Loading...
nl

Duifje, Wie wil mijn foto lezen?

Duifje
Duifje mrt 13 '12
Het is alweer bijna 2 jaar geleden. Intussen heel wat dingen veranderd. Graag zou ik iedereen de kans willen geven om mijn foto te lezen. Het maakt niet uit of je het nog nooit gedaan hebt. Probeer het gewoon.
Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Delen:
admin
admin mrt 16 '12
Hoi Duifje,

Wat een leuke naam; een troetelnaam. Jij wordt graag vertroeteld. Ja, wie niet zou je zeggen. Daar komt dat argwanende in jou naar boven, gelijk weer. Verdorrie, dat was je toch kwijt .... Nee, dat ben je natuurlijk nog niet kwijt. Er is teveel gebeurd.

Je rechteroog straalt (voor mij, maar dat wil dus niets zeggen, foto is een momentopname en ik ben maar een mens wink) In je rechteroog zie ik angst, doodsangst nog wel. In je linkeroog zie ik berusting; liefde, onschuld en berusting. Let ook eens op je mondhoeken. Je rechter mondhoek staat omhoog, liefde en berusting. Je linker mondhoek staat waakzaam, op de hoede.

Dat is allemaal uiterlijk. Eens kijken wat ik door krijg als ik me op je foto in het algemeen concentreer en alles los laat.
Als ik los laat zeg voel ik mijn keel dicht gaan zitten. Heb je nog zoveel dingen die je uit moet spreken? Doen hoor, anders blijft het in je zitten en daar schiet niemand iets mee op en vooral jij niet. Spreek je uit, laat het los ....

Natuurlijk, je bent in een heel ander hoofdstuk terecht gekomen. Wel verdiend! Helaas, je kan niet op je lauweren gaan rusten. Heb je wel verdiend maar daar heb je niets aan. Even was leuk maar nu moet je weer verder en daar horen ook nieuwe probleempjes en nieuwe oplossingen bij. Daar leer je van en je kan andere mensen helpen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Denk je aan de hulpverlening in te gaan? Zou je heel goed af gaan. Je hebt inlevingsvermogen en kunt goed uit je woorden komen. Bovendien heb je zelf de nodige bagage verwerkt en kan je anderen tips geven om van de bagage af te komen of te leren het te dragen. Een karretje kunnen ze bijvoorbeeld pakken, tja, en als dan het wieltje afbreekt heb je wel weer een andere oplossing. Geen probleem, Miss Creatief herself aan het woord grinBen jij zo creatief?

Creatief in oplossingen bedenken maar ook met je handen? Komt er veel uit je handen al is het de laatste tijd wat minder dan gewild? Tijd voor vrij maken, tijd voor jezelf maken. Je hebt het zo nodig en de anderen worden er echt ook alleen maar beter van als jij weer lekker in je velletje komt. Zit je al zeg je maar is dat ook echt zo? Toneel spelen, daar ben je ook goed in en vind je ook leuk. Bedoel ik niet mee dat je het leuk vindt om anderen voor de gek te houden maar jezelf voor de gek houden doe je wel. En echt tnoeel spelen, gek doen, de heks laten veranderen in een lieve prinses en de kinderen liggen naast hun stoel van het lachen. Kindergelach hoor ik, pure bewondering voor jou. Je doet het goed bij kinderen. Kinderen zijn ook niet zo bedreigend. Vroeger wel maar nu ben jij geen kind meer dus nu kan je het aan. Leve de lol, moet nog komen maar komt lief kind! Vind jezelf terug, kijk goed in de spiegel. Vooral in de spiegel van je ziel. Wat wil je ècht. Wat wil jìj echt! Komt goed met je, komt echt goed als je goed naar jezelf luistert en daar dan ook wat mee doet. Rust, lol, verwerking. Draai maar aan de volgorde. Alles komt aan de beurt en moet aan de beurt komen. Helen. Het is aan het helen maar je bent er nog niet. Weet jij ook. Hoef je niet tegen iedereen te zeggen maar doe er wel iets aan.

Dit was wat ik kreeg. Hopelijk heb ik het een beetje goed en kan je er iets mee blush

Groetjes, Sarah81
Duifje
Duifje mrt 16 '12
Hoi Sarah, WOUW.... je had me met de eerste zin al helemaal te pakken. ! Helemaal spot on!. Klopt als een bus. Echt......

De foto is inderdaad een moment opname.....maar nu ik eens goed gekeken heb..... die ogen staan altijd zo...... mondhoekjes ook. Maakt niet uit welke foto ik pak...

En ja ik ben creatief, het komt er alleen niet uit op dit moment. Ik heb het gevoel dat ik een beetje in een impasse zit. Heb een hoop verwerkt, een hoop losgelaten. En inderdaad ik weet dat ik er nog niet ben. Die kinderen Klopt ook. vooral ook dat het vroeger anders was, maar dat ik nu geen kind meer ben en dat ik het nu wel aan kan. Mijn dochters liggen regelmatig in een deuk als ik me als "kind"gedraag.... vinden ze geweldig. Het is heel geruststellend om te lezen dat het goed komt.


Ik wil je dan ook bedanken voor je lezing! Top gedaan. Echt helemaal goed. Dank je wel.

Liefs, Duiffie (en ja troetelnaam voor mijzelf van mijzelf.....)
admin
admin mrt 16 '12
blushWat lief dat je dit zo zegt! blushDank je wel! Het blijft spannend of je het goed hoort en goed begrijpt en goed opschrijft. Gelukkig dat het bij jou gelukt is. Dank je wel dat ik het mocht proberen smile
Duifje
Duifje mrt 17 '12
@ Sarah, Ik had niet echt de indruk dat je dit nog niet vaker had gedaan. Je schrijft de text echt goed op. En het kwam bij mij echt over als iemand die weet wat ze doet! Dus. niet zo onzeker zijn. Je kan dit gewoon goed! Je weet het ook nog eens goed op te schrijven. De interpretatie is altijd lastig. Dus toppie gedaan hoor! Echt goed. Ik ga nu maar eens kijken hoe ik dit toe ga passen.

Knuff Duiff
admin
admin mrt 17 '12
Dank je Duifje (ik blijf het een schattige naam vinden smile) Het blijft eng om te doen, al heb ik het inderdaad wel vaker gedaan. Iedere keer weer is het spannend of ik het goed begrepen en gehoord heb. Iedere keer weer ben ik stomverbaasd dat het klopt!

Ik ben blij dat je er iets aan hebt; dat is altijd zo leuk om te horen!

Lieve groet, Sarah81
susie14
susie14 mrt 22 '12
Hallo Duifje,

wil het kort voor je proberen.
Ik kom niet zo heel erg makkelijk door je heen, dus hoogstwaarschijnlijk ben je geen open boek voor de meeste mensen en heb je het gevoel dat je mensen maar niet moet lastig vallen met je sores.

Doortastende dame, je weet eigenlijk heel goed wat je wil en dan bedoel ik in het heden, vroeger was dit niet zo.
Hoofdpijn, kopzorgen, een lange periode van onrustig gevoel geweest.

Je bent lief, staat voor anderen klaar, sociaal en actief mens. je energiepeil is ook weer aan het stijgen.
Dierenliefhebster, ik zie je wandelen met een zwarte hond op een bospad. Nu weet ik niet of ik dat letterlijk moet nemen, maar ik vermoed van wel.
Je wordt begeleid door een familielid, mannelijk persoon. op de een of andere manier voel ik geen partner bij je. Dit kan ook betekenen dat je geen steun voelt bij een hudige partner .
Je bent tegenwoordig goed geaard, staat met beide voeten aan de grond.
Recht door zee karakter, wordt niet altijd gewaardeerd. je betn goudeerlijk. en kan niet tegen onrecht.

Er is veel tidj besteed aan het maken van een bepaalde keuze....heeft te makne met de levensvragen..wat wil ik...waar sta ik.

Heb je overleden familielid die gestorven si aan borstkanker??

Verder zie ik bij jou de kleur jgroen...healing. Je hebt het zelf zo nodig gehad en nu mag je het gaan doorgeven. Dat is wat ik in mijn hoofd krijg.

Nou ik hoop da tje er iets mee kunt.

sies
Duifje
Duifje mrt 22 '12
Hai Sies,

Dat je niet door me heen komt op dit moment kan komen omdat ik net een healing heb gehad, en ik gok dat ik momenteel even heel erg beschermd wordt. Omdat ik "in process" ben. Weet het nederlandse woord daar niet voor.
Maargoed... Klopt ik ben niet iemand die mensen lastig wil vallen met mijn sores.....

Ik weet inderdaad wat ik wil, ..... en dat is inderdaad anders geweest. Klopt dus ook helemaal. Ik houd van dieren klopt ook.
Alleen die zwarte hond kan ik niet plaatsen, we hebbne in het verleden wel een rotweiler gehad waar ik voor mijn gevoel een heel speciaal lijntje mee heb, dus het kan zijn dat hij niet helemaal zwart was. .... had hij een staart??

Ik heb wel een partner hoor, maar die zit in een diep proces dus kan hij er momenteel niet voor mij zijn. Dus dat klopt wel.

En dat ik recht door zee ben. JA klopt ook.

Die keuse...... Klopt..

Fam. Lid.... borstkanker, ehhh voor zover mijn geheugen gaat niet. Kan een tante zijn maar weet niet zeker of die borstkanker had. Kan ook een andere vorm van K. Geweest zijn. Kan het ook iemand zijn die nog in leven is??

Groen... Leuk..... Jade..... Ha ha. En die healing door gaan geven.. Kijk dat is nou precies wat ik wil!. Dus toppie helemaal goed gedaan. Dit is een bevestiging voor mij. Dank je wel voor het lezen.

Knuff Duiffie
susie14
susie14 mrt 23 '12
Ja de hond had een staart, deed mij denken aan een zwarte labrador.
Zou ook een symbolische betekenis kunnen zijn, trouw zijn aan jezelf...

Een persoon...Bedoel je je moeder?

ah...leuk die groene kleur, grappig weer hoe het aansluit.
Gaat je wel luken hoor, je hebt een sterke geest!

knuffel terug!
Olga
Olga apr 9 '12
Is er iets met "Jurassic park"?
Riva
Riva apr 9 '12
ik krijg alleen de woorden huilende moeder door, weet niet wat het betekend.
Duifje
Duifje apr 10 '12
Hoi Riva,

Wouw...... Die huilende moeder zal ik zelf zijn gok ik.
In een vorig leven. Das wel heftig. ZOals ik in mijn vorige berichtje hier zei heb ik toen een healing gehad. (op zielsniveau) en daar kwam naar voren dat ik in een vorig leven op brute wijzen beroofd ben van mijn kindje (die nog in mij zat) ..... Daar heb ik uiteraard nog al ene paar traantjes om gelaten.
Anders zou ik het niet kunnen plaatsen.

Liefs, Duifje!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki