Loading...
nl

Sarah81

admin
admin apr 17 '12
Hoi allemaal,

Mijn naam hier op het forum is Sarah81. Sarah vind ik gewoon een leuke naam en 81 een leuk getal wink

Dit forum is me aangeraden door een vriendin omdat ik wil oefenen met foto-lezen. Dit doe ik al een tijdje maar ben nog iedere keer verbaasd als er iets klopt. Mensen uit mijn omgeving weten niet dat ik met spiritualiteit bezig ben en mijn gezin vindt dat ik leuk bezig ben maar neemt het niet serieus. Niet erg, wel jammer. Hier kan ik mijn ei kwijt, dat is soms wel nodig. Je gaat b.v. niet tegen de groentenboer zeggen dat je schimmen ziet of bollen of dat je gevoelens van mensen oppikt.

Fijn dat dit forum bestaat, om af en toe over spiritualiteit van gedachten te wisselen. En om me te kunnen ontwikkelen. Ik lees steeds iets nieuws hier, b.v. automatisch tekenen, geweldig!

Ik hoop hier nog veel ervaringen te kunnen uitwisselen, te kunnen leren en helpen.

Groetjes, Sarah
Delen:
Duifje
Duifje apr 17 '12
Hai Sarah!
Welkom!

Ik had al kennis gemaakt ...... doordat je mijn foto gelezen hebt! Helemaal goed trouwens!.

En wat je zegt is zo herkenbaar! ha ha ha vooral die groenteboer! GRIJNS.....

Liefs Duifje
admin
admin apr 18 '12
Dank je wel Duifje! Je was de 1e persoon waarvoor ik hier een foto las en je maakte het me wel makkelijk om door te gaan; alleen maar complimenten! Daar groeide mijn zelfvertrouwen van grin

Heb jij daar ook last van dan, dat je eigenlijk met nauwelijks iemand, buiten dit forum, erover kan praten? Soms denk ik dat ik me maar iets verbeeld en dat het allemaal fantasie is. Nou ja, i.i.g. leuk hier te zijn!

Lieve groet, Sarah
Duifje
Duifje apr 18 '12
Hi Sarah,

Nou het foto lezen heb ik een keer gedaan Jaren gelden op een inventiviteit cursus van twee dagen, toen wist ik eigenlijk nog helemaal niets dat ik dat zou kunnen. Ik was helemaal verbaast dat ik het allemaal goed wist te vertellen. Ik sta nog steeds elke keer verbaast wat er uit mijn toetsenbord of uit mijn mond komt als ik afstem. Maar ben me er meer en meer bewust van dat ik een doorgeef luikje ben. Heel mooi om te doen.

Gelukkig heb ik inmiddels wat mensen om mij heen verzameld die ook erg spiritueel zijn dus ik kan er wel over praten maar het foto lezen doe ik echt alleen hier. Ik ben nog steeds wat onzeker, zeg maar bang om het fout te doen. Maar dat is iets waar ik aan bezig ben. Om dat zelfvertrouwen op te pompen. Gaat allemaal goed komen. ALs je goed oplet krijg je steeds meer tekens en steeds meer bevestiging dat je dingen goed aanvoelt en goed ziet/ hoort.

Tis een mooi pad! (niet altijd makkelijk.........maar wel heel mooi)

Liefs, Duiffje
Marije22
Marije22 apr 18 '12
Wat leuk, Sarah, dat je hier je fotolezen wilt ontwikkelen smile
Helaas ben ik zelf nog niet zo ver.. al zou ik wel willen! Er schiet wel eens wat te binnen als ik naar een foto kijk.. maar dan denk ik 'zal wel niet'. En heel vaak vind ik het toch nog moeilijk om me los te koppelen van uiterlijk of hoe iemand poseert.. ik denk dat dat toch een rol speelt bij wat er te binnen schiet.
Misschien zet ik er binnenkort ook weer eens een foto op.. een paar maanden terug heb ik mijn foto ook laten lezen, maar ik heb wel het idee dat er inmiddels nogal wat is veranderd.

Ik ontdek ook nog steeds interessante oudere topics, handig he!!

Welkom hier! (al ben je hier al een tijdje wink)

Groetjes, Marije
Novi
Novi apr 18 '12
Hallo Sarah,

Welkom..
Pablo
Pablo apr 18 '12
Hoi Sarah81,

Welkom hier smileIk wens je alle succes met het fotolezen. Ik denk dat je je snel thuis zal voelen hier. smile
admin
admin apr 18 '12
En ik ben ook blij dat je er bent wink
admin
admin apr 19 '12
Dank jullie wel voor het warme welkom!

@Marije: het gaat er juist om wat je ineens te binnen schiet. Sneller dan je kunt denken. Verstand op nul en dan gelijk opschrijven. Je kunt het!
Marije22
Marije22 apr 19 '12
smileik zal het eens proberen.. ik schrijf het eerst wel eens op en vergelijk het dan met de lezingen die gegeven worden. Het zijn de eerste stapjes!

In elk geval bedankt voor je aanmoediging wink

Groetjes, Marije
Novi
Novi apr 19 '12
Iedereen kan het he, dat foto lezen.
Gewoon oefenen, ik merk dat het langzaam steeds beter gaat.
Marije22
Marije22 apr 19 '12
Ik denk dat iedereen het uiteindelijk kan ja smileje kunt er vast goed het luisteren naar en onderscheiden van je gevoelens mee ontwikkelen. Daarom wil ik er graag mee aan de slag!

Ben benieuwd naar de volgende foto wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 19 '12
Hey, ook van mij nog een warm welkom! Leef je lekker uit met het oefenen van fotolezen smile.
Novi
Novi apr 19 '12
@Marije, zeker..


Zal k het ook durven mijn foto hier te zetten???
Ik ga eens kijken of ik een leuke heb.

Heb jij er al een paar gelezen Sarah?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Welkom op merudi, Sarah!

groetjes moonflowertje smile
Enigma
Enigma apr 28 '12
Hoi Sarah smile

Welkom hier !!! wink

Enigma

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki