Loading...
nl

Weer terug, dus even opnieuw voorstellen

Merel-Marij
Merel-Marij mrt 11 '12
Hallo allemaal,

Een half jaar geleden ben ik op merudi gekomen, ben er door diverse omstandigheden een poos niet meer geweest. Echtscheiding, verhuizing, maar ook kreeg ik het gevoel dat ik me te veel mee liet zweven zogezegd. Ik moest weer even aarden in het hier en nu.
De laatste tijd ben ik er achtergekomen dat mijn intuïtie veel sterker is ontwikkeld dan ik dacht. Ik heb heb te vaak genegeerd, maar wil dat nu veranderen. Ik wil naar mijn intuïtie leren luisteren, erop durven te vertrouwen en het niet afdoen als "hormonen" of "onzekerheid". Ik wil het graag ontwikkelen. Iemand misschien tips hoe of waar dat kan? Ik ben zeker van plan om hier weer regelmatig te komen, zonder me te laten meeslepen zeg maar.

Groetjes Merel
Delen:
Nimueh84
Nimueh84 mrt 11 '12
Hoi Merel,
leuk dat je weer terug bent!
Goed van je om ervoor te kiezen dat je nu naar je intuitie wil leren luisteren en erop wil durven vertrouwen. Dat zou ik ook moeten doen, dus ik moet eigenlijk een voorbeeld nemen aan jou haha.

Weet je ook op welke manier je je precies laat meeslepen? Als je je daarvan bewust bent, kun je het een stap voor zijn!

Groetjes,
Nimueh
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 11 '12
Hoi Merel. Wat leuk dat je er weer bent. Je vraagt:

"Ik heb heb te vaak genegeerd, maar wil dat nu veranderen. Ik wil naar mijn intuïtie leren luisteren, erop durven te vertrouwen en het niet afdoen als "hormonen" of "onzekerheid". Ik wil het graag ontwikkelen. Iemand misschien tips hoe of waar dat kan?"

Ik zou je aanraden om eens kaarten te gaan leggen, want dit is een mooie manier om je intuitie te raadplegen, maar toch met heldere antwoorden te komen. Als je nog geen spel hebt, kan ik je Osho-Zen Tarot aanraden. Duidelijke kaarten met een mooie boodschap!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 11 '12
Ik zie dat je nog steeds het mooie plaatje hebt smile

Welkom terug, Merel!

Blijf je intuïtie volgen...


Groetjes moonflowertje wink
Enigma
Enigma mrt 11 '12
Hoi Merel smile

Welkom terug laugh
Mooi dat je weer op je intuitie wil durven vertrouwen

Volgens mij zit je voor tips en informatie op de goede plek bij Merudi
Iedereen is hier om van elkaar te leren, helpen en stimuleren wink

Tenminste, dat is hoe ik het hier ervaar laugh

Liefs Enigma
Merel-Marij
Merel-Marij mrt 12 '12
Edankt voor jullie woorden en tips.

@nimueh84, dank voor je reactie.
Ja, ik weet precies hoe ik me laat meeslepen. Ik wil alle info tot me nemen en was vorige keer alleen nog maar met merudi bezig. Dat ga ik nu voorkomen.

@nims, jij ook bedankt voor je reactie. Ik zal straks gelijk even kijken voor de Osho-Zen Tarot. Hoop dat ik daar iets mee kan, maar zelfvertrouwen moet ik ook nog ff leren.

@Moonflowertje, ja ik heb nog steeds het plaatje dat ik van jou heb gekregen. Bedankt voor je reactie.

@Enigma, bedankt voor je woorden. Ik ga idd voorzichtig aan weer eens naar mijn innerlijke stem luisteren.
Marije22
Marije22 mrt 12 '12
Je hebt een hoop meegemaakt, Merel-Marij! Fijn dat deze energie-slurpende dingen voor jou achter de rug zijn..

Ik probeer ook beter wegwijs te worden met mijn eigen gevoel.. ik denk dat veel lezen daarbij wel helpt. En heel aandachtig met alles bezig zijn, in het moment leven. Ik hoop dat je hier op Merudi je weg (weer) vindt smile

Liefs, Marije
Merel-Marij
Merel-Marij mrt 12 '12
Dank je wel Marije.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki