ons dochter 12/5 jaar,nog 4/5 maand en groep 8 is af. GELUKKIG van deze school af. zij heeft ons (2chronisch zieke )ouders,wonen sinds 5 jaar in het Noorden,en dachten (ons gezin) hier rust te vinden,In het zuiden, was het TE chaotisch.
hier op school word uit gesproken,het is een zorgen kind,als je zieke ouders hebt.
hier zijn meer mensen die niet van dit dorp zijn. en krijgen dit op hun brood gesmeerd.zoals wij.
ons meisje lijd er zeer onder,WIJ ook. maar proberen haar nog erdoor heen te trekken.1 maand geleden werd ze met vele harde namen gediscrimineerd ook op internet.en daar hebben we copie"s van gemaakt en ben ermee naar school gegaan.HET ZIJN DUS BEWIJZEN. ons dochter doet niets terug(bedoel)slaan/stampen noch knijpen,) ook zulke woorden niet uitspreken.
van ons uit word er straf uitgedeeld,als wij ook maar wat horen. Nu MOET ze het van ons allemaal,alleen niet zulke woorden gebruiken. dat WILLEN wij absoluut niet hebben.
De school zegt wel, dit en dat dat gaat gebeuren. maar weinig merken wij ervan.
BIj een ander school genoot,staken ze bij een iemand die handschoenen aan had, zomaar in brand. OOK daar hoor je niets meer van.
HET IS GEWOON RECHT UIT SCHANDALIG. in deze maatschappij./WERELD.
nu halen we haar erdoor heen ,en haalt goede punten, laatste proefwerk(topografie) "n 9. nu weet ze dat wij er alles aan doen nog eens extra erboven op, en vertrouwd nu ONS pas echt.
nog 4/5 maand,zullen we hard werken.
onze energie gaat eraan,het is nog maar zeer weinig wat we hebben , ten opzichte ons ziektebeeld. en hebben beiden zo wie zo, CVS. hij hart patiënt -- fibro en ik kanker patiënt maar nu 2 jaar kankervrij,maar met vele pijnlijke complicatie"s.
denkelijk gaan we verhuizen, bij mij is Urigentie aan gevraagd.
voor naar de stad te kunnen gaan wonen,waar alles dichter bij is.school/ziekenhuis/en centrum-winkels. misschien nog voor de grote vakantie. Hulp van het WMO.
alvast dat ik dit even kwijt mocht.