Loading...
nl

Vraag over werk en toekomst

Valeriie6
Valeriie6 apr 15 '12
Hallo,ik wil graag antwoord over werk,ik ben op dit moment namelijk werkloos en zie de toekomst dus op dit moment niet zo heel positief in.

Ook als je het nog niet zo goed kan mag je gewoon een poging wagen smile
Delen:
Novi
Novi apr 18 '12
Hoi Valerie,
Ik wil wel hoor!!

Ik heb 3 kaartjes voor je genomen.
De eerste
Aas van Pentakels: Staat voor een gift dat je aardse werken beloont worden. Er staat namelijk een hand op die je een pentakel geeft. Het is een teken dat het een nu een goed moment is voor de aanpak van de financiele kwestie. Ik interpreteer het dat je actie mag ondernemen op het gebied van werk. Denk je eraan om iets voor jezelf of een bekende te doen om aan geld/werk te komen? In ieder geval, onderneem die activiteit.

Daarnaast is ook:
Kelken 7: Er staan allemaal bekers op met elke daarin een schat. Het blinkt allemaal en is erg mooi. Maar laat je niet te ver verleiden door al deze mooie materialistische dingen als geld en bezittingen. Zonder de bezittingen ben je evenveel waard. Het gevoel en je omgeving is ook een soort bezit en belangrijk.
Er zijn veel keuzes voor jou en je mag er een kiezen. Kies een keuze die goed voor je voelt, die je leuk vind en je geluk brengt! Blijf realistisch in dit alles en maak je besluit.

Als derde:
De wereld. Een hele mooie kaart van beloning en voldoening. Ik denk dat het je een aanmoediging wil geven. Het gaat je lukken!!
Lees die eerste 2 kaarten hou die dingen in de gaten en geef niet op. Je bent niet alleen en je bent geliefd.
Het universum gelooft in jou en je keuze.

Ik ben niet goed in het interpreteren of dit nu op je werk staal of niet. Ik heb het wel zo gevraagd. Als we de kaarten geloven, dan zou ik het alsvolgt samenvatten.

Kijk goed naar de mogelijkheden die er nu voor je zijn. Let op tekens van een kans die je word gegeven. Kies vervolgens de kans die je goed ligt. Je zal dan je barrière overwinnen en beter op de wereld staan. Je bent een onderdeel van de wereld.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en ben erg nieuwsgierig naar je reactie.

Liefs
Novi
Valeriie6
Valeriie6 apr 20 '12
De eerste
Aas van Pentakels: Staat voor een gift dat je aardse werken beloont worden. Er staat namelijk een hand op die je een pentakel geeft. Het is een teken dat het een nu een goed moment is voor de aanpak van de financiele kwestie. Ik interpreteer het dat je actie mag ondernemen op het gebied van werk. Denk je eraan om iets voor jezelf of een bekende te doen om aan geld/werk te komen? In ieder geval, onderneem die activiteit.


Klopt,ik zit al een tijdje dat ik iets voor mezelf wil beginnen maar wat precies nog geen idee en kwa financien zit dat ook niet echt mee.

Kelken 7: Er staan allemaal bekers op met elke daarin een schat. Het blinkt allemaal en is erg mooi. Maar laat je niet te ver verleiden door al deze mooie materialistische dingen als geld en bezittingen. Zonder de bezittingen ben je evenveel waard. Het gevoel en je omgeving is ook een soort bezit en belangrijk.
Er zijn veel keuzes voor jou en je mag er een kiezen. Kies een keuze die goed voor je voelt, die je leuk vind en je geluk brengt! Blijf realistisch in dit alles en maak je besluit.


Mooie bezittingen en geld is voor mij indd erg belangrijk en soms moet ik mezelf even een standje geven dat ik niet vergeet dat mijn familie die ik heb het belangrijkste is wat ik heb en altijd nodig zal hebben en dat geld en mooie bezittingen alleen maar 'bijzaken' zijn.

En als laatste die aanmoediging heb ik ook nodig haha,omdat ik de toekomst niet erg positief in zie op dit moment heb ik ook ziets van: wat heeft het allemaal nog voor nut om door te zoeken naar werk want ik vind toch niks en als het al wat is is het niet naar mijn zin of voor 2 dagen.

Bedankt smileJe hebt het erg goed gedaan en kan me eigen er wel helemaal in vinden.

Groetjes Valerie.
Novi
Novi apr 20 '12
grin
Mooi!
Ik had dat voor jezelf beginnen ook wel gevoeld, maar voegde dat laatste er toch nog aan toe... Why, ik weet niet.
laugh
Veel plezier met het kiezen van je eigen weg.

Weet je al waarin je wilt werken?

Liefs
Novi
Valeriie6
Valeriie6 apr 22 '12
Ik heb vanaf mijn 16e in de detailhandel gewerkt alleen is daar nu erg weinig werk in te vinden en ook zeker met mijn leeftijd. Maar dat is ook de enige opleiding die ik gevolgd heb dus is een beetje lastig allemaal smile

Bedankt smileZal vast wel een keer goed komen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki