ;-) en dat ze goed kunnen aanvoelen wanneer ze het baasje even door een proces heen kunnen duwen? Als je daar open voor staat en daar je bewust van bent, dan begrijp je ook hoe dit werkt. Zo kan een poes weg gaan, net zo lang todat het baasje zelf door heeft wat hij/zij zelf in dat proces mag uitwerken. Moonflowertje gaf aan dat het haar een 'hartverscheurend gevoel gaf', een ander voelt zich 'alleen of in de steek gelaten', weer een ander 'vind het niet eerlijk', er zijn zoveel dingen die in je om kunnen gaan waar je je nog niet bewust van bent. Ik zou zeggen ga op zelfonderzoek uit en werk het uit;) Dan kan je poes snel weer terugkomen tongue

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '12
euhm...
Hierboven schrijft L'arbe de vie een stukje wat mij laat inzien dat het "hartverscheurende gevoel" wat de foto meteen bij mij teweegbrengt... kan duiden op dat jou beestje niet meer terug zal komen...
Het gevoel wat ik heb bij het kijken naar de foto hierboven, geeft me een angstig gevoel, ik word er verdrietig van om het zo maar te zeggen... (misschien voel ik precies wat jij voelt, Carla?)
Precies zo'n gevoel als ik 2 x heb meegemaakt vorig jaar en het jaar ervoor...
De 1ste kater die ik verloor, heeft me zo'n verdriet gedaan...
dagen lang lopen zoeken, en toen ik hem vond op de internetsite van de dierenambulance heb ik zeker 3dagen zitten huilen...
( samen met mijn vriend en Minky (de kater die als een broer voor hem was)
Daarna hebben we hem opgehaald en begraven in de tuin...
Het verdriet is nog steeds niet helemaal weg...
maar dat hoeft ook niet...

Ik hoop dat iemand haar heeft meegenomen om zelf te houden...
omdat ik weet dat dit gebeurt helaas...
Ik weet niet hoe oud het beestje is?

Ik zal een kaarsje branden voor jullie wink
Waar ik bij vraag of jullie snel opheldering kunnen krijgen, want
dit is niks, zo...

groetjes moonflowertje
Carla1984
Carla1984 apr 30 '12

@MoonFlowertje

Klopt .. deze dingen heb ik gedaan flyers,dierenartsen, asiels.
En heb dr op Websites neer gezet.. amavedi en mijndieriszoek.nl & marktplaats onder de vermiste rubriek
Maar zo lang ik haar niet vind is ze ook niet dood ,dus blijf ik zoeken!
Mijn gevoel zegt ook dat ze nog Leeft! als er iemand dood gaat of erg ziek is droom ik er vaak over.. Ook in dit geval is dit niet zo.mijn dromen hebben vaak te maken met wat er gebeurd of komen gaat.

de pijn is ook hartverscheurend , vaak denk ik ook waarom kwam je niet terug?
ben je zelf weg gegaan ,of is er iets gebeurd..

* Ook ben ik aan het mailen met pieter aarsen
die mij het volgende mailde ..
Ik ga er mee aan de slag, ik hoop snel nieuws te hebben.
Ik voel wel iets bij haar naar boven komen over een bruine doos, ik vermoed dat ze is meegenomen, gevonden door iemand. Ik ga me er verder in verdiepen..

Ik zie een wit,blauw etensbakje en een zilver, ijzer bakje.. is dat bij jou?

Waar ze nu is kan ik niet zien, dat kan minder positief zijn, maar dat is nu nog niet te zeggen.
Ik ga er mee aan de slag..


Vriendelijke groet,

Pieter Aarssen,

* Ik wacht ook dit af.. Ik geef de moet NIET op..ik hoop met alle hulp er iets uit te kunnen halen wat mij helpt haar terug te krijgen..

@ L'arbe de vie

wat een mooi stukje , dat je zegt ;
Wisten jullie beide dat poezen een grote spiegel zijn naar het baasje..Hier zit zeker een kern van waarheid in..
Ik moet ook eerlijk toegeven dat Huskey kwa karakter ook erg op mijn lijkt..
eigenlijk zijn we gewoon 2druppels water ..
Er zijn ook zeker dingen waar ik aan moet werken,werk,relatie, de band tussen 1 kat.. deze is nogal terug houdend ..maar stapje voor stapje verdien ik meer respect van hem..nu mama poes weg is gaat het steeds beter!! smile


* Huskey is trouwens bijna 2jr dus erg jong..

Liefs.. C
Ariel
Ariel apr 30 '12
Jeejte wat vervelend zeg.
Steeds als ik de foto zie krijg ik de woorden:"ik heb het goed" door.
Waar ze is kom ik niet achter.

De kat van mijn ouders is ooit een jaar weggeweest.

Wat er geschreven wordt over dat katten weleens wat doen om je in een proces te duwen.
Wij hebben een kater gehad.
Zo'n dot en ik kwam altijd helemaal tot rust als hij bij me lag.
Net of hij mijn stress weg nam.
Toen leerde ik zelf omgaan met stress en wist uit mijzelf stress vrij te blijven.
En wat gebeurd er: hij komt onder een auto en overlijd.
Op dat moment besefte ik het niet ,maar een hele tijd later viel het kwartje pas.

Dit helpt je lieverd niet terug te vinden dat weet ik.
Ik reageer voornamelijk vanwege wat ik op de foto doorkreeg.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '12
Carla.. Toevallig weet ik dat je gelijk hebt...
Omdat ik het zelf heb ervaren
De eerste keer ( bij Shanky) droomde ik het...
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/112169/De_droom_die_me_een_symbolisch.html#Post112169
De tweede keer kreeg ik het door toen mijn vriend me riep om even te kijken naar het huisje
wat hij aan het maken was voor Kruimeltje...
Daarbij zag ik (en weet zeker dat Minky, mijn andere kater het ook zag) een lief-roze kleur aura bij hem...
Het bleef telkens op ongeveer 1 meter afstand van Kruimeltje en mijn gids liet met weten dat die kleur staan voor
de zuivere moeder liefde ( wortel- chakra(rood) vermengd met wit (gene zijde)
dit komt samen in het midden (het hart- chakra) en vormt eigenlijk een poort achter het hartchakra
( wat meestal een groenachtige kleur heeft variërend van geel/groen tot blauw groen)
Bij geesten die taken op de aarde mogen uitvoeren vormt dit een poort tussen het hiernumaals en gene zijde zegmaar
Mijn gids liet me weten dat het zijn moeder was die hem kwam halen...
Ook Minky ging zich vreemd en agressief gedragen, hij blies naar Kruimeltje...
En liet duidelijk merken dat hij het er niet mee eens was!
Ook had hij al een week van die vliezen voor zijn ogen... de dieren-arts kon niets vinden shocked

^^ het gekke was dat ik in gedachte kwaad werd op mezelf om mijn rare gedachten....
zijn moeder die hem komt halen?!
Kruimeltje zat er springlevend bij...
uiteindelijk bleek helaas dat de gedachten niet van mij waren maar van mijn gids...
Soms wil je dingen gewoon niet zien... omdat het pijn doet!
en dat is een emotie die de waarheid, die zo helder is, achter een waas verstopt...
misschien onbewust uit zelfbescherming

achteraf heb ik mijn woede op mijn gids aan de kant geschoven en gevraagd waarom hij de dingen
altijd zo lomp en simpel over brengt...
Zo hard...
Ik heb ingezien dat "daar" waar hij met 1 voet staat... (gene zijde)
Hebben ze geen emoties... geen liefde geen angst, geen verdriet, geen vreugde ...
geen goed en kwaad
Alles gaat gemoedelijk... en iedereen is wat ie is...
Alles wat daar is is bewustzijn...
Vanuit dit bewustzijn... (misschien noemen mensen op aarde het "onderbewuste" )
laat je alles komen zoals het komt en gaat zoals het gaat,
Je weet het, en accepteerd het gewoon...
zonder vooroordeel en wetende dat we vanuit 1 bewustzijn komen en daar ook weer naar terug zullen keren
(ik noem het collectief bewustzijn)

Nog een stukje over Shanky wat ik graag wil delen...
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/130311/Dit_heeft_mij_aan_het_nadenken.html#Post130311

En het stukje over Kruimeltje:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/67853/3.html

Ja... als je goed naar de signalen luistert, kijkt of handeld dan kun je het inderdaad van te voren al weten...
mijn gids heeft me wel laten weten dat het om een mededeling gaat, en niet om een waarschuwing...
De signalen die ik kreeg waren bedoelt om me alvast een beetje voor te bereiden...
Zodat het misschien minder hard aan zou komen?
ik had het in ieder geval niet kunnen tegenhouden...

Ik hoop echt dat jou Huskey weer snel thuis in haar mandje ligt, alsof er niets gebeurd is smile
Zoals alle katten dat zo mooi kunnen... smile

groetjes moonflowertje wink

Het is een beetje lang verhaal geworden, maar goed bedoeld
en eigenlijk gewoon een bevestiging van wat jij schrijft...
niet iedereen krijgt de boodschap van te voren... dus ja...
Eigenlijk hoor je het niet zo vaak van anderen toch?
Ik niet in iedergeval...
maar je hebt gelijk en dat mag best worden bevestigd !:p

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki