Dat ken ik ook...
2 zielen 1 gedachte
tegelijk het zelfde willen gaan vertellen...
Dit is telepathisch...
Ook als het om emoties gaat kan dit (vooral door mensen die daar gevoelig voor zijn) ( hsp, indigo, nieuwetijdsmensen,)
ook mensen die add en adhd hebben zal dit niet ontgaan, alleen ze gaan er anders mee om...)
kun je je voorstellen dat even boodschappen doen, soms gewoon hel is? vooral als het druk is...
Lange rij, mensen die zich ergeren, en iedereen heeft haast...
bijna iedereen denkt bij de kassa: heb ik nu alles, lopen te piekeren of ze wel geld op de rekening hebben, haha
GRUWELIJK gewoon, soms...
Ik probeer mijn gezicht strak in de plooi te houden, maar dat lukt helaas niet altijd...
een tijdje terug stond er een man ( in een andere rij) zijn bilspieren te trainen... het was geen gezicht...
ook nog zo'n netjes-in-pak meneer...
zich van de wereld om zich heen niet bewust...
Ik schoot in de lach... dus ben maar weer snel terug de winkel in gelopen...
Maargoed...
ik moet zo naar de winkel
en ik dwaal af...
Wat ik wilde zeggen eigenlijk was:
Een band hebben met iemand vanaf het eerste moment hoeft niets te maken te hebben met telepatie...
zo'n band heb je vanuit je onderbewuste, of eigenlijk uit je bewustzijn...
Persoonlijk is mijn ervaring, dat de mensen waar ik vanaf het eerste moment tegenzin voel... worden vaak goede kennissen, ( we zoeken elkaar op op bepaalde gelegenheden...)
soms aan het einde van het liedje, blijkt blijkt dan , dat zo iemand weer tegen iemand anders moet vertellen: Cindy is echt gek! blabla bla...
Maar sommige daar heb ik misschien in een vorig leven onenigheid gehad, en dat is in dit leven weer goed gekomen
(tenminste dat is wat ik erbij voel, of denk... )
groetjes Moonflowertje