De eerste
Aas van Pentakels: Staat voor een gift dat je aardse werken beloont worden. Er staat namelijk een hand op die je een pentakel geeft. Het is een teken dat het een nu een goed moment is voor de aanpak van de financiele kwestie. Ik interpreteer het dat je actie mag ondernemen op het gebied van werk. Denk je eraan om iets voor jezelf of een bekende te doen om aan geld/werk te komen? In ieder geval, onderneem die activiteit.
Klopt,ik zit al een tijdje dat ik iets voor mezelf wil beginnen maar wat precies nog geen idee en kwa financien zit dat ook niet echt mee.
Kelken 7: Er staan allemaal bekers op met elke daarin een schat. Het blinkt allemaal en is erg mooi. Maar laat je niet te ver verleiden door al deze mooie materialistische dingen als geld en bezittingen. Zonder de bezittingen ben je evenveel waard. Het gevoel en je omgeving is ook een soort bezit en belangrijk.
Er zijn veel keuzes voor jou en je mag er een kiezen. Kies een keuze die goed voor je voelt, die je leuk vind en je geluk brengt! Blijf realistisch in dit alles en maak je besluit.
Mooie bezittingen en geld is voor mij indd erg belangrijk en soms moet ik mezelf even een standje geven dat ik niet vergeet dat mijn familie die ik heb het belangrijkste is wat ik heb en altijd nodig zal hebben en dat geld en mooie bezittingen alleen maar 'bijzaken' zijn.
En als laatste die aanmoediging heb ik ook nodig haha,omdat ik de toekomst niet erg positief in zie op dit moment heb ik ook ziets van: wat heeft het allemaal nog voor nut om door te zoeken naar werk want ik vind toch niks en als het al wat is is het niet naar mijn zin of voor 2 dagen.
Bedankt
Je hebt het erg goed gedaan en kan me eigen er wel helemaal in vinden.
Groetjes Valerie.