Loading...
nl

2012-3-23Tweelingzielen verbinden aarde met Sirius

Cialara
Cialara mrt 24 '12
2012-03-24 Reis naar en connectie met Sirius (Diana, AA, Cialaar en Jorine)

We zien onszelf in het heelal. Diana in het groen/goud en ik in het geel/goud. AA en Cialaar zijn bij ons. Diana lijkt te spelen met een kleine gouden bal in haar linkerhand. Langzaamaan verandert de omgeving en lijken we te zijn aangekomen in het ruimteschip waar we wel vaker mee reizen.

Ik voel een onuitstaanbare drang om naar Sirius te gaan, zie de ronde tafel in het ruimte schip en we zitten in de stoelen vooraan in het schip, waar we een prachtig uitzicht hebben. Het ruimteschip gaat razendsnel, beetje ruig zelfs. Al snel zien we Sirius, een blauwige ster/planeet, wit blauw licht straalt er vanaf. Het voelt nu als onze thuisplaneet. Het schip blijft dan plotseling hangen en we moeten ergens op wachten.

Er komt iemand aan boord, ik kijk naar hem, het is een grote man met blond haar, fel blauwe ogen en krullen in het haar. Het is Michael, ik herken hem direct en krijg een knuffel van hem.

Dan zie ik ineens bij Diana een sterretje op haar voorhoofd van lila licht. Een heel mooi fijn sterretje wel, met lange punten naar boven en naar beneden. Bij mij ziet Diana een parel. Dan wijst Michael naar mij. Ik voel mezelf rond, en ik straal heel erg, alsof ik volkomen licht geef, goud licht, heel fel.

Diana straalt vanuit haar voorhoofd en ik als een bol. Die energie gaat naar Sirius. Ik hoor ergens iemand zeggen: verbindingen leggen tussen beide. Bij Diana voelt het alsof ze data gaat downloaden en ik voel opeens enorm veel liefde voor Sirius als planeet en voor haar inwoners. Ik doe verder niets, alleen die liefde verbind.

Dan ziet Diana dat er iets van energie terug komt vanaf Sirius. Ze ziet andere kleuren dan de onze, die zich met onze energie vermengd ergens in het midden. Maar iets dichter bij Sirius dan bij ons. Ze ziet onder andere Oranje in het midden. Mijn straal gaat volgens Diana direct door naar de planeet en haar straal heeft een energie die de paarse energie tegemoet komt. Bij mijn straal komt nu een witte straal energie tegemoet. Al die tijd kan ik niets zien, want ik lijk wel overhit en voel immense hitte tussen mijn zonnevlechtchakra en mijn keelchakra, zo fel straalt mijn hartchakra op dat moment uit.

Dan komt Michael tussen ons in staan en legt even zijn arm over Diana’s schouder en we denken we dat hij de energie lijnen gaat samenbrengen. Dan gaat Diana ineens helemaal paarse energie stralen en het mijne goud. En op haar beurt ziet Diana nu even niets. Even later kan Diana weer zien dat Michael poeder over ons heen strooide, soort zilver of goud poeder. Onze buikchakra’s gaan dan plots wijd open, we voelen ons zweven, zijn dizzy, lijkt wel of we stoned zijn. Het duurt even, en we besluiten allebei om even wat water te drinken in 3D.

Mijn ziel gaat tekeer en ik word ontzettend hard getrokken weer, ik zie mezelf buiten het ruimteschip en ik zweef richting Sirius, ik wordt er naar toe getrokken en alles mijn kleding wappert in de wind ervan. Mijn hart wordt getrokken, hart en ziel. Ook Diana ervaart het zelfde. Achter ons volgen Michael, AA en Cialaar, en we voelen steeds meer zielen. En weer dat enorme gevoel van liefde. Ik wil de hele planeet omarmen en vasthouden en voel steken in mijn hart zo’n pijn doet het. Dan zie ik mezelf de planeet vasthouden maar kan net niet mijn armen er helemaal omheen doen. Mijn hart doet ontzettend zeer, het schreeuwt bijna, zo mis ik het, en ik zeg: is dit stuk mss onze eigen aarde…. De tweelingziel van aarde…

Dan haalt Cialaar mij weg, en voel ik tranen in mijn ogen branden. Hij knuffelt me het was even te veel, het gemis, de heimwee, ik voelde het fysiek in mijn hart en ziel, en ben blij dat hij mij weghaalde. (Zelfs nu ik dit de andere dag uitschrijf komen er weer tranen in mijn ogen)

We zien onszelf dan weer in de grote zaal op Sirius. We zijn hier al vaker geweest, het is net een soort van troonzaal met een podium. Nu zijn Diana en ik beiden in het wit gekleed en heeft Diana haar scepter weer. Ik loop hand in hand met Cialaar en we gaan allemaal richting podium. Diana voelt heel veel zielen, maar kan ze niet zien. Ik zeg haar dat er een waterbron is in de zaal en als ze daar van drinkt ziet ze hen wel.

Intussen word ik door veel zielen geknuffeld en ook Diana wordt helemaal omringd door bloemen die om haar heen gelegd worden in allerlei kleuren. Ik voel alles stromen, alsof ik een mega healing krijg. Het stroomt van mijn kruinchakra tot mijn voeten. Ik word gedragen door de zielen en ik ga de hele zaal rond zo lijkt het.

Plots is deze healing voor ons allebei voorbij en worden we weer wat wakkerder…en zien we Cialaar opeens op het podium een voorstelling doen, hij jongleert met drie ballen. We lachen een beetje erom en roepen dat ie dat ook eens op aarde moet komen doen. Hij gooit dan een bal naar mij. Ook Diana gaat naar het podium, al weet ze niet echt wat ze daar doet, ik denk even dat ze gaat zingen, maar mss verteld ze iets. De hele zaal is stil ervan. Dan moet ik ook, ik zie dat ik iets heb meegenomen van aarde, een potje bellenblaas en ik blaas de bellen uit door de zaal. Ze vinden het geweldig en ik zie de zielen allemaal proberen een bel te pakken die in hun handen knapt. Het ziet er allemaal erg grappig uit. Het is een ontspanning na een zware taak zo lijkt het.

Dan begint er iemand te spreken, Ahr volgens Diana. En opeens moet ik een stuk schrijven :

Innerlijke kind de energiestralen die onze verbinding symboliseren.

Zij laten ons zien wat ons innerlijke kind verlangt, zij laten ons weten dat wij deel zijn van hen en van Sirius, dat wij op aarde zijn om de verbinding met hen met Sirius en met aarde te verstevigen en omdat wij het terug in onze gedachten kunnen vinden voelen we onze liefde terug. Daardoor leggen wij een stevige verbinding die de werelden zal verrijken met liefde en aandacht, hen dichter bij elkaar zal brengen en laat communiceren vanuit die liefde. Zo helpen wij aarde mee aan haar ascentie en de mensheid met het terug vinden van haar ware liefde, innerlijke kind en zijn.

Wij als tweelingzielen van Cialaar en Ahr/AA zijn daartoe gekozen om dit op deze wijze te doen via het ophalen van de herinneringen, het terug ontmoeten van onze zielsgenoten en zielsplaneet, de herinneringen ondersteunen en versterken de band tussen beiden en zal onze vibratie dusdanig beïnvloeden, dat wij dit ongemerkt uitdragen in deze aardse wereld waar wij op leven.

Delen:
admin
admin mrt 24 '12
Wat ik bedoelde met die stralen was het volgende:

er ging een violette energie straal vanuit mijn voorhoofd, naar sirius toe, in een rechte lijn. Als reactie daarop kwam er een oranje energiestraal van sirius af die deze violette straal tegemoet kwam. Op het punt waarbij deze twee stralen mekaar ontmoetten was een energie "knooppunt" waar heel veel energie pulseerde in een bepaald patroon. Jorine stond een stuk links van mij, en van Jorine af ging een gouden energiestraal ook richting Sirius, in een rechte lijn, deze kruiste dus niet de violette / oranje lijn. En als reactie hierop kwam er aan de voor ons linkerzijde van de planeet / ster sirius een witte straal de gouden straal tegemoet, die net als bij de violette / oranje straal een patroon van mega energie in het midden teweegbracht. Daarna kwam michael tussen ons in staan en toen boog hij zeg maar beide lijnen langzaam naar het midden, waardoor ongeveer het volgende patroon tevoorschijn kwam (ik herkende deze direct toen ik deze afbeelding vanmiddag zag):
admin
admin mrt 24 '12
admin
admin mrt 24 '12
Ik vraag me ook af nu sinds vandaag of Sirius wellicht niet die volgende "onbekende" straal / planeet kan zijn ? Met name vanwege deze tekst van Nims:

"When Chakray 10 connects, the impact is very big because it is a very advanced and highly evolved race. By showing them how balanced we have become, they will understand the importance of the union they have joined. The lessons of the other Chakray are learned by Chakray 10, making them understand the need for Earth to connect with Lemuria.

Especially when Chakray 10 learns the existence of twin souls from the Angels, Chakray 10 realizes that a connection can be made with their own twins through Earth"

wat ik dan wel vreemd vind is dat Sirius eigenlijk best heel bekend is op en met de aarde, omdat al sinds zeer vroege tijden de aarde bezoekt wordt door zielen van Sirius, alhoewel dit misschien maar een bepaalde groep is van Sirius, want ik had niet het idee dat al die zielen die in die zaal aanwezig waren erg bekend waren met de aarde..

En ik vond ook nog ergens op internet vandaag dat Sirius (als ik het goed heb begrepen) alleen voor ons aan de hemel te zien is in de maanden december en januari, en dan met name in de periode van 20 tot 22 december ?!Dat zou dan betekenen dat fysiek gezien Sirius 20 tot 22 december 2012 dus dichter bij de aarde staat dan normaal. Maar volgens wikkipedia is dit niet het geval, even verder speuren..
admin
admin mrt 24 '12
Die tekst mbt sirius:

Het kerstgebeuren; rond deze tijd van kerst is er een 'intens spanningsveld'. … als de Siriusster helder gaat schijnen kun je een verandering verwachten die de aarde doet sterven. Denk nu eens goed na: de Siriusster staat vanuit jouw gezichtspunt in het zuidelijk halfrond, en de enige periode waarin je deze ster helder als een lichtpunt kunt zien, is gedurende enkele dagen in december en januari. Hij is op zijn helderst, voor jou althans, tussen 20 en 22 december. Dit betekent dat je in het aangegeven jaar op dat moment je laatste kerstfeest op aarde viert en met jou de gehele mensheid. Denk nu eens na over het kerstverhaal zoals de mensen denken dat het is. Je ziet dan de beelden van het kind dat geboren is met de ster als teken. De ster kun je als de Siriusster beschouwen en de geboorte van het kind is het nieuwe leven dat volgt (de nieuwe, vierde periode; e). Er is iets bijzonders aan dat kind. Het kind is in de beeldspraak geboren uit God en de Vrouw. Dit betekent dat het nieuwe leven van God gegeven is om de mensen de nieuwe kans te geven die zij nodig hebben om deze volgende periode, de vierde in jullie evolutie, in te kunnen gaan. In de beeldspraak zie je dat het kind geboren is onder eenvoudige omstandigheden. Dat wil zeggen dat de nieuwe periode wordt 'geboren' op een heel eenvoudige wijze, vrijwel onzichtbaar voor de rest van de wereld, en dat het niet zal worden herkend. De overgang, het sterven van het oude (het nu; e) en de geboorte van het nieuwe, dat nu uit God komt, is Gods gave om de mensheid deze nieuwe kans te geven, want het oude leven kan niet voortgaan

http://www.spiripedia.nl/2012,%20mogelijkheden%20II.html
Cialara
Cialara mrt 24 '12
Origineel bericht van: AdraAin
Wat ik bedoelde met die stralen was het volgende:

er ging een violette energie straal vanuit mijn voorhoofd, naar sirius toe, in een rechte lijn. Als reactie daarop kwam er een oranje energiestraal van sirius af die deze violette straal tegemoet kwam. Op het punt waarbij deze twee stralen mekaar ontmoetten was een energie "knooppunt" waar heel veel energie pulseerde in een bepaald patroon. Jorine stond een stuk links van mij, en van Jorine af ging een gouden energiestraal ook richting Sirius, in een rechte lijn, deze kruiste dus niet de violette / oranje lijn. En als reactie hierop kwam er aan de voor ons linkerzijde van de planeet / ster sirius een witte straal de gouden straal tegemoet, die net als bij de violette / oranje straal een patroon van mega energie in het midden teweegbracht. Daarna kwam michael tussen ons in staan en toen boog hij zeg maar beide lijnen langzaam naar het midden, waardoor ongeveer het volgende patroon tevoorschijn kwam (ik herkende deze direct toen ik deze afbeelding vanmiddag zag):


Oh nu begrijp ik beter wat jij zag, want op dat moment was mijn licht zo fel, dat ik niets meer kon waarnemen.... dank je wel voor je toelichting erop nog smileen nu snap ik ook jouw invulling op mijn tekening beter. De tekening is overigens de 21 al gemaakt... maf he, 2 dagen eerder dus.
Cialara
Cialara mrt 24 '12
Ik zie overigens zelf in de cirkel het omarmen van de planeet heel duidelijk terug, 4 keer... dus van beide kanten ook...
admin
admin mrt 24 '12
Ja inderdaad heel maf ! Ik had die tekening ook nog niet gezien toen we op reis waren :-) Maar het zou wel gaaf zijn als dit ook een graancirkel zou worden ;-)

Weet jij of die planeet (correctie: ster) sirius A of B zou moeten zijn ?
Cialara
Cialara mrt 24 '12
nee, weet ik niet, voelt voor mij als één geheel.... doet me denken aan iets dat ik van de week ergens las, dat aarde en zon ook met elkaar verbonden zijn als één geheel, mss is dat bij Sirius a en b ook wel zo?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki