Loading...
nl

last van mijn oren

samentha
samentha apr 13 '12
hey hey,

in 2008 raakte ik zwanger,ik was toen 21 jaar..vanaf toen begon ik te merken dat felle tonen mij niet meer zo fijn in de oren klonken en als de felle tonen te hard waren dan deed dat ook echt pijn aan mijn oren,het was vroeger ook weleens af en toe en draaide dan ook lekker hard muziek,maar sinds mijn zwangerschap is dit totaal omgekeerd.vind het lastig als de tv te hard staat of als mijn vriend harde muziek luisterd..ook heb ik soms een piep in mijn oor of voel ik een bepaalde druk alsof ik diep in het water zit..ik ben hier al vaker naar de dokter voor geweest maar steeds kan deze niets vinden en zijn mijn oren gezond..dit hebben verschillende dokters in de loop van de jaren mij verteld..nu vraag ik me af weet iemand hier misschien wat het kan wezen is het lichamelijk of spiritueel? het lijkt ook net alsof ik scherper hoor..ik hoor dingen en dan vraag ik het mijn vriend en die moet dan echt heeeel goed luisteren om iets uit de verte op te kunnen vangen..het is dus niet zo dat me gehoor achteruit gaat maar het lijkt net alsof ik alles te fel aan hoor...ik hoop dat er iemand is die me begrijpt in het verhaal en die misschien ook hetzelfde heeft mee gemaakt of dat iemand er iets van weet wat het is..alvast heel erg bedankt.

liefs samentha
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 13 '12
Hoi!

Een piep in je oor staat voor 'het niet willen ontvangen voor signalen van boven, of je eigen waarheid/intuitie', je sluit jezelf onbewust af. Je kunt jezelf dan afvragen: Wat wil ik niet horen?

Wat ook even bij mij opkomt, mag je zelf voelen of dat voor jou klopt/of dat resoneert; is het beeld van de verdrinkingsdood uit een vorig leven. Je trickerde mij daarmee vanwege jouw zin 'ik voel een bepaalde druk alsof ik diep in het water zit'. Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet gek is als je lichaam herinneringen opslaat die in verband staan met een vorig leven; op een gegeven moment kan je lichaam dat gaan 'uitdrukken', zodat het geheeld kan worden. Met die zin zou je prima een regressiesessie in kunnen gaan, om dat gevoel te onderzoeken en op te lossen;-)

Verder, het 'scherper horen'. De een die spiritueel is ruikt sterker, de ander ziet beelden, de ander hoort scherper. Misschien is dat een van jouw kwaliteiten?
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 13 '12
Oja, nog even twee dingen uit een boekje

Oorpijn: staat voor 'Kwaadheid. Niet willen horen. Te veel verwarring. Ruziemakende ouders.'
Affirmatie: Harmonie omringt mij. Ik luister liefdevol naar het goede en plezierige. Ik ben het middelpunt van liefde.

Oren: Vertegenwoordigen het vermogen om te horen.
Affirmatie: ik hoor met liefde

Oorzuizen: Weigeren te luisteren. Onze innerlijke stem niet horen. Koppigheid.
Affirmatie: Ik vertrouw mijn hogere IK. Ik luister liefdevol naar mijn innerlijke stem. Ik laat alles los wat ik niet uit liefde doe.

Bron: Je kunt je leven helen. Louise Hay
Novi
Novi apr 13 '12
Hoi,
Ik heb in het verleden ook dit gehad met dingen te hard horen. Dat met die druk ook nog wel eens. Bij mij uit het zich vooral in lage en hoge tonen die dan veel andere ook niet horen.

Ik ben er bij mij achter dat het ook een beetje met angst te maken heeft. Als ik wat meer stress heb door werk of wat dan ook, dan hoor ik 's nachts gewoon de vriezer aan en uit gaan. Terwijl die echt 2 kamers verderop staat met 2 deuren dicht. Dat ding maakt niet eens veel geluid.
De affirmatie hierboven dat vind ik wel een goede. Ik luister liefdevol naar het goede en plezierige. Ik kan het namelijk ook totaal niet aanhoren als andere mensen op boze toon tegen elkaar praten. Misschien dat het voor jou ook zo werkt?
samentha
samentha apr 13 '12
wauw dankjullie wel zeg..de antwoorden doen mij heel veel goeds want het is toch iets (mijn dochter is nu bijna drie) waar ik al een behoorlijke tijd meeloopt..wat mij frustreerd als het berichten van bovenaf zouden kunnen wezen..waarom hoor ik deze niet hoe kan ik mij hiervoor openstellen..wat is jullie ervaring hoe hebben jullie het ontwikkeld..?

regressie..ik heb een cd hier liggen die ik al eens heb gedaan..ik heb toen een heel klein stukje kunnen zien maar ik was in dat deel van een vorig leven zo ontzettend verdrietig dat ik de stem van de cd niet meer hoorde en alleen maar moest huilen (tranen stroomde over mn wangen) want mijn moeder was dood..ik zit er zelf ook over na te denken om een therapie te gaan doen maar met de tijd het kost zoveel jammer genoeg..

dat wat je :L'arbe de vie , omschrijft wat je uit het boekje hebt ik kan me daar ook in vinden en kan de oorpijn dan ook plaatsen..
en bij de oorsuizen koppigheid ja daar heb ik wel last van hihi toch maar meer met het liefde bezig gaan wezen..ik probeer en het neemt tijd om te leren..maar de wil is er dus het zal goedkomen..dankjewel lieve L'arbe de vie voor het delen ik heb er echt heel veel aan zal het zo ook eventjes uitprinten smile

ook jij bedankt novi voor het delen van je eigen ervaring,het is alleen bij mij helaas dagelijks en niet alleen in tijden van stress maar waar je gelijk in hebt dan is het meestal wel erger dat wel alsof je er dan meer gevoeliger voor bent..en het boze praten absoluut mijn vriend schreeuwde weleens en heeft dat nu na 4 jaar zelfs bijna volledig afgeleerd omdat ik er zo slecht tegen kon ik kan dan echt gaan zitten huilen..

heel erg bedankt laughik heb hier zeker wat aan en kan het eindelijk plaatsen na al die jaren smileben heel erg blij dat ik mijn vraag heb gesteld

liefs samentha
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 14 '12
@samentha

oej, ja regressie doen met een cd biedt jou ook helemaal niet de veiligheid die je nodig hebt om een sessie te doorleven. Daar kan je het beste hulp bij zoeken van een therapeut die wel die veilige basis kan neerzetten en die jou kan begeleiden in de reis die je dan maakt in jezelf, door de tijd heen;-). Ik heb zelf goede ervaringen met Ananta (Soest), waar ik een opleiding/en/therapie sessies gevolgd heb. Misschien is het wat voor jou. Zie de website: http://www.ananta.eu/persoonlijke-ontwikkeling/therapie.html.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki