Hi Sarah81, Ook jou bedank ik voor de tijd die je hebt genomen om mijn foto te lezen.
* Stralende lach: De stralende lach hoort bij mij,. Is voor mij een ook een graadmeter als ik merk dat de sterretjes in mijn ogen dof zijn. Opruiming nodig! Oog straalt minder dan mijn lach......klopt! Mijn Soulmate is nu bijna 14 maanden "thuis".....strijd verloren tegen kanker.
* Puzzel: Het zijn aardig grote blokken......en ik begin het inderdaad beter te begrijpen. Ik ben serieus wat betreft het verwerken van al het gebeuren in mijn leven(s). Goed om te horen dat ik er dan vroeg bij ben! Wens niet in hetzelfde cirkeltje blijven draaiien, en keer op keer dezelfde lessen meemaken. Dus ik probeer goed te kijken naar mijn eigen rol/gedrag in het gebeuren.
* Helen: Heb géén idee......voeten! Probeer wel anderen te helpen om ook zichzelf te helpen. Vertellen hoe belangrijk het is om naar je eigen gedrag in het geheel te kijken en je eigen zwakke en sterke punten onder de loep te nemen. Het is net een sollicitatie gesprek.....weet wat je zwakke en sterke punten zijn. Laat niemand je vertellen wat dit is.......jij moet je er zelf al van bewust zijn. In mijn opinie is dat een van de kieren waar de ander de opening vindt om een ander te kunnen manipuleren. (sommige zijn geneigd om je sterke punten in discrediet te brengen om je kracht af te zwakken)
*Alleen: Heb het nodig om op te ruimen. Géén bemoeienis maar naar mijn inzicht......samen met de Engelen (dus eigenlijk niet alleen), Heerlijk!
Leuk dat je mij aan het strand ziet onder een palmboom.......daar wens ik te zijn. I Love the Sea and Palmtree's (betekend dat het er ook héérlijk warm is...mmmm)
Ik houd zeker de brallers op afstand.....altijd al gedaan. Vaar mijn eigen koers... stoort anderen. Maar doe mijn ding naar mijn gevoel en ingevingen!
* Mollige vrouw in bloemetjes jurk: Dat is mijn lieve lieve oma die overleed toen ik 11 jaar was. Zij had een tuin met heel veel bloemen en kruiden. Was ook altijd bezig. Zodra de haan kraaide (ze had ook kippen) stond ze naast haar bed.
* Pollepel: Ik heb weleens een tik gehad met de pollepel van mijn oma (had niet geluisterd). Dus oma die beschermend voor me gaat staan met een pollepel......GEWELDIG!
Maar waar jou misselijkheid vandaan komt....... ik ben zelf maar heel zelden misselijk. Alleen als ik super moe ben. Dus weet niet waarom jij misselijkheid voelt. Misschien dat iemand anders dat weet te vertelllen.
Maar ben super blij met de lezing...Reuze bedankt!
PS. Zó fijn om te horen dat: "Als alles nu al op zijn plaats valt betekent dit dat je er vroeg bij bent. Vroeg klaar met verwerken en vroeg klaar om verder te gaan met waarom je hier gekomen bent"
AAAAAAAAAAAAhaha: Het "LICHT" gaat aan.......ik word misselijk als ik fysiek vermoeid ben........ ik ben nu mentaal moe nav de afgelopen 2 jaar. Meestrijden met mijn Soulmate, verwerken van mijn verdriet en besluiten om de InnerCircle duidelijk te maken dat zij dezelfde grenzen krijgen als de OuterCircle! En net als bij de OuterCircle interesseert het me niet meer hoe ze over me denken........Mooi jaar 2012.......heel mooi jaar.