Loading...
nl

Wie kan mij vertellen wie ik ben?

Mjarin
Mjarin mrt 25 '12
Wie ben ik, wat wil ik, wat kan ik, wat doe ik...., ben mezelf een beetje kwijt.
Wat voor een persoon ben ik eigenlijk, wat is mijn doel in het leven, wat kan ik 'verwachten'?

Allemaal vragen waar ik misschien door een fotolezing antwoord op kan krijgen?

Mijn foto's:
mijnalbum.nl
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 25 '12
hey Mjarin...

Volgens mij ben je een persoon die best een hoop in huis heeft...
( ik bedoel veel kennis)
Je kan een hoop, ben met spirituele dingen bezig,
Je bent van nature een persoon die van orde houd...
Je bent vriendelijk, en geinterreseerd in de mening van een ander
Toch heb je zelf ook een duidelijke mening

Ben je toevallig de laatste tijd dingen aan het loslaten?
Ik voel dat je door dingen loslaten, weer ruimte over hebt, zegmaar...
omdat dat al zo lang een plek had in jou leven, en het eigenlijk gewend en vertrouwd was, weet je je geen raad met al deze ruimte?!
Toch ben je er druk bezig mee om weer een invulling te zoeken voor deze ruimte...
Volgens mij ben je een energiek persoon die ontzettend veel plezier heeft samen met vrienden...
Je bent iemand die een vlotte babbel heeft, en positieve energie uitstraalt
Volgens mij houd je van reizen... En dan naar plekken met een "historie"...
Volgens mij ga je niet op vakantie om op het strand te liggen, jij bent iemand die dingen van vroeger wil bekijken...

Volgens mij weet je heel goed wat je wilt...
Misschien zoek je iemand waarmee je jou interesses kan delen?
Met jou positieve uitstraling, zul je ook positieve mensen aantrekken in je leven...
Wat het doel is durf ik niet te zeggen...
(vind ik altijd moeilijk te zeggen)
en wat je kan verwachten...
ik zou zeggen: zo je doet, zo je ontmoet laugh

groetjes moonflowertje wink
admin
admin mrt 26 '12
Hoi Mjarin,

Ach jongen toch, weet je het even niet mee? Kom op joh, je hebt voor hetere vuren gestaan. Even rustig nu en dan weet je het niet meer? Genieten van de rust, echt genieten. Kijk wat je leuk vindt, herontdekken wat je leuk vindt. Misschien is het leuk van “vroeger” nu niet meer zo leuk en passen andere dingen bij je. Kan je alleen met proberen aan de weet komen. Gewoon proberen, doet geen pijn, geen verloren dag maar weer een ervaring rijker, je weet wat je niet leuk vindt …

Als ik naar je foto kijk zie ik een goed verzorgde leuke jongeman. Echt goed verzorgd. Leuke moderne kleren, frisse uitstraling. Maar 1 oog (ja ik heb iets met ogen ;)) doet niet echt meer mee. Heeft zich even afgesloten. Een helft van jou heeft zich even afgesloten, het is even genoeg geweest. Pas op de plaats en om je heen kijken. Die helft is niet dood, oh nee!, kijkt heel lief maar er staat een muurtje omheen. Heb je nodig, is niet erg. Teveel indrukken geeft je niet de kans om indrukken te verwerken. En verwerken moet je! Dringend nodig ook! Niet dat het schokkend is, maar het kan er even niet bij en dat moet je dan ook niet doen en dat doe je dan ook niet! Heel knap van je! Je bent heel goed bezig!

Je zegt dat je het even niet weer maar ik heb de indruk dat je het heel goed weet! In 1 klap het roer om. Welke kant? Moet je nog even uitvogelen. Vraag dat nooit aan een ander. Stel dat ik of iemand anders het antwoord geeft en je gaat die kant op en het blijkt de tijd er nog niet voor te zijn dan is het verloren tijd. Stom gezwets lijkt het maar ik meen het! Je moet echt zelf uitvinden waar je hart ligt. Neem er de tijd voor en denk nooit dat het verloren tijd is!!!!! Daar is geen sprake van! Fouten maken kan ook niet, zolang je ervan leert.

Wie ben je ….. tja …. Een leuke vlotte aardige sympathieke jongeman, die bijna perfectionistisch is, niet tegen rommel kan en helemaal niet tegen geklets in de ruimte. Die de kroeg leuk vond maar nu niet meer begrijpt wat mensen daar doen. Die mensen leuk vindt maar hij begrijpt ze niet altijd, eigenlijk nooit. Hij wil ze wel graag begrijpen, hij wil iedereen begrijpen. Hij wil ook alles kunnen. Stop daarmee, dat kan nou eenmaal niet! Kijk naar jezelf en dat is al moeilijk en leerzaam genoeg! Wie vind JIJ aardig (en waarom), wie vind je niet aardig, waarom vind je die persoon ineens niet meer aardig … gewoon, omdat hij/zij niet meer bij je past. Je bent aardig gegroeid de laatste tijd. Bent ineens veel wijzer geworden en weer met beide beentjes op de aarde geknald. Dat is schrikken. Waar ben ik, waarom ben ik hier …… Nou gewoon, ben je zelf naar toe gewandeld, om te leren.

Kijk om je heen, laat het bezinken en ga dan verder. Vraag vooral aan niemand waar jouw hart ligt, waar jouw weg ligt. Niemand weet dat beter dan jijzelf!!!

Tja, dit moest ik opschrijven! Je komt er wel, 100%,

Groetjes, Sarah81
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 26 '12
Hoi Mjarin,
Wie het weet mag het zeggen..is het eerste wat ik hoor als ik naar jouw eerste foto kijk. Dat is precies het lastige; ik kan niet ‘weten’ wie jij bent, jij bent de enige die dat kan ‘voelen’ ;-)

Ik krijg last van mijn longen als ik naar je foto kijk; heb jij soms het gevoel dat je geen ruimte hebt, geen ademruimte om helemaal jezelf te kunnen zijn?

Verder zie ik dat je op dit moment in een moment van ‘transformatie’ staat. Tenminste als jij voor jouw proces gaat. Ik merk dat je ergens nog vastzit in moralen (wel/niet, kan dat wel) en als het ware in gevecht bent met twee delen in jou die jou elk een andere kant op trekken; de vraag is wat voelt beter? Volgens mij zit je hoofd je af en toe wat in de weg, om het juiste pad te kiezen. Eigenlijk ligt dat allang klaar voor jou, van binnen ‘weet’ je dat al. Mijn tip is; be aware, wees ontvankelijk voor dat wat jou kant op mag komen, en kijk voorbij de illusie;-), dan kom je in contact met jezelf.

Heb jij iets met een fluit, of klarinet, of het bespelen van een fluit. Dit kan ook symbolisch zijn; dan zou ik het uitleggen als ‘spelen’; leef jij je leven wel helemaal, durf jij te spelen? Of in het geval van ‘bespelen’ (van); leidt jij mensen om de tuin of andersom? Wie houdt wie voor de gek?

Heb jij soms het gevoel dat waar jij nu in het leven mee bezig bent (voornamelijk werk), eigenlijk helemaal nergens over gaat? Zijn veel mensen trots op jou, maar voelt dat voor jou toch anders? Is dat werkelijk waarom je hier op aarde rondloopt?

En verder, durf jij alles wel te vertellen, helemaal open te zijn? Ik krijg het gevoel dat je namelijk de neiging hebt om niet alles te vertellen en dat dat als het ware ook een ‘principe’ is geworden. Maar is het niet tijd om ook die kanten van jezelf naar buiten te laten komen die jij lang verborgen hebt gehouden? Ik zie namelijk het ‘strakke plaatje, het pak’, maar de zachtheid zie ik ook, zien anderen dat ook van jou?

Grtjs,
l'arbe de vie
admin
admin apr 7 '12
Dat zijn mooie readingen, vind ik. Maar wat vind jij? En, herken je er een beetje van Mjarin? Ik ben zo benieuwd!

Groetjes, Sarah81

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki