Hallo allemaal,
Ik weet niet zo goed of dit de juiste plek is om mijn verhaal kwijt te kunnen.. Anders mag dit topic uiteraard verplaatst worden. Ik heb sinds een half jaar een nieuwe baan. Het werk is prima, ik doe nu precies datgene wat ik het leukst vind om te doen. Mijn collega's zijn aardig, het is een mannenclub. Stiekem mis ik het toch wel om een groep vrouwelijke collega's te hebben, waar ik gezellig mee kan kletsen. Maar goed, het is nou eenmaal niet zo.
Waar ik mee zit is het volgende.. Voorheen kon ik goed opschieten met mijn manager. Tijdens de lunch hadden we ook best wat gespreksstof. De laatste 2 / 3 weken lijkt het wel alsof ik niks meer goed kan doen bij hem. Of in ieder geval dat gevoel heb ik. Soms is het weer goed en praat hij met me. Maar meestal komt hij binnen om me te vertellen dat ik weer iets fout heb gedaan.
Mijn werk doe ik goed, daar maak ik me geen zorgen om. Het knaagt gewoon aan me dat hij zo is omgeslagen. Ik heb een jaarcontract en wil supergraag een verlenging krijgen. Juist in deze tijden is dat zo ontzettend belangrijk. Bovendien vind ik het werk echt leuk om te doen. Over een half jaar loopt mijn contract af, maar ik maak me nu al zorgen! Dat is toch niet normaal.. Misschien moet ik het gewoon allemaal achter me laten, gewoon mijn ding doen en wat meer tot rust proberen te komen. Mediteren ofzo. Hebben jullie tips, opmerkingen of ingevingen??
Groet Cynthia