Leuk Nims en dank je, ik zie dat ik een andere taal spreek als ik het astrologisch beschrijf.
Ik kan je dan vertellen over mezelf in astrologische zin.
We leven hier in een lichaam op de planeet aarde waar vuur water aarde en lucht als elementen leven hebben gevormd, tenminste in grove vorm, uiteraard is er al veel samengesmolten en is de planeet aarde al een lange tijd zonder grote veranderingen in kosmische zin aan het draaien.
De olie en de gassen die men vandaag stookt zijn overblijfselen van leven miljoenen jaren geleden.
Voor zo ver ik mezelf ken, geboren op 18 december 1967 om 13:55 in utrecht, ben ik een vuurteken boogschutter die dat uitleeft in het 8ste huis, het huis van de schorpioen.
Toen ik werd geboren stond de maan midden in de kreeft, die leeft zich via mij uit helemaal aan het eind van het derde huis.
Toen ik werd geboren stond mars midden in het teken waterman, die zich uitleeft midden in het 11de huis, het huis van de waterman.
Als boogschutter is de planeet Jupiter astrologisch toegewezen, ik ben dan van de 18de een late boogschutter vlak voor de steenbok, die toegewezen is aan saturnus.
Sagittarius A, ken je dat?
Astronomie
Sagittarius, het astronomische sterrenbeeld Boogschutter.
Sagittariusarm, één van de spiraalarmen van ons melkwegstelsel.
Sagittarius Dwarf Irregular Galaxy, een klein sterrenstelsel aan de rand van de Lokale Groep.
Sagittarius Dwarf Elliptical Galaxy, een klein sterrenstelsel nabij ons melkwegstelsel.
Sagittarius A, een compacte bron van radiostraling in het centrum van ons melkwegstelsel.
Astrologie
Sagittarius, het astrologische teken Boogschutter.
Als boogschutter kom je er in deze wereld achter dat je moet oppassen wat je zegt en alles stiekem in bedekte termen moet uitspreken.
Ik ben er al achter gekomen dat als ik over planeetstanden vertel aan mensen die er niks van weten, ze wel weten te vertellen dat het onzin is.
Als ik ze daar dan mee confronteer worden ze beledigend.
Ik denk niet dat dat hier gebeurd, ik denk dat hier mensen zijn die meer voelen dan alleen het aardse.
Voor mijn gevoel sta ik in contact met het midden van het sterrenstelsel, deze zon en de aarde staan daar een heel eind vandaan.
Dat zie je ook terug in de bewegingen van deze mensheid, ze staan een gigantisch eind van de realiteit, lossen hun problemen vaak op met oorlog of leugentjes in de hoop perfectie te bereiken, die op deze planeet niet eens nodig is.
Wat wel nodig is dat alle aardbewoners water en eten nodig hebben, en daar wordt eigenlijk geen energie in gestoken.
En dat verbaast me, er komen religies die zogenaamd het beste voor hebben met hun meemens, maar dat is de buitenkant, van binnen zie je dat er mensen zijn die daarmee macht over anderen willen en met die dogma de wil en de mind van anderen willen bezitten.
Het gevolg er van is dan dat mensen willen vluchten, en er zijn verschillende manieren van vluchten.
Vluchten voor de realiteit hier op aarde kunnen we op verschillende manieren doen.
We kunnen vluchten in dromen en beelden scheppen die buiten het aardse liggen.
We kunnen onszelf van alles wijsmaken, maar we leven dan wel in een lichaam hier op aarde, met ondertussen 7 miljard mensen.
Er zijn zelfs mensen die er een stoffelijk eind aan maken, en er zijn ook mensen die stoffelijk een eind maken aan een ander.
Dat is realiteit op de planeet aarde. Ik zag outpost zich voorstellen en zijn verhaal verteld iets over de planeet aarde.
ik kan als boogschutter die astrologisch gezien in contact staat met het midden van het sterrenstelsel het volgende melden.
In dit leven op de derde planeet van de zon leven we in een level 3 modus.
Het is een 3D wereld waar we alles in 3D ervaren.
In level 1 (mercurius) werd geleerd te communiseren, het naar elkaar kijken is al communiseren, dieren communiseren zonder woorden, in principe zijn er talloze manieren van communiseren. Een beer zal niet met een ezel kunnen communiseren, dat is net als een chinees die alleen chinees spreekt met een hollander die alleen hollands spreekt probeert te communiseren, dus we zien daar al op aarde verschillende gebieden die elkaar niet verstaan.
In level 2 (Venus) leerde men het aangetrokken voelen tot schoonheid en zich voortplanten, iets waar in level 3 ook geen moeite gedaan voor hoeft te worden, ook al vertel je kinderen helemaal niks en geef je ze geen sexuele voorlichting, dan nog plant een mens zich voort.
Nu zijn we aan het leven in level 3, het stoffelijk overleven, en als je level 3 uit wil leven kom je al gauw er achter dat je richting level 4 gaat.
Level 4 is mars, oorlog, agressie enz, een drang om te overleven. Die drang zijn we in level 3 aan het uitleven, om te overleven moet je moeite doen, als je niet eet en drinkt als mens hou je het niet lang vol. level 3 is het materialisme onder controle hebben, met krachten uit level 4 proberen we te overleven, level 5 (jupiter) dat is eer en rechtvaardigheid, en we zien al dat dat iets is waar we alweer verder van af staan, omdat rechtvaardigheid niet iets is wat de mens als vanzelf afgaat, waarbij je al snel bij level 6 komt, (Saturnus) en met oorzaken en gevolgen te maken krijgt.
Oorzaken en gevolgen is iets wat de mens dus eigenlijk in het klein wel kan overzien, maar dan moet het wel binnen het tijdsbestek zijn van een menselijk leven, alles wat daar buiten ligt lijkt hen niet te raken, alsof ze hier nooit meer terug zullen keren, is hen geleerd door..... vul maar in, mensen zelf dan.
En als het om vernieuwingen (Uranus) gaan, dan gaat het ook nooit zonder slag of stoot, altijd als we met rechtvaardigheid, oorzaken en gevolgen, venieuwingen enzo te maken krijgen, moeten we langs mars, en dat is dan weer oorlog.
Dat Neptunus, de planeet van het mistieke mysterieuze, de heerser van de vis, de heerser van religies, het onopgeloste misterie, weer komt er dan oorlog, omdat we nog maar in level 3 zitten, dus hoe kunnen pauzen, imam's vertellen hoe het zit? aangezien we pas in level 8 die werkelijkheid te weten komen, maar sommige individuen op aarde weten dat alle levels die men nog niet weet met leugens (mercurius) ingevuld kunnen worden om de Wil (mars) van anderen te kunnen bezitten.
De hele heilige oorlog van de islam is daar op berust, dat de mensen dmv een religie hun eigen wil in dienst stellen, maar eigenlijk is het overlevingsdrang van mars.
En dan heb je pluto nog, samen met de maan sharon, die bijna even groot is als pluto zelf, maar pluto is niet zo groot, staat ver van ons en is moeilijk aan te duiden.
Wel is pluto een generator van generaties.
En de zon zelf, ons gehele wezen, in dat gehele wezen de mens speelt zich dat af.
Uiteraard heeft de kosmos vele verschijnselen, en de mens is zeer klein en zit op level 3.
Onze zon is maar zo klein, maar communiseerd met zijn soortgenoten, net als wij dat kunnen, met de sterren, via het licht.
Ook de planeten communiseren met elkaar, wij kunnen dat merken in onze eigen communicatie, als ik als boogschutter met een botsend teken spreek, en ook de huizen van mercurius in oppositie staan met elkaar, dan kan ik me voorbereiden op een naar gesprek.
En in deze tijd is de realiteit zoek, weg, vernietigd.
Alles gaat in deze wereld met oorlog leugens en vernietiging van opponenten, waarom de mens zo tegen zichzelf strijd is mij eigenlijk niet duidelijk.
Ze zouden best samen level 3 kunnen leren zonder elkaar met bommen te bestoken, maar dat kan waarschijnlijk niet anders, handel en oorlog zijn dan de baas.
hoe klein de zon is wil ik met 2 filmpjes laten zien:
http://www.youtube.com/watch?v=2LUQVzerseI
http://www.youtube.com/watch?v=g4iD-9GSW-0
Ik heb nog steeds het gevoel in een schijnwereld te leven waar alles nep is, en ons oog ons constant nept.
Net zoals reclamespotjes, de media ons alleen gevolgen laten zien zonder de oorzaken, en zoals we de zon en de maan bijna als even groot zien, dat is wat ons oog verteld, en dat is een vertekend beeld naar mijn idee.
In deze wereld waar wij in nederland in leven gaat het niet om waarheid....
Helaas....
mercurius - Communicatie
Venus - liefde en schoonheid
De maan - emoties
Mars - de wil en agressie
Jupiter - eer en rechtvaardigheid
Saturnus - oorzaken en gevolgen
Uranus - vernieuwingen
neptunus - het misterieuze
pluto - de regenerator.
en de zon als ons gehele wezen.
En waar zijn wij?
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Galactic_longitude.JPG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon
Er zijn religies die dan gaan onthoofden nog steeds in deze eeuw op aarde.
In het midden oosten kan ik je vertellen, je kan daar beter niet geboren worden als vrouw met de planeet venus in waterman...
Je zou dan niet aan de ketting willen maar ja, we weten allemaal dat je dan dood gemaakt wordt nog steeds daar in sommige gebieden...
Hou zou jij dit omschrijven? ik ben ook een mens en kan ook fouten maken, kan er ook naast zitten, en ook al is het voor mij zo, wil nog niet zeggen dat een ander het zo ziet.
En paar wetenschappers uit de geschiedenis die hun mond moesten houden van de kerk:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_Copernicus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_Kepler
je kan zelf nog van alles bekijken ook.