Loading...
nl

diepe val

floere
floere feb 26 '12
vannacht gedroomd:

Beneden rijden enkele ruiters van het leger van Napoleon door de straten. Het zijn ruiters met een blauwe jas aan op onzichtbare paardenn. Ze roepen de sterke mannen op om zich bij hen aan te sluiten. Mijn lief, wil er direct achter aan en springt uit het raam. Hij is wat verkeerd gesprongen en valt niet op het grasveldje net onder ons appartement, maar 100 meter dieper op het voetpad. Ik hoor het geluid als hij de grond raakt tot boven. Ik spurt naar beneden. Ik kom buiten, ga naar rechts, loop de straat naar beneden af. Steek over. Naar links, weer naar boven hollen. Dan sta ik eindeloos te wachten tot ik door het drukke verkeer kan oversteken (ik maak eigenlijk een rondje in tegenwijzerzin) en sta beneden bij ons appartement waar ik achter een vrachtwagen mijn lief zie liggen, met al een heleboel omstaanders bij. Maar hij leeft, hij is het druk aan het uitleggen, veel show, al zegt hij dat hij wel veel pijn heeft. Mijn hart klopt in mijn keel, ik kan niets zeggen want ik ben zo hard aan het huilen en ik ben boos en wil hem wel in mekaar kloppen (als hij niet al zo erg gewond was). En toen werd ik wakker van mijn gejank...

iemand een idee of dit iets te betekenen heeft?
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki