Loading...
nl

kaartlegging

AngelIngrid
AngelIngrid feb 26 '12
als er iemand wil en kan mag die voor mij ook is kaarten leggen .
ZElf kan ik het niet en ergens had da ook graag gekund .
maar je kan niet alles kunnen he
alvast bedankt
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 26 '12
ik had je net een pm gestuurt tongue
maargoed...
Als ik klaar ben met de uitleg schrijven, dan zet ik hem hier neer smile

groetjes moonflowertje wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 26 '12
Kaartlegging AngelIngrid Tarot Zaterdag 25 Februari 2012
(Tevens een stukje informatie wat binnen kwam bij het kijken naar jou foto)

Allereerst trek ik een persoonskaart: Gerechtigheid
Gerechtigheid verteld dat je een persoon bent die rechtvaardig is...
Deze kaart symboliseert ook het evenwicht in jou.
Je kijkt met een open blik naar alle dingen die op je af komen,
maar je blijft rustig en beheerst...
Je hebt niet meteen een (voor) oordeel en trekt zelden of nooit partij
Over de kaart zelf:
Op de kaart staat een "edel" persoon (die staat voor orde en wijsheid)
in zijn linkerhand heeft hij een weegschaal vast, wat duid op evenwicht.
In de rechterhand heeft hij een zwaard vast, die de macht over de waarheid symboliseert


Ik heb voor jou 3 kaarten getrokken, Ingrid... (verleden, heden en toekomst)

1ste kaart: De Magier (verleden)
Er zijn in het verleden dingen gebeurd die jou leven een bepaalde richting op gestuurd hebben.
Hiervan ben je je bewust geworden, en hebt het geaccepteerd, daarom ben je nu in balans gekomen met jezelf!
(Ook weer in evenwicht met jezelf, zoals de persoonskaart al vertelde ^)
Die evenwichtigheid, zien we terug in jou als de persoon op de foto ^^
Je straalt duidelijk die evenwicht en kalmte uit naar buiten...
Over de kaart zelf:
Op de kaart staat een persoon die met zijn rechterarm (bewustzijn) naar boven wijst, naar het hogere zelf..
In zijn hand heeft hij een kleine witte staf met 2 scherpe punten die naar boven en naar beneden wijzen,
(as Above, so below, wat betekend zo boven, zo beneden )
De linkerarm hangt langs zijn lichaam naar beneden, en verwijst naar de Aarde,
Wat er eigenlijk op duid, dat jij als tussenpersoon kan worden ingezet, om boodschappen door te geven
van bijvoorbeeld geesten of entiteiten aan "gewone" mensen op de aarde (ik weet ff zo snel niet hoe ik dit anders moet verwoorden)
Je bent duidelijk in situaties, helder en wijs... Je bent niet bang om, anderen om raad te vragen...
U kunt goed communiceren, want je bent je bewust van je zwakke en sterke kanten.
Je ziet ook de subtielere verschillen in het leven.
Je voelt je compleet, hierbij maakt het niet uit of je alleen bent of in gezelschap van iemand anders
Het doet niets af aan wie je bent,
Je bent in staat het leven te zien in al zijn dimensies.


2de kaart De Hoge Priester (heden)
Deze kaart geeft aan dat er zich een kans voordoet, om onze kennis over te dragen op anderen.
Ook zal u daarbij zelf wijzer worden ( geven en nemen)
Het zal gaan over de kennis over de 4 elementen, die met de Magier werd opgedaan in het verleden.
Je bent een zeer spiritueel mens, die de wijsheid bezit, en deze ook duidelijk kan verwoorden...
(Door ervaring)
Je hebt duidelijk contact met jou wijze gids(en)
(met gids(en) bedoel ik geen engelen hè?)
Maar meer de gids die al je hele leven bij jou staat... om de lessen (soms van te voren al) te laten inzien...
Je bent een geduldig en rechtvaardig persoon, die zich laat leiden door haar intuïtie
Over de kaart zelf:
Op de kaart wordt een middeleeuws figuur afgebeeld, (een soort Paus) zittend op een troon
Ook staan er sleutels op deze kaart, die in de tarot de innerlijke weg, en de levensweg symboliseren...
De Hierofant/ Hoge Priester praat tegen de mensen, niet om ze te laten kiezen of te bekeren,
maar meer om ze raad te geven.
De keuze legt hij neer, bij de mensen zelf...

3de kaart: De Maan (toekomst)
Versterking van de verbeeldingskracht en de intuïtie zal die je bezit, zullen je helpen beslissingen van dit moment te nemen.
Een nieuwe manier van aanpakken zal zich aandienen
Vertrouw op je eigen intuïtie...
Je zal alles vanuit de bron kunnen halen, warmte, energie en licht...
Door deze bron zal je groeien, dat is 1 ding wat vast staat, volgens de kaarten...
Dingen gaan zoals het gaat... het hele universum draait om elkaar door elkaar heen...
En toch staan ze altijd zoals het hoort...

Dat is ook met jou...
Je maakt soms rare sprongen, veranderd van richting, spingt, kruipt, maakt een koprol,
vliegt naar de andere kant van de wereld... wat je ook doet, Je blijft wie je bent...
Daarmee wil ik zeggen: Je hoeft echt niet onzeker te zijn over jezelf, Ingrid...
De dingen die gebeuren in het leven maken je wijzer (uiteindelijk door inzicht, met het bewustzijn)
Ik keek weer ff naar jou foto, en zie echt een vrouw, die nogal wat heeft meegemaakt, in haar leven!
Een hoop verdriet en ellende, eigenlijk....
Toch ben je jezelf er wel van bewust, dat het jou gemaakt heeft, zoals je nu bent...
Zonder al deze narigheid, was je niet zo wijs als je nu bent...
Door schade en schande word je wijs <-- ik blijf het zeggen...
Het mooie van jou als persoon is: Je bent dankbaar voor die zware levenslessen, omdat je eigenlijk dichter bij jezelf gekomen bent,
dan je ooit had kunnen vermoeden ( eerder dacht je er misschien niet zo bij na...)
Je kan een heleboel dingen gewoon onder woorden brengen, zonder daarbij nog emotioneel te worden...
Dat is vanuit het bewustzijn...
^^ volgens mij is dat toch de toekomst ( in ieder geval is er aan "gene zijde" niet zoiets als emoties )
Emoties zijn dus lichaamsgebonden...
Daar hebben we geen hersenen, alleen een bewustzijn ( weet ik door een soort van bde of een uittreding)
Ik weet niet waarom ik dit hier nu bij schrijf? maar het zal heus wel een rede hebben...
Ik vertrouw op mijn gids wink

Over de kaart zelf:
Op de Tarot-kaart is een weg die loopt vanaf het water (de oerbron?) naar de horizon,
Waarschijnlijk symboliseert de weg, jou levensweg door het bewustzijn heen...
Sommige dingen komen pas nadat je de berg hebt beklommen
Dus die worden dan pas zichtbaar...
Het eerste stukje van de weg loopt door het vruchtbare groene gras wat daarna over gaat in hogere bergen...
( de obstakels worden hoger) De lessen worden zwaarder...
Maar de weg is nog altijd zichtbaar... zover de bergen in de verte reiken, zover kun je de weg zien
Blijkbaar verteld dit iets als, wat er ook gebeurt, je levensweg is de weg die er altijd zal zijn...
Op het kaartje staat ook een dier die zowel op het land kan en in het water... ( de Kreeft)
Wat kan staan voor de keuzes die je maakt, het besef dat het ook anders kan ( bewust en onbewust)
Direct, en indirect
De hond en de wolf, die ook te zien zijn op deze kaart symboliseren het instinctieve gevoel, het onderbewuste, de (oer)kracht,
wat bij de mensen en de dieren wordt opgeroepen door de magische kracht van de maan...
De Maan geeft eigenlijk de Zon weer, ze is zijn gezicht....
En als het donker is laat zij het gezicht van de zon zien...
Ze reflecteerd de zonne-bron,
en is daarmee het licht in de duisternis wink

Ik hoop dat je er wat aan hebt
(ben nog niet zo goed in het uitleggen van de kaarten)

Groetjes Moonflowertje smile

(ps. het zelfde verhaal heb ik bij jou foto-lezing neer gezet)
een beetje dubbel allemaal misschien wink
AngelIngrid
AngelIngrid feb 26 '12
beadankt moonflower
voor ik dit las zat ik in een verwarde situatie
wist het niet goed meer .... nu na het lezen van de legging begin ik een andere kijk te krijgen op alles en nog meer wie ik echt ben (ik zat met tegenstrijdigheden )
heel veel dank voor de legging en het lezen van mijn foto

in licht en liefde
Ingrid

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki