Loading...
nl

Vertel me......wat schuilt er achter deze blik!

admin
admin apr 15 '12
Ik ben reuze benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen. Ik heb mij nooit vrij gevoeld om een foto van mijzelf waar dan ook op internet te plaatsen. Heb dan ook pas sinds kort Facebook, maar voor mijn bedrijf(je). Daar staat sinds donderdag jl. een foto van mij op. Daar wil ik NiMS nog voor bedanken. Ik kwam NiMS tegen op de Onkruid beurs in Houten. Ik herkende hem nav zijn foto's hier op Merudi en gaf aan dat ik dat wel heel stoer vind van degene die hun foto op het web plaatsen. Ik weet niet meer wat hij precies zei, al heb ik er wel over nagedacht.....en hier is mijn foto. Ik ben zoooooooooooooo benieuwd........vertel me

BTW...ik hoop dat het gelukt is mijn foto te uploaden......ben nog steeds zo slecht van begrip wat betreft de computer eek
Delen:
Marjanne
Marjanne apr 16 '12
Een stralende lach die mij automatisch doet glimlachen, maar die lach is voor jou soms ook een 'wapen' , een masker. Ik voel bij jou een voorzichtigheid die mij zegt, 'ik kan jou wel leuk vinden maar kom niet te dichtbij' voel ik bij je.
Je bent nogal eens te goed van vertrouwen geweest voor mijn gevoel en daardoor is er een onbevangenheid bij je beschadigd. Terwijl als jouw hart geheel openstaat voor iemand dan is diegene altijd bij jou welkom en ben je trouw, liefdevol en zul je zelfs nog je laatste brood weggeven.
Maar oh wee als iemand nabij komt waarbij jij je niet goed voelt.. dan glimlach je wel maar kunnen je woorden scherp en fel zijn.
Intelligent, erg gevoelig, een rijke geest heb je ook.. je kunt veel en hebt veel en snel iets door. Het woord 'terreur' komt ook in me op.. kan ook een naaste van jou zijn die dat heeft meegemaakt; is er veel gevochten in jouw buurt? Of woon je misschien in een buurt waar nogal eens gewelddadigheden zijn?
Bescherm je heel goed, als je niet weet hoe je dat kunt doen staan er hier op het forum genoeg tips. Tot slot een boodschap die ik mag doorgeven:
Mooi lief stralend mensenkind, ja jij daar, het is veilig om je te laten zien, écht te laten zien. Ga daar maar in geloven met hulp van ons de engelen
admin
admin apr 17 '12
Hoi JustLove,

Je lacht je stralende lach. Prachtige tanden stralen me tegemoet. Prachtig ... ben je echt blij of is dit een masker. Een leuk masker, een sociaal gewenst masker, zeker weten. Mensen kijken graag naar stralende lachende mensen, maar voelt dit ook goed voor jou? Je ene oog lacht me tegemoet, straalt minder dan je lach maar kijkt lief en bezorgd. Waarom? Ik krijg niet waarom dus gaat het me niets aan ... Mooi zo, afschermen je privé-leven. Je ene oog scherm je ook af ... een gedeelte van jou scherm je al af. Heb je nodig, heeft iedereen nodig. Eindelijk begin je het te beseffen. Viel niet mee dit te leren maar je hebt het geleerd, petje af!

Waarom zie ik steeds een klein meisje onder een palmboom op het strand?

Weinig mensen weten wat er in je om gaat. Wat er ècht in je om gaat. Dat scherm je af en dat is nodig. Teveel pijn gedaan. Komt nu allemaal naar boven en valt op zijn plaats. Harde, lompe stukken vallen op zijn plaats, het gaat toch wel makkelijk. Lijkt een soort puzzel met blokken. Grote blokken heb je te verwerken gekregen maar ze vallen nu op zijn plaats. Eerst met grote kieren ertussen, dus het sloot niet helemaal, maar langzaam begint het allemaal te passen en begin je te begrijpen waarom alles liep zoals het gelopen is. Je bent jong, heel jong dus dit is een geweldige stap. Als alles nu al op zijn plaats valt betekent dit dat je er vroeg bij bent. Vroeg klaar met verwerken en vroeg klaar om verder te gaan met waarom je hier gekomen bent. Helen ... ik krijg helen door. Mensen helen, je gaat mensen helen. Met handen. Massage, helen. Voetmassage? Ben jij met voeten bezig?

Het meisje onder de palmboom kijkt me lachend aan. Ze zit daar alleen maar vindt het niet erg. Ik word misselijk. Er komen mensen op dat meiske af. Ze lopen langs, al brallend en herrie makend. Het meisje bergt haar schepje (?) op. Ze laat de brallende mensen voor wat ze zijn. Gaat haar eigen gang. Als ze klaar is met haar eigen dingen ruimt ze de boel achter zich op en gaat verder. Ze laat ze gaan, laat iedereen maar brallen en herrie maken. Jij doet jouw ding. Lijkt eenzaam maar geniet daarvan. Is niet nodig bij die brallers te horen. Jij hebt genoeg aan de natuur en het warme gevoel die je daarvan krijgt.

Ik zie een grote mollige mevrouw in een bloemetjesjurk (?) je roepen. Ze veegt steeds haar handen aan haar schort/jurk af. Ze zijn niet meer vies maar het voelt zo kleverig. Komt omdat ze altijd bezig was. Ik ben weer misselijk, voel mijn maag. Ze is erg gastvrij en uitbundig. Erg aanwezig. Ze noemt je knapperd/knappie ofzo (?) en aait het kleine meiske over de wang. Gaat er ook voor staan, als een soort bescherming. Zwaait met een pollepel (?) Lacht erbij. Vrolijke, uitbundige vrouw. Gaat goed nu. (ken jij iemand die overleden is en daarop lijkt?)

Nou JustLove, ik ben benieuwd of je er iets uit herkent. In ieder geval voelde ik heel veel warmte dus er werd flink tegen me aan gesproken maar of ik het goed gehoord en goed begrepen heb hoor ik graag van jou!

Groetjes, Sarah81
admin
admin apr 17 '12
Hi Marjanne, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om mijn foto te lezen.

* Lach als masker:Dat klopt! Maar dat heeft te maken met "niet je dag hebben" maar toch moeten werken! (Klantencontact).
* Vertrouwen: Ik ben in het verleden inderdaad te goed van vertrouwen geweest! En dit betrof mensen uit mijn "InnerCircle" zoals het bij velen het geval zal zijn.
* Scherp & Fel: Ja, zeker! Als het niet goed voelt blijf ik uit je buurt.....maar kom ook niet in mijn buurt. Mijn woorden zijn dan inderdaad scherp en fel.
* Terreur: Kan dit niet plaatsen, woon in het centrum van de stad en waar ik woon is het heerlijk rustig. Ik ondervind geen terreur en kan ook geen naaste bedenken.

En de boodschap die je mij mocht doorgeven: GEWELDIG! Ik had al besloten om mijn "InnerCircle" kennis te laten maken met de grenzen die ik ook hanteer voor de outreCircle. Ik had al medegedeeld dat mijn woorden net zo scherp en fel zullen zijn als voor de "OuterCircle" als zij mijn grenzen overschrijden. Ik ben vergevingsgezind.....maar niet gek!

Marjanne, ThanXx! whistleBedankt voor het doorgeven van de boodschap/bevestiging.
admin
admin apr 17 '12
Hi Sarah81, Ook jou bedank ik voor de tijd die je hebt genomen om mijn foto te lezen.

* Stralende lach: De stralende lach hoort bij mij,. Is voor mij een ook een graadmeter als ik merk dat de sterretjes in mijn ogen dof zijn. Opruiming nodig! Oog straalt minder dan mijn lach......klopt! Mijn Soulmate is nu bijna 14 maanden "thuis".....strijd verloren tegen kanker.
* Puzzel: Het zijn aardig grote blokken......en ik begin het inderdaad beter te begrijpen. Ik ben serieus wat betreft het verwerken van al het gebeuren in mijn leven(s). Goed om te horen dat ik er dan vroeg bij ben! Wens niet in hetzelfde cirkeltje blijven draaiien, en keer op keer dezelfde lessen meemaken. Dus ik probeer goed te kijken naar mijn eigen rol/gedrag in het gebeuren.
* Helen: Heb géén idee......voeten! Probeer wel anderen te helpen om ook zichzelf te helpen. Vertellen hoe belangrijk het is om naar je eigen gedrag in het geheel te kijken en je eigen zwakke en sterke punten onder de loep te nemen. Het is net een sollicitatie gesprek.....weet wat je zwakke en sterke punten zijn. Laat niemand je vertellen wat dit is.......jij moet je er zelf al van bewust zijn. In mijn opinie is dat een van de kieren waar de ander de opening vindt om een ander te kunnen manipuleren. (sommige zijn geneigd om je sterke punten in discrediet te brengen om je kracht af te zwakken)
*Alleen: Heb het nodig om op te ruimen. Géén bemoeienis maar naar mijn inzicht......samen met de Engelen (dus eigenlijk niet alleen), Heerlijk!
Leuk dat je mij aan het strand ziet onder een palmboom.......daar wens ik te zijn. I Love the Sea and Palmtree's (betekend dat het er ook héérlijk warm is...mmmm)
Ik houd zeker de brallers op afstand.....altijd al gedaan. Vaar mijn eigen koers... stoort anderen. Maar doe mijn ding naar mijn gevoel en ingevingen!
* Mollige vrouw in bloemetjes jurk: Dat is mijn lieve lieve oma die overleed toen ik 11 jaar was. Zij had een tuin met heel veel bloemen en kruiden. Was ook altijd bezig. Zodra de haan kraaide (ze had ook kippen) stond ze naast haar bed.
* Pollepel: Ik heb weleens een tik gehad met de pollepel van mijn oma (had niet geluisterd). Dus oma die beschermend voor me gaat staan met een pollepel......GEWELDIG! laugh

Maar waar jou misselijkheid vandaan komt....... ik ben zelf maar heel zelden misselijk. Alleen als ik super moe ben. Dus weet niet waarom jij misselijkheid voelt. Misschien dat iemand anders dat weet te vertelllen.

Maar ben super blij met de lezing...Reuze bedankt! whistle

PS. Zó fijn om te horen dat: "Als alles nu al op zijn plaats valt betekent dit dat je er vroeg bij bent. Vroeg klaar met verwerken en vroeg klaar om verder te gaan met waarom je hier gekomen bent"

AAAAAAAAAAAAhaha: Het "LICHT" gaat aan.......ik word misselijk als ik fysiek vermoeid ben........ ik ben nu mentaal moe nav de afgelopen 2 jaar. Meestrijden met mijn Soulmate, verwerken van mijn verdriet en besluiten om de InnerCircle duidelijk te maken dat zij dezelfde grenzen krijgen als de OuterCircle! En net als bij de OuterCircle interesseert het me niet meer hoe ze over me denken........Mooi jaar 2012.......heel mooi jaar. smile




admin
admin apr 17 '12
Hoi JustLove,

Dank je wel voor je uitgebreide reactie! Gelukkig, ik heb het goed gevoeld dat je oma er was; durfde ik niet uit te spreken omdat je niet blij wilde maken met valse hoop. Wat een warme vrouw zeg! Het was ongelooflijk hoeveel warmte ze uitstraalde! Het gaat goed met haar en ze is dus bij je!

Hoorde die misselijkheid bij haar?

Voet(reflexzonetherapie) hoorde ik. Misschien overweeg je dat om te gaan leren? Laat anders maar.

Fijn te lezen dat je iets aan de reading hebt. Heel erg te lezen dat je Soulmate de strijd tegen die vreselijke ziekte verloren heeft. Ik vind het zo jammer dat ik daar niets over hoorde want ik zou je heel graag willen steunen daarin! Heel veel sterkte!

Nogmaals, bedankt voor je zeer uitgebreide en liefdevolle reactie! Dat steunt mij weer; ik wil namelijk ook graag mensen helpen winkVeel wijsheid en sterkte in deze moeilijke tijd!

Lieve groet, Sarah81
admin
admin apr 17 '12
Hi Sarah81, ik had nog iets toegevoegd over de vermoeidheid....EUREKA moment! Zie laatste zin........AAAAAAAAAAAAhaha laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki