Loading...
nl

Laag Frequent geluid en hoofdpijn.

Ilona83
Ilona83 apr 2 '12
Hoi Allemaal.
Dankzij mijn buurman die een half jaar heavy Methel heeft gedraaid tot zelfs half 3 snachtes...ben ik nu gevoelig geworden voor Laag Frequente Geluiden.
Het kan de stroomhuis zijn of de snelweg die ik constant hoor.

Het geluid is IN mijn huis te horen...ook door bezoek.
Ik ben nu bezig met diverse instantie's om de oorzaak hier in de buurt te vinden.
Het probleem is namelijk dat de rest van de bewoners in mijn appartementencomplexs nergens last van heeft.
Maar natuurlijk is het in mijn appartement wel weer te horen.

Dit Laag Frequent geluid geeft me enorme hoofdpijn..(en zelfs dat is zacht uitgedrukt)

Hebben jullie ook last van vibratie's in huis die niet altijd te horen zijn, maar wel weer te voelen?
Zelfs trommelvliezen die staan te trillen??
Andere personen die het niet in huis horen...maar jij wel?? En andere mensen die op bezoek komen het (na het verzoek om mee te luisteren) het wel horen?

Ik ben nu bezig met diverse overheide instellingen om het probleem op te sporen.
Maar mijn vraag is of meer mensen hier last van hebbe?

En de mensen die hier zichzelf in herkennen...willen jullie me een PB sturen?
Delen:
Emuca
Emuca apr 2 '12
Het hoeft geen probleem te zijn door het huis, of door heavy metal... smile

Mijn gevoel zegt: zoek eens naar stukken over helderhorendheid.

Waarschijnlijk moet je jezelf nog een beetje intunen, maar zal je vervolgens de ruis die je ontvangt om kunnen zetten in echte boodschappen. De hoofdpijn komt door de ruis en ik denk zelf dat er vooral ruis is omdat je het probleem teveel van buitenaf zoekt en daardoor niet helemaal in je eigen kern zit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki