Loading...
nl

telepathie en dieren.

Ariel
Ariel feb 29 '12
Ik vind het zo geweldig dat ik telepathisch ben.
ok ook zijn nadelen ,want jeetje wat kunnen mensen een negatieve zooi zenden als iets hun even niet zint.
Daar wil ik het niet over hebben.
Telepathie en dieren:

Mijn kat was de 1e die ik hoorde praten.
Ik gaf haar eten en ze mauwde en ineens hoorde ik "dank je wel"
Sindsdien communiceren we vaker zo.

Vorig jaar augustus waren we een weekje in Frankrijk.
Ik had het badje van mijn dochter opgepompt en vol laten lopen.
Ik was eten koken en mijn man was in slaap gevallen in de luie stoel en dochterlief zat aan de buitentafel te spelen.
Ik kwam even naar buiten en zie een krekel in het water drijven.
Het kon er niet lang gelegen hebben want ik was maar even weg geweest.
Ik haalde het uit het badje en legde het op de ballustrade in de zon en gaf het beestje healing.
Ik was er mee bezig toen een engel naast me ging staan met het zieltje van de krekel in de handen.
Ze vroeg of ik wilde dat het zieltje terug gegeven werd aan de krekel.
"nou graag"
Ik bleef doorgaan met de healing en ineens begon het beestje te bewegen.
Het ging wat rechtop zitten en ik stopte met healing.
Ik moest ook terug naar het eten ,want dat was inmiddels gaar.
Onder het eten zat het beestje nog bij te komen in het zonnetje.
Toen mijn man en ik de afwas deden hoorde ik ineens een stemmetje:"ik ga weer en bedankt he"
Toen ik buiten kwam was de krekel weg.....
---------------------------------------------------------------

Een tijdje geleden stond ik onder de douche.
Ineens een prikkeling in mijn voorhoofd.
Er probeerde iets contact te maken.
Help help" hoorde ik.
Ik keek naar beneden en daar dreef een spin in het water en probeerde op het droge te komen.
Ik haalde het uit het water en zette het op een veilige plek.

--------------------------------------------------------------

Vorige week had ik een nieuwe lamp voor op de kast gekocht.
Ik moest om de stekker in te pluggen achter de kast wezen.
Dus wat spullen aan de kant en erachter.
"jeetje"dacht ik nog:"hier heeft ook een spin z'n best gedaan."
's middags schrik ik ,want ineens zit er een joekel van een spin op de muur.
Ik ben niet bang voor spinnen maar spinnen van 5cm vindt ik wat aan de grote kant.
ok schrik niet.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ik wilde hem naar buiten sturen hij was er al bijna.
Zie de foto dat hij op de ketting van de lamellen zit.
Het beest valt op de grond en rent weer achter de kast.

maandagavond komt hij weer te voorschijn.
Vlak voor we naar bed gaan zien we hem.
Ik ga naar boven ik heb geen zin nog om op spinnen jacht te gaan.
In mijn bed hoor ik mijn man wat rommelen maar verder.

snachts heb ik trek en als ik trek heb slaap ik niet meer dus ik naar beneden.
In de woonkamer gonst het van de stemmen :"hij heeft de spin opgezogen"
Ineens:"ja hij heeft mij opgezogen."
ah dat deed manlief dus.
Maar spin is dus niet dood.
Vanavond breng ik dochterlief naar bed en ik doe dan altijd meteen onze gordijnen dicht.
En wat zit daar op de muur boven mijn bed:jawel.

Ik pak een blikje uit mijn dochters kamer en een papier.
Ik vang de spin en gooi het buiten voor op het grasveld neer.

-----------------------------------------------------------------
We hebben een zwanen echtpaar in de buurt.
Vanmorgen zwommen ze in de vijver waar we langs kwamen als we naar school liepen.
Er komen daar veel kinderen met ouders langs.
Maar ons spotten de zwanen.
"Heej" hoor ik het mannetje zeggen:"daar heb je haar weer."
En kijkt richting mij.
Het vrouwtje stopt met haar waswerk en kijkt ook naar mij.
Mijn dochter is gek op zwanen dus we bleven even naar hen kijken.
Ik heb haar uitgelegd hoe je kan zien wie een mannetje is en wie een vrouwtje etc.

----------------------------------------------
Zo geweldig die telepathie van die beesten.
Delen:
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Wat ontzettend leuk om te lezen!!

Ik heb geprobeerd op die manier contact te zoeken met mijn kat, schapen in de wei, vogeltjes en ook zwanen maar het is niet gelukt helaas smileze kijken wel vaker mijn kant op dus misschien is er vooruitgang haha. Ach dieren zijn prachtig, daarvoor hoef je ze nog niet eens te kunnen verstaan.

Vroeger maakte ik nog wel eens een steekmug dood (puur uit gemakzucht, gewoonte en onbewustheid, ik weet het) maar als ik jou verhalen allemaal hoor, Kalilka.. maakt dat weer even duidelijk hoe zinloos, en eigenlijk gewoon compleet respectloos dit is tegenover het leven en de natuur! Het kost wat meer moeite om ze met een potje ofzo te vangen en buiten vrij te laten maar je maakt daarmee wel de keuze levens te sparen shocked

Leuk dat je je ervaringen met telepathie en dieren hier wilt delen!

Liefs, Marije
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 29 '12
Minky (mijn kat) praat echt hele verhalen (in zijn gemauw dan)
Ik zou niet weten wat hij allemaal zegt, hoor?
Alleen als ie thuis komt, miauwt hij echt op zo'n manier zoals ik altijd hallo tegen hem zeg....
dat herken ik wel... smile
Ariel
Ariel feb 29 '12
Wij hadden vroeger een bouvier die echt Hallo kon zeggen.
Zo'n geweldig gehoor.

Ja Marije22 dat deed ik vroeger ook totdat mijn man en ik een leger mieren in ons vakantiehuisje hadden afgemaakt.
Ik schrok enorm toen ik hun zieltjes omhoog zag gaan naar de hemel.
Nu denk ik wel na voor ik er 1 dood.
Als ik een beestje per ongeluk dood maak zeg ik ook altijd sorry.
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Wat leuk haha, dat jullie je huisdieren hallo kunnen horen zeggen, niet telepathisch dus? is ook knap van ze zeg!

Ja kan me wel voorstellen hoor.. als je ziet wat voor gevolgen je eigen acties hebben, dat je de oorzaak bent van het einde van hun leven shockedik weet dat ik geen onderscheid mag maken tussen dieren, het is niet hoe kleiner hoe onbelangrijker, maar ik vind insecten soms gewoon een beetje eng! Vooral als ze snel zijn, bijvoorbeeld van die witvisjes schrik ik altijd zo. Die kom je ook echt overal tegen, onderin dozen op zolder maar ook gewoon in de bestekla! Waar zou zo'n irrationele angst toch vandaan komen? Ooit leefden de mensen toch midden tussen de insecten in de vrije natuur? En steekmuggen houden me altijd al de hele nacht wakker.. wat kan dat toch vervelend zijn! Maar dat geeft niemand natuurlijk het recht de beestjes dood te maken..

Nouja hoe dan ook, ik heb eerbied voor al wat leeft smileen daar wil ik ook naar handelen!
Ariel
Ariel mrt 1 '12
Volgens mij hebben insecten altijd een negatief gevoel opgewekt bij mensen.
Ik weet zelf ook niet goed waarom.
Misschien omdat ze zo klein zijn en overal tussen kunnen kruipen.
Dat prikkelt de fantasie zeg maar...

Op vakantie liepen de mieren in kolonnes naar de douche ,maar moesten wel via onze slaapkamer.
En wat het in de douche deden weet ik ook niet.
De prullenbak in de keuken liepen ze ook heen,maar dat is vrij logisch.
We hebben de prullenbak buiten neergezet.
Nadat ze allemaal weg waren heb ik bij alle kieren en drempels koffie gestrooid.
Dat is een hele sterke geur waardoor de mieren hun spoor naar binnen kwijt raken.

Thuis leg ik in het voorjaar altijd kruidnagel bij de drempels.
Daar houden ze ook niet van en blijven buiten.
Ariel
Ariel mrt 1 '12
Origineel bericht van: Marije22


Nouja hoe dan ook, ik heb eerbied voor al wat leeft smileen daar wil ik ook naar handelen!


Eerbied hebben voor wat leeft betekend ook dat je af en toe een dier toch moet doden.
Het klinkt raar ,maar als een dier onnodig lijd en toch dood zal gaan.
Dan kun je ook ingrijpen en het eerder laten gaan.
Voorbeeld:
Mijn kat joeg op muizen(welke kat niet) ze speelt ermee tot het beestje niks meer doet.
Dan is het niet leuk meer.
Dan ligt het muisje dood te gaan en lijd enorm.
Dan is het beter om het beestje dood te maken.

Ik heb mijn kat verteld dat ze het niet meer mag doen.
Muisjes jagen en opeten is ok ,maar zo ermee spelen dat vind ik niet goed.
"Een muisje halfdood meenemen als cadeau is lief bedoeld ,maar ik vind een muisje dat halfdood is zo zielig.
Neem het dan niet mee ik vind je zo ook lief.":heb ik haar gezegd.
Nu doet ze het niet meer.
Ariel
Ariel mrt 2 '12
Ok nadeel dat je kat kan communiceren met je: ze plast steeds op ons gras.
Wat niet mag uiteraard ,daar hebben we een kattebak voor.
Her gras ligt er sinds november en ik zie nu al een bruine plek waar ze steeds zit.
Dus ik heb het hele veldje ingespoten met mispoes.
Nu is ze gepikeerd dat hetgras stikt.
Och arme. wink
Ja ach ze kan de bak eens proberen.
Marije22
Marije22 mrt 2 '12
Ja je kunt het ook slim aanpakken! Koffie en kruidnagel, wees creatief haha wink

Gelukkig jaagt mijn kat niet op echte muisjes, hij heeft twee van die neppe waar hij dol op is. Vroeger at ie de speelgoedmuisjes ook altijd stukje bij beetje op confuseddat is natuurlijk ook niet de bedoeling! Maar vogeltjes gaan ook altijd gerust bij hem in de buurt zitten, hij doet toch niks tongue

Wat super handig dat jij dat gewoon kunt zeggen tegen je kat!! Dat ze niet onnodig beestjes moet laten lijden.
Dan kun je ook vragen of ze niet meer op het gras wil plassen maar in de bak toch? smile
Ariel
Ariel mrt 2 '12
Dat heb ik haar geregeld gevraagd inderdaad ,maar ja katten zijn erg eigenzinnig.
Ze is ook een straatkat geweest dus de natuur plast lekkerder zeg maar wink
Marije22
Marije22 mrt 2 '12
hahaha laugh

Ja dat is wel waar, van die eigenzinnigheid. Dat maakt een kat juist leuk vind ik winkOp bepaalde dingetjes na dan, zoals dingen doen die het baasje liever niet wil. Maar die van ons luistert goed moet ik zeggen smileHij springt nooit op bank/tafel/aanrecht. Hij probeert het wel eens, maar voelt zich dan heel betrapt als dat ontdekt wordt haha!

Katten zijn zo leuk.. ik kijk er nu al naar uit een kitten uit te zoeken als ik eenmaal mijn eigen huisje heb smile
Ariel
Ariel mrt 2 '12
Die van ons weet ook heel goed wat kan.
Soms gaat ze de fout in en schrikt zich helemaal lam dan.
Laatst liep ze over tafel.
Ik zei alleen haar naam en dook direct weg.
Ik vindt ze echt geweldig die beestjes.
Marije22
Marije22 mrt 2 '12
Jaa mooi is dat! laughj
e kan zoveel opmaken uit de lichaamstaal he. Grote ogen, ineenduiken.. ik vind het wel een grappig gezicht tongueblijkbaar nemen ze de regels van de baas heel serieus, maar toch even proberen he. Wat dat betreft zijn het net kinderen smile
Diana1979
Diana1979 mrt 7 '12
Wauw wat geweldig dat je kan communiceren met dieren Kalika..
Dan denk je wel na voor je een spin bijvoorbeeld gaat opzuigen of zo.

En wat katten betreft helemaal super zijn ze , we hebben er 2 een katertje van 6 maanden en een poes van bijna 2 jaar.

Nu ziet mijn dochter entiteiten en continu op een plek mauwen onze katten ook
of ze willen zeggen hier is hij...
Ariel
Ariel mrt 7 '12
Ze zien vaak de entiteiten.
Dus dat kan heel goed.

Ik liep met mijn dochter naar huis en ineens wil een hond uit het niets mijn dochter aanvallen.
Het enige wat ik kon doen hem toezenden dat hij weg moest wezen.
Dus hond sprong meteen aan de kant en blafte naar mij.
Toen zond ik hem toe dat hij stil moest zijn en de hond hield op.
Ik denk dat de hond enorm schrok van mij dat ik zo ineens in z'n kop praatte.
Dochterlief kwam met de schrik vrij.
Op zulke momenten ben ik erg blij met telepathie.
Ariel
Ariel apr 24 '12
Bij ons is nu een zwanen stel aan het broeden.
Hij is natuurlijk waaks.
Ik kom langs lopen en meteen komt meneer naar me zwemmen met vleugels omhoog.
Dus ik zend:"heej je weet toch dat ik je niks doe."
Hij kijkt even met een scheef kopje en ook het vrouwtje kijkt even.
Vervolgens gaat het vrouwtje weer verder slapen en het mannetje kijkt me nog even na.
Zo grappig.


De dieren reageren steeds beter op me .
Ze lijken me gewoon te herkennen.

Ik was laatst wel wat boos om iets en ik was het niet helemaal kwijt en dan drukken de dieren je ineens met de neus op de feiten ,want nu vluchten ze voor me.
Dan weet je meteen dat jezelf in disbalans bent.
Novi
Novi apr 24 '12
Dieren reageren inderdaad zo op ons en onze gemoedstoestand. Dat heb ik ook gemerkt en ik praat niet eens tegen dieren.

Goede tip om nog eens in gedachten te houden.
Spud
Spud jun 13 '12
Wow Kalilka, geweldig om te lezen!
Ik leer dat ik ook telepatisch ben met dieren, maar heb nog een boel te leren omdat ze me niet direct aanspreken, maar dingen via gevoel overbrengen en dat is vaak nog verwarrend. wink

Mensen lachen vaak om mij omdat ik de meest bizarre toeren maak om een dier te helpen. Ik ga vol op mijn rem voor een overstekende muis, kan behoorlijk boos worden op mensen die vanuit angst een spin maar willen doden, die pak ik en praat tegen hem terwijl ik ´m buiten zet. Vliegen heb ik weinig mee, maar wespen vind ik zo jammer van dat iedereen ze haat, omdat ze dan volgens hun geen nut hebben omdat ze geen honing geven. Ook wespen zijn bijzondere wezens, want als ze binnen vliegen en je ze uitlegt dat ze beter naar buiten kunnen gaan omdat het binnen nogal gevaarlijk voor ze is, luisteren ze meestal wel. Het zijn de eigenwijze die dat niet doen. wink
Ik zit veel op de weg en ben heel bang dat ik een dier aanrijdt, dus vaak stuur ik mijn energie al wat meters vooruit in de hoop dat een dier die daar zit gewaarschuwd is.
Als ik een doodgereden dier midden op de weg zie liggen en de kans heb deze aan de kant te leggen, doe ik dit ook, vind dat dat het minste is om te doen meestal biedt ik dan ook mijn verontschuldiging aan, dat wij mensen nu eenmaal zijn zoals we zijn.

Kan me jaren schuldig voelen, over momenten dat ik wel had kunnen handelen, maar niet durfde. Deze momenten worden wel steeds minder, omdat ik steeds meer durf te handelen naar mijn gevoel.
Dieren geven mensen zoveel en leveren zoveel in, ik vind dat ik daar bestwel iets voor terug mag doen. En dat is ervoor te zorgen dat ik meer vertrouwen ga krijgen in mijn gevoel.
Wat jij verteld over zwanen, dat heb ik met ganzen, mensen zijn bang van die dieren. Terwijl als je ze de ruimte geeft je helemaal niet bang hoeft te zijn voor ze. Momenteel leeft er hier een groep in de buurt en iedereen gaat er met een grote boog omheen omdat ze je aanvallen. Vind je het gek als je daar met je hond gaat wandelen? laughIk heb ertussen gezeten en geen enkel probleem. Misschien door mijzelf, maar misschien ook omdat er ooit een gans was die over me waakte? In het echt! laughOnze huisgans, zelfs mijn ouders vonden hem lastig als ik straf moest krijgen. winkGanzen en ik komen dus goed overeen.
Bastet
Bastet jun 30 '12
^^ Wat leuk om te lezen hoe jullie een connectie met dieren hebben. Ik heb het met mijn kat. Ik heb hem net gemasseerd en heel veel liefde en bescherming gegeven. Dan krijg ik een bepaald gevoel in mijn hart en dat straalt uit, naar degene aan wie ik het geef. Ik hem heb gemasseert en spanning weggehaald. Op den duur, voelde ik wat hij voelde. Als twee zielen die met elkaar verbonden zijn. Hij hielp me uit een ongemakkelijke situatie met iemand. Ik kreeg ook zelfs voor de eerste keer woorden! Maar het voelt alsof ik iets anders ontvang, dat ik zelf omzet in woorden. Alsof ik een stukje van zijn intuitie mag meevoelen. Het is zo fijn en leuk!! Ik voel het nog steeds. Ik ben zo gek op hem!! Mijn lieve kat, whoohoo!! laugh
Bastet
Bastet jun 30 '12
Nou het zijn wel direct woorden die ik krijg, maar die woorden heb ik zelf gemaakt. Ze passen meteen bij het gevoel dat ik ontvang. Het gaat een beetje tegelijk.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki