Loading...
nl

tips gevraagd voor publicatie

HeiligHart
HeiligHart feb 25 '12
Hoi hoi,

Ik ben bezig om theorieën van mij uit te werken dmv het schrijven van artikelen.
Ik ben hier zelf nog best een groentje in en vroeg mij af of hier iemand wellicht meer "verstand" van heeft.
Hoe ik het beste te werk kan gaan en waar ik terecht kan om ze te laten plaatsen.

Ik weet ook niet of ik dan nog ergens rekening mee moet houden?
Zodat mijn ideeën niet door iemand anders worden overgenomen bijvoorbeeld.

Hopelijk heeft iemand goed advies voor mij laugh

Liefs
Delen:
Emuca
Emuca feb 25 '12
Waarvoor wil je precies artikelen schrijven? smile
HeiligHart
HeiligHart feb 25 '12
over een eigen theorie van het gapen en over het ontstaan van het gebit en de invloed op het bewustzijn.

Ik heb er eigenlijk heel veel :$, maar wel allemaal op he gebied van het leven en ook spiritualiteit.
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 25 '12
Je zou misschien een blog kunnen beginnen op internet?
Maar ja, de kans dat een ander jou idee overneemt is dan wel heel groot!
Ik zou het eigenlijk wel stoer vinden als ze mijn ideeën overnamen tongue
Want dan is het een goed idee!, toch?
maar als je over jou rug er geld mee gaan verdienen...
Tja, dat zou ik niet tof vinden...
moeilijk dus


groetjes moonflowertje wink
HeiligHart
HeiligHart feb 25 '12
haha ja precies!
Dat zou ik ook niet tof vinden.
En als je het publiceert en het is een goed idee dan kunnen velen het gebruiken wink

het is best lastig als je het wereldje niet kent..
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 26 '12
Ach... Ik kan je vertellen dat in dat wereldje niemand te vertrouwen is wink
misschien zou je er auteursrechten op moeten stempelen...
zo'n © Copyright
Hier zijn wel kosten aan verbonden geloof ik...

Of een compleet boek schrijven... en een uitgever zoeken die er iets in ziet...
precies weet ik ook niet zo goed hoe alles in elkaar steekt,
maar op hyves heb ik een vriendin die nogal problemen heeft gehad met haar boek die door iemand anders gewoon gestolen is, en ook uitgeven met eigenlijk de naam voorop die het boek grofweg gejat heeft ipv geschreven tongue
een heel drama was het shocked

groetjes moonflowertje wink
admin
admin feb 26 '12
Misschien een idee om het bij een site als deze te plaatsen ? :
http://www.infonu.nl/

Je hebt een artikel geschreven over het ontstaan van het gebit en ook een artikel over de invloed op het bewustzijn, of een cominatie van beide genoemde ? Die wil ik in ieder geval heeel graag lezen !

Groetjes
HeiligHart
HeiligHart feb 26 '12
moonflowertje: meen je? gewoon een boek stelen! dat zoiets gebeurd joh.. Ik heb idd zelf ook aan een boek gedacht.
Misschien is dit een makkelijker begin en kan dan later de artikelen gaan bundelen in een boek ofzo.

zilveren spin: dankje voor de tip!De artikelen zijn nog niet geheel af, maar als het zover is kan ik deze site in overweging nemen.
Leuk dat je het artikel heel graag zou willen lezen laugh. Het gaat over het ontstaan van het gebit en wat nou de invloed daar van is op het bewustzijn en levensstijl. Het is nog best groot, omdat ik heel veel punten over deze onderwerpen heb meegepakt. Daardoor vind ik het nog best lastig om het in 1 overzichtelijk stuk te plaatsen. Het is in mijn hoofd heel duidelijk, maar je moet het toch helder weten over te brengen met goede onderbouwingen. Ook ga ik tegen de reguliere kijk in haha..
Soms denk ik wel eens dat het makkelijk zou zijn als ik met een ervaren schrijver zou samen werken.
wolfke
wolfke feb 26 '12
hallo kim_maria, zelf heb ik enkel mijn verhalen uitgewisseld met iemand om te laten proeflezen. Eigenlijk lees ik haar verhaal en zij leest in ruil het mijne. Ik haal er voor haar vooral spelfouten uit, zij heeft dan weer totaal andere bemerkingen op mijn verhaal. Ik hoop dat ik ook ooit een boek kan laten uitgeven. Ik zou dus zeker voorzichtig zijn met hoe en waar je je hersenspinsels verspreidt. Omdat we ook met alletwee iets anders in het hoofd zitten, hebben we teveel werk met ons eigen verhaal om ook nog tijd te hebben iets te gaan overnemen van de andere. Maar wel handig om tips te krijgen. Als ik een eerste manuscript ongeveer af heb, zou ik het dan naar mogelijke uitgeverijen zenden. Het forum van http://www.schrijvenonline.org is ook wel aan te raden. Of meedoen met een schrijfwedstrijd of dergelijke is wellicht ook een optie. Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar je theorieën dus wellicht een uitgever ook. Artikels kunnen ook in bepaalde tijdschriften of op websites passen. Eventueel je ideeën of theorieën bundelen tot een boek en dan eens aankloppen elders of in eigen beheer proberen of of, mogelijkheden genoeg. smileSucces alleszins!
Petra
Petra feb 26 '12
Er zijn uitgeverijen te vinden waar je in kleine oplage, je boek kunt publiceren via internet. je kunt bijvoorbeeld beginnen met een klein boek met een deel van je ervaringen en eens bekijken hoe dat bevalt en gaat. Focus je op het resultaat, dus datgene wat jemet het boek wilt bereiken. Het andere vormt zich er omheen wanneer je werkt vanuit die intentie (passend bij de vibratie of de nieuwe tijd). Via zoekmachines en de term 'gratis boek uitgeven' kun je er vast meer over vinden.
Liefs, Petra
Ariel
Ariel feb 26 '12
Ank hermes is een uitgeverij die spirirueleboeken uitgeeft.
Ik zal eens graven in ons bestand wie nog meer.
Ik kom er even niet op .
Ik ben nu aan het surfen op mijn telefoon.
Als ik op mijn laptop zit kan ik even inloggen in de bestelsite van mijn werk.
Emuca
Emuca feb 27 '12
Als je een heel boek wil uitgeven, maar bang bent dat je niet door de boel heenkomt (er wordt heel weinig uitgegeven in vergelijking wat er binnenkomt!!!) kan je ook nog naar print on demand uitgeverijen gaan zoals lulu of iets als freemusketiers gebruiken.. Toch raad ik je aan te beginnen met bijv. een blog.. volgens mij is het mogelijk dat je de tekst onkopieerbaar maakt. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
Je kan ze op Merudi plaatsen smile. Met 3000+ bezoekers per dag heb je een groot publiek. Begin een nieuw onderwerp onder bijvoorbeeld: "Informatie en kennis".

Een boek uitgeven is heel moeilijk. Ik ben er ook mee bezig geweest en ik zou uitgegeven worden. Echter de uitgevers branche ligt op zijn gat en ze krijgen hun bestaande boeken niet meer verkocht. Nieuwe titels van onbekende schrijvers zien ze op dit moment als een groot risico.
Ariel
Ariel feb 27 '12
print on demand ook ,maar maak dan goed reclame voor je boek.
Het is namelijk zo dat boekhandels (ook internethandels zoals Bol)hun boeken inkopen bij Centraal Boekhuis.
ALs je boek daar niet bekend is zal de boekhandel je boek nooit inkopen.
Dus moet je je boek promoten.
Er komen veel mensen de winkel bij ons binnen met dit soort boeken op printenondemand.
Een boekhandel neemt het ter kennisgeving aan en koopt niet bij voorbaat in.
Het kost geld en er is meestal een "reden" als een uitgeverij niet in zee gaat met een auteur.
Zo wordt tenminste gedacht.
Dus maak zelf reclame van je boek en stuur de mensen naar de betere boekhandels ,want boekhandels als een Bruna bijv.die kunnen niks hiermee.
Ga niet zelf naar de boekhandels want dat is vergeefse energie.
Als een klant dit boek hebben wil dan kan een betere boekhandel dit wel bestellen.

Kijk maar even op deze site: https://portal.boekhuis.nl/cbonline/
Dat is de site van centraal boekhuis.
Misschien wordt je er wijzer van.
Petra
Petra feb 27 '12
Origineel bericht van: NiMS
Je kan ze op Merudi plaatsen smile. Met 3000+ bezoekers per dag heb je een groot publiek. Begin een nieuw onderwerp onder bijvoorbeeld: "Informatie en kennis".

Een boek uitgeven is heel moeilijk. Ik ben er ook mee bezig geweest en ik zou uitgegeven worden. Echter de uitgevers branche ligt op zijn gat en ze krijgen hun bestaande boeken niet meer verkocht. Nieuwe titels van onbekende schrijvers zien ze op dit moment als een groot risico.


laugh

Tja dat is ook zo, mensen houden de hans op de beurs momenteel. Merudi is wel een goed idee,ook al krijg je er geen geld voor, je krijgt er vaak wel een heleboel waardering voor terug. Het gaat erom dat we samen tot een hoger bewustzijn komen toch?
HeiligHart
HeiligHart feb 27 '12
Oee bedankt voor alle deze meedenk tips! smile

Wolfke: ja ik heb ook een vriend waarbij ik terecht kan met mijn ideeen en die dan zijn mening eraan geeft. Erg fijn is dat!
Ik zat idd ook te denken om een artikel te laten plaatsen in een tijdschrift en had de paravisie,happinez of spiegelbeeld in gedachten.
Maargoed even kijken wat ik nu precies ga doen ermee, want door al de tips van iedereen kan ik voor mijzelf een beter plaatje maken ervan.

Kalilka:
Bedankt voor de tips en het opzoeken van de info smile. Ga dit zeker meenemen in het proces!

Petra/Nims:
Jullie hebben helemaal gelijk dat ik de info ook hier op het forum kan zetten. Juist door een eenheidsbewustzijn te kunnen maken.
Ik zou dit ook graag willen doen en dit kan ook zeker nog wel komen. Het is nu op het moment zo dat bijvoorbeeld de theorie over het gapen voor mij een waarheid is. Dus dat het de waarheid is die tot nu toe nog niet gevonden was.
Ik zou het dan ook jammer vinden dat als iemand dit leest met een naamsbekendheid en de wegen kent om dit in te brengen met de eer van mijn gedachten gaat strijken laat maar zeggen.
Ik ben er zelf niet op gericht om bekend te worden hiermee, want voor mij is de waarheid voor allen veel belangrijker!
Ik heb zelfs in gedachte om dit onder een andere naam uit te brengen.
Toch zou ik dit erg spijtig vinden, want het is toch een onderzoek geweest van mij waar ik mijn energie en kracht in gestoken heb.
Bijv Newton zou ook niet zomaar zijn ontdekkingen de wereld in brengen, zodat andere hier mee konden weglopen.

Ik zit er dus nu ook aan te denken om een boekje erover te schrijven en die in een klein aantal laten drukken op eigen kosten (5 a 10 stuks).
Hiermee heb ik dan een back up met ook de datum erbij etc.
Daarna kan ik een gedeelte van dit boekje op internet zetten met een copyright erop en een verwijzing naar het boekje.
Dat dan op aanvraag te verkrijgen is?
(en op merudi natuurlijk wink.)
Dit is een tot nu toe idee dus even kijken wat het gaat worden!

Emuca: thnx voor de print on demand tip laugh.

Dank jullie wel, Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
Origineel bericht van: kim maria
Ik zou het dan ook jammer vinden dat als iemand dit leest met een naamsbekendheid en de wegen kent om dit in te brengen met de eer van mijn gedachten gaat strijken laat maar zeggen.
Ik ben er zelf niet op gericht om bekend te worden hiermee, want voor mij is de waarheid voor allen veel belangrijker!


Ik lees hier twee tegengestelde belangen in. Wat is voor jouw belangrijker? Erkend worden, of de waarheid delen?

Ik stel de vraag (en ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel), omdat ik het gevoel heb dat je op dit moment met je Ego aan het worstelen bent. (Wil ik gezien en erkend worden).

Ik zal je uitleggen hoe ik er zelf inzit. Ik ben namelijk voor het delen zonder dat ik ervoor erkend hoef te worden. Voor mij is het zeker in deze tijd belangrijker om de kennis en informatie over de weg die we nu lopen, te delen. Vandaar ook alle informatie die ik deel over de kosmische stralen. Ik hoef hierin niet erkend te worden en als iemand anders het kopieert en er zijn/haar verhaal van maakt vind ik het prima. Het zorgt voor een betere verspreiding en een betere bedding. Hoe meer mensen ermee aan de slag gaan, hoe meer fundering erover ontstaat.

Voor mij is het, hoe opener hoe beter laugh.
HeiligHart
HeiligHart feb 27 '12
Hej Nims,

Ik begrijp wat je ermee bedoelt hoor smile.
En bedankt dat je het even ter sprake wou brengen, want dit kan idd een obstakel zijn als dat de overhand zou nemen erin.

Waarom ik het zo "veilig" wil doen is meer om het feit dat ik een ander niet in de gelegenheid wil brengen om deze vorm van diefstal wil laten begaan. Ook al zou dit een vrije keus zijn van degene.
(echt in een groter plaatje gekeken)
Want zoals ik al zei, ik wil het niet eens onder mijn eigen naam doen en geld hoef ik er niet mee te verdienen.
En ja stel ik zou dat wel gewoon doen dan zou mijn "ego" wel even denken van damn om eerlijk te zijn..(net zoiets als iets schilderen en een ander gaat zijn naam eronder zetten. Als het geschilderd is en andere mensen hebben hun eigen kijk erop is prima! maargoed het is maar net hoe je zelf je ego in de hand hebt toch!

mm en verder maakt het mij niet uit wat er mee gedaan zou worden hoor. Juist goed als het verspreid word en iedereen ermee doet wat die doen wilt smile. of geloven of niet..

Ik vind je eigen visie ook erg mooi in wat je deelt smile
Petra
Petra feb 27 '12
Ik vind het ook wel vrij normaal dat je inzichten als een boek uitgeeft hoor en dat je dan betaald krijgt, dat heeft niet direct met ego te maken. Er zijn al heel erg veel spirituele boeken op de markt uitgegeven, maar ik ben bang dat Nims wel gelijk heeft, dat de markt verzadigt is en dat het moeilijker zal zijn.

Ik denk welke keuze je ook maakt, als je deze vanuit de pure intentie maakt graag te willen delen, dat de vorm er zich wel om heen vind. Loop je net tegen de juiste uitgever aan of zoiets.

Liefs,
Petra
Ariel
Ariel feb 27 '12
Ik vindt ook dat je gerust geld mag vragen.
Jij geeft de mensen info dus mogen ze je ervoor betalen.
Dat is heel simpel en heel eerlijk.

Ik werk in een boekhandel.
De markt is niet echt verzadigd ,maar de mensen houden de hand op de knip.
Mensen zijn bang voor de economische crisis.
Durven geen geld uit te geven.
Dus boekhandels kopen minder in.
Als ik zie dat we 5 jaar terug met 5 personeelsleden de benen onder onze kont vandaan renden en nu met 3 mensen het makkelijk aan kunnen dan geeft dit wel genoeg aan denk ik.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki