Loading...
nl

Even mooi

Claire
Claire mrt 14 '12
Van een forumlid op een ander forum dir bericht.
Graag wil ik dit ook hier onder de aandacht brengen.

"Ik ben gisteren een spoedactie begonnen op facebook speciaal voor de kleindochter van mijn buurvrouw. Het gaat om het volgende verhaal : Donderdag 15 maart wordt Gillian 8 jaar oud. Gillian heeft hersenstamkanker en zit in het laatste stadium van deze vreselijke ziekte. Onlangs is Gillian via de Doe een Wens stichting Prinses geworden. Donderdag viert zij dus haar laatste verjaardag. De vraag is, stuur Gillian een verjaardagskaart. Er hoeft niets bijzonders op te staan. gewoon gefeliciteerd van Prinses of Prins en dan je voornaam. In de prinsessenwereld is geen ziekte en ellende. Deze wereld heeft haar familie voor haar gecreëerd om even niet bezig te zijn met haar ziekte. Haar wens is dan ook een postzak vol met kaarten. Dus kleine moeite heel groot plezier en stuur een kaart naar: Prinses Gillian Rusthoekstraat 39-41 2584 CR Den Haag Stuur deze mail door alsjeblieft zodat de postbode aanstaande donderdag met een bus moet komen. Alvast Bedankt!"

Gun haar zo, een mooie laatste verjaardag toe......en dat dit kleine prinsesje niet één maar twee postzakken gevuld met kaarten op haar verjaardag mag krijgen
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 14 '12
Kijk, dat is lief!

Ik zal vanmiddag even een kaartje uitzoeken en versturen

Prinses Gillian
Rusthoekstraat 39-41
2584 CR Den Haag


zorg wel dat de kaart vóór 17:00 uur in de brievenbus gaat... dan heeft ze hem nog op tijd

goed idee!

groetjes moonflowertje wink
HeiligHart
HeiligHart mrt 14 '12
Zo dat is echt een super mooi idee..
Helaas lees ik het iets te laat om een kaartje te kunnen sturen frown.
Ik zal haar in ieder geval liefde en licht sturen morgen..

xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki