Loading...
nl

geesten

Acheliah
Acheliah aug 4 '06
Hallo iedereen die dit leest
Mijn dochter ziet geesten en heeft contact met haar gids. Ze ziet steeds een baby van een jaar spelen wie zou dit kunnen zijn zelf dacht ik dat het een kindje was die niet naar het licht is gegaan zelf zegt ze het is wel naar het licht gegaan maar gewoon terug gekomen om zijn moeder op te zoeken wat moet ik hiermee want ik weet het niet ze zxiet ook andere geesten [Kiss]Groetjes witte herder
Delen:
blue eye witch
blue eye witch aug 25 '06
hoi witte herder..

ik weet niet hoe oud je dochtertje is,
maar wat ik zelf denk is dat het kindje die ze ziet dat ze op zoek is naar de moeder en niet de weg naar het licht kan vinden, zoals je al zelf dacht.
en kinderen zien heel veel op jonge leeftijd en heel veel ouders hebben het niet in de gaten dat de kinderen dat zien en die staan er niet open voor.
maar jij kan je dochtertje helpen om met haar te praten erover dat ze niet bang voor hoeft te zijn.
en geef haar het gevoel dat het niet raar is en dat ze met je over kan hebben.
en ze zal verder ontwikkelen en met de jaren zal ze begrijpen wat er allemaal gebeurd.

ik hoop dat je wat er mee kan.
groetjes ingrid
Acheliah
Acheliah aug 25 '06
Hallo Ingrid

Mijn dochter is zelf 13 jaar oud. Zelf zegt ze dat dit kindje haar zomaar op komt zoeken want het kindje is al bij het licht geweest denkt mijn dochter. Ik weet niet wat ik moet denken ik geloof haar wel maar ze wil er met mij niet over praten ik mag er helemaal met niemand over praten ze zegt mij wel dat ze contact heeft met haar gids. En dat ze ook andere geesten ziet. Maar ik weet wel weinig omdat ze helaas weinig zegt tegen mij.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 25 '06
Oja ik heb al gedacht dat het misschien het kindje van haarzelf is dus uit de toekomst dat het kindje zijn toekomstige moeder komt opzoeken of kan dat niet ik weet het ook niet.

Liefs Dieneke
blue eye witch
blue eye witch aug 25 '06
Het is erg lastig als je dochter niet zo veel over wilt praten.
maar het kan heel goed dat het kindje uit de toekomst komt en je dochter komt opzoeken.
want ik heb het zelf ook mee gemaakt en heb mijn dochter ook ontmoet paar jaar geleden maar dat was even geweest, een paar dagen of zo.
Maar vind ze het raar of vervelend heeft ze er last van?

liefs ingrid
Acheliah
Acheliah aug 25 '06
Hallo Ingrid

Nee ze vindt het niet raar ze vindt het zelfs leuk alleen deed haar cd speler net heel raar hij stond op een nummer en ging uit zijn eigen verder spoelen en toen het nummer weer normaal deed en mijn dochter weer weg wilde lopen ging hij weer uit zijn eigen vooruit. In het verleden ging de deurklink van de slaapkamer ernaast heel snel op en neer waardoor mijn dochter en haar vriendinnetje gingen huilen. Mijn zoon en dochter hoorde ook praten en kloppen. Wat moet ze hier mee want dat laatste maakt haar wel bang.
Oja ze zit net naast me en verteld me deze dingen want ik heb jouw stukje laten lezen.

Groetjes Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 25 '06
Lieve Ingrid
Ik heb haar verteld dat ze kan vragen wat die baby komt doen maar ze zegt dat hij of zij niet kan praten.

Groetjes en liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah aug 25 '06
Lieve Ingrid
Ze heeft in vertrouwen verteld dat het om 3 kinderen ging 1 meisje en twee jongens
Zelf denkt ze ook dat het haar kinderen zijn of ten minste één ervan

Groetjes Dieneke
juppie
juppie sep 3 '06
toen ik aan je eerste verhaaltje begon te lezen kreeg ik meteen het gevoel dat het haar eigen dochterje is of is geweest...
ik begrijp alleen niet helemaal waarom ze niks tegen jouw mag zeggen daarover. wie zegt tegen haar dat ze er niet over praten mag??

Ik weet niet wat ik moet denken ik geloof haar wel maar ze wil er met mij niet over praten ik mag er helemaal met niemand over praten
Acheliah
Acheliah sep 10 '06
Ze vind het zelf vervelend denk ik omdat ze bang is dat mensen haar uitlachen of niet geloven en dat ze haar zullen pesten. En dan ging het om 2 jongens en 1 meisje. Maar als je je eigen kinderen ziet dan leven ze later toch niet meer of wel. Wijzelf hebben een groot gezin van 6 kinderen.

Dieneke
Acheliah
Acheliah sep 10 '06
ik heb je vraag nog eens goed bekeken en mijn dochter bedoelde dat de baby die zij ziet niet kan praten. Nu denkt ze dat het een dochtertje is van mijn nichtje die dood geboren is want ik was toen 7 maanden zwanger en zij 6 maanden toen het babytje dood geboren is mijn zoon quinsy is nu 4 jaar oud dus het zou kunnen ik weet het echt niet ik weet wel mijn dochter wil er niet veel over kwijt en dat vindt ik jammer want ze weet dat ze er met mij over mag en kan praten.

Groetjes Dieneke
juppie
juppie sep 25 '06
hey acheliah ben je er al achter waarom die baby nou naar je dochter toe kwam??
Acheliah
Acheliah sep 26 '06
Hallo Juppie (grappige naam)

Nee ze wil er niet over praten of weinig wat ik wel weet is dat ze vroeger een witte stip op het gordijn zag bewegen en boven de deur elfjes met punt mutsjes op maar dat was toen ze nog heelklein was.

Liefs Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki