Loading...
nl

Eenmaal

Charlie
Charlie dec 14 '06
Ik zeg nog eenmaal: Vaarwel, mijn kids.
Ik zeg nog eenmaal: Vaarwel, mijn verleden.
Ik zeg nu voor het eerst: Vaarwel, kinderwens.
Op naar de toekomst en dat begint vanaf heden.
Delen:
mause
mause dec 14 '06
zo dat is heel wat. maar wel goed dat je nu zover bent dat je het kunt. ga zodoor.

liefs.
Charlie
Charlie dec 14 '06
Ja, ff moeilijk om nu al mijn kinderwens op te geven en voor mijn partner te kiezen. Maar we kunnen ook met zijn kinderen gelukkig worden.
mause
mause dec 15 '06
heb je nu voorledig die keuze gemaakt? omdat je zei in een ander topic dat jullie naar berlijn gingen en het er daar nog over zouden hebben. maar inderdaad je kunt ook gelukkig zijn/worden met zijn kinderen.
Charlie
Charlie dec 15 '06
Ik hou zoveel van hem, dat ik het voor hem over heb, om afscheid te nemen van mijn kinderwens. Het is moeilijk, heel erg moeilijk zelfs. Maar samen komen we hier wel door heen. En dan komt het rouwproces om definitief afscheid te nemen van mijn kinderwens. Afscheid nemen van een kind dat er nooit geweest is. Het verdriet is zo ongrijpbaar. En ik ben nog zo jong.
mause
mause dec 15 '06
ja daarom ook. ik bedoel dat je nog zo jong bent. maar als je zeker weet dat hij degene is waarmee je door wil. met of zonder kinderen. dan wens ik je alle geluk toe. ik ben blij dat je zegt dat je hier samen wel door komt en dat je het niet alleen hoeft te doen. en inderdaad ik denk ook dat je door een soort van rouwproces zou moeten, maar weet dat je hier altijd je ei kwijt kunt.

heel veel sterkte, geluk en kracht toegewenst.

liefs mause.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Goed dat je vooruitkijkt charly! Met terugkijken is nog niemand erop vooruitgegaan.
Charlie
Charlie dec 19 '06
Nee, en er zullen altijd obstakels zijn. Maar met vallen en opstaan komt men er wel. Daar word je hard van.
mause
mause dec 19 '06
inderdaad. en een stuk wijzer en sterker.
Charlie
Charlie dec 20 '06
Ja, daar ben ik het levende bewijs van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki