Hoi Duifje,
Wat een leuke naam; een troetelnaam. Jij wordt graag vertroeteld. Ja, wie niet zou je zeggen. Daar komt dat argwanende in jou naar boven, gelijk weer. Verdorrie, dat was je toch kwijt .... Nee, dat ben je natuurlijk nog niet kwijt. Er is teveel gebeurd.
Je rechteroog straalt (voor mij, maar dat wil dus niets zeggen, foto is een momentopname en ik ben maar een mens
) In je rechteroog zie ik angst, doodsangst nog wel. In je linkeroog zie ik berusting; liefde, onschuld en berusting. Let ook eens op je mondhoeken. Je rechter mondhoek staat omhoog, liefde en berusting. Je linker mondhoek staat waakzaam, op de hoede.
Dat is allemaal uiterlijk. Eens kijken wat ik door krijg als ik me op je foto in het algemeen concentreer en alles los laat.
Als ik los laat zeg voel ik mijn keel dicht gaan zitten. Heb je nog zoveel dingen die je uit moet spreken? Doen hoor, anders blijft het in je zitten en daar schiet niemand iets mee op en vooral jij niet. Spreek je uit, laat het los ....
Natuurlijk, je bent in een heel ander hoofdstuk terecht gekomen. Wel verdiend! Helaas, je kan niet op je lauweren gaan rusten. Heb je wel verdiend maar daar heb je niets aan. Even was leuk maar nu moet je weer verder en daar horen ook nieuwe probleempjes en nieuwe oplossingen bij. Daar leer je van en je kan andere mensen helpen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Denk je aan de hulpverlening in te gaan? Zou je heel goed af gaan. Je hebt inlevingsvermogen en kunt goed uit je woorden komen. Bovendien heb je zelf de nodige bagage verwerkt en kan je anderen tips geven om van de bagage af te komen of te leren het te dragen. Een karretje kunnen ze bijvoorbeeld pakken, tja, en als dan het wieltje afbreekt heb je wel weer een andere oplossing. Geen probleem, Miss Creatief herself aan het woord
Ben jij zo creatief?
Creatief in oplossingen bedenken maar ook met je handen? Komt er veel uit je handen al is het de laatste tijd wat minder dan gewild? Tijd voor vrij maken, tijd voor jezelf maken. Je hebt het zo nodig en de anderen worden er echt ook alleen maar beter van als jij weer lekker in je velletje komt. Zit je al zeg je maar is dat ook echt zo? Toneel spelen, daar ben je ook goed in en vind je ook leuk. Bedoel ik niet mee dat je het leuk vindt om anderen voor de gek te houden maar jezelf voor de gek houden doe je wel. En echt tnoeel spelen, gek doen, de heks laten veranderen in een lieve prinses en de kinderen liggen naast hun stoel van het lachen. Kindergelach hoor ik, pure bewondering voor jou. Je doet het goed bij kinderen. Kinderen zijn ook niet zo bedreigend. Vroeger wel maar nu ben jij geen kind meer dus nu kan je het aan. Leve de lol, moet nog komen maar komt lief kind! Vind jezelf terug, kijk goed in de spiegel. Vooral in de spiegel van je ziel. Wat wil je ècht. Wat wil jìj echt! Komt goed met je, komt echt goed als je goed naar jezelf luistert en daar dan ook wat mee doet. Rust, lol, verwerking. Draai maar aan de volgorde. Alles komt aan de beurt en moet aan de beurt komen. Helen. Het is aan het helen maar je bent er nog niet. Weet jij ook. Hoef je niet tegen iedereen te zeggen maar doe er wel iets aan.
Dit was wat ik kreeg. Hopelijk heb ik het een beetje goed en kan je er iets mee
Groetjes, Sarah81