hey hey,
in 2008 raakte ik zwanger,ik was toen 21 jaar..vanaf toen begon ik te merken dat felle tonen mij niet meer zo fijn in de oren klonken en als de felle tonen te hard waren dan deed dat ook echt pijn aan mijn oren,het was vroeger ook weleens af en toe en draaide dan ook lekker hard muziek,maar sinds mijn zwangerschap is dit totaal omgekeerd.vind het lastig als de tv te hard staat of als mijn vriend harde muziek luisterd..ook heb ik soms een piep in mijn oor of voel ik een bepaalde druk alsof ik diep in het water zit..ik ben hier al vaker naar de dokter voor geweest maar steeds kan deze niets vinden en zijn mijn oren gezond..dit hebben verschillende dokters in de loop van de jaren mij verteld..nu vraag ik me af weet iemand hier misschien wat het kan wezen is het lichamelijk of spiritueel? het lijkt ook net alsof ik scherper hoor..ik hoor dingen en dan vraag ik het mijn vriend en die moet dan echt heeeel goed luisteren om iets uit de verte op te kunnen vangen..het is dus niet zo dat me gehoor achteruit gaat maar het lijkt net alsof ik alles te fel aan hoor...ik hoop dat er iemand is die me begrijpt in het verhaal en die misschien ook hetzelfde heeft mee gemaakt of dat iemand er iets van weet wat het is..alvast heel erg bedankt.
liefs samentha