Oee bedankt voor alle deze meedenk tips!
Wolfke: ja ik heb ook een vriend waarbij ik terecht kan met mijn ideeen en die dan zijn mening eraan geeft. Erg fijn is dat!
Ik zat idd ook te denken om een artikel te laten plaatsen in een tijdschrift en had de paravisie,happinez of spiegelbeeld in gedachten.
Maargoed even kijken wat ik nu precies ga doen ermee, want door al de tips van iedereen kan ik voor mijzelf een beter plaatje maken ervan.
Kalilka:
Bedankt voor de tips en het opzoeken van de info
. Ga dit zeker meenemen in het proces!
Petra/Nims:
Jullie hebben helemaal gelijk dat ik de info ook hier op het forum kan zetten. Juist door een eenheidsbewustzijn te kunnen maken.
Ik zou dit ook graag willen doen en dit kan ook zeker nog wel komen. Het is nu op het moment zo dat bijvoorbeeld de theorie over het gapen voor mij een waarheid is. Dus dat het de waarheid is die tot nu toe nog niet gevonden was.
Ik zou het dan ook jammer vinden dat als iemand dit leest met een naamsbekendheid en de wegen kent om dit in te brengen met de eer van mijn gedachten gaat strijken laat maar zeggen.
Ik ben er zelf niet op gericht om bekend te worden hiermee, want voor mij is de waarheid voor allen veel belangrijker!
Ik heb zelfs in gedachte om dit onder een andere naam uit te brengen.
Toch zou ik dit erg spijtig vinden, want het is toch een onderzoek geweest van mij waar ik mijn energie en kracht in gestoken heb.
Bijv Newton zou ook niet zomaar zijn ontdekkingen de wereld in brengen, zodat andere hier mee konden weglopen.
Ik zit er dus nu ook aan te denken om een boekje erover te schrijven en die in een klein aantal laten drukken op eigen kosten (5 a 10 stuks).
Hiermee heb ik dan een back up met ook de datum erbij etc.
Daarna kan ik een gedeelte van dit boekje op internet zetten met een copyright erop en een verwijzing naar het boekje.
Dat dan op aanvraag te verkrijgen is?
(en op merudi natuurlijk
.)
Dit is een tot nu toe idee dus even kijken wat het gaat worden!
Emuca: thnx voor de print on demand tip
.
Dank jullie wel, Liefs