hallo, ik ben jessie...
ik heb eerlijk gezegt geen idee hoe ik dit moet doen, maar als ik het goed opvatte is het de bedoeling om jezelf voor te stellen?
ik ben een meisje van 17 (bijna 18) en ik ben hier nogal perongeluk terecht gekomen.. maar ik had wel een intensie om voor mezelf een handje te helpen, zal ik zo maar zeggen..
aangezien ik soms nogal met mezelf zit (zal de pubertijd wel wezen,, denk ik).. had ik al langer het idee dat ik mezelf beter wouw leren kennen.. ik weet ondertussen dat ik vrij hoog gevoelig ben en dat ik een vrij goed intuïtie heb,, al zou ik deze graag willen ontwikkelen.
ook zit ik zowaar met mijn chakras in de knoop met name mijn hartchakra waardoor er een constante angstige druk op mijn borst rust.. zou hier enkele metodes voor zijn om mijn chakras weer op orde te stellen en hopelijk ook zo mijn geestelijke toestand te veruimen?
mischien is dit wel een vreemde voorstelling van mezelf..
mischien zijn er ook mensen bekent met het ass stoornis waar ik mee kamp..
nouja,, mijn doel is op het moment vooral om mezelf te leren te begrijpen en te leren kennen en zo ook hopelijk mijn zicht te openen waaronder dus mijn intuïtie..
en zo ook een beetje meer zelfvertrouwen in dit leven te krijgen.
hopelijk zijn er mensen die me een paar tips kunnen geven over nouja.. dit..
ik kan ook nog wel wat over mezelf vetellen zoals dat ik graag buiten ben en aan craetieve uitingen doe zoals tekenen en kleding naaien enzo.. ik doe ook graag aan sport zoals paardijden, en zo heb ik ook een groot verbeeldingsvermogen dat soms mijn fantasie met me op de loop gaat -.-'' (wat soms minder is)
op het moment doe ik de verzorg richting met de bedoeling met kleuters te gaan werken.
noujah ik denk dat het zo een beetje is.. hopelijk krijg ik een beetje feedback (en mischien ook tips voor hoe ik me het best goed voor stel ;p)
groetjes jessie