Loading...
nl

Diana. wie wil kaartlegging doen voor me over lief

admin
admin apr 4 '12
Hey mensen.

Wie wil voor mij een kaartlegging doen dat over de liefde gaat? want ik wordt gek.

Alvast bedankt die voor mij een legging wil doen.

Groetjes
Delen:
PrettyGirl23
PrettyGirl23 apr 4 '12
wat wil je precies weten?
admin
admin apr 4 '12
een man waar ik heel veel van hou. voel maar aan mijn energie. hij is ook in mijn energie.

groetjes
PrettyGirl23
PrettyGirl23 apr 4 '12
Over u:
De Gehangene:
U drijft rond in een vreemde mijmering, nu eens omhooggestuwd en dan weer omlaag getrokken en u bent niet in staat de gebeurtenissen of mensen om u heen onder controle te krijgen. U verlangt sterk naar het numineuze en het mooie, en u hebt moeite zich op praktische zaken te richten. U hebt een intense behoefte zin te geven aan uw leven, en uw gevoelens liggen dicht onder de oppervlakte. Het is alsof u een laagje huid mist, maar uw kwetsbaarheid voelt prettig aan. Deze gevoelens gaan gepaard met een sterk spiritueel bewustzijn: filosofie, religie, poëzie en het geloof in de ware liefde zijn belangrijk voor u. U verandert, maar weet niet precies hoe. Soms beangstigt het u, omdat u niet weet waar u heengaat. Nu uw oude waarden hun charme verliezen, bent u als het ware op drift. Uiterlijk lijkt het momenteel misschien alsof er in uw leven niets gebeurt. De Gehangene vraagt om een offer, zoals de sjamanistische inwijding vraagt om een tijdelijke 'dood' die voorafgaat aan verlichting. Laat al uw verwachtingen varen en wacht af. Uw oude leven lost op terwijl er een nieuw leven wordt gevormd. U moet deze veranderingen de tijd geven.

Over uw partner
De Keizer omgekeerd:
Uw partners natuurlijke assertiviteit is veranderd in zelfzuchtige agressie. Aan uw behoeften wordt momenteel voorbijgegaan, waardoor u zich gebruikt kunt voelen. U kunt proberen uw partner hiermee te confronteren. Als de onderdrukte woede eenmaal naar buiten is gekomen, zult u met meer helderheid naar de situatie en uw partner kunnen kijken. Geef uw wrevel niet de kans te woekeren.

Over uw relatie
De Wereld omgekeerd:
Het gebrek aan evenwicht in uw relatie komt voort uit verschillen in verwachtingen. U voelt alles niet meer op precies dezelfde manier en hetzelfde moment aan en dat leidt tot problemen. De ene partner verlangt misschien naar veranderingen in de structuur van de relatie, terwijl de ander zich hiertegen verzet of er bang voor is. Het stroomt nog genoeg tussen u beiden om erover te kunnen praten en tot een compromis te komen. Uw relatie zal hierop niet stuklopen, want uw liefde is eeuwigdurend Wel moet u beiden moeite doen het standpunt van de ander te begrijpen en zonder vooroordeel of kritiek over verborgen angsten te praten. Alleen dan kunt u tot een aanvaardbare oplossing komen. Als u deze kaart trekt terwijl u al uit elkaar bent, wanhoop dan niet. Deze scheiding is waarschijnlijk slechts een fase in een lange en gelukkige relatie. Iets uit uw verleden of dat van uw partner heeft de relatie misschien tijdelijk verstoord. De Wereld is een milde kaart met een boodschap van liefde en eenheid. Als u voor elkaar bestemd bent, zal het juiste tijdstip voor verzoening vanzelf komen.

Over de toekomst:
Het Oordeel:
Dit is een goed moment om te besluiten wat u van het leven wilt. U nadert het einde van een lange cyclus. Er is al veel veranderd en u zult in staat zijn de veranderingen die u voor de toekomst verlangt te bewerkstelligen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki