Loading...
nl

Water vitaliser

Marije22
Marije22 feb 26 '12
Hoi iedereen!

Ik heb een vraag. Mijn moeder en ik zijn geïnteresseerd geraakt in het plaatsen van een vitaliser in de waterleiding. Hierdoor zou de kwaliteit (energie) van water verhogen, en zou een waterfilter niet meer nodig zijn.
Zie bijvoorbeeld http://www.aqualifestyle.nl/werking_vitaliser.html

Hebben jullie ervaring met een vitaliser? Wat is jullie mening hierover, zou het de prijs (er zijn er voor 400 euro shocked) waard zijn?
Delen:
Petra
Petra feb 26 '12
Vrienden van mij hadden dit ooit en waren er helemaal weg van, ik heb zelf nooit zoveel verschil gemerkt als ik bij hun was, hoewel het water wel iets lekkerder leek, maar dat kan ook de suggestie zijn geweest, ik weet het niet meer zo goed. Misschien, en dat is maar een idee hoor is het belangrijk om ieder glas water dat je drinkt gewoon een bedankje te geven? Water is een belangrijke energiedrager en heeft een geheugen, het veranderd al van structuur als je dankbaarheid toont, een beetje zoals de wolken-game. Door de lange weg door onze leidingen is het 'futloos' en bovendien al overal geweest (ik zal je de details besparen :P). Ik heb dit geleerd van Dr. masuru Emoto en probeer dit ook regelmatig te doen, al vergeet ik het natuurlijk ook wel eens grin

Serenity
Serenity feb 26 '12
Ja mooi is dat hé! En ik vind mijn water wel lekkerder smaken en het lijkt ook dorstlessender en reiner.... maar inderdaad dat kan ook de suggestie al zijn geweest.
Ik weet dat ook niet maar ondertussen kan ik wel van die handeling genieten enuh mijn glaasje water. ^^
Marije22
Marije22 feb 26 '12
Hmm.. sinds ik weet dat water energie in zich draagt, en water een belangrijke rol speelt voor het lichaam, geef ik voortaan altijd even blijk van dankbaarheid ja laugh(tenzij ik het vergeet inderdaad, haha, old habits). Ik drink het ook bewuster, door er aandacht aan te besteden en het drinken te voelen. Dat zou dus al nuttig zijn.. maar met een vitaliser (wat klinkt dat toch commercieel he...) geef je al het water schijnbaar een hogere trilling, ook voor douchen enzo. Ik vind een paar honderd euro wel aan de dure kant.. maar als het werkt is het dat geld dubbel en dwars waard!

Jammer dat dit gevoel van jullie misschien wel aan suggestie is toe te schrijven.. nou weet ik nog niks! tonguegrapje

Dan laat ik het mijn ouders maar uitvechten haha laughdankjewel voor jullie reacties!
Petra
Petra feb 26 '12
Ik ben altijd een beetje terughoudend met nieuwe producten, want we willen ook wel graag verkopen natuurlijk, maar mijn sceptische houding is ook niet altijd terecht. Het concept ziet er interessant uit en tegelijkertijd vraag ik me af of het nog nodig is als je de methode van Dr. Emoto consequent toepast?
Marije22
Marije22 feb 26 '12
Ja dat is waar..

Wat een mooi filmpje trouwens, Petra. (had ik eerder nog niet gezien want op mijn telefoon worden filmpjes of plaatjes soms niet geladen) Zo zie je maar weer hoe groot de kracht van gedachten is.. net weer iets voor mij om dan me af te vragen of ik het wel goed/consequent doe haha. En dus voor de zekerheid zo'n vitaliser te kopen tongue

Ik ben vaak wel van nieuwe dingen proberen..baat het niet dan schaadt het niet! alleen de prijs is een reden om toch niet overstag te gaan..
Ariel
Ariel feb 27 '12
Ik heb ooit geleerd dat je water ook zelf kan zuiver door het te zegenen ..
Zo noemde hij het.
Dan hou je het water tussen 2 handen en dan zegen je het door de intentie het schoon te maken.
Je kan symbolen gebruiken die je erin straalt of gewoon je energie sturen.
Zolang de intentie er maar is.
Dat kan je ook met je eten doen.
Ik heb het idee dat het werkt.
Misschien ligt het aan mij ,maar je bent zo ook heel bewust met je voedsel bezig.
Marije22
Marije22 feb 28 '12
Ja ik probeer nu vaak ook kristalletjes te visualiseren in het water laughdaar voel ik me wel goed bij.. al weet ik niet goed hoeveel tijd ik daaraan steeds zou moeten besteden tongue

Dat je bewust bezig bent met eten en drinken is denk ik heel belangrijk, ook vanuit mindful leven gezien. Klopt zeker Kalilka!

Voorlopig ook nog maar even het waterfilter gebruiken smilekrijg je tenminste minder kalk binnen..
Ariel
Ariel feb 28 '12
Het ligt er wel heel erg aan waar je woont wat betreft kalk in je water.
Van geboorte kom ik uit Apeldoorn en daar is kalkvrij water.
Hier in Amersfoort is er wel kalk maar niet echt enorm veel.
Ik hoef amper mijn apparaten te ontkalken.
Maar vroeger woonden een oom en tante in Den Haag en toen ik daar water uit de kraan haalde spuugde ik het meteen uit.
Dat was echt goor water.
Marije22
Marije22 feb 28 '12
Ik denk dat ik er mijn hele leven aan gewend ben geraakt smileje ziet het wel aan de waterkoker, allemaal kalk. En het koffiezetapparaat begint allemaal rare geluiden te maken.. dan moet er weer schoonmaakazijn in om te ontkalken. Ik snap niet waarom ze de kalk er niet uit filteren bij de waterzuiveringsinstallatie. Misschien wordt gedacht dat het gezond is? Goed voor nagels en botten ofzo tongue
Wel raar dat anderen dan uiteindelijk voor je bepalen welke stoffen je binnenkrijgt (als je het water niet zelf filtert).... Net zoals vroeger toen fluoride aan water werd toegevoegd, dat bleek achteraf nogal slecht voor de gezondheid...
Ariel
Ariel feb 28 '12
Het wordt er nergens uitgefilterd schijnt het.
Het ligt aan waar ze het water vandaan halen.UIt welke grond.
Apeldoorn ligt in een dal(letje) en voor het water daar bij de centrales komt is het al gezuiverd van kalk door het zand.
Het water dat ze namelijk uit de grond halen is van boven naar beneden gezakt.
Ook hier in de omgeving van Amersfoort.
Daar schijnt het water door de Utrechtseheuvelrug te gaan voor het bij de centrales komt.
Tja en waar vind je in het westen van het land nu echt van die heuvels?
Ik kom weinig aan die kan ,maar volgens mij is het daar behoorlijk vlak.
Dus het water wordt niet eerst gezuiverd van kalk omdat het niet echt door de aarde zakt.
Marjanne
Marjanne feb 28 '12
Ik gebruik al heel lang edelsteenwater. Je proeft duidelijk het verschil.
Gewoon een glazen kan met deksel, of twee kannen, vullen met kraanwater of
bronwater, en bijvoorbeeld een amethyst, bergkristal en een rozenkwarts erin doen en een paar uur laten staan. Ook op deze (relatef goedkope) manier heb je water met een verhoogde trilling. Ik gebruik het ook voor thee/koffie zetten en voor mn kat en planten.
Ariel
Ariel feb 28 '12
Ja ik heb een lithiumkwarts.
Dat zuivert ook.
Alleen merk ik dat de methode die ik leerde met zegenen hetzelfde effect heeft.
Je zuivert namelijk met je energie trilling en stenen doen dit ook op die manier.
Dus als je een snellere manier nodig hebt kun je het ook zo doen.

Maar je proeft het inderdaad.
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Dankjewel Marjanne voor de tip! Dat ga ik zeker ook doen! Kijken of ik ook verschil proef smile

Misschien werkt het met de stenen net iets anders dan als je de trilling zelf verhoogt, Kalilka? Ik weet het niet.. maar als ik er edelstenen voor gebruik maakt het in ieder geval niet veel uit als ik het een keertje vergeet zelf te zegenen smile
Ariel
Ariel feb 29 '12
Ik denk dat je mijn tekst niet helemaal goed gelezen hebt wink
Ik schrijf juist dat het hetzelfde resultaat geeft namelijk.
Kijk als jij een kan water maakt met stenen erin of een kan water op de "zegen"methode dan maakt het niks uit dus.
Maar goed zoals met alles is het wat jezelf het fijnste vind werken. laugh
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Haha ja het zou hetzelfde resultaat kunnen geven... maar als ik het zelf doe weet ik toch niet echt of ik het goed doe, dus dan laat ik het misschien liever aan de stenen over laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki