Loading...
nl

wie kan het aan mij vertellen?

Gesina
Gesina apr 10 '12
Hallo lieve mensen,

wie o wie kan mij vertellen of ze gelijk hebben
er is mij door 2 medium's verteld dat ik dit jaar zwanger zou raken
we zijn nu precies een jaar bezig en lopen nu ook bij het ziekenhuis voor onderzoeken.

los laten probeer ik maar lukt soms wel en soms niet!!
zodra ik weer ongesteld moet worden gieren de zenuwen weer door mn lijf!

wie kan mij vertellen of ik idd dit jaar zwanger raak ??

Liefs
Delen:
Gesina
Gesina apr 10 '12
Iemand??
Gesina
Gesina apr 11 '12
Laat maar zou het zelf wel weer moeten uitzoeken en de rust er in moeten vinden andere forum doen ze ook al kattig tegen me !

zeur ik dan zo erg ?
Duifje
Duifje apr 11 '12
Nee meisje je zeurt niet.
Echter is het wel zo dat je wellicht een beetje geduld moet hebben voor er iemand regaeerd. Het is nog geen 24 uur geleden dat je de vraag gesteld hebt. Iedereen op deze site is hier uit eigen vrije wil, en er is niemand de baas. NIemand wordt betaald om hier antwoord te geven, we doen het allemaal vrijwillig. Dus soms moet je wat langer op je antwoord wachten.

Ik heb ook naar jouw vraag gekeken. En als ik eerlijk ben heb ik het gevoel dat als je iets witl (op welke vraag dan ook...of op wat dan ook)dat je het dan eigenlijk meteen wilt hebben.

ZO ook met je zwangerschap. Je wilt het en je wilt het nu. Misschien moet je DAT loslaten. Kortom ga aan het werk met waarom je moeite hebt om geduld op te brengen.

Ik ben zelf moeder, en geloof me....... als je geen geduld hebt...... dan wordt kinderen hebben een heel heeel heeeeeel grote uitdaging. (ik spreek overigens ook uit ervaring met het ongeduldig zijn.......dus ik weet waar ik het over heb...)

Dus wellicht is het zo dat als je dat onder controle kan krijgen dat je dan zult merken dat het ineens wel gaat.

Ik zeg dit dus niet om je te pesten, maar puur om je bewust te maken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt,
helaas ben ik geen helderziende, en kan ik dus voor jouw niet kijken of je dit jaar zwanger zult worden.

Liefs Duifje
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 11 '12
Hoi Gesina,

Is holistische therapie bij Ananta Begeleiding (soest) misschien iets voor jou. Je kunt dan de oorzaak van 'het niet zwanger raken' in jezelf zoeken. Wellicht is er ook iets wat bij jou partner speelt. Ik heb het gevoel dat er nog thema's onder zitten die jullie in dit leven (ieder apart) mogen uitwerken. Het is dus mijn tip en uitnodiging om de oorzaak van jouw issue in jezelf te zoeken, en te ontdekken of er energetische/karmische ladingen/vorige levens hier spelen. Dat zou mij niets verbazen namelijk ;-)

Wat spiegelen de forums jou? Herken jij jezelf dat misschien van jezelf: 'kattig zijn' ;-)
Gesina
Gesina apr 12 '12
@ Duifje ja klopt als ik iets wilt moet het idd meteen vaak maar dat is al een heel stuk minder dan vroeger gelukkig!

ik ben het al een beetje aan het afbouwen om ongeduldig te zijn
nou we zijn al een jaar bezig dus ik vind het al heel knap van me zelf dat ik het zolang al vol houd!

zit soms wel in dikke tranen maar goed dat is even en dan gaan we er weer tegen aan.

Bedankt voor je antwoord.

@ L'arbe de vie bedankt voor de tip maar ik ga daar niet aan beginnen mijn man is helemaal niet van het paranormale dus als ik tegen hem zeg van schat ik moet naar soest voor dit dan gaat dat dus niet gebeuren Helaas! dus dat heeft geen zin voor mij.

Het zou kunnen dat het bij mn partner ligt we zijn nu ook bezig met onderzoeken en zijn zaadjes worden nu ook gecontroleerd.
maar er kan ook heel goed iets met mij zijn krijg namelijk ook steeds cystes. heb 2 mnd terug kijkoperatie gehad daarbij was alles goed gelukkig!

Hoezo zou jou het niet verbazen over een vorige leven? wat zou er dan gebeurdt moeten zijn waardoor ik een blokkade zou hebben?

jaa ik kan soms best kattig zijn ja ik weet dat ze het goed bedoelde maar soms heb ik harde woorden nodig zei ze zelf! en daar geef ik haar gelijk in.

maar zoals ik het in jou verhaal hoor naar mij toe kan ik dus nog wel even wachten op een zwangerschap??
Jammer.. maar het is zo dan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '12
Als ik het zo lees, lijkt het wel alsof jouw man jou helemaal niet accepteert zoals je bent. In hoeverre sta jij open voor jezelf en al jouw kanten? Kan jij altijd en overal jezelf zijn? Ik krijg erg het gevoel alsof je "op scherp" staat en onder enorme druk en spanning door het leven gaat.

Dit is in mijn ogen geen goede basis voor een kind om in op te groeien, en vraag jezelf eens af: "Waar zou ik me als kind, thuis bij voelen?". Voldoen jij en jouw partner hier ook aan?
Ariel
Ariel apr 12 '12
Ik had je berichtje gelezen ,maar ik kan je geen antwoord of advies geven hierover.
En aan gezien het niet zwanger kunnen raken altijd een heel gevoelig punt is dacht ik:"als ik niet goed advies weet te geven dan kan ik beter niet reageren."

Ik vindt het wel altijd heel eng om zoiets te voorspellen.
Veel mediums praten mensen ook naar de mond.
Jij wil het graag dus zeggen ze dat je zwanger gaat worden.

Ik hoop het voor jullie dat het gaat gebeuren dat absoluut.
Ik leerde vroeger op school bij verloskunde dat mensen ook een zwangerschap tegen kunnen werken door er teveel op gefocust te zijn.
Vaak zie je het ook dat als de a.s. ouders bezig gaan met ivf dat de vrouw al zwanger is nog voor er IVF is uitgevoerd aangezien dan de ouders ineens ontspannen.
Herken je je hier misschien in?
Zijn jullie er veel mee bezig?
Ook kan voeding een verkeerde invloed hebben en gewicht ,maar ik weet niet hoe jullie eten en wat jullie gewicht is natuurlijk.
Overgewicht kan er namelijk voor zorgen dat het moeilijker gaat.
Ik kan dat vanaf hier niet zien wat jullie gewicht is ,maar hou me even aan de feiten van onderzoekn.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 12 '12
Je hebt wel een beetje gelijk, Gesina!
Toen ik je berichtje las, vond ik het sneu voor je dat
het maar niet wil lukken...
Waarschijnlijk zit je niet te wachten op meelijden enzo...
zodoende heb ik expres niet gereageerd...
Ook omdat ik al eerder (vorig jaar) tegen je heb gezegt, dat je te graag een kleine wil...
Ken je dat? Dat iedereen op je zit te focussen en dan lukt het niet
Ook vertelde ik dat je lichaam zich aan het herstellen is, omdat je al vanaf je 13de aan de pil was...
Zo'n pil zorgt ervoor dat je geen ei-sprong krijgt
Je bent vanaf het moment dat dit begon al hormonen aan het slikken tegen zwangerschap... ik weet niet precies hoe oud je nu bent?
Het duurt gewoon een tijdje voordat je lichaam, ( met name je baarmoeder) weer in orde is...
Misschien als je zwanger zou raken is je baarmoeder nog niet sterk genoeg, dan is de klap nog groter!
Ik zeg dit niet om rot te doen ofzo hoor, Gesina
Maar je zal misschien een beetje minder moeten focussen...
Ik merk gewoon dat je ontzettend gestrest en wanhopig bent...
gejaagdheid en verdriet is geen goede basis,

Je bent nu pas een jaar gestopt met de pil, toch?
Dat is niets vergeleken met de tijd dat je niet zwanger wilde worden...
Echt hoor, Gesina...
het komt echt wel goed, hoor!
En als het niet goed komt, zijn er allerlei andere wegen om toch zwanger te worden, zoals Kalilka al zei: IVF
Is de meest voor de hand liggend
Op internet kun je ook vruchtbaarheids tests kopen, voor hem en voor jou...
http://www.thuistesters.nl/Vruchtbaarheidstest-
vrienden van mij konden ook geen kinderen krijgen, omdat ze het te graag wilde (wordt gezegd)
Met IVF krijgen ze meteen een 2ling, nog geen jaar later was ze alweer zwanger (zonder IVF) van de 3de, en nu 10 jaar later is ze weer zwanger smile
als de spanning eraf is, gaat het allemaal een stuk makkelijker

heel veel sterkte toegewenst,
Ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken!
En hoop voor jullie dat jullie vurige wens snel in vervulling mag gaan!

groetjes moonflowertje wink
Gesina
Gesina apr 12 '12
@ Nims nee hoor dat was idd wel in het begin van onze relatie maar dat is allang niet meer zo we zijn al 3 jaar bij elkaar en volgende maand 1 jaar getrouwd smile

@ Kalika ja dat zeggen er idd meerdere maar je blijft er toch altijd wel mee bezig zijn het blijft toch in je hoofd spoken op 1 of andere manier !! neej wij hebben geen overgewicht mn man is wel wat zwaarder maar die sport veel! Bedankt voor je antwoord! lief van je!

@ Moonflowertje Ja ik ken dat ja dat gefocust paar mensen weten ook dat we 1 jaar bezig zijn en dan vragen ze steeds en ben je nog niet zwanger?? ehm nee moet ik dan zeggen terleurstellend!
Ik ben nu inmiddels 25 jaar!
De spanning heb ik alleen als ik weer ongesteld moet worden wat gisteren dus had moeten zijn nu ben ik dus weer 1 dag overtijd! voor de rest ben ik er totaal niet meer mee bezig in het begin had ik ook zoiets van okeej nu heb ik mijn Eisprong dus NU moeten we sexen nee dat heb ik allang niet meer ik gebruik geen ovulatietesten meer ik tempratuur niet meer helemaal niks dus wanneer mijn ei komt geen idee?? ik zie het wel en zo doe ik het al een paar maanden maar ja als je dan weer ongesteld moet worden wordt ik weer zenuwachtig en dat is het probleem!!

Ik vind het Super lief van je dat je een kaarsje voor ons hebt aangestoken echt dat meen ik uit mijn hart! Ik hoop het ook bedankt voor je antwoord

Groetjes Gesina
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 12 '12
@Gesina:
Wat jammer dat jij je aanpast aan je man en niet kiest voor datgene wat wel bij jou zou passen;-). Waar ben je bang voor als je voor jezelf daarin kiest/ dat wel doet? Dat is toch ook een heel belangrijk deel van jou dat gezien en geleefd mag worden door jou?!?

Ik ga jou niet bevestigen in het voorspellen van wel of geen zwangerschap;-) Het enige waar ik je toe uitnodig is om naar jezelf/partner te kijken via een andere invalshoek. Het is aan jou om dat op te pakken of te laten. Daarin heb jij de keuze;)
Gesina
Gesina apr 13 '12
nou ik weet dat het niet gaat gebeuren ik heb zelf geen rijbewijs dus ik zou er ook niet 1 2 3 heen kunnen helaas!

als ik echt iets wil doe ik het wel maar ik denk dat dat ook geen oplossing is!

ben vanacht ook ongesteld geworden dus we mogen naar ronde 14 we lopen nu toch ook in het ziekenhuis en ik wacht het nu wel allemaal af we krijgen over 1,5 week ook te horen of manlief zijn zaad goed is ja of nee mocht dat niet zo zijn dan worden er verdere behandelingen uitgevoerd!

Ik laat het nu allemaal even de boel de boel en we gaan het wel zien!!

iig bedankt voor je tip !
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 13 '12
Denk jij niet in beperkingen in plaats van oplossingen?Ik rij ook nog niet, maar het openbaar vervoer werkt prima hoor;).

Ik zou zeggen, toets wat je 'denkt' te 'weten' ;-) en laat je verrassen!
Novi
Novi apr 13 '12
Hoi Lieve Gesina,

Rot om te lezen dat je al een jaar met een babytje bezig bent en het wil steeds niet lukken. Als ik je berichtjes lees dan krijg ik toch best een drukkend gevoel op de borst.
Je schrijft dat je zenuwachtig word als je ongesteld moet worden. Ik zou je eens willen uitnodigen om met regelmaat eens een rustig plekje op te zoeken en je lichaam eens af te gaan Hoe ontspannen je bent. Voor mijn gevoel is dat zenuwachtige best wel vaak onderhuids aanwezig. Misschien heb je door je verwachting : "Ik moet nu toch zwanger gaan worden." Een bepaalde dwang erop gezet.

Een beetje hulp uit de alternatieve hoek zou misschien je kunnen helpen om de stress rondom het onderwerp los te laten.

Delen met je man is dat misschien een goed idee voor je? Dan kunnen jullie je leuke momenten en zorgen meer delen, ook dat je gelooft in paranormaal zijn, misschien dat je het allemaal meer los kan laten. Los in je hoofd, en los in je gevoel.

Ik ben het eens met de vorige sprekers, harstikke goed dat je bij de dokter de voor de hand liggende problemen uitsluit.
Ook goed dat je met je zelf aan de slag bent geweest om geduld te ontwikkelen, dat is ook allemaal niet makkelijk.

Je kan je ook voorstellen dat een kindje bij je komt kijken.
Hoe ziet je huis eruit, hoe staan jullie in het leven?
Zou jij als je een kindje was welkom voelen. Dat stond hierboven ook al, maar ik heb het gevoel dat het jou wat relaxer maakt.
Baby's houden volgens mij wel van relaxte moeders wink

Als je er niks mee kan is t ook prima. Als je eens iets wilt proberen in t alternatieve circuit dan horen we het wel. Ik weet niet waar je woont, maar ken ook nog wel een paar lieve mensen die je misschien kunnen helpen.
Gesina
Gesina apr 14 '12
He bedankt voor je berichtje novi

mijn huis jaa het kindje zal zich zker welkom voelen dat weet ik zker we hebben alles voor elkaar smile

ja we wachten even de onderzoeken af en misschien dat ik dan toch naar soest ga om eens te kijken hoe of wat!!

heb het met mn man besproken maar hij wilt eerst de uitslagen afwachten!!

Liefs Gesina
Gesina
Gesina apr 24 '12
Hoi meiden ik dacht laat jullie even op de hoogte smile

Uitslag was goed blijkt dat mijn man zijn zaad goed is kwa kwaliteit en bewegelijkheid dus dat is super nieuws.

alleen heeft normaal gesproken een man minimaal 10 miljoen zaadcellen en mijn man heeft er ongeveer 7 Miljoen dus de hoeveelheid is iets minder vandaar dat het bij ons dus wat langer duurt dan bij andere vrouwen.

maar het was opzich redelijk goed zei de arts!!

we mogen nu nog proberen tot juli en als ik dan nog niet zwanger ben dan moet manlief weer zijn zaad inleveren om te kijken of de kwaliteit beter is ja of te nee..

dus een last van mn schouder smile

bij mij is alles goed uitslag van chalmidya bloedonderzoek is goed! was niks te vinden.

Had ook een echo gehad baarmoederslijmvlies is lekker dik zei ze dus dat was goed en had genoeg follikels/eitjes in mn eierstokken eileiders waren mooi !

en mn ei staat tussen woensdag en het weekend op knappen haha dus we mogen goed aan de klus wink

mn cyclus is veranderd heb nu een langere cyclus gekregen zo ongeveer 27/28 dagen dus dat is alleen maar goed had altijd 25 dagen namelijk!!..

Liefs
Novi
Novi apr 24 '12
Klinkt allemaal als erg goed nieuws, Gesina.

Lekker relax relax en dan horen we het in Juli laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 25 '12
Ik voel positieve energie bij het lezen van jou bericht, Gesina!

Ik duim met jullie mee wink

groetjes moonflowertje
Gesina
Gesina apr 25 '12
Dank je wel meiden smile

laten we idd duimen en anders maar op naar Juli en dan verder wink
Erix
Erix apr 26 '12
Hoi, een tijdje geleden toen er nog niet op je vraag was gereageerd Gesina, toen heb ik ook op het punt gestaan te reageren, maar een innerlijke stem zei tegen mij, wachten.

Je vertelde dat je man totaal niet paranormaal is, bedoel je daarmee ook spiritueel of sensibel?
Ik hoop uiteraard voor jullie dat jullie samen erg gelukkig worden en dat je kinderen krijgt en dat die ook gelukkig worden.

In deze topic werd me duidelijk door de mensen die reageerden en hoe jij reageerde over het punt van geduld hebben, je vertelde dat je geen rijbewijs hebt en niet zo even naar sprituele of paranormale gebeurtenissen kan gaan omdat eerst las ik dat je man er niks van moet weten, dus kan je niet communiseren (Mercurius) met je man daarover.

Dus dat is meer iets wat in jou gevoelslijnen ligt, niet in die van je man, en dat zijn verschillen.
Nu is het hebben van verschillen helemaal niet erg, maar kinderen zijn geen apparaatjes, kinderen zijn nieuwe mensen, die zowel fysiek als mentaal door ouders gevoedt gaan worden.

Ik zie in jou een soort onrust en onzekerheid, en ik denk dat je man iemand is met een vaststaand zelfvertouwen, dat kunnen tegenpolen zijn die elkaar aantrokken, Dat hoor je wel eens nietwaar?

Het gaat mij verder nergens om en ik gun jullie alle geluk van de wereld, maar wist je dat tegenpolen op een dag ook erg kunnen botsen, en misschien ben je je daar nog niet van bewust.

Dat we op de derde planeet vanaf de zon leven, en de maan en de andere planeten invloed hebben op onze energie.
Ik vraag me namelijk af, Nims gaf dat al goed aan, over een spanning die er is, en dat je vertelde toen je hem net kende dat die spanning er was, maar dat dat nu beter is?

Als je leeft in vaste schema's waarvan je niet af wil wijken en waar je gekadert bent in het leven en je wil dat zo, vergeet dan wat ik hier typ.

De maan staat voor onze emoties, mercurius voor onze aanleg tot communiseren, venus de kunst van het liefhebben, en dan the dark site of planet earth, Mars de wil, de ego en agressie, jupiter, de eer en de rechtvaardigheid, saturnus, de oorzaken en de gevolgen, Uranus, de vernieuwer, Neptunus de misleidende droomwereld, en Pluto de regenerator.

Nu klinkt dat erg verwarrend misschien, dat je nu nog niet zwanger bent geworden, maar ik kan je vertellen dat vanaf 5 oktober Saturnus in schorpioen komt te staan tot ergens in 2014.

Ik laat je nu lezen over de energie van Saturnus in schorpioen:

Saturnus in Schorpioen

U kunt heel koppig zijn, en u rent liever blindelings naar uw verderf dan dat u een welgemeende raad ter harte neemt. Niets neemt u gemakkelijk op; overal zoekt u de zin en diepere betekenis van, waarbij u echter helaas overdreven serieus en egoïstisch te werk gaat. In plaats van gezonde humor hebt u liever ironie en sarcasme, waardoor u soms heel erg bits overkomt en andere mensen zou kunnen afschrikken. Misschien bent u ook fatalistisch of gelooft u helemaal nergens meer in, want u hebt uw grote geestelijke krachten nog niet ontdekt. Van anderen verlangt u veel, en ook zelf kunt u zwoegen totdat u er bij neer valt, om uw eerzuchtige doelen te bereiken. Financiële geschillen of boedelscheidingen zouden de overhand kunnen nemen. Soms werkt u misschien ook met onredelijke middelen, en het zou kunnen zijn dat men u al uit de weg gaat.

Toch hoeft het niet altijd zo ver te komen. Wanneer u uit uw ervaringen de desbetreffende consequenties hebt getrokken, zou uw gelaatsuitdrukking heel snel moeten opklaren. U kunt verantwoordelijk met alle bestaansmiddelen omgaan, hetzij van uzelf of van andere mensen. Wanneer het moet, grijpt u in nood geraakte mensen ook wel eens financieel onder de armen. U bent heel bekwaam in het zakendoen en zou daarom in het bankwezen, de handel of op het gebied van de belastingen beroepsmatig werkzaam kunnen zijn. Met uw ijzeren doorzettingsvermogen en uw grote zelfdiscipline zou u ook succes kunnen hebben. Uw wilskracht zorgt ervoor dat u elk doel bereikt dat u op het oog hebt, wanneer u het maar wilt.

Ik wil niemand pijn doen, raken in het gevoel of iets dergelijks, maar de energie van de mens, ook van nieuwe mensen moet niet worden onderschat.
Ik begrijp heel goed dat we in een wereld leven waar dit soort dingen eigenlijk niet besproken mogen worden, ik wil niemand pijn doen, maar mensen bewust laten worden wat energie van de mens is.

Dat als je kind puber is, en zijn eigen energie gaat leren ontdekken, dat een mens onder allerlei verschillende omstandigheden dat als energie kan bevatten.

Maar nogmaals, als het allemaal te heftig is (sagittarius probeert de mensen bewust te maken in de hoop oorlogen te voorkomen in de toekomst) ben ik niet meer dan een boogschutter in het 8ste huis.

Ik kon deze informatie pas geven na dat er het 1 en ander duidelijk was geworden. Maar nogmaals, als dat te heftig is, ook voor de moderators, verwijder dan dit bericht.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki