Loading...
nl

Grote diamant in wit helder warm licht.

Ilona83
Ilona83 feb 26 '12
Ik had zo'n apparte en mooie droom dat ik deze met jullie wil delen.

Ik droomde dat ik over straat liep en Xena volgde als vriendin.
(Xena is een serie op tv over een krijgersvrouw..maar ik vind deze serie gewoon echt leuk)
Ineens stond ze met haar zwaart klaar en sprak ze via een kleine mobiele telefoon (die ik niet kon zien) met een kinderziekenhuis of een kinderafdeling van het ziekenhuis dat er iets niet aan de hand was en dat ze gelijk moest komen om een kwaad figuur te bestrijden.
Terwijl ze aan het bellen is ''ben ik aan het scannen op vibratie's''......ik zie ze ook doordat de lucht even verrimpeld als ik kijk.
De lucht is normaal, maar er zijn rare rimpels in de lucht die een vervormde kijk op de wereld geven.
(een soort verfromelde sliert spiegel)

Ik kan zien waar de vibratie's vandaag komen en ik ren Xena achterna.
Zij ziet ineens een wit licht en verteld duidelijk en hardop dat ze dat tegenwoordig niet meer zoveel ziet.
We rennen verder naar dat wit licht en we staan er voor.
De lucht er om heen is heerlijk warm zoals een hele warme zomerse dag..maar dan echt op een prettige manier.

We zien een grote witte en stralende diamant van 30 cm breed zweven in de lucht op kniehoogte.
Om die grote heldere witte diamant is een groot warm wit licht.
Het is ongeveer een meter breed en straalt helemaal omhoog.
Het lijkt wel een kolom van warme en enorm neutrale maar toch liefdevolle licht.

Ik kijk of ik met mijn handen veilig het licht kan aanraken..en dan kan.
Ik steek dan beide handen in de kolom en probeer zachtjes de diamant aan te raken.
Xena is lekker haar handen aan het warmen aan de warme lucht.
Ik steek mijn handen uit en probeer de diamant met bijde handen te ondersteunen.
Maar de diamant stijgt omhoog en blijft concinu 5 cm boven mijn handen zweven.

Ik doe mijn handen telkens een beetje hoger en uiteindelijk zweeft de diamant zeer vredig weg.
Ik word wakker en voel me enorm goed.

Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Delen:
Ilona83
Ilona83 mrt 21 '12
Niemand?
Cialara
Cialara mrt 21 '12
Hoi, ik zie je droom nu pas.

Edelstenen staan meestal voor zielen... en het icht voor het goddelijke en voor engelen.

Het eerst willen reiken naar de diamant en het willen pakken is menselijk denk ik. De ziel echter is ongrijpbaar smile

Het gaat hoger en hoger, dit is de ascentie van de ziel denk ik... tot het uit het zicht verdwijnt.
Duifje
Duifje mrt 21 '12
Wat een prachtige droom,

Ik krijg het gevoel dat je Diep van binnen weet dat je een persoon bent met bijzondere krachten. Alleen weet je nog niet hoe, en wat. Je herkende het heldere licht! en de diamant staat voor jouw speciale gave, je wilt het pakken maar kan er nog niet bij, hij stijgt en stijgt, volgens mij wil dat zeggen dat je het nooit KAN pakken, maar dat je door te groeien in het leven hoger en hoger zult komen.

....... hoop dat je er iets mee kan.

Liefs duiffie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki