Loading...
nl

Hallo ik ben Erix

Erix
Erix apr 7 '12
Hallo, ik ben Erix, ik kwam hier via Enigma die ik leerde kennen op een ander forum, zelf heb ik een astrologisch forum pas gemaakt.
Ik ben erg bezig geweest de afgelopen jaren met de planeten de zon en de maan.
Ik heb er veel in ontdekt.
Ik denk dat we nooit klaar zijn met ontdekken, op dit moment staat mars in maagd en de maan komt in de loop van vandaag aan in schorpioen.
Dus we hebben dit jaar een pasen met de maan in schorpioen.
Tenminste, dat is wat ik in mijn computerprogramma zie gebasseerd op de westerse astrologie.
Ik denk dat we in nederland flink toe zijn aan de waarheid, ik hoop ook mensen tegen te komen die er ook zo over denken.
Mercurius is een planeet die overleeft met handel, en waarheden willen dan nog wel eens over het hoofd gezien worden, als dat uit liefde gebeurd, of om andere redenen, tja, dat is dan niet altijd duidelijk voor het blote oog.

Dus op deze manier stel ik me voor.
Ik heb de afgelopen jaren dmv nieuwsberichten en gebeurtenissen goed kunnen zien wat er mis gaat als de mens de kosmos vergeet, en ik denk dat er hier ook wel mensen komen die dat snappen.
Het is nu 2012, dit weekend gaat de mens weer in de mind ongeveer 2000 jaar terug.
Wat werd er toen aangetoont? Iets wat nog steeds aan de hand is denk ik.
Als je op de afbeelding klikt zie je een mooi filmpje met beelden van de hubble...
Delen:
Marije22
Marije22 apr 7 '12
Leuk Erix, om je ook hier tegen te komen! Als er iemand weet heeft van en plezier haalt uit astrologie ben jij het wel smile

Ik hoop dat je je snel thuis voelt op het forum!

Welkom en groetjes, Marije
Erix
Erix apr 7 '12
Dankje Marije smileleuk ook om jou hier te zien.
Groetjes terug.
Enigma
Enigma apr 7 '12
Yeeeeaaaaahhhhh ... !!!

Het is je gelukt laugh

Welkom !!!
Leuk om je ook hier tegen te komen wink

Enigma
Erix
Erix apr 7 '12
Originally Posted By: Enigma
Yeeeeaaaaahhhhh ... !!!

Het is je gelukt laugh

Welkom !!!
Leuk om je ook hier tegen te komen wink

Enigma


Jaaaaaaaa haha klopt. smilelaugh
dankje enigma, leuk ook jou te zien hier grin
Marije22
Marije22 apr 7 '12
Hahaha mooi dat enthousiasme van jou, Enigma tonguelaugh
Enigma
Enigma apr 7 '12
tonguetonguetonguelaugh
Solaria
Solaria apr 7 '12
Hoi Erix,

Jij ook hier? laughGezellig!

En natuurlijk welkom op het forum.


Groetjes,

Solaria smile
Duifje
Duifje apr 7 '12
Hoii Erix,

Welkom!.

Misschien is het leuk om uit te leggen voor de mensen die helemaal niets snappen van astrologie wat het inhoud dat maan in schorpioen staat. ........ (ik ben dus iemand die totaal geen kaas gegeten heeft van astrologie.)
;o) Lijkt me reuze interessant.

Groetjes Duiffie
Erix
Erix apr 7 '12
Dank jullie wel Solaria en Duifje, aangenaam. smile
Erix
Erix apr 7 '12
Ok, ik zal het proberen uit te leggen Duifje.
Zoals je wel weet zijn we in dit leven aardbewoners. volgens de huidige wetenschap is de aarde en de maan in de huidige situatie ongeveer 4,5 miljard jaar geleden ontstaan door een botsing van 2 soortgelijke hemellichamen, uiteraard is dat gebasseerd op de huidige kennis.
Zoals je weet draait de aarde met ons er op om de zon, dat is een kleine ster in 1 van de tot nu toe ontdekte 125 miljard sterrenstelsels.
De maan draait om de aarde, dus eigenlijk draait de maan om ons.
De andere planeten die we kennen, mercurius, venus, mars, jupiter, saturnus, uranus, neptunus en pluto draaien net als de aarde om de zon.
Ze hebben niet dezelfde baan als de aarde, ze hebben allemaal andere omlooptijden en staan op verschillende afstanden van de zon.
Dat is wat er om ons heen gebeurd.
Het oog van ons, je weet wel, die 2 bolletjes in ons gezicht, lol, die ons een zicht op de buitenwereld verschaft, die heeft maar een beperkt bereik.
We zien de maan en de zon als groot, mercurius venus en mars en soms ook jupiter kunnen we zien als puntjes net zoals de sterren, dat is onze positie in de kosmos.
nu zul je denken wat is maan in schorpioen.
Alle energie van het licht, waar voor ons de zon de belangrijkste is omdat we om de zon draaien en dat onze bron van energie is, zo zijn alle sterren al dan niet in ons melkwegstelsel een bron van energie.
Energie afkomstig van de sterren zijn langer onderweg, het licht van de zon is hier in 8 minuten.
je ziet als je naar de zon kijkt hoe die er 8 minuten geleden uit zag.
Wij leven in het lichaam op aarde, het lichaam van de planeet aarde, energie uit.
de energie van licht wat onderweg is, dat kan in de baan worden beinvloed door van alles wat het licht onderweg tegen komt.
De maan staat het dichtst bij ons, en de maan heeft dan ook invloed op dat licht, aangezien de maan licht opvangt, weerkaatst enz...
De zon is onze vaste vorm, al het andere licht is in ontelbaar veel delen versnippert. het licht van miljarden sterren komt ook bij ons terrecht, en is onderweg al veel tegen gekomen.

de maan in schorpioen betekend eigenlijk in astrologische zin dat onze emoties op dat moment belicht worden vanuit het teken schorpioen.
de maan gaat tov ons in ongeveer 1 maand door alle tekens.
wij draaien ook nog eens in 24 uur een ronde, we noemen dat dag, dat is ook bekend.
en in 1 jaar draait de aarde om de zon, dus in 1 jaar gaat de zon door alle tekens.
ik kan je laten lezen over de tekens ingedeelt in 12 delen genaamd de dierenriem, over de huizen hoe we het hier op aarde met z'n alle uitleven, en over welke invloeden de planeten hebben met hun zwaartekracht en hoe ze het licht daarin beinvloeden.
http://middelpunt.forum2go.nl/
Dat kan je dan hier lezen.
Ik hoop dat je het een klein beetje duidelijk is.
Maar je mag me altijd iets vragen, iedereen wordt namelijk op een andere tijd geboren, zoals de aarde om de zon draait legt ook de zon een weg af, ook de planeten staan nooit stil, eigenlijk is geen seconde hetzelfde.
dus hoe wij het leven beleven hier, de kosmos is eigenlijk ons besturingssysteem.
dus iedereen wordt geboren met een andere stand van de kosmos. daar zit het m het verschillend zijn van ons als zogenaamd gelijke mensen in.
kijk het nieuws, je ziet veel mars en mercurius triomferen.
assad, de president van Syrie, is een zon in maagd met de oorlogsplaneet mars in de vernietigende schorpioen.
Ik weet al lang dat ban ki moon daar geen grip op zal krijgen, nu de leiders nog...
meestal is het dan, als het varken verdronken is dempt men de put. Assad kreeg zo maar de macht van zijn vader, een alleen heerser, niemand waakt daar in een religieuze wereld met waarheden, niemand houdt assad tegen.
Het is niet zo dat alleen een maagd met mars in de vernietigende schorpioen kan vernietigen, dat is dan mars negatief geaspecteerd.
Maar ze gaan assad niet onder controle krijgen.
We zien in nederland ook vervelende energieen aan de leiding komen, en iedereen staat schijnbaar machteloos er tegen over.

Griekenland, die mensen lijden nu onder het venijn van de leugens van mercurius, je kent m wel, eerlijk wordt je niet rijk.
Dus het allah of god en duivel effect is alle dagen merkbaar.
En wederom kan geen paus het veranderen, of, wil die dat misschien niet eens?
Omdat hij anders zijn macht zou verliezen???
precies....
niet bang zijn, dat hoeft niet.
Erix
Erix apr 7 '12
En over griekenland wil ik dit nog even zeggen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mechanisme_van_Antikythera

De religie uit het midden oosten en de legers van de romeinen hebben deze hoogstaande kennis ooit vernietigd om er fijn macht mee te creëeren voor henzelf.
En nu zijn de grieken dus 2000 jaar later de dupe van.... waarvan?
Het vaticaan?????
En kijk de ambtenaren in brussel eens en hun declareergedrag, en als ze niet elk jaar geld er bij krijgen ze meteen gaan klagen.
Gaat ook gewoon door terwijl er mensen in griekenland kapot gaan, leuk he, de mensheid.

http://www.kronosworld.nl/Antikythera.htm

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.

Mars - De wil tot zelfrealisatie

De omlooptijd van Mars rond de Zon bedraagt ca. 687 dagen. Hij is met een diameter van 6800 km kleiner dan de aarde, en staat bekend om zijn rode kleur, die van oudsher met agressie in verband wordt gebracht. Daarom werd hij in de mythologie ook als god van de oorlog vereerd, die bij de Grieken Ares genoemd werd. Hij was beroemd vanwege zijn moed en dapperheid en stortte zich in iedere slag. Traditioneel symboliseert hij de krijger, die in vredige tijden echter ook het veld moet bewerken om zijn familie te voeden. Daarmee staat hij voor mannelijke energie, terwijl Venus de vrouwelijkheid belichaamt. Toch wordt het gelukkig steeds moeilijker om met deze, toch wat achterhaalde, opvatting astrologisch te werken. Daarom is het zinvoller om hem met onze driftenergie te vergelijken die, in welke vorm dan ook, zowel mannen als vrouwen bezitten.

Mars staat voor doorzettingsvermogen, dadendrang, agressie, moed en ook voor de seksuele drift. Hij wordt aan het teken Ram, en samen met Pluto ook aan Schorpioen toegekend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '12
Hoi Erix,

Wat leuk dat je hier bent! Erg interessant dat je vanuit de astrologie hier bent. Hoe is jouw relatie met de kosmische stralen? Dat staat namelijk centraal op merudi en elke straal is verbonden met een planeet:
http://merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?pag...0the%20Rays.htm

LenaWiya
LenaWiya apr 7 '12
Hoi Erix, komen we elkaar hier ook weer tegen smileLeuk!
Erix
Erix apr 7 '12
Leuk Nims en dank je, ik zie dat ik een andere taal spreek als ik het astrologisch beschrijf.
Ik kan je dan vertellen over mezelf in astrologische zin.
We leven hier in een lichaam op de planeet aarde waar vuur water aarde en lucht als elementen leven hebben gevormd, tenminste in grove vorm, uiteraard is er al veel samengesmolten en is de planeet aarde al een lange tijd zonder grote veranderingen in kosmische zin aan het draaien.
De olie en de gassen die men vandaag stookt zijn overblijfselen van leven miljoenen jaren geleden.

Voor zo ver ik mezelf ken, geboren op 18 december 1967 om 13:55 in utrecht, ben ik een vuurteken boogschutter die dat uitleeft in het 8ste huis, het huis van de schorpioen.
Toen ik werd geboren stond de maan midden in de kreeft, die leeft zich via mij uit helemaal aan het eind van het derde huis.
Toen ik werd geboren stond mars midden in het teken waterman, die zich uitleeft midden in het 11de huis, het huis van de waterman.
Als boogschutter is de planeet Jupiter astrologisch toegewezen, ik ben dan van de 18de een late boogschutter vlak voor de steenbok, die toegewezen is aan saturnus.

Sagittarius A, ken je dat?
Astronomie
Sagittarius, het astronomische sterrenbeeld Boogschutter.
Sagittariusarm, één van de spiraalarmen van ons melkwegstelsel.
Sagittarius Dwarf Irregular Galaxy, een klein sterrenstelsel aan de rand van de Lokale Groep.
Sagittarius Dwarf Elliptical Galaxy, een klein sterrenstelsel nabij ons melkwegstelsel.
Sagittarius A, een compacte bron van radiostraling in het centrum van ons melkwegstelsel.

Astrologie
Sagittarius, het astrologische teken Boogschutter.
Als boogschutter kom je er in deze wereld achter dat je moet oppassen wat je zegt en alles stiekem in bedekte termen moet uitspreken.
Ik ben er al achter gekomen dat als ik over planeetstanden vertel aan mensen die er niks van weten, ze wel weten te vertellen dat het onzin is.
Als ik ze daar dan mee confronteer worden ze beledigend.
Ik denk niet dat dat hier gebeurd, ik denk dat hier mensen zijn die meer voelen dan alleen het aardse.
Voor mijn gevoel sta ik in contact met het midden van het sterrenstelsel, deze zon en de aarde staan daar een heel eind vandaan.
Dat zie je ook terug in de bewegingen van deze mensheid, ze staan een gigantisch eind van de realiteit, lossen hun problemen vaak op met oorlog of leugentjes in de hoop perfectie te bereiken, die op deze planeet niet eens nodig is.
Wat wel nodig is dat alle aardbewoners water en eten nodig hebben, en daar wordt eigenlijk geen energie in gestoken.
En dat verbaast me, er komen religies die zogenaamd het beste voor hebben met hun meemens, maar dat is de buitenkant, van binnen zie je dat er mensen zijn die daarmee macht over anderen willen en met die dogma de wil en de mind van anderen willen bezitten.
Het gevolg er van is dan dat mensen willen vluchten, en er zijn verschillende manieren van vluchten.
Vluchten voor de realiteit hier op aarde kunnen we op verschillende manieren doen.
We kunnen vluchten in dromen en beelden scheppen die buiten het aardse liggen.
We kunnen onszelf van alles wijsmaken, maar we leven dan wel in een lichaam hier op aarde, met ondertussen 7 miljard mensen.
Er zijn zelfs mensen die er een stoffelijk eind aan maken, en er zijn ook mensen die stoffelijk een eind maken aan een ander.
Dat is realiteit op de planeet aarde. Ik zag outpost zich voorstellen en zijn verhaal verteld iets over de planeet aarde.
ik kan als boogschutter die astrologisch gezien in contact staat met het midden van het sterrenstelsel het volgende melden.

In dit leven op de derde planeet van de zon leven we in een level 3 modus.
Het is een 3D wereld waar we alles in 3D ervaren.
In level 1 (mercurius) werd geleerd te communiseren, het naar elkaar kijken is al communiseren, dieren communiseren zonder woorden, in principe zijn er talloze manieren van communiseren. Een beer zal niet met een ezel kunnen communiseren, dat is net als een chinees die alleen chinees spreekt met een hollander die alleen hollands spreekt probeert te communiseren, dus we zien daar al op aarde verschillende gebieden die elkaar niet verstaan.
In level 2 (Venus) leerde men het aangetrokken voelen tot schoonheid en zich voortplanten, iets waar in level 3 ook geen moeite gedaan voor hoeft te worden, ook al vertel je kinderen helemaal niks en geef je ze geen sexuele voorlichting, dan nog plant een mens zich voort.

Nu zijn we aan het leven in level 3, het stoffelijk overleven, en als je level 3 uit wil leven kom je al gauw er achter dat je richting level 4 gaat.
Level 4 is mars, oorlog, agressie enz, een drang om te overleven. Die drang zijn we in level 3 aan het uitleven, om te overleven moet je moeite doen, als je niet eet en drinkt als mens hou je het niet lang vol. level 3 is het materialisme onder controle hebben, met krachten uit level 4 proberen we te overleven, level 5 (jupiter) dat is eer en rechtvaardigheid, en we zien al dat dat iets is waar we alweer verder van af staan, omdat rechtvaardigheid niet iets is wat de mens als vanzelf afgaat, waarbij je al snel bij level 6 komt, (Saturnus) en met oorzaken en gevolgen te maken krijgt.
Oorzaken en gevolgen is iets wat de mens dus eigenlijk in het klein wel kan overzien, maar dan moet het wel binnen het tijdsbestek zijn van een menselijk leven, alles wat daar buiten ligt lijkt hen niet te raken, alsof ze hier nooit meer terug zullen keren, is hen geleerd door..... vul maar in, mensen zelf dan.
En als het om vernieuwingen (Uranus) gaan, dan gaat het ook nooit zonder slag of stoot, altijd als we met rechtvaardigheid, oorzaken en gevolgen, venieuwingen enzo te maken krijgen, moeten we langs mars, en dat is dan weer oorlog.

Dat Neptunus, de planeet van het mistieke mysterieuze, de heerser van de vis, de heerser van religies, het onopgeloste misterie, weer komt er dan oorlog, omdat we nog maar in level 3 zitten, dus hoe kunnen pauzen, imam's vertellen hoe het zit? aangezien we pas in level 8 die werkelijkheid te weten komen, maar sommige individuen op aarde weten dat alle levels die men nog niet weet met leugens (mercurius) ingevuld kunnen worden om de Wil (mars) van anderen te kunnen bezitten.
De hele heilige oorlog van de islam is daar op berust, dat de mensen dmv een religie hun eigen wil in dienst stellen, maar eigenlijk is het overlevingsdrang van mars.

En dan heb je pluto nog, samen met de maan sharon, die bijna even groot is als pluto zelf, maar pluto is niet zo groot, staat ver van ons en is moeilijk aan te duiden.
Wel is pluto een generator van generaties.
En de zon zelf, ons gehele wezen, in dat gehele wezen de mens speelt zich dat af.

Uiteraard heeft de kosmos vele verschijnselen, en de mens is zeer klein en zit op level 3.
Onze zon is maar zo klein, maar communiseerd met zijn soortgenoten, net als wij dat kunnen, met de sterren, via het licht.
Ook de planeten communiseren met elkaar, wij kunnen dat merken in onze eigen communicatie, als ik als boogschutter met een botsend teken spreek, en ook de huizen van mercurius in oppositie staan met elkaar, dan kan ik me voorbereiden op een naar gesprek.
En in deze tijd is de realiteit zoek, weg, vernietigd.
Alles gaat in deze wereld met oorlog leugens en vernietiging van opponenten, waarom de mens zo tegen zichzelf strijd is mij eigenlijk niet duidelijk.
Ze zouden best samen level 3 kunnen leren zonder elkaar met bommen te bestoken, maar dat kan waarschijnlijk niet anders, handel en oorlog zijn dan de baas.
hoe klein de zon is wil ik met 2 filmpjes laten zien:
http://www.youtube.com/watch?v=2LUQVzerseI
http://www.youtube.com/watch?v=g4iD-9GSW-0

Ik heb nog steeds het gevoel in een schijnwereld te leven waar alles nep is, en ons oog ons constant nept.
Net zoals reclamespotjes, de media ons alleen gevolgen laten zien zonder de oorzaken, en zoals we de zon en de maan bijna als even groot zien, dat is wat ons oog verteld, en dat is een vertekend beeld naar mijn idee.
In deze wereld waar wij in nederland in leven gaat het niet om waarheid....
Helaas....
mercurius - Communicatie
Venus - liefde en schoonheid
De maan - emoties
Mars - de wil en agressie
Jupiter - eer en rechtvaardigheid
Saturnus - oorzaken en gevolgen
Uranus - vernieuwingen
neptunus - het misterieuze
pluto - de regenerator.
en de zon als ons gehele wezen.
En waar zijn wij?
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Galactic_longitude.JPG
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zon
Er zijn religies die dan gaan onthoofden nog steeds in deze eeuw op aarde.
In het midden oosten kan ik je vertellen, je kan daar beter niet geboren worden als vrouw met de planeet venus in waterman...
Je zou dan niet aan de ketting willen maar ja, we weten allemaal dat je dan dood gemaakt wordt nog steeds daar in sommige gebieden...

Hou zou jij dit omschrijven? ik ben ook een mens en kan ook fouten maken, kan er ook naast zitten, en ook al is het voor mij zo, wil nog niet zeggen dat een ander het zo ziet.

En paar wetenschappers uit de geschiedenis die hun mond moesten houden van de kerk:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_Copernicus
http://nl.wikipedia.org/wiki/Johannes_Kepler
je kan zelf nog van alles bekijken ook.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 7 '12
Wow... wat een mooie binnenkomer smile
Misschien is het een idee om een topic te starten met deze
waardevolle informatie?
(is makkelijker terug vinden voor iemand die het misschien zoekt)

smileVan harte Welkom, op merudi, Erix

Groetjes moonflowertje
Erix
Erix apr 8 '12
Dankjewel MoonFlowertje, is het erg heftig?
Ik zou inderdaad een topic er over kunnen openen, ik probeer dan te laten zien hoe het hier is, op deze planeet in dit lichaam.
Wat ik zie gebeuren ook in deze tijd is dat historie repeats in steeds weer een ander jasje. Als wij nieuwe tijdsmensen zijn kunnen wij een andere weg in slaan, maar we leven wel hier op aarde, in dit lichaam. smile
Erix
Erix apr 8 '12
Originally Posted By: LenaWiya
Hoi Erix, komen we elkaar hier ook weer tegen smileLeuk!


Dankje LenaWiya :), leuk jou tegen te komen hier... grin
Erix
Erix apr 8 '12
Originally Posted By: NiMS
Hoi Erix,

Wat leuk dat je hier bent! Erg interessant dat je vanuit de astrologie hier bent. Hoe is jouw relatie met de kosmische stralen? Dat staat namelijk centraal op merudi en elke straal is verbonden met een planeet:
http://merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?pag...0the%20Rays.htm



Nims, ik keek naar dit plaatje en zie nog velden die niet ingevuld zijn, misschien kan ik met astrologie de ontbrekende velden invullen, maar uiteraard is dat dan een suggestie.
Over de goddelijk kwaliteit:
8 is vernietiging
9 is het berekende
10 is de verantwoordelijkheid
11 is de vernieuwing
en 12 is het misterieuze.

Ik snap dat het woord vernietiging van de 8 een beetje beangstigend kan zijn, maar het is iets wat op aarde in de geschiedenis vaak zijn plaats in neemt aan het einde van een tijdperk.
Er zijn op aarde veel culturen opgekomen en weer verdwenen, die paar van de afgelopen 1000den jaren zijn die waar we nog een beetje een binding mee hebben.
Maar zie het als een oud gebouw, die tegen de vlakte moet om het gebouw gewoon oud is, en aan vernieuwing toe is.
Je ziet dan als iets niet meer voldoet, dus vernietigd is al in principe om de functie er van uit de tijd is geraakt, daarna eerst opnieuw berekend kan worden (9), dan er met vlijt en verantwoording aan gewerkt moet worden (10) om daarna de vernieuwing (11) te kunnen hebben.
Als je dan eenmaal in het nieuwe gebouw bent, dan heb je een nieuwe omgeving die je nog moet leren kennen, dus in principe kom je daar dan een 12 (misterie) tegen in de zin van dat je dan nog niet helemaal het nieuwe gebouw kent als mens, tenzij je het gebouw zelf bouwde.
Als je eenmaal een tijd lang in het gebouw bent wordt dat alles steeds gewoner en hoef je niet meer na te denken waar de stopcontacten zitten, de schakelaars, hoe een nieuwe magnetron werkt enzo.
Uiteraard is het hier wat simpel beschreven, en misschien is dit voorbeeld erg stoffelijk.
Maar misschien kunnen we op deze manier dit alles verder ontwikkelen en het compleet maken.
Ik kan je ook vertellen over de tekens 1 t/m12, de huizen 1/12, en hoe complex dat alles is. Ik ben dan ook slechts 1 schakel in het geheel...
Ik ben dan de zon en mercurius in het 9de teken die zich uitleeft in de 8.
Mensen op aarde vernietigen elkaar ook, dan heb ik het niet over de mensen die hier zijn, maar over mensen in het algemeen, en daar staat de 8 centraal.
want die brengt het aan het rollen, en er kunnen dan vele getallen meerollen in die vernietiging.
Ik denk dat de mensheid een weg kan zoeken zichzelf te leren kennen op deze manier en die vernietiging onder controle kan krijgen in dit tijdperk waar geen grenzen zijn in de communicatie met dank aan het digitale smile
Beschermengel
Beschermengel apr 8 '12

Hoi Erix smile...van Harte Welkom hier op Merudi smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki