Carla.. Toevallig weet ik dat je gelijk hebt...
Omdat ik het zelf heb ervaren
De eerste keer ( bij Shanky) droomde ik het...
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/112169/De_droom_die_me_een_symbolisch.html#Post112169
De tweede keer kreeg ik het door toen mijn vriend me riep om even te kijken naar het huisje
wat hij aan het maken was voor Kruimeltje...
Daarbij zag ik (en weet zeker dat Minky, mijn andere kater het ook zag) een lief-roze kleur aura bij hem...
Het bleef telkens op ongeveer 1 meter afstand van Kruimeltje en mijn gids liet met weten dat die kleur staan voor
de zuivere moeder liefde ( wortel- chakra(rood) vermengd met wit (gene zijde)
dit komt samen in het midden (het hart- chakra) en vormt eigenlijk een poort achter het hartchakra
( wat meestal een groenachtige kleur heeft variërend van geel/groen tot blauw groen)
Bij geesten die taken op de aarde mogen uitvoeren vormt dit een poort tussen het hiernumaals en gene zijde zegmaar
Mijn gids liet me weten dat het zijn moeder was die hem kwam halen...
Ook Minky ging zich vreemd en agressief gedragen, hij blies naar Kruimeltje...
En liet duidelijk merken dat hij het er niet mee eens was!
Ook had hij al een week van die vliezen voor zijn ogen... de dieren-arts kon niets vinden
^^ het gekke was dat ik in gedachte kwaad werd op mezelf om mijn rare gedachten....
zijn moeder die hem komt halen?!
Kruimeltje zat er springlevend bij...
uiteindelijk bleek helaas dat de gedachten niet van mij waren maar van mijn gids...
Soms wil je dingen gewoon niet zien... omdat het pijn doet!
en dat is een emotie die de waarheid, die zo helder is, achter een waas verstopt...
misschien onbewust uit zelfbescherming
achteraf heb ik mijn woede op mijn gids aan de kant geschoven en gevraagd waarom hij de dingen
altijd zo lomp en simpel over brengt...
Zo hard...
Ik heb ingezien dat "daar" waar hij met 1 voet staat... (gene zijde)
Hebben ze geen emoties... geen liefde geen angst, geen verdriet, geen vreugde ...
geen goed en kwaad
Alles gaat gemoedelijk... en iedereen is wat ie is...
Alles wat daar is is bewustzijn...
Vanuit dit bewustzijn... (misschien noemen mensen op aarde het "onderbewuste" )
laat je alles komen zoals het komt en gaat zoals het gaat,
Je weet het, en accepteerd het gewoon...
zonder vooroordeel en wetende dat we vanuit 1 bewustzijn komen en daar ook weer naar terug zullen keren
(ik noem het collectief bewustzijn)
Nog een stukje over Shanky wat ik graag wil delen...
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/130311/Dit_heeft_mij_aan_het_nadenken.html#Post130311
En het stukje over Kruimeltje:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/67853/3.html
Ja... als je goed naar de signalen luistert, kijkt of handeld dan kun je het inderdaad van te voren al weten...
mijn gids heeft me wel laten weten dat het om een mededeling gaat, en niet om een waarschuwing...
De signalen die ik kreeg waren bedoelt om me alvast een beetje voor te bereiden...
Zodat het misschien minder hard aan zou komen?
ik had het in ieder geval niet kunnen tegenhouden...
Ik hoop echt dat jou Huskey weer snel thuis in haar mandje ligt, alsof er niets gebeurd is
Zoals alle katten dat zo mooi kunnen...
groetjes moonflowertje
Het is een beetje lang verhaal geworden, maar goed bedoeld
en eigenlijk gewoon een bevestiging van wat jij schrijft...
niet iedereen krijgt de boodschap van te voren... dus ja...
Eigenlijk hoor je het niet zo vaak van anderen toch?
Ik niet in iedergeval...
maar je hebt gelijk en dat mag best worden bevestigd !:p