Loading...
nl

Raar gevoel

Diana1979
Diana1979 mrt 10 '12
Ik weet dat we een entiteit( en ) in huis hebben, mijn dochter ziet hem nl.
Mijn katten gaan vaak als een gek miauwen.

Nu heb ik sinds deze week dat ik vaak duizelig en heel erg moe ben in huis
zodra ik buiten ben of ergens anders is het gevoel weg.

Gisteravond ook ben weer duizelig thuis ik ga naar een vriendin, daar niks aan de hand. Ik kom thuis weer het zelfde gevoel.

Ook heb ik het vaak heel koud of heel warm in huis.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 11 '12
Hoe weet ik nu of ik een entiteit in huis heb?
Misschien herken je de volgende situaties :

•Je bent steeds moe, net alsof er energie van je wordt weggezogen
•Je voelt je bekeken
•Veel plaatsen in je huis hebben een koud gevoel
•Sommige dingen verplaatsen zich zonder dat je dit zelf hebt gedaan
•Je hoort vreemde geluiden die niet eigen zijn aan basis huis geluiden
•Je hoort voetstappen en je weet dat er niemand is
•Er worden spontaan dingen gebroken
•Bezoek wil niet lang blijven
•Licht die plots knippert, tv die plots aanslaat ( meestal klopgeest fenomenen)
•Je ziet schimmen rondlopen, of lichtflitsen voorbij gaan.
•Als je een foto neemt in je huis staan er verschijningen op
Als je min dan 4 van deze bovenstaande symptomen hebt dan zit u waarschijnlijk met een entiteit. Dan is het nog af te vragen of deze entiteit een negatieve of positieve bedoeling heeft.

Hoe herken ik een negatieve of positieve entiteit?
Als je geen verstand hebt van entiteiten is het raadzaam om een paragnost of medium aan te spreken om te zien of de entiteiten die je hebt van negatieve of positieve aard zijn. Ik weet wel één ding, als je een foto neemt en er staat een knal rode of roze orb op heb je al te maken met negatieve entiteiten.

Hoe zuiver ik mijn huis van entiteiten?
Het meeste kruid dat er wordt gebruikt bij het zuiveren is sali. Je kan bij je kruidenwinkel gedroogde sali gaan halen of je kan in een zaak sali wierrookstokjes gaan halen. Je steekt de sali aan en met deze rook ga je door iedere huiskamer. Je spreekt luid op dat de entiteiten niet meer welkom zijn en dat ze naar het licht dienen te gaan. Ook dien je hen te zeggen dat ze daar hun familie en vrienden weer kunnen zien. Dit doe je in iedere woonkamer en als het goed is is je huis gezuiverd. Ook is het mogelijk een herkend mendium of paragnost aan te spreken om je huis te zuiveren. Let wel op bij dat laaste dat er veel sjoemelaars zijn. Daarmee bedoel ik, ga niet in zee met iemand die een pak geld vraagt voor een simpele zuivering en let zeker op met paranormale hulp lijnen.

http://www.xead.nl/entiteiten--hoe-herken-je-ze

^^ Het moet eigenlijk "witte" salie zijn...
Maar wierook is ook goed!

Mijn eigen versie die ik voor jou heb gemaakt is:
vraag allereerst jou gids(en) om hulp...
(het gaat niet om dat je geen contact hebt gehad met deze, alleen dat je weet dat je een gids hebt, die jou zal helpen, vertrouw daar nou maar op wink)

Het belangrijkste is dat je elke ruimte in je huis, van boven naar beneden langzaam doorloopt, en in gedachte (of hardop)
Laat weten, dat je wil dat de negatieve energieën weg gaan naar het licht...
De tijd van het leven, tussen de mensen op de aarde, is voorbij... Jullie mogen loslaten... en naar het licht toe gaan!
Wij kunnen jullie niet helpen hier...
(spreek dit altijd uit met respect, het waren immers ook ooit mensen, die nu misschien niet eens weten dat ze zijn overleden?)
Keer maar terug in jullie bewustzijn, jullie zullen inzien dat het zo is, je hebt geen aardgebonden lichaam meer, en ben dus los, voel maar eens met je gevoel! voel je je verdrietig? of blij? probeer het niet met mijn lichaam! maar puur voor jezelf te voelen... je zal inzien dat je geen emoties hebt!
Ik zeg dit om jullie te helpen, zo ver als ik kan helpen...
Je weet misschien niet eens dat je bent overleden, en ik vind het rot om het te moeten zeggen... maar... toch is het zo...
Je bent overleden...
Je moet wakker worden om in te zien dat je naar het licht toe mag gaan!
(een geest heeft geen emoties, maar bewustzijn! en een entiteit heeft jou emoties)

Blijf hier niet hangen, jullie maken andere geesten bang!
( een mens die leeft heeft ook een geest natuurlijk, dus je bedoelt daarmee dat ze jullie bang maken)
is dat jullie bedoeling? om ons bang te maken?
Er ligt een prachtige taak op jullie te wachten...
Waarom zouden jullie hier op de aarde blijven, terwijl je overal naar toe kan, waar je maar wil!
Doe de rugzak van het aardse leven af...
Laat deze emoties rusten...
Je mag deze loslaten en inzien waar het allemaal om draait
Ga maar in het licht staan...
Jou familie die wacht je op de aarde leefde, die staan daar al, om jou op halen...
Ze staan daar in het licht op jou te wachten!
Kijk maar om je heen, dan zul je het zien...
het is wel een fel licht... je ogen moeten er aan wennen...
Het is de bedoeling dat je daar naar toe gaat, zodat je gezien kan worden, omdat je in het donker staat, zien ze je niet!
je zal in het licht moeten gaan staan!
Kijk eens om je heen of je licht ziet ergens...
en ga er heen om te kijken! Zie je?
Dit licht is er alleen voor jou, hoor! zie je wel, dat er iemand is die je komt halen?! Misschien een moeder of oma, probeer te denken aan jou lieve oma en opa...
Kijk maar goed, ze staan in het licht!
In licht en liefde wil ik je verwijzen naar dat licht...

dwaal zeker niet af van wat je zegt...
Het maakt je sterker als je ook zelf dit allemaal inziet...
Dat diegene die rond(spookt)of hangt er misschien niets aan kan doen... het gebeurt vaak niet met opzet wink
Vertel ze ongeveer het verhaal van wat ik hierboven schrijf en loop zo alle kamers door van boven naar beneden...
Bij elke ruimte die je ingaat, doe je het raam open...
wees niet bang, en spreek met respect...

zo kun je entiteit(en) naar het licht sturen...

Reken maar dat het werkt wink
in ieder geval wel een tijdje...


groetjes moonflowertje
Diana1979
Diana1979 mrt 11 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Hoe weet ik nu of ik een entiteit in huis heb?
Misschien herken je de volgende situaties :

•Je bent steeds moe, net alsof er energie van je wordt weggezogenJa dat zeker
•Je voelt je bekekenDat ook
•Veel plaatsen in je huis hebben een koud gevoelOok dat
•Sommige dingen verplaatsen zich zonder dat je dit zelf hebt gedaanklopt
•Je hoort vreemde geluiden die niet eigen zijn aan basis huis geluidendit klopt ookl
•Je hoort voetstappen en je weet dat er niemand isdit hoor ik ook
•Er worden spontaan dingen gebroken
•Bezoek wil niet lang blijven
•Licht die plots knippert, tv die plots aanslaat ( meestal klopgeest fenomenen)
•Je ziet schimmen rondlopen, of lichtflitsen voorbij gaan.
•Als je een foto neemt in je huis staan er verschijningen op
Als je min dan 4 van deze bovenstaande symptomen hebt dan zit u waarschijnlijk met een entiteit. Dan is het nog af te vragen of deze entiteit een negatieve of positieve bedoeling heeft.

Hoe herken ik een negatieve of positieve entiteit?
Als je geen verstand hebt van entiteiten is het raadzaam om een paragnost of medium aan te spreken om te zien of de entiteiten die je hebt van negatieve of positieve aard zijn. Ik weet wel één ding, als je een foto neemt en er staat een knal rode of roze orb op heb je al te maken met negatieve entiteiten.

Hoe zuiver ik mijn huis van entiteiten?
Het meeste kruid dat er wordt gebruikt bij het zuiveren is sali. Je kan bij je kruidenwinkel gedroogde sali gaan halen of je kan in een zaak sali wierrookstokjes gaan halen. Je steekt de sali aan en met deze rook ga je door iedere huiskamer. Je spreekt luid op dat de entiteiten niet meer welkom zijn en dat ze naar het licht dienen te gaan. Ook dien je hen te zeggen dat ze daar hun familie en vrienden weer kunnen zien. Dit doe je in iedere woonkamer en als het goed is is je huis gezuiverd. Ook is het mogelijk een herkend mendium of paragnost aan te spreken om je huis te zuiveren. Let wel op bij dat laaste dat er veel sjoemelaars zijn. Daarmee bedoel ik, ga niet in zee met iemand die een pak geld vraagt voor een simpele zuivering en let zeker op met paranormale hulp lijnen.

http://www.xead.nl/entiteiten--hoe-herken-je-ze

^^ Het moet eigenlijk "witte" salie zijn...
Maar wierook is ook goed!

Mijn eigen versie die ik voor jou heb gemaakt is:
vraag allereerst jou gids(en) om hulp...
(het gaat niet om dat je geen contact hebt gehad met deze, alleen dat je weet dat je een gids hebt, die jou zal helpen, vertrouw daar nou maar op wink)

Het belangrijkste is dat je elke ruimte in je huis, van boven naar beneden langzaam doorloopt, en in gedachte (of hardop)
Laat weten, dat je wil dat de negatieve energieën weg gaan naar het licht...
De tijd van het leven, tussen de mensen op de aarde, is voorbij... Jullie mogen loslaten... en naar het licht toe gaan!
Wij kunnen jullie niet helpen hier...
(spreek dit altijd uit met respect, het waren immers ook ooit mensen, die nu misschien niet eens weten dat ze zijn overleden?)
Keer maar terug in jullie bewustzijn, jullie zullen inzien dat het zo is, je hebt geen aardgebonden lichaam meer, en ben dus los, voel maar eens met je gevoel! voel je je verdrietig? of blij? probeer het niet met mijn lichaam! maar puur voor jezelf te voelen... je zal inzien dat je geen emoties hebt!
Ik zeg dit om jullie te helpen, zo ver als ik kan helpen...
Je weet misschien niet eens dat je bent overleden, en ik vind het rot om het te moeten zeggen... maar... toch is het zo...
Je bent overleden...
Je moet wakker worden om in te zien dat je naar het licht toe mag gaan!
(een geest heeft geen emoties, maar bewustzijn! en een entiteit heeft jou emoties)

Blijf hier niet hangen, jullie maken andere geesten bang!
( een mens die leeft heeft ook een geest natuurlijk, dus je bedoelt daarmee dat ze jullie bang maken)
is dat jullie bedoeling? om ons bang te maken?
Er ligt een prachtige taak op jullie te wachten...
Waarom zouden jullie hier op de aarde blijven, terwijl je overal naar toe kan, waar je maar wil!
Doe de rugzak van het aardse leven af...
Laat deze emoties rusten...
Je mag deze loslaten en inzien waar het allemaal om draait
Ga maar in het licht staan...
Jou familie die wacht je op de aarde leefde, die staan daar al, om jou op halen...
Ze staan daar in het licht op jou te wachten!
Kijk maar om je heen, dan zul je het zien...
het is wel een fel licht... je ogen moeten er aan wennen...
Het is de bedoeling dat je daar naar toe gaat, zodat je gezien kan worden, omdat je in het donker staat, zien ze je niet!
je zal in het licht moeten gaan staan!
Kijk eens om je heen of je licht ziet ergens...
en ga er heen om te kijken! Zie je?
Dit licht is er alleen voor jou, hoor! zie je wel, dat er iemand is die je komt halen?! Misschien een moeder of oma, probeer te denken aan jou lieve oma en opa...
Kijk maar goed, ze staan in het licht!
In licht en liefde wil ik je verwijzen naar dat licht...

dwaal zeker niet af van wat je zegt...
Het maakt je sterker als je ook zelf dit allemaal inziet...
Dat diegene die rond(spookt)of hangt er misschien niets aan kan doen... het gebeurt vaak niet met opzet wink
Vertel ze ongeveer het verhaal van wat ik hierboven schrijf en loop zo alle kamers door van boven naar beneden...
Bij elke ruimte die je ingaat, doe je het raam open...
wees niet bang, en spreek met respect...

zo kun je entiteit(en) naar het licht sturen...

Reken maar dat het werkt wink
in ieder geval wel een tijdje...


groetjes moonflowertje



Diana1979
Diana1979 mrt 11 '12
Salie is hier al een paar keer gebruikt , ook steek ik regelmatig een wierookstokje aan. Tot nu toe geen resultaat.

Bedankt voor je reactie MoonFlowertje ik ga morgen dan zijn de kindjes naar school en zou ik je tekst op iedere kamer uitspreken.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 11 '12
hoi Diana...

Het volgende wil ik nog eventjes er aan toevoegen:

Wat hierboven vermeld staat kan best goed werken,
ik ben bang dat het misschien maar tijdelijk is...
Stel dat het "iets" is wat jij en jou dochter misschien
in een vorig leven hebben "opgelopen"
Zeer waarschijnlijk was jou dochter toen ook jou dochter?
Misschien wel jou moeder?
het kan maar zo...
Dat jullie in dat leven misschien samen "iets" hebben meegemaakt
wat je vandaag de dag nog steeds mee neemt...
Misschien wel een enorme woede tegenover iemand...
waardoor je diegene nooit heb kunnen vergeven?
noem het maar een soort van trauma uit een vorig leven, die nooit verwerkt is...
Zo kun je dus een entiteit letterlijk op de aarde houden...
sterker nog: diegene kan alleen maar dicht bij jou zijn...
ook al is hij of zij al dood!
dan kun je wel zeggen ga naar het licht...
Maar zolang je diegene niet hebt vergeven...
zal dit een hele zware dobber worden...
Ook omdat Liesbeth niet heeft kunnen helpen...
denk ik dat dat het geval is!

Het enige wat je hieraan kunt doen, is samen met jou dochtertje
regressie therapie gaan doen...

Ik herinner me een verhaal " wat over entiteiten gaat...
Ik zal het boek zo wel even opzoeken wink
waar ook van alles is geprobeerd, zonder resultaat...
tot ze uiteindelijk bij een vrouwtje terecht kwamen waar ze terug gingen naar een vorig leven... waar dus bleek dat de entiteit(en)
daar nog personen waren... die misschien dingen deden die hun nooit hebben kunnen verwerken!
regressie is niet onder hypnose gaan hoor!
het is meer een soort van herinnering, die uit een vorig leven komt, dan
zo'n therapeut geeft hulp aan jullie, maar helpt ook de entiteiten naar het licht!

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 11 '12
Bron: Boek, Spectrum van regressie en reïncarnatie
( omdat er een © staat vermeld, en ik dus niets uit de uitgave van het boek mag kopieren verveelvoudigen, opslaan of openbaar mag maken...
stuur ik het naar jou persoonlijk in een pm...)
De schrijver is: Henri Vidal de St Germain

Ik zie in jou verhalen over jou dochter, dat het inderdaad dieper kan zitten dan je kan bedenken
vandaar dat ik dit voorbeeld netjes heb overgetyped
Jou dochter ziet een oude man in een zwart pak, met gele ogen...
Ook komt ie regelmatig terug, toch?
Dit kan betekenen dat ie "verbonden" is met jou dochter op de 1 of andere manier
zo'n entiteit krijg je niet weg met witte salie en een eye-opener dat hij is overleden, en naar het licht zal moeten gaan
Hier zal "vergeving" nodig zijn, zodat de man de aarde kan loslaten
De gele ogen kunnen duiden op een lever ziekte
Wat symbolisch ook gezegt kan worden als: hij had iets op zijn lever...
Ik hoop dat je begrijpt wat ik wil vertellen...

Het is misschien wel jou opa, die iets traumatisch heeft aangericht bij jou dochter?
Dit kan ze zich niet meer herinneren, behalve als ze in regressie therapie gaat!
Dan zal alles duidelijk worden...
kinderen staan nog dichtbij dat vorige leven, waardoor dit maar 2 of 3 sessies hoeft te duren...
Ze zal er wel wijzer van worden, ik bedoel... het zal rustiger worden als ze de oude man heeft vergeven waar ze nu bang voor is, ook de oude man word naar het licht geholpen wink
daarna zal er weer rust zijn, in haar maar ook in huis!

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki