Loading...
nl

Christusbewustzijn

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 5 '12
Christusbewustzijn

Mensen, die steeds meer in liefde leven, met begrip voor alles en allen om zich heen,
met de wens om zich dienstbaar op te stellen voor het hoogste goed van alles en allen,
leven in toenemende mate vanuit Christusbewustzijn.
Dit is de aan God gerelateerde liefdeskracht die levenbrengend en levenschenkend is
en die wordt ontvangen in het hart van ieder mens die ervoor openstaat.
Deze kracht is nodig om in dienstbaarheid aan de natuurwezens en hun weg uit de verdichting,
terug naar de verlichting, met hen te kunnen samenwerken en met wezens uit hogere dimensies, zoals engelen.

Christusbewustzijn heeft te maken met eenheid.
Daarin opklimmen betekent steeds meer de eenheid zien in het grote geheel.
De verbanden en verbindingen zien, in plaats van te denken en te handelen in termen van afgescheidenheid.
Alleen mensen die vanuit voldoende onvoorwaardelijke liefde hun pad gaan,
kunnen komen tot samenwerking met wezens in andere dimensies.
Je klein maken dient daarbij niet. Zie allen als gelijkwaardig, als waardevol binnen Gods schepping,
met ieder een eigen aanleg en taak.
En zie jezelf daarbij ook als een gelijkwaardige partner, een medespeler in het grote spel dat nu gespeeld wordt:
omarming en daarmee overstijging van de dualiteit en verder gaan in de richting van steeds meer eenheid.
In verbondenheid, maar met behoud van de eigen identiteit binnen de verschillende dimensies.

Dus: wie in grote liefde en dienstbaarheid mee wil helpen aan het scheppen van steeds meer Hemel op Aarde,
wie even respectvol omgaat met anderssoortige wezens als met mensen, wordt uitgenodigd om een nieuw spel te gaan spelen.
Het spel van harmonie, vreugde, schoonheid, innerlijke vrede en verbondenheid,
daarmee de weg van de dualiteit steeds verder achter zich latend als een weg die veel ervaringen en inzichten heeft opgeleverd,
maar die nu mag worden verlaten om verder te reizen op de weg naar eenheid. Welkom!

bron: http://www.natuurwezens.nl/pages/114180/christusbewustzijn.html
Delen:
Ariel
Ariel mrt 5 '12
Oh wat een mooie site.
Daar ga ik zeker snuffelen.

En ik doe mee!
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 6 '12
Mooie site en inderdaad, heerlijk snuffelen!
Novi
Novi mei 4 '12
Een vraag voor misschien wat feedback.

Wat is een christusbewustzijn?
Waarom heet het zo? Ik zou vele omschrijvingen en namen bedenken, maar hier zou ik niet mee komen. Jij wel?

Of toch met iets anders om het te benoemen.

Liefs
Novi
Enigma
Enigma mei 4 '12
http://www.earth-matters.nl/75/geschiedenis/

Deze site heb ik al een tijdje, maar ik vind dat hij zo mooi aansluit bij die van Moonflowertje laugh
Vandaar dat ik hem hier ook post als dat mag wink
Maar er staat nog veel meer info op

Veel plezier, Enigma smile
akschuna
akschuna mei 4 '12
Originally Posted By: Novi
Een vraag voor misschien wat feedback.

Wat is een christusbewustzijn?
Waarom heet het zo? Ik zou vele omschrijvingen en namen bedenken, maar hier zou ik niet mee komen. Jij wel?

Of toch met iets anders om het te benoemen.

Liefs
Novi



Dat is hierboven mooi beschreven Novi.

Ik denk omdat de bijbel er een mooie beschrijving van geeft.....

Jawel er zijn diverse andere benamingen voor en ook in diverse andere religieuze bewoordingen ..........
Waar zou jijzelf mee gekomen zijn dan ?
Waarom zouden wij het anders benoemen als het mensen aanspreekt?
Alleen wel om het anders te benoemen, om het ook anderen en meerderen te doen laten aanspreken ...
I know geen antwoorden doch meer vragen ............
Novi
Novi mei 5 '12
smile
Uhm ja christusbewustzijn klinkt zo katholiek. Daar is weinig positiefs aan in mijn ervaring. Daarbij heeft mijn persoonlijke ervaring ook niks met de kerk te maken. Dus de naam is voor mij dus 'onlogisch' . Als ik alleen naar de dingen kijk die ik persoonlijk heb meegemaakt.

Uiteraard heeft de bijbel er een mooie omschrijving over, als iemand dat zou kunnen vinden voor smile

Ja, ik noem het het Universum, omdat het universeel is. Dat past bij mij. Voor iedereen is het waarschijnlijk persoonlijk anders. Daarom ook mijn vraag.
Erix
Erix mei 6 '12
Jezus, die kwam op aarde en maakte een degelijk verschil, waarom? omdat hij dus de persoon is geweest waaraan je de mensheid kan herkennen.
Met al hun mooie verhalen en mythes heeft Jezus precies aangegeven wat deze mensheid is en doet.

De mens heeft niet zoveel geleerd, ze gebruiken nog steeds woorden als God of Allah om het vernietigen van hun soortgenoten goed te kunnen praten tegenover zichzelf.

We kennen ook de kreet, Jezus stierf voor onze zonden.
Euh, wacht even, Jezus stierf zodat wij kunnen zondigen? of is er 1 letter veranderd?
Ja, er is 1 letter veranderd, Jezus stierf namelijk niet voor onze zonde, maar DOOR onze zonden, en of dat nu minder nice klinkt of niet, mensen willen alles graag goed praten, en dat is waar religie voor dient, het goede en het kwade, daar hebben de religieuzen het steeds over, en verder wordt er niks meer over mensen verteld.

In de bijbel krijg je al snel de indruk dat mensen er eigenlijk niet toe doen, het is God, of in sommige culturen meerdere goden, of zoals in het midden oosten Allah, en die is belangrijk, en kijk eens naar de mens in deze tijd, de oorlogen die er steeds weer zijn, de ellende die de mens elkaar aandoet, onder het mom van????
Dat je dat kan doen in naam van? of omdat Jezus 2000 jaar geleden voor onze zonden stierf?

Nah, deze mensheid is er de kluts al helemaal in kwijt geraakt, aangezien de chriselijke religies die er nu zijn in europa allemaal afstammen waarmee het begon in het jaar 500 in Rome.
En zoals we de mens kennen weten we ook dat mensen het niet altijd met elkaar eens zijn, vandaar ook al die afsplitsing in al die verschillende religies van het christendom, Het heeft de mens in 2 kampen verdeelt, het kamp van god, en het kamp van de duivel, en de mens zelf vult het naar eigen gelang in, dus eigenlijk zijn we daarin helemaal niet geslaagd, de mens is de waarheid allang kwijt, die werd vanaf het jaar 1200 verboden door de katholieke kerk, en werden er mensen in naam van... op de brandstapel gegooit, het is namelijk in een orthodoxe religie al heel makellijk geen goed mens te zijn, je hoeft maar iets af te wijken en ze maken de duivel van, dat is dan in extreme zin.
In extreme zin, en dat kan ook in minder extreme zin, maar in de extreme zin komt het het snelst naar boven, bindt religie je zoveel mogelijk vast, en dien je.
Dat is ook wat de machthebbers altijd hebben gewild, dat je als een mak lam meeliep, en diende.

Nu is deze aarde na de komst en ook er voor niet gevrijwaard van gruwelijke oorlogen op deze planeet aarde die de mensheid graag uit lijkt te voeren als het om het verijken gaat.
Kijk naar het wereld nieuws, dan zie je de wereld zoals die echt is, en dat kan erg pijnlijk zijn.

1 voorbeeld van dat iedereen dient en luisterd, en vooral nergens tegen in durft te gaan want anders kom je in de hel heeft geresulteerd in nog gemenere oorlogen, om vooral zoveel mogelijk te bezitten, en perfect te lijken.
Bijvoorbeeld de tweedewereldoorlog, daar zie je leugens (mercurius) en oorlog (Mars) ontstaan met de drang om perfect te zijn.
Die drang tot schoonheid is dan Venus.
Ik ga het verder niet over hitler hebben, maar de leugen regeerd deze wereld helemaal, en jullie kunnen niet ontsnappen daaraan.

Er is namelijk wereldwijd op dit moment een oorlog aan de gang tussen mensen die chriselijk zijn, en mensen die moslim zijn, en daar gaat het dan over.
De oorlog tussen Allah en God+Duivel, en de mens?

De mens moest perfect zijn schreeuwde adolf, en europa moest 1 worden, kijk maar om je heen wat er na de 2de wereldoorlog is gebeurd.
En dat krijg je in een scheve wereld vol leugens en oorlog, en mensen die een religie leerde honderden jaren waar het slecht met je afliep als je dat niet geloofde, hetzelfde zien we in het midden oosten, waar het slecht met je afloopt als je geen moslim bent.

Wist je dat er religieuzen zijn die predikken dat dat de schuld is van Mensen die de aarde onderzochten en de evolutie leren kennen zoals Darwin?
Wist je niet dat er christenen beweren dat mensen als adolf, maar ook Stalin erste lieverds waren, maar door de kennis van darwin met zijn evolutie theorie zijn ze er op los gaan moorden, ja die christenen zijn er.
En dat zijn nu juist eigenlijk de antichristenen, waarom moeten mensen goden zijn? mensen zijn gewoon mensen, en al die religieuze praat heeft er voor gezorgt dat mensen niet meer belangrijk zijn.

Op dit moment is Geld de heilige, want met Geld moet je overleven, en geloof het of niet, net zoveel duitsers die meeliepen in hongerige tijden met hitler, zoveel mensen geloven ook in dat geld.
In nederland zie je in de politiek nu vooral een "alles is je eigen schuld" theorie ontstaan, en die theorie begint met de VVD, met Rutte en henk kamp.

Nu zijn Rutte en Henk Kamp van de VVD geboren met de meest krachtige stand van de planeet Mars, in de Schorpioen.
En die mensen kunnen vernietigen en opbouwen geheel naar eigen invulling.

God en duivel, dat is zwart en wit, koud en warm, plus en min, positief en negatief, donker en licht enz...
Daar zit weinig kleur in, en zo ook voor de mensheid, ze vallen anderen aan in naam van God, of in naam van Allah, en ze apen elkaar na.
Dat Darwin gelijk heeft op bepaalde punten als je de aarde onderzoekt hoef je niet aan te twijfelen.
Volgens de schrijvers van de bijbel begon alles ongeveer 6000 geleden toen God de aarde schiep, met adam en eva, maar stel je zegt tegen een orthodoxe christen van, ja maar dat kan helemaal niet hoor, dan bedenken ze allerlei onzin om daar mee om te gaan, lukt dat niet, komt boosheid of verdriet er uit.

Het is namelijk zo dat mensen niet echt kunnen delen, zoals in de natuur de dieren op elkaar jagen, daar is ook de mens uit voort gekomen.

Dat er ook wel eens beschavingen zouden kunnen zijn van bijvoorbeeld 20000 jaar geleden, of 1 miljoen geleden, dat gaat er bij een orthodoxe christen niet in, want hij leerde uit een boekje wat mensen in tijden van onkunde zelf allemaal ingevuld hebben.

In genesis begint dat al snel met de ark van noach.
in genesis 6 gaat het daar al over.
Die bijbel is ooit begonnen, en toen die geschreven werd is er al geen rekening gehouden met wijsheden van moeilijkere aard, de kosmos met ons daarin.

Dat er 75000 jaar geleden een supervulkaan op java uitbarste, met als gevolg dat het 2 jaar donker was op aarde en de aarde afkoelde en een soort ijstijd begon, wordt er niet bij vermeld.
Zou je dat in het jaar 1300 gezegd hebben was je per direct naar de brandstapel gestuurd. Zei je in die tijd tegen de katholieke kerk, hallo, ik ben erik en de aarde is rond, dan was het afgelopen met je bestaan hier op deze planeet, want leugenaars hadden alles al met leugens onder controle.

En die leugentjes, dat is mercurius, de planeet van de handel, de dichters en de dieven in het oude griekenland, in deze tijd noemen ze het een slagvaardige goede prater, maar eigenlijk is er nog niks veranderd op aarde na Jezus, het is alleen maar erger geworden.
Dus wie hebben er naar die boodschap geluisterd? nobody, ze deden alsof om uit die hel die de mens zelf creeerd te blijven, maar ja, dat is dan helaas niet gelukt.
Zou natuurlijk harstikke mooi zijn als iedereen zo zou kunnen zijn, maar dat is geen realiteit.

In het midden oosten hebben ze mohammed, en als je in afghanistan woont (ik zag dat pas in een documantaire) en je hebt ruzie met je buurman ga je gewoon roepen heel hard zodat iedereen het hoort "Mijn buurman heeft mohammed beledigd" en de bevolking doet de rest.
Die stuiven dan als gefrustreerde moordmachines op die buurman af zonder zich maar op enig moment af te vragen, is het wel waar wat die man roept?

Dat is religie op aarde, en niks anders.
Mensen zijn dus in tijdperk vissen misleid, net zoals Jezus werd misleid, en elke dag wordt je misleid.
De crisis is veroorzaakt door mannetjes die steeds meer willen, en vol wraak de wereld in treden zoals george bush, een kreeft met een kort lontje en mars in de dominante maagd, het teken wat bij mercurius hoort.

De handel in wapens neemt elke dag fors toe, dat is de wereld waar wij in leven. De wereld waar met de uitvinding (atoombom, kernsplitsing) die eigenlijk bedoelt was en is voor totale massale vernietiging, in deze tijd met die technologie energie opgewekt wordt, waarvan we kunnen zien hoe gevaarlijk en ellendig het is (Tjernobil, fukushima) als er iets mis gaat en dat dat soort misse zaken niet zo makkelijk is op te lossen.
De mens denkt namelijk niet na over mensen, maar denkt puur in dat ze alles voor een God of een Allah doen, met alle gevolgen van dien.

Wordt je in nederland geboren en leef je mars in het eerste huis uit, het huis van de Ram, dan kan het zijn dat je ineens, dus plotseling woedend kan worden.
Huis 2 staat dan voor het veilig stellen van materie enz....

Dus mensen doen er niet toe in religie, je leert er schaap zijn en braaf luisteren, alleen de realiteit hier op aarde is allang weg.
En daar is het misgegaan, ook al lijkt de wereld waarin we leven zo perfect.
Die wereld lijkt alleen maar perfect, voor onze ogen.
En onze wereld in het westen na de 2de wereldoorlog, die is beter en luxer dan hoe het vroeger was nietwaar?
En nu wil men dat op de hele aarde wel, en dat is dan het eind, bye bye dag aarde met levende wezens, doei.

Realiteit is de karma van Saturnus, waar men aarde uiteraard na al die religies helemaal geen raad mee weet en we in de spreekwoorden al terug kunnen vinden, als het varken verdronken is dempt men de put. oorzaken en gevolgen??? wasda???

Dus je kan proberen na te gaan in welke tekens de planeten, de zon en de maan stonden, dan kan je misschien iets van jezelf zien, en ook waarom anderen anders zijn, heel misschien, maar die kans is klein, leren mensen elkaar op die manier allemaal accepteren zoals we zijn, want dat is op deze planeet niet zo.

Ze doen wel vaak alsof hier op aarde, maar als het echt belangrijk wordt, dan leer je de mens kennen.
Wanneer het om bezitten gaat, dan zien we de mensen elkaar afslachten alsof mensen er niet toe doen.
Op dit moment is er een crisis zo wordt beweerd, die begon in 2008, en uiteraard, al die eerlijk werkende mensen die nu zo op straat gegooid worden, uiteraard is dat allemaal hun eigen schuld, toch?? vraag maar aan de VVD, in tijd van crisis heeft nederland een president die ons gewoon uitlacht, de lachende rutte, en in de peilingen groeit hij, want hij houdt geen rekening met mensen, precies zoals in de religies.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 6 '12
Origineel bericht van: Erix
Jezus, die kwam op aarde en maakte een degelijk verschil, waarom? omdat hij dus de persoon is geweest waaraan je de mensheid kan herkennen.
vanaf zijn geboorte op de aarde begonnen we pas met tellen (na cristus)
Met al hun mooie verhalen en mythes heeft Jezus precies aangegeven wat deze mensheid is en doet.

De mens heeft niet zoveel geleerd, ze gebruiken nog steeds woorden als God of Allah om het vernietigen van hun soortgenoten goed te kunnen praten tegenover zichzelf.
alsof ze het zelf meegemaakt hebben, inderdaad

We kennen ook de kreet, Jezus stierf voor onze zonden.
Euh, wacht even, Jezus stierf zodat wij kunnen zondigen? of is er 1 letter veranderd?
Ja, er is 1 letter veranderd, Jezus stierf namelijk niet voor onze zonde, maar DOOR onze zonden, en of dat nu minder nice klinkt of niet, mensen willen alles graag goed praten, en dat is waar religie voor dient, het goede en het kwade, daar hebben de religieuzen het steeds over, en verder wordt er niks meer over mensen verteld.

In de bijbel krijg je al snel de indruk dat mensen er eigenlijk niet toe doen, het is God, of in sommige culturen meerdere goden, of zoals in het midden oosten Allah, en die is belangrijk, en kijk eens naar de mens in deze tijd, de oorlogen die er steeds weer zijn, de ellende die de mens elkaar aandoet, onder het mom van????
Dat je dat kan doen in naam van? of omdat Jezus 2000 jaar geleden voor onze zonden stierf?
Voor mij heeft het plaatje nooit geklopt... omdat goed en kwaad niet bestaat aan gene zijde...
Goed en kwaad is ontstaan op de aarde
en het lichaam van de mens waarmee hij verbonden is met de aarde, denk hierbij aan de chemie en hormonen die de mens op de been houd...(dmv emoties) dit kun je het meest waarnemen in het zonnevlechtchakra ( alvleesklier) Aan gene zijde hebben ze geen emoties, heeft mijn gids me uit gelegd( vandaar dat hij altijd zo simpel is, het enige waar we mee op de aarde kwamen is het bewustzijn, die tijdelijk in een lichaam woont, dit maakt hem "levend" het lichaam is om met andere lichamen (mensen, dieren, en zelfs de flora te communiceren) Als het lichaam door omstandigheden uitgeschakeld is, zal dit bewustzijn het enige zijn wat door zal gaan... kort gezegd zou dit betekenen dat je met lege handen bent gekomen en met lege handen weer zal gaan
Het enige wat je eigenlijk gedaan hebt op de aarde is groeien...
Met groeien word niet bedoelt "groter" worden, maar iets in de trent van wijzer worden (leren vanuit het bewust zijn)
Helaas denken mensen wel eens dat ze een stukje aarde hebben, maar aan het einde was dit alleen maar schijn... ook denken sommigen: ik ben getrouwd dus nu is ze van mij! shocked
foutttt.... Je mag slechts een stukje meelopen in haar leven...
Ook dit is voor sommige een naar idee... maar het enige wat je je hele leven met je mee neemt op de aarde is je lichaam Het is een jas, en als je zonder jas buiten gaat lopen, kan soms nare gevolgen hebben


Nah, deze mensheid is er de kluts al helemaal in kwijt geraakt, aangezien de chriselijke religies die er nu zijn in europa allemaal afstammen waarmee het begon in het jaar 500 in Rome.
En zoals we de mens kennen weten we ook dat mensen het niet altijd met elkaar eens zijn, vandaar ook al die afsplitsing in al die verschillende religies van het christendom, Het heeft de mens in 2 kampen verdeelt, het kamp van god, en het kamp van de duivel, en de mens zelf vult het naar eigen gelang in, dus eigenlijk zijn we daarin helemaal niet geslaagd, de mens is de waarheid allang kwijt, die werd vanaf het jaar 1200 verboden door de katholieke kerk, en werden er mensen in naam van... op de brandstapel gegooit, het is namelijk in een orthodoxe religie al heel makellijk geen goed mens te zijn, je hoeft maar iets af te wijken en ze maken de duivel van, dat is dan in extreme zin.
In extreme zin, en dat kan ook in minder extreme zin, maar in de extreme zin komt het het snelst naar boven, bindt religie je zoveel mogelijk vast, en dien je.
Dat is ook wat de machthebbers altijd hebben gewild, dat je als een mak lam meeliep, en diende.

Nu is deze aarde na de komst en ook er voor niet gevrijwaard van gruwelijke oorlogen op deze planeet aarde die de mensheid graag uit lijkt te voeren als het om het verijken gaat.
Kijk naar het wereld nieuws, dan zie je de wereld zoals die echt is, en dat kan erg pijnlijk zijn.

1 voorbeeld van dat iedereen dient en luisterd, en vooral nergens tegen in durft te gaan want anders kom je in de hel heeft geresulteerd in nog gemenere oorlogen, om vooral zoveel mogelijk te bezitten, en perfect te lijken.
Bijvoorbeeld de tweedewereldoorlog, daar zie je leugens (mercurius) en oorlog (Mars) ontstaan met de drang om perfect te zijn.
Die drang tot schoonheid is dan Venus.
Ik ga het verder niet over hitler hebben, maar de leugen regeerd deze wereld helemaal, en jullie kunnen niet ontsnappen daaraan.

Er is namelijk wereldwijd op dit moment een oorlog aan de gang tussen mensen die chriselijk zijn, en mensen die moslim zijn, en daar gaat het dan over.
De oorlog tussen Allah en God+Duivel, en de mens?

De mens moest perfect zijn schreeuwde adolf, en europa moest 1 worden, kijk maar om je heen wat er na de 2de wereldoorlog is gebeurd.
En dat krijg je in een scheve wereld vol leugens en oorlog, en mensen die een religie leerde honderden jaren waar het slecht met je afliep als je dat niet geloofde, hetzelfde zien we in het midden oosten, waar het slecht met je afloopt als je geen moslim bent.

Wist je dat er religieuzen zijn die predikken dat dat de schuld is van Mensen die de aarde onderzochten en de evolutie leren kennen zoals Darwin?
Wist je niet dat er christenen beweren dat mensen als adolf, maar ook Stalin erste lieverds waren, maar door de kennis van darwin met zijn evolutie theorie zijn ze er op los gaan moorden, ja die christenen zijn er.
En dat zijn nu juist eigenlijk de antichristenen, waarom moeten mensen goden zijn? mensen zijn gewoon mensen, en al die religieuze praat heeft er voor gezorgt dat mensen niet meer belangrijk zijn.

Op dit moment is Geld de heilige, want met Geld moet je overleven, en geloof het of niet, net zoveel duitsers die meeliepen in hongerige tijden met hitler, zoveel mensen geloven ook in dat geld.
In nederland zie je in de politiek nu vooral een "alles is je eigen schuld" theorie ontstaan, en die theorie begint met de VVD, met Rutte en henk kamp.

Nu zijn Rutte en Henk Kamp van de VVD geboren met de meest krachtige stand van de planeet Mars, in de Schorpioen.
En die mensen kunnen vernietigen en opbouwen geheel naar eigen invulling.

God en duivel, dat is zwart en wit, koud en warm, plus en min, positief en negatief, donker en licht enz...
Daar zit weinig kleur in, en zo ook voor de mensheid, ze vallen anderen aan in naam van God, of in naam van Allah, en ze apen elkaar na.
Dat Darwin gelijk heeft op bepaalde punten als je de aarde onderzoekt hoef je niet aan te twijfelen.
Volgens de schrijvers van de bijbel begon alles ongeveer 6000 geleden toen God de aarde schiep, met adam en eva, maar stel je zegt tegen een orthodoxe christen van, ja maar dat kan helemaal niet hoor, dan bedenken ze allerlei onzin om daar mee om te gaan, lukt dat niet, komt boosheid of verdriet er uit.

Het is namelijk zo dat mensen niet echt kunnen delen, zoals in de natuur de dieren op elkaar jagen, daar is ook de mens uit voort gekomen.

Dat er ook wel eens beschavingen zouden kunnen zijn van bijvoorbeeld 20000 jaar geleden, of 1 miljoen geleden, dat gaat er bij een orthodoxe christen niet in, want hij leerde uit een boekje wat mensen in tijden van onkunde zelf allemaal ingevuld hebben.

In genesis begint dat al snel met de ark van noach.
in genesis 6 gaat het daar al over.
Die bijbel is ooit begonnen, en toen die geschreven werd is er al geen rekening gehouden met wijsheden van moeilijkere aard, de kosmos met ons daarin.

Dat er 75000 jaar geleden een supervulkaan op java uitbarste, met als gevolg dat het 2 jaar donker was op aarde en de aarde afkoelde en een soort ijstijd begon, wordt er niet bij vermeld.
Zou je dat in het jaar 1300 gezegd hebben was je per direct naar de brandstapel gestuurd. Zei je in die tijd tegen de katholieke kerk, hallo, ik ben erik en de aarde is rond, dan was het afgelopen met je bestaan hier op deze planeet, want leugenaars hadden alles al met leugens onder controle.

En die leugentjes, dat is mercurius, de planeet van de handel, de dichters en de dieven in het oude griekenland, in deze tijd noemen ze het een slagvaardige goede prater, maar eigenlijk is er nog niks veranderd op aarde na Jezus, het is alleen maar erger geworden.
Dus wie hebben er naar die boodschap geluisterd? nobody, ze deden alsof om uit die hel die de mens zelf creeerd te blijven, maar ja, dat is dan helaas niet gelukt.
Zou natuurlijk harstikke mooi zijn als iedereen zo zou kunnen zijn, maar dat is geen realiteit.

In het midden oosten hebben ze mohammed, en als je in afghanistan woont (ik zag dat pas in een documantaire) en je hebt ruzie met je buurman ga je gewoon roepen heel hard zodat iedereen het hoort "Mijn buurman heeft mohammed beledigd" en de bevolking doet de rest.
Die stuiven dan als gefrustreerde moordmachines op die buurman af zonder zich maar op enig moment af te vragen, is het wel waar wat die man roept?

Dat is religie op aarde, en niks anders.
Mensen zijn dus in tijdperk vissen misleid, net zoals Jezus werd misleid, en elke dag wordt je misleid.
De crisis is veroorzaakt door mannetjes die steeds meer willen, en vol wraak de wereld in treden zoals george bush, een kreeft met een kort lontje en mars in de dominante maagd, het teken wat bij mercurius hoort.

De handel in wapens neemt elke dag fors toe, dat is de wereld waar wij in leven. De wereld waar met de uitvinding (atoombom, kernsplitsing) die eigenlijk bedoelt was en is voor totale massale vernietiging, in deze tijd met die technologie energie opgewekt wordt, waarvan we kunnen zien hoe gevaarlijk en ellendig het is (Tjernobil, fukushima) als er iets mis gaat en dat dat soort misse zaken niet zo makkelijk is op te lossen.
De mens denkt namelijk niet na over mensen, maar denkt puur in dat ze alles voor een God of een Allah doen, met alle gevolgen van dien.

Wordt je in nederland geboren en leef je mars in het eerste huis uit, het huis van de Ram, dan kan het zijn dat je ineens, dus plotseling woedend kan worden.
Huis 2 staat dan voor het veilig stellen van materie enz....

Dus mensen doen er niet toe in religie, je leert er schaap zijn en braaf luisteren, alleen de realiteit hier op aarde is allang weg.
En daar is het misgegaan, ook al lijkt de wereld waarin we leven zo perfect.
Die wereld lijkt alleen maar perfect, voor onze ogen.
En onze wereld in het westen na de 2de wereldoorlog, die is beter en luxer dan hoe het vroeger was nietwaar?
En nu wil men dat op de hele aarde wel, en dat is dan het eind, bye bye dag aarde met levende wezens, doei.

Realiteit is de karma van Saturnus, waar men aarde uiteraard na al die religies helemaal geen raad mee weet en we in de spreekwoorden al terug kunnen vinden, als het varken verdronken is dempt men de put. oorzaken en gevolgen??? wasda???

Dus je kan proberen na te gaan in welke tekens de planeten, de zon en de maan stonden, dan kan je misschien iets van jezelf zien, en ook waarom anderen anders zijn, heel misschien, maar die kans is klein, leren mensen elkaar op die manier allemaal accepteren zoals we zijn, want dat is op deze planeet niet zo.

Ze doen wel vaak alsof hier op aarde, maar als het echt belangrijk wordt, dan leer je de mens kennen.
Wanneer het om bezitten gaat, dan zien we de mensen elkaar afslachten alsof mensen er niet toe doen.
Op dit moment is er een crisis zo wordt beweerd, die begon in 2008, en uiteraard, al die eerlijk werkende mensen die nu zo op straat gegooid worden, uiteraard is dat allemaal hun eigen schuld, toch?? vraag maar aan de VVD, in tijd van crisis heeft nederland een president die ons gewoon uitlacht, de lachende rutte, en in de peilingen groeit hij, want hij houdt geen rekening met mensen, precies zoals in de religies.

Misschien zou je jezelf eens moeten afvragen of het nu God is die de mens heeft geschapen, op hebben de mensen God geschapen?
Marije22
Marije22 mei 6 '12
Origineel bericht van: Erix
hallo, ik ben erik en de aarde is rond


Hahaha tongue

Sorry daarmee wil ik niet afdoen aan je verhaal, Erix.
Wat weet jij toch mooi te omschrijven wat er mis is (geweest) met de denkwijze van de mensheid. Het is de tijd van het ego, wat je alleen al aan het geweld en de onrechtvaardigheid in de wereld kunt zien. Het wordt normaal gevonden, terwijl het op aarde een paradijs zou kunnen zijn!! Jezus kwam hier om die boodschap over te brengen.. en in zijn leven op aarde eindigde hij aan het kruis. Hel is niet aan gene zijde volgens menige godsdienst, wat zij de aanhangers aanpraten om angst te creëren zodat er macht kan worden uitgeoefend, het is recht voor je neus hier op aarde. Het is hoog nodig dat wij als mensheid veranderen, anders blijft er van de aarde niets meer over. Het zou me niets verbazen als daar behoorlijk drastische maatregelen voor moeten worden ingezet. We mogen blij zijn dat er nog een optie is om uit deze chaos te ontsnappen die we zelf hebben gecreëerd.

De mensheid is een kind en nu is er tough love nodig voor haar eigen bestwil, zodat het in vrede kan opgroeien. Het is tijd om wakker te worden...
Marije22
Marije22 mei 6 '12
Ook jouw stukje erg mooi, Moonflowertje smile
Echte eye-openers... bezit, goed en kwaad... we hebben het allemaal zelf gecreëerd.
Gelukkig bestaan emoties niet aan gene zijde smiledie zijn natuurlijk gelinkt aan het ego dat daar geen rol meer speelt? Lastig voor te stellen wel... een 'gevoelloze' staat van zijn.. maar eigenlijk gewoon puur liefde?
Novi
Novi mei 6 '12
En omdat wij hier de zwart-wit en negatieve en positieve kant van het verhaal hebben ervaren. Dan waarderen we meer en begrijpen we meer van wat we kunnen en willen aan de gene zijde.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '12
Zwart-wit, positief-negatief. Kortom Dualiteit. Misschien vind je dit interessant om te lezen:

Duality - Why Earth’s ascension is different: Incarnating on Earth
http://www.merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl...ng_on_earth.htm
Erix
Erix mei 6 '12
Haha leuk dat je lacht Marije, nice... en dat je er niks af wil doen weet ik, ik ken je een heel klein beetje en dat je lacht vind ik juist mooi.

En inderdaad nims, wij leven dus op aarde, en waar mensen die hier geboren zijn voor het leven waren weten we niet, en waar ze na dit leven heen gaan ook niet.
Wel is het zo dat als hier mensen geboren worden met een boodschap die eigenlijk erg belangrijk is, deze mensheid ondersneeuwen in de drang naar overleven, terwijl je uiteindelijk toch sterft.
Waarom deze mensheid steeds maar weer buitenaards leven zoekt en er achterkomt dat ze alleen zijn heeft te maken met de mens zelf.
De mens denkt namelijk veelal alleen aan zichzelf, niet iedereen, maar het wordt het wel aangeleerd, dus vandaar dat ze geen ander leven kunnen zien in het universum, het is de beperking van hun eigen denken.

Maar laten we eens hier op aarde blijven, aangezien we met onze mind daar ver van af kunnen drijven nietwaar?
Met onze gedachten en mind zijn we minder beperkt dan het stoffelijke lichaam, vandaar ook de levendige fantasie van de mens.

Nu is het hier op aarde zo dat we wereld wijd, en dan haal ik even die 2 aspecten er uit dat de handel in wapens floreert als nooit te voren, en een groot deel van de mensheid dat leert gebruiken, in plaats van hun verstand.

En ik heb het al eerder getoont, maar ik doe het nog een keer, dat zijn mercurius (handel) en mars (agressie en oorlog) en als de mens die 2 al zo ongecontroleerd uitleeft en botteviert op elkaar, wat blijft er dan nog over van de rest?

Zoals Moonflowertje al vertelde dat haar gids haar vertelde dat er gene zijde geen emoties zijn, maar dat is dus de maan, als je hier op aarde niet leeft of niet meer leeft, dan heb je met die maan van de aarde in principe niks meer te maken, dus ook niet met wat die maan de mens laat voelen, en dat zijn emoties.

Nu kunnen die planeten en de maan ook samenwerken, eigenlijk doen ze dat constant, met of tegen elkaar in.
Uiteraard kunnen die lichamen met elkaar in oppositie staan, ook tijdens de geboorte van mensen.

Ik zal hieronder een klein voorbeeld van Mars, en dat is dan agressie, de wil, de ego, maar in dit verhaaltje is het dan de wil.

Stel er zijn 3 mensen die wonen in 1 huis.
Ze moeten allemaal eten, en gaan afspraken maken over eten.

De 1 zegt, ik wil (de wil is dus mars, strijd enzo) om 16:00 eten
De 2de zegt, het maakt mij niet uit, maar ik wil wel dat we allemaal tegelijk eten.
De 3de zegt dan, ik wil om 18:00 eten.

Dus stel iedereen zou de eigen wil doorduwen, dan komt er ruzie, omdat 1 van de mensen dan moet toe gaan geven.

Als de 2de de sterkste mars heeft, en de meeste invloed zullen de andere 2 hun tijd moeten aanpassen, en dit is maar een klein voorbeeldje van de wil van de mensen.

Zo wilde amerika en vooral Shell Olie boren in Irak toen saddam hoessein daar nog zat, en saddam die dwarsboomde dat, en toen vlogen er 2 vliegtuigen een gebouw in, en ging amerika zijn eigen Wil, die ze voor 11 9 2001 ook al hadden, uitvoeren in Irak.

En nu staat Shell dan uiteindelijk bij de grootste olievoorraad op aarde met hun boormachines, en de bevolking daar? die blijven waarschijnlijk, net zoals Shell dat in afrika deed en eigenlijk alle oliemaatschappijen dat doen, met de ellende achter en Shell steekt de miljarden in hun zak, dat is mercurius in samenwerking met mars, en dat is wat de mens uitleeft, en dat is wat de kerken verboden hebben, die waarheid te mogen zeggen, zodat leugens als heilig gezien kunnen worden, en het zogenaamde rijke westen dus eigenlijk Mars en Mercurius aan het aanbidden zijn, want bidden hebben ze wel geleerd, nadenken over gevolgen en oorzaken (Saturnus) tja, shell is al op de stoel van god gaan zitten en net zoals in afrika, Nigeria, er 10000 mensen achterblijven in een gebied waar ze geen vis meer kunnen vangen, want shell kwam gezellig langs, en een heel leefgebied van 10000 mensen is compleet vervuild, Shell geeft de regering daar een paar miljoen en die houden braaf hun snuitje, want alles is te koop, en ondertussen bleven die mensen daar in de shit zitten, want die regering daar kan dan weer feestjes vieren en in luxe baden van het geld van Shell.

Dus wat heeft religie nu precies berijkt? dat de ene mens denkt dat ie god is, en de ander daarvoor in de hel moet, rare wereld nietwaar? omdat het allemaal leugens van mercurius zijn, waarmee mars wordt uitgeleefd, en over emoties, tja shell gaat voor het geld he, die gaan over lijken, het is hun hachje niet, dus denken dat het westen in oorlog met het midden oosten is omdat wat terroristen het leuk vinden om te pesten, dat is niet waar, die mensen is de afgelopen halve eeuw veel aangedaan, en zitten vol woede en onmacht, allemaal met dank aan de legers en de hebzucht.

En dan nogmaals is het belangrijk dat men op aarde de planeten eerst eens gaat leren, en er op een positieve manier mee om zien te gaan, want zo een zooitje als het nu is op aarde, en als je er wat van zegt je eigenlijk al wel weet dat je net zo goed tegen een lantaarnpaal kan praten, omdat machtgeile mensen met agressie en leugens, tja daar kom je met emoties dan niet ver he?

Dat zijn er dan 3, en dan blijven we hier op aarde he, en dat is ook de rede waarom een solarsystem waarbij de planeten anders zijn, het er ook anders aan toe zal gaan, of dat beter of slechter is, tja, dat is dan weer het met goed en slecht invullen...

Mars - De wil tot zelfrealisatie

De omlooptijd van Mars rond de Zon bedraagt ca. 687 dagen. Hij is met een diameter van 6800 km kleiner dan de aarde, en staat bekend om zijn rode kleur, die van oudsher met agressie in verband wordt gebracht. Daarom werd hij in de mythologie ook als god van de oorlog vereerd, die bij de Grieken Ares genoemd werd. Hij was beroemd vanwege zijn moed en dapperheid en stortte zich in iedere slag. Traditioneel symboliseert hij de krijger, die in vredige tijden echter ook het veld moet bewerken om zijn familie te voeden. Daarmee staat hij voor mannelijke energie, terwijl Venus de vrouwelijkheid belichaamt. Toch wordt het gelukkig steeds moeilijker om met deze, toch wat achterhaalde, opvatting astrologisch te werken. Daarom is het zinvoller om hem met onze driftenergie te vergelijken die, in welke vorm dan ook, zowel mannen als vrouwen bezitten.

Mars staat voor doorzettingsvermogen, dadendrang, agressie, moed en ook voor de seksuele drift. Hij wordt aan het teken Ram, en samen met Pluto ook aan Schorpioen toegekend.

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.

De Maan - De emotionele basishouding

Ook de Maan beweegt zich niet helemaal cirkelvormig rond de aarde, maar zij beschrijft een ellipsvormige baan. Zij heeft een diameter van ca. 3500 km en is daarmee maar een nietig stofkorreltje in het universum. Haar voortdurend veranderende verschijningsvorm heeft de mensheid van oudsher gefascineerd, en was aanleiding voor talrijke sagen, mythen en korte verhalen. Terwijl de Zon met het mannelijke bewustzijn in verband gebracht werd, is de Maan altijd als vrouwelijk gezien, want de vrouwelijke cyclus loopt net als de maancyclus over 28 dagen. De godinnen van de Maan worden op veelvuldige wijze beschreven: ze zijn ofwel humeurig, duister en wreed, ofwel levenbrengend en gevoelvol. Ze heten Demeter, Hera, Artemis, Hekate of Persephone. Zelfs de maagd Maria werd vroeger dikwijls op een maansikkel afgebeeld.

De invloed van de Maan op de aarde en zijn bewoners moet niet worden onderschat. Zij is, zoals bekend, voor de wisseling van eb en vloed verantwoordelijk, en waarom zou zij dan niet ook onze lichaamssappen in beweging kunnen brengen?

Voor de astrologische duiding is heel belangrijk in welk stadium de maan zich op het tijdstip van de geboorte bevond. De Afnemende Maan is een tijd van concentratie of van verzamelen; alle energieën richten zich naar binnen, en de Nieuwe Maan vormt het hoogtepunt van deze ontwikkeling. Bij Wassende Maan gebeurt het tegengestelde: het is de tijd van groei en voor het uiten van gevoelens, en iedereen is wel eens bij Volle Maan overmoedig geworden, of zo onrustig geweest dat aan slaap bijna niet te denken viel.

In de astrologie staat de Maan, die men aan het dierenriemteken Kreeft toegekend heeft, voor het onderbewustzijn van de mens, zijn gemoedstoestand, de vruchtbaarheid, de scheppende energie, het thuis, het gezin, de moeder en de ontvankelijkheid voor de stemmingen van andere mensen. Van haar positie in de horoscoop is onder meer af te leiden of de betreffende persoon meer wispelturig of emotioneel meer stabiel zijn weg gaat.

Saturnus - De noodzaak van verantwoordelijkheid

De planeet Saturnus heeft een diameter van ca. 110 000 km en cirkelt rond de zon op een afstand van ongeveer 1426 miljoen km. Voor zijn omloop heeft hij gemiddeld ongeveer 29 jaar nodig, zodat hij zich relatief langzaam door de dierenriem beweegt.

De mythologie bericht over Chronos (dezelfde als Saturnus) dat hij zijn kinderen opat omdat hij geloofde dat zij hem, uit begeerte naar macht, zouden kunnen ombrengen. Juist datzelfde had hij namelijk gedaan om zijn vader te onttronen.

In de astrologie geldt Saturnus daarom als de karmische planeet. Karma is de wet van oorzaak en gevolg, en Saturnus zorgt ervoor dat wij met de consequenties van onze daden geconfronteerd worden. Dat is vooral bij de zogenaamde 'Saturnus-return' het geval. Dat fenomeen komt in een mensenleven voor op ongeveer 29 jarige leeftijd, wanneer de transiterende Saturnus met de geboorte-Saturnus een conjunctie maakt. In deze tijd overziet men zijn tot dan toe geleide leven, en is men misschien gedwongen om correcties door te voeren die voortkomen uit begane fouten.

Saturnus staat voor het verleden en de traditie, de vader en het principe van inperking. Waar hij staat, moeten meestal problemen worden opgelost of angst en remmingen worden overwonnen; dergelijke uitdagingen kan men in iedere horoscoop herkennen. Positief gezien brengt Saturnus bestendigheid, volharding, vlijt en verantwoordelijkheidsgevoel. Hij wordt aan het teken Steenbok toegekend.

En dan ben ik een boogschutter die valt onder Jupiter:

Jupiter - De wegwijzer naar hoger inzicht

De planeet Jupiter heeft voor zijn omloop rond de Zon bijna 12 jaar nodig en is de grootste van de ons bekende planeten. Zijn diameter bedraagt 143 000 km, zodat de aarde vergeleken met hem nietig klein is. Vanwege zijn grootte en zijn stralende licht vindt Jupiter zijn pendant in de gelijknamige Romeinse vader der goden; in de Griekse mythologie heet deze Zeus. Zeus bekommerde zich welwillend om de ondergeschikte goden en om de mensen, wanneer deze hem het vereiste respect betoonden. Maar hij kon ook woedend of hoogmoedig optreden en hij had talrijke liefdesaffaires, waardoor zijn gade Hera niet te benijden was.

In de astrologie staat Jupiter voor het zoeken naar hogere inzichten, voor de filosofie, de religie, moraal en ethiek. Zijn plaatsing in de horoscoop geeft informatie over hoe wij het best onze horizon kunnen verruimen, want hij staat ook voor expansie op alle gebied. Ook recht en wet, evenals de leer worden met hem in verband gebracht. Bovendien zou men met zijn hulp ook af en toe geluk hebben. Waar Jupiter staat, zou men er altijd moeten denken om niet te dogmatisch, hoogmoedig of excessief te worden. Het teken van de Boogschutter is het gebied, waaraan hij van nature is toegekend.

hier kan je ze allemaal lezen:
http://middelpunt.forum2go.nl/de-bekenste-hemellichamen-f2.html

Groetjes en wees niet bang, dat ben ik ook niet... winksmile

PS, dus het spreekwoord de 1 zijn dood is de ander zijn brood zijn mars en mercurius....
Het spreekwoord eerlijk word je niet rijk is mercurius
het spreekwoord als het varken verdronken is dempt men de put, dat is saturnus.
Dus zolang de mens het met zulk soort spreekwoorden doet, en dat in de kinderen stopt via schooltjes, dan kan je net zo goed die mensen niks leren, want het is dan ook echt gereduceerd tot rond het 0 punt.
Erix
Erix mei 6 '12
Originally Posted By: MoonFlowertje
Misschien zou je jezelf eens moeten afvragen of het nu God is die de mens heeft geschapen, op hebben de mensen God geschapen?


Inderdaad, daar moet de mens zich eigenlijk ernstig van bewust gaan worden, in deze maatschappij staat leedvermaak nogal erg hoog weer, terwijl we in 40 45 toch aardig wat sarcasme hebben kunnen zien plaatsvinden nietwaar?
En de mens loopt zo op de volgende afgrond af.
Verhagen bijvoorbeeld, je weet wel die met wilders mee deed, die is in werkelijkheid geboren met saturnus in schorpioen:

Uw Saturnus in Schorpioen

U kunt heel koppig zijn, en u rent liever blindelings naar uw verderf dan dat u een welgemeende raad ter harte neemt. Niets neemt u gemakkelijk op; overal zoekt u de zin en diepere betekenis van, waarbij u echter helaas overdreven serieus en egoïstisch te werk gaat. In plaats van gezonde humor hebt u liever ironie en sarcasme, waardoor u soms heel erg bits overkomt en andere mensen zou kunnen afschrikken. Misschien bent u ook fatalistisch of gelooft u helemaal nergens meer in, want u hebt uw grote geestelijke krachten nog niet ontdekt. Van anderen verlangt u veel, en ook zelf kunt u zwoegen totdat u er bij neer valt, om uw eerzuchtige doelen te bereiken. Financiële geschillen of boedelscheidingen zouden de overhand kunnen nemen. Soms werkt u misschien ook met onredelijke middelen, en het zou kunnen zijn dat men u al uit de weg gaat.

Toch hoeft het niet altijd zo ver te komen. Wanneer u uit uw ervaringen de desbetreffende consequenties hebt getrokken, zou uw gelaatsuitdrukking heel snel moeten opklaren. U kunt verantwoordelijk met alle bestaansmiddelen omgaan, hetzij van uzelf of van andere mensen. Wanneer het moet, grijpt u in nood geraakte mensen ook wel eens financieel onder de armen. U bent heel bekwaam in het zakendoen en zou daarom in het bankwezen, de handel of op het gebied van de belastingen beroepsmatig werkzaam kunnen zijn. Met uw ijzeren doorzettingsvermogen en uw grote zelfdiscipline zou u ook succes kunnen hebben. Uw wilskracht zorgt ervoor dat u elk doel bereikt dat u op het oog hebt, wanneer u het maar wilt.

Dus verhagen denkt dan ook, met religie in zijn mind waar mensen schapen leerde zijn met een herder enzo, dat iedereen zo is.... dat verschil in nuance, daar is de mens geheel blind in geworden.

Maar ik wil niet met zulke leiders op de afgrond aflopen, ik zie en voel namelijk alles, en dat lijkt in nederland dan op ziek zijn, als je wat voelt, zoals de cursus ondernemen (handelsgeest) van mercurius al zegt, waffel dicht en niks meer voelen, emoties uit en geld aanbidden...
Erix
Erix mei 7 '12
En dan wil ik jullie de stand van mars van Rutte en Henk Kamp nog laten lezen, en dat wordt jullie dan laten lezen door een boogschutter met venus (schoonheid en liefde) en neptunus misleiding en dromen) in schorpioen in het huis van de weegschaal, de weegschaal is toegewezen aan Venus.

Mars in schorpioen, Rutte en Henk kamp denken dat iedereen zo een marsstand bezit, en heb je niet zo'n sterke stand dan is dat je eigen schuld en je eigen verantwoording aldus rutte en henk kamp van de vvd, de partij van de ondernemers, de handelsgeest van mercurius:

Uw Mars in Schorpioen

In Schorpioen kan het potentiaal van Mars zich krachtiger ontplooien dan in enig ander teken. U moet leren om met deze overmaat aan energie zinvol om te gaan, want wanneer u deze voor verkeerde doelen inzet zou dat ernstige gevolgen kunnen hebben. U kunt opbouwen en verwoesten, helemaal naar uw eigen keus, en mogelijk bent u ook van zelfvernietigende tendensen niet gevrijwaard. Uw doelstellingen vallen heel hoog uit; u wilt alles of helemaal niets. Middelmaat of matiging zijn niets voor u, en u zult ook wel altijd opvallen door uw buitengewone uitstraling. Geen risico is u te hoog en geen weg te gevaarlijk, want u houdt van de uitdaging en wilt uw krachten altijd weer bewijzen.

Wie u als vijand heeft is niet te benijden, daar u geen erbarmen kent en heel haatdragend kunt zijn. U vecht tot de ondergang, waarbij u alle middelen heiligt. Is Mars ongunstig geaspecteerd, dan zou u misschien heel gewetenloos en egoïstisch kunnen zijn en niet willen inzien wanneer de grenzen bereikt zijn. Wanneer u echter van uw ervaringen geleerd hebt en rijper geworden bent, stelt u uw kracht in dienst van uw medemensen en zult u alles doen om uw door het geluk in de steek gelaten medemensen weer op de been te helpen.

De seksualiteit speelt een grote rol in uw leven, en daarom zou uw energie op dit gebied het duidelijkst tot uitdrukking kunnen komen. Laat u niet door uw hartstochten verteren en accepteer wanneer een relatie ten einde is, zonder in wraakgevoelens te zwelgen.

Fijn he, zulke mensen aan de macht ??? niet echt, tenminste, als je niet de emotieloze hang naar bezitten enzo in je draagt...
Dan heb je pech, en voel je dat alles, dan is dat je eigen schuld, hier op aarde is nu eigenlijk het moment dat je geboren werd geheel je eigen schuld al, na 1400 religie en toen adolf, is dat alles je eigen schuld....
Raar he???
Planet earth, de 1 zijn dood is de ander zijn brood.... echoooo

Dus waarom de mens geen ander leven ziet in deze grote kosmos is omdat andere levensvormen niet gezien willen worden door de mens... ze kijken wel uit....
Die zien wel hoe het met de dieren op aarde gaat.... de walvisen zijn al bijna op, fukushima was dan ook Saturnus in weegschaal...
Erix
Erix mei 7 '12
Ik zal een kleine schets maken van de mens die andere solarsystems wil ontdekken en het liefst exploreren en de grondstoffen meenemen, ook al ligt dat nog niet in hun macht.

De mens die dan eerst apparaten stuurt naar een planeet waar het nog zoals in de oertijd is, onderzoek doet, er achterkomt dat er bijvoorbeeld veel goud en diamanten op die planeet aanwezig zijn, en miljarden gaat steken in zulke projecten die al bijvoorbaat kansloos zijn terwijl er veel medemensen zijn op aarde die geheel ongelukkig en armzalig moeten leven...

Dus stel de mens vind er vele rijkdommen, net zoals nederlanders in zuid afrika rijkdommen vonden, dan mag je hopen dat daar geen wezens leven die op dat moment nog in vrede leven daar, om na de mens met zijn gulzige hebzucht daarna niet meer in vrede te leven.

Het is te hopen dat de wezens op die planeet al zo ver gevordert te zijn dat ze die mens die overal rooft en steelt ten koste van alles dus zichzelf verrijken wil tegenstand kunnen bieden, want voor ze het in de gaten hebben zijn er, 6 en half lichtjaar bij hun vandaan, wezens genaamd de mens manieren te bedenken hoe al die gevonden stoffen hierheen te halen, om net als Shell de planeet daar gewoon voor shit achter te laten.

Dat, terwijl er op aarde zelf (zie zuid amerika) er al zoveel zelfverijking niet in de hand gehouden kan worden op deze planeet, dus je kan dan goed begrijpen dat de zon gaat ingrijpen, aangezien licht sneller is als mensen en de ster van dat systeem communiseerd met de ster zon van ons systeem, en die zich echt niet laten misleiden door mensen...

Dus dan snap je ook waarom de mens zich zo druk maakt om 21 12 2012.
De rijken en de USA, en waarschijnlijk ook andere delen van de wereld bouwen al giga bunkers onder de grond om een eventuele ramp van die omvang te overleven, maar zonnen, en ook planeten, die houden het langer vol dan de gemiddelde 80 jaar die een westerling uitleeft.

Dus waarom deze mens zo in de dogma's blijft tollen dat ze nu de aardse manieren in de kosmos willen gaan toepassen, daarmee zie je dus dat de mens zichzelf wil overstijgen.
En misschien lukt het ze wel, zichzelf overstijgen, darna zijn ze zichzelf dan ook niet meer.

Jupiter, ken je die planeet? Op Jupiter maakt de aardbewoner geen kans, die krachten zal een mensje met zijn apparaten niet overleven, zo ook op saturnus niet, en eigenlijk moet de mens dikke jasjes dragen als ze buiten de dampkring willen, dat weten we al.
Nu heeft jupiter veel manen, en er is veel straling daar.
Dat is niet zomaar zo, die planeet is te machtig voor de aardbewoners vandaar dat ze nu al bij een ster gaan kijken die hier 6.5 lichtjaar vandaan staat.
Ze hebben met de kepler daar een planeet gezien die al aardig op de aarde lijkt, wat zien we hier? de mens is op zoek naar wat zwakker is, voor alles wat ze te sterk is en te machtig, daar vluchten ze voor.

Waar ze ook voor vluchten is hun eigen tekortkoming. het niet willen zien van de problemen op aarde, totdat dat onbeheersbaar is geworden, zoals fukushima en tjernobil, tjernobil kost miljarden, omdat uiteindelijk de straling weer door de grote betonnen mantel heen komt, en ze weer een nieuwe betonnen mantel om tjernobil heen moeten plaatsen.
De problemen met straling op aarde, daar zou men beter miljarden in kunnen stoppen net zoals het hoe iedereen op deze planeet van voedsel en water voorzien...

Maar nee, ze gaan miljarden steken om met een apparaat 6.5 miljard lichtjaar te reizen om te kijken wat daar te halen valt, hoe bizar...
In het nieuws zien we Syrie, en hoe baby's sterven met kogels in hun buikje, in nederland zag ik op bepaalde nieuwssites reacties van mensen in nederland die er op reageerde met de woorden:
goed zo, een nieuwe generatie terroristen al vast vermoord....????
heu? de mens in geindoctrineerd...... ook reacties als laat ze elkaar maar lekker afmaken daar zijn in nederland heel normaal, maar hier leer je dan als kind ook al die spreekwoordjes he? zoals bush al riep, ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons, en we zien hoe het gaat, precies zoals de brandstapels in 1200, zo heeft assagne van wikileaks waarheden in handen gekregen over de oorlog in het midden oosten, en plotseling wordt hij ineens verdacht van verkrachting, waarbij 1 van die 2 vrouwen die hem heeft aangegeven een Blog had met hele verhalen voor vrouwen hoe ze het beste mannen aan kunnen pakken, en mannen kunnen kleineren enzo... en hoe mannen er in te luizen, nice he?

Dus ineens is assagne een verkrachter, ook Lubbers zei ooit iets wat de amerikanen niet beviel, en ineens zijn er vrouwen die beweren dat ze in de borsten geknepen zijn door lubbers, en weer is daar mercurius, waar de amerikanen wel weten hoe je iemand ten gronde moet richten, in het land van de vrijheid en democratie, waar je als atheist 5 jaar cel kan krijgen...

Dus domineren, dat is waarom de mens naar een ster 6.5 lichtjaar hier vandaan wil vertrekken, om rond 2100 de technologie zo ver te hebben dat ze grondstoffen overal vandaan kunnen halen van andere planeten, zonder te denken aan of dat voor die andere planeet en het leven er op schade toebrengt, zo leeft de mens dat hier op aarde namelijk ook uit, en dat is ook de rede waarom ze zo naarstig op zoek zijn naar een plek om te kunnen leven buiten de aarde, omdat ze allang in de gaten hebben dat ze veel op aarde vernietigd hebben..

Alles loopt namelijk vet uit de hand, als je mensen als schaapjes ziet en de kosmos vereenvoudigt tot 3 of 5 letters...
Dus God en Allah....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '12
Mooi gezegd. Ik heb er een stukje uitgenomen en een nieuw topic van gemaakt. Dan blijft dit topic schoon:
http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/133597/Waarom_de_grondstoffen_op_aard.html#Post133597
akschuna
akschuna mei 9 '12
Prachtig mooi omschreven allemaal Erix mijn complimenten daarvoor.

Volgens mij heet het "het Christusbewustzijn" omdat we allen inmiddels weten waar Christus op deze aardbol voor staat vanuit de religie. Er zijn diverse mensen die tijdens hun meditatie Christus ontmoeten en met hem contact hebben and so on.................

Christusbewustzijn staat dan voor de onvoorwaardelijke liefde en "wonderen" die men daardoor zou kunnen bewerkstelligen.

( Ik 23-11-1963 om 16.00 uur te Amsterdam, Erix)


Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki